The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. darkdn49

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    ارسال ها:
    647
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    #1 darkdn49, ‏Jun 12, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    dark spartan, kratos 21, Sɯαsƚikα و 37 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. stanley

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 24, 2013
    ارسال ها:
    1,285
    تو قسمت combat ها چندتا اپگرید هست برای اسلحه ها که اگه انجام بدید ، شوتینگ بازی بهتر میشه. ولی درکل منم مشکل داشتم با گان پلی بازی و اذیتم میکرد.
     
    mostafa682 این نوشته را Like کرده است.
  3. secretboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 15, 2017
    ارسال ها:
    17
    سلام.. پس مرگ اون مدیر و زیر دستیاش که میخواستن کیدمن رو بکشن بخاطر اون‌ تراشه داخل گردنشون بوده ..؟
    در مورد وصل بودن به استم که همه وصل بودن(اگه وصل نبودن تو اون دنیای ساختگی هم نبودن) اما اینکه‌ تو وان کسیو نشون نمیده جز سباستین و لیلی برام سواله‌ ..
    اول بازی دو سه تا اعضای موبیوس رو نشون میده به استم وصل بودن اما آخر بازی هرچی دقت کردم کسی رو اونجا ندیدم حتی مایرا ..
     
  4. stanley

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 24, 2013
    ارسال ها:
    1,285
    (اسپویل)
    .
    اره خود کیدمن هم قبل از اینکه اونو فعال کنه از تو بدنش در اورده بود.
    من دقیق محیطی که همه تو وان بودند رو یادم نمیاد اما خب احتمالا باید به طریقی وصل باشن. در ضمن توی بازی هم از سیستم جدیدی گفته میشه که ادم ها بتونن به صورت وای فای به استم وصل بشن البته فکر کنم هنوز به بهره برداری نرسیده بود!
     
    secretboy و IMANOKA این نوشته را Like کرده اند.
  5. secretboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 15, 2017
    ارسال ها:
    17
    احتمالاً پس از راه دیگه ای وصل بوده یا شایدم تو ذهن دخترش بوده یا اصلا قبلا مرده اطلاعات مغزشو تو تراشه ای چیزی ریختن بعد وصل کردن به استم و احتمالا بخاطر همینم گفته تو استم میمونه چون راه برگشتی نداشته خلاصه هر چیزی ممکنه اما دقیقا نمیشه گفت کدومش درسته
    در کل بهتر بود توجه بیشتری به این قضیه میکردن.
     
    stanley این نوشته را Like کرده است.
  6. stanley

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 24, 2013
    ارسال ها:
    1,285
    نه! شما مگه بازی رو انجام ندادی:D همیشه فکر میکردم من حافظه ی ماهی دارم که فورا داستان بازی ها رو فراموش میکنم :D
    (اسپویل داستان بازی)
    بعد از مردن دختر سباستین ، مایرا زیربار مرگ دخترش نمیره و میکه دخترمون نمرده. سباستین هم حرف زنش رو باور نمیکنه و مرگ دخترش رو میپذیره. اما مایرا شروع میکنه به تحقیق و در همین حین گم میشه. در نسخه دوم متوجه میشیم که مایرا فهمیده که دخترشون رو موبیوس گرفته بوده و حق با اون بوده در نتیجه به موبیوس ملحق میشه تا از این طریق بتونه هم دخترش رو نجات بده هم این سازمان رو از بین ببره. وقتی وارد سازمان میشه مایرا ، کیدمن ، پدر تئودور و اون یه نفر دیگه باهم نقشه میریزن. نقشه شون حالا چی بوده اینکه اینا وارد استم بشن لیلی که هسته بوده وردارن و مایرا خودش رو جای هسته جا بزنه و با فعال کردن سیگنال این تراشه ها کل موبیوس رو نابود کنه. بهمین خاطر هیچ شانسی برای خروج نداشته چون باید بعنوان هسته استم جا میزده تا دخترش از استم خارج شه و بعد اون تراشه رو فعال کنن و همه بمیرن. کیدمن از بیرون استم حواسش به نقشه بوده. نقشه وقتی بهم میخوره که پدرتئودور بهشون نارو میزنه و دختره رو برای خودش بخاطر مقاصد پلیدش در نظر میگیره تا کل استم رو در اختیار بگیره. بهمین خاطر یونیون از هم میپاشه و همه چیز درهم میشه اینجاست که ما وارد میشیم و با همه میجنگیم ( این وسط ماریا بخاطر تاثیرات استم دچار توهم شده بود و ما میبایست با قسمت تاریکش بجنگیم) خلاصه اینکه بعد از تمام این اتفاقات ما که دخترمون رو پیدا کردیم از استم میایم بیرون و ماریا خودش رو طبق نقشه ای که کشیده بود جای هسته جا میزنه و فدا میکنه و سازمان نابود میشه.
     
    ps3_360_wii, secretboy و ps34 این نوشته را Like کرده اند.
  7. secretboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 15, 2017
    ارسال ها:
    17
    چرا! یکی دو بار انجام دادم بار اول رو داستان زوم نکردم
    دفعه دوم آخه زیادی زوم کردم به جزئیات داستان واسه اونه:expressionless:
    شاید منظورم بد رسوندم درمورد داستان بازی حق با شماس تأیید میکنم
    کل سوال من این بود که وقتی اینا همه به استم وصلن چرا تو وان کسیو نشون نمیده شاید به قول یکی‌ از دوستان استم یه شعبه دیگه‌ ای داره تو پست قبلی هم گفتم چون نشون ندادن از چ طریق به استم وصلن(معمولا باید همشون تو همون متصل به استم باشن) دیگه زدم به سیم آخر از هر طریقی که میشد وصل باشن به ذهنم میرسید نوشتم:tearsofjoy:
     
    #486 secretboy, ‏Apr 9, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Apr 9, 2018
    stanley این نوشته را Like کرده است.
  8. all4u

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2008
    ارسال ها:
    3,678
    نام:
    Reza
    هیچی دیگههه تا سازنده راحت باشه همین تو وان باشه واسش کافیه\m/
     
  9. secretboy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 15, 2017
    ارسال ها:
    17
    آره خب ساختن یه بازی اینطوری سخته زحمت زیادی میخواد این سوتی های کوچیک و بزرگ عادیه... بازم دستشون درد نکنه بازی عالی ای ساختن .
     
    uriel و all4u این نوشته را Like کرده اند.
  10. Scαrface

    Scαrface Aspect of Life
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2010
    ارسال ها:
    3,410
    نام:
    محمد
    سلام . دوستان من شماره یک رو بازی کرده بودم بدک نبود برام ولی آخراش ولش کردم .مشکلم باهاش شلوغ و اعصاب خورد کن شدن صحنه های تعقیب و گریز و فرار و این چیزاش بود یعنی خیلی شلوغ میشد از پشت یکی مثل سگ دنبال میکرد جلو روت صد تا تله باز میشد اهنگم که هی وایلون غیز غیز میکرد بعد ده دقیقه یه صحنه فرار کلا خسته میشدم خیلی تو هم تو هم میشد همه چیز .
    این یکی رو دیروز یه چند تا گیم پلی از مراحل اولیش دیدم به نظرم خیلی پالیش تر از یک بود و داستان و کرکتر هاش به نظر بهتر بودن .کات سین