The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. darkdn49

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    ارسال ها:
    624
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    #1 darkdn49, ‏Jun 12, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    only sony, mondas, noorihamid99 و 32 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. uriel

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    ارسال ها:
    2,308
    واقعا خیلی مخوفه، خیلی....
    من با کیفیت بالا ویدئو رو دیدم واقعا بازی عالی شده، گرافیک و انیمیشن ها هم نسبت به نسخه قبلی واقعا پیشرقت کرده، فقط بازم توصیه میکنم کسانی که ندیدن تریلر رو اصلا نبینن:D، چون یکی از اون صحنه های خفن بازی باید باشه و اسپویل میکنن برای خودشون، منم اشتباه کردم و نتونستم جلوی وسوسه ام رو بگیرم:D، ولی سعی میکنم بعد از این دیگه نمایش های گیم پلی رو نگاه نکنم چون بازی ژانر وحشت ،علی الخصوص، واقعا باید تا قبل از تجربه شخصی آدم از بازی، بکر و تازه بمونه تا از ثانیه به ثانیه اش سورپرایز بشی.
    اون interview گیم اسپات هم بخونید خیلی عالیه. توضیحات خیلی خوبی دادن تهیه کننده و نویسنده و کارگردان بازی. یکی از تغییرات عمده ای که شماره دوم نسبت به اول داره اینه که بازی بیشتر فوکوس رو گشت و گذار و اکسپلوریشن داره توی این نسخه، برخلاف شماره قبل که وقایع بازی خیلی پشت سر هم و non stop اتقاق میقتاد ، توی این شماره ظاهرا سرعت پیشروی بازی کمتره و فوکوس بیشتری رو گشت و گذار پلیر توی محیط ها ایجاد کردن.
    در ضمن شینجی میکامی ظاهرا از این نسخه جدید بازی RE7 ظاهرا خیلی خوشش اومده و یک سری از رویکردهای اونو اتخاذ کردن که البته برمیگرده به عناصر کلاسیک این ژانر مثل فرار کردن از دشمن ها به جای روبرو شدن با اون ها، ولی با این حال بازی هنوزم action oriented هست و سعی کرده مثل نسخه قبلی عمل کنه و برخلاف بازی های کنونی این ژانر که pure horror oriented هستن و روی انفعال پلیر تکیه دارن این شماره کماکان راه خودش رو بره و مثل گذشته باشه عناصر اکشنش رو مثل سابق حفظ کنه.
    در ضمن شینجی میکامی خلی علاقه مند هست که بازیش بعدها از تکنولوژی VR هم پشتیباینی کنه چون با ورژن VR بازی RE7 ظاهرا خیلی حال کرده .
    خیلی پیشنمایش عالی و مصاحبه خوبی هست حتما بخونید، خیلی مفصله و متاسفانه توی این ساعت دیگه خیلی حال تایپ کردن ندارم :D
     
    #121 uriel, ‏Sep 1, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Sep 1, 2017
    MOH3N_Dark, mikelwar, darkdn49 و 11 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. Paradise Lost

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    ارسال ها:
    1,230
    یا حضرت باس فایت:| نحوه برخورد باس فایت ها چرا اینطوریه:| رسما ضعف اعصاب گرفتم. :d یعنی باید خیلی دل داشته باشی تنها بشینی بازیش کنی، ژاپنی ها تو ترس روانی ید طولانی دارن<):)
     
    mikelwar, FUTURE و uriel این نوشته را Like کرده اند.
  4. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    اسکرین شات‌های جدید از بخش‌های مختلف بازی:

    TEW2_14_1502987106.jpg TEW2_29_1502987115.jpg TEW2_4_1502987100.jpg TEW2_37_1502987121.jpg TEW2_17_1502987108.jpg TEW2_28_1502987113.jpg TEW2_23_1502987110.jpg TEW2_40_1502987127.jpg TEW2_6_1502987102.jpg
     
    ALBERT W3SKER, IMANOKA, arsenalmom و 16 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    4,694
    نام:
    ∂αнмα
    گرافیک بازی انصافا خیلی خوبه .....
     
    ALBERT W3SKER, arsenalmom, mikelwar و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. J. Constantine

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 19, 2012
    ارسال ها:
    1,029
    نام:
    علی
    خیلی خوفه تصاویر! چه وحشتی بر پلیر بیفکند و فقط شینجی داند!
     
  7. mostafaskip

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2015
    ارسال ها:
    187
    نام:
    مصطفی
    دیشب استریم بتزدا رو توی توئیچ دیدم. گرافیک کلی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته نسبت به نسخه‌ی اول، گیمپلی هم همینطور

    اما موشن کپچر:| تحرکات صورت شخصیت ها:| اصلا جا خوردم انتظارم از یک بازی AAA نسل 8 که توی سال 2017 میخواد منتشر بشه بیشتر از این حرف ها بود

    امیدوارم این یه نسخه آزمایشی بوده باشه و توی بازی اصلی همچین خروجی ای در نیاد
     
    #126 mostafaskip, ‏Sep 9, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Sep 9, 2017
  8. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    تریلر جدید بازی :
    Youtube
    بنظرم بعد از تریلر معرفی، خفن‌ترین تریلر بازی بود <:-P تو این تریلر خیلی روی اکشن و درگیری‌ها + ترس تمرکز شده...نمیدونم توی خود بازی متفاوت باشه یا نه ولی واقعا حس ترس و اتمسفر بازی خیلی خیلی بهتر و تاثیرگذارتر از نسخه‌ی قبل دراومده...بنظرم دلیلش اینه که ماجرا به دختر سباستین مربوط میشه و تنش و استرس ماجرا خیلی بیشتره...
    یه ماه به عرضه مونده... October is coming :D
    آره متاسفانه انیمیشن‌های صورت شخصیت‌ها اصلا خوب نیست...البته ما داریم به بازی میگیم AAA ولی در واقع AAA داریم تا AAA! مطمئنم بودجه‌ی بازی خیلی کمتر از بازیهایی هستش که داریم The Evil Within رو باهاشون مقایسه می‌کنیم...مثلا شرط میبندم همین Resident Evil 7 بودجه‌اش خیلی خیلی بیشتر از TEW1 یا 2 بوده چون که اولا بزرگترین IP کپکام محسوب میشه و هم طرفدارها و بازار هدف خیلی بزرگتری داره... نسخه‌ی قبل TEW هم از این کمبودها ضربه خورد...درون‌مایه، اتمسفر و ساختار بازی فوق‌العاده بود ولی از لحاظ تکنیکی، جزئیات و ... بودجه یا تعداد افراد موردنیاز رو برای پرفکت کردن بازی نداشت... حالا بگذریم از اینکه مدت زمان ساخت بازی هم خیلی تاثیرگذاره و اعلام شده که ساخت نسخه‌ی دوم خیلی زمانبدی محدودتری نسبت به نسخه‌ی اول و بقیه‌ی بازیهای AAA داشته...
    در کل اگه خود بازی و حس و حالش مناسب و تاثیرگذار از آب دربیاد، بنظرم جزئیات رو میشه نادیده گرفت <:-P
     
    mikelwar, agent 360, uriel و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. SHANSER

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    ارسال ها:
    6,167
    نام:
    منصور
    حاجی انقدرهایپ نکن اخرش متا بشه ۷۵ اینجوری که داری تهریف میکنی باید احتمالا منتطر متای ۹۰ باشیم
     
  10. miladdej

    miladdej AmberPrice > PriceField
    عضو تحریریه

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 27, 2013
    ارسال ها:
    162
    تریلر که واقعاً خوب بود، بعد از تریلر گیم پلی گیمزکام کلاً دید من نسبت به بازی خیلی عوض شده، تغییراتی که نسبت به نسخه اول دادن همه مثبت بودن.
    یکی توی گف بازی رو اینجوری صدا می زد: The last resident of silent hill:D
     
    mikelwar, emad-360, Milad_HW و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    1,550
    نام:
    Alireza
    هایپ واقعیه، الکی نیست! این نسخه رو با قبلی مقایسه کنی + بازخوردای کسانی که بازی کردن رو ببینی، متوجه حرفام میشی...
    حالا متا اصلا بیاد 55 بشه...:D اگه بازی همون چیزی که توی تریلرا دارم ازش میبینم باشه، من که به شدت راضیم.
    بعدشم چه انتظارایی داری! اصلا خبر داری توی چندین سال اخیر، چنتا بازی توی این سبک متای 90 یا بالاتر داشتن؟ 0 تا :D متاسفانه کلا این سبک توی این دوره و زمونه، همه‌پسند نیست و نمیشه همه رو راضی کرد + ناشرها هم به اندازه‌ی کافی روی سبک سرمایه‌گذاری نمیکنن...
    مگه اینکه مثل RE4 کلا سبک رو متحول کنی که فکر نکنم به این زودیا این امکان میسر بشه...
     
    mikelwar, emad-360, Milad_HW و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. mostafaskip

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2015
    ارسال ها:
    187
    نام:
    مصطفی
    موافقم. همون نسخه‌ی اول بازی شاید از نظر خیلی ها از گرافیک آنچنان خوبی برخوردار نبود ولی خیلی خوب تونست خودشو تو دل طرفدارای این سبک! جا کنه چون پارامترهای لازمو رعایت کرده بود.
    پ.ن: من خودم با گرافیکش مشکلی نداشتم فقط aspect ratio یخورده رو مخ بود که بعداً اپدیت رو دادن فهمیدم خیلی هم خوب بوده و به حال سینماتیکش کمک میکرده :D

    حالا من یه نظری دارم اونم اینه که ای کاش نوع گرافیک بازی مثل نسخه قبل می موند و فقط گرافیک فنی رو ارتقا می دادن! میدونم شایدم حرفم عجیب به نظر برسه اما نوع تصویر "نویز دار" و "کاغذی" اونجوری واقعا به کمک اتمسفر بازی می اومد. بنده یه مقداری با شفاف شدن و blur شدن تصویر تو نسخه‌ی دوم مشکل دارم (هرچند این تلاش تیم سازنده برای بهبود بازی رو نشون میده و اصلا گوربابای نظر من :D)
    کلا شاید خیلی ها این قضیه رو درک نکنن ولی اهل دلاش میدونن منظورم چیه:)
     
    mikelwar, FUTURE, uriel و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. emad-360

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 20, 2014
    ارسال ها:
    585
    نام:
    عمادالدین
    باز این ژاپنی ها ! باز طراحی های مخوف و فوق العاده...طراحی هایی که تو محیط بازی و باس ها هست وحشتناکه تو یکی از تریلر ها یه بابایی اتیش افکن دست اشه به شدت منو مجذوب خودش کرده!
    .
    یه مقداری بزرگی محیط بازی بعضی جاها منو میترسونه! تو این سبک و این بازی خوشم نمیاد!! (( چون محیط و هزار بار میگردم میترسم چیزی جا بیوفته ))
     
    mikelwar, arsenalmom, FUTURE و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. ps34

    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    ارسال ها:
    2,528
    نام:
    مهدی
    داستان نسخه ی دوم میخواد به ماجرای دختر سباستین که اصلا جریان کشته شدنش در اتش سوزی ای که قبل شروع وقایع نسخه ی اول بود بپردازه؟؟میخواد قاتل دخترش رو در ذهن رویک پیدا کنه و مثلا بعدش با همکاری سازمان زن و دخترش رو به دنیای واقعی برگردونه؟نسخه اول بازی کلا خیال در خیال بود چون اخر بازی ما یه بار در سازمان به هوش اومدیم و کیدمن بهمون گفت نباید بیدار شی و خودت رو به مردن بزن و مجدد که بیدار شدیم در وان تیمارستان بودیم و وقتی ازش خارج شدیم روییک در کالبد لزلی داشت از اونجا خارج میشد و مجدد سر ما تیر کشید.حتی اول بازی توی ماشین وقتی بیسیم زده شد سر همه سوت کشید جز کیدمن که نشون میده قشنگ با سازمان همکاری داره.الانم اصلا معلوم نیست میخوان چی کار کنن و ایا میخوان صرفا به قبل تیمارستان بپردازن یا هم قبلش هم بعدش که خارج شدیم, فقط امیدوارم دیگه نقطه ی تاریک توی داستان نزارن و بفهمیم جریانش از چه قراره.من که خیلی مشتاقم
     
    mikelwar, FUTURE, sorrowful و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. ALBERT W3SKER

    ALBERT W3SKER THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2016
    ارسال ها:
    706
    نام:
    بهزاد
    دو عدد اسکرین شات جدید

    <:-P:x

    [​IMG]

    :o@-)

    [​IMG]
     
    mikelwar, agent 360, uriel و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. ps34

    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    ارسال ها:
    2,528
    نام:
    مهدی
    عکس دومی کسی که خوابیده رو تخت رو یه احساسی بهم میگه یا جوزف هست یا اصلا خوده سباستین توی نسخه اوله
     
    FUTURE, ALBERT W3SKER و sorrowful این نوشته را Like کرده اند.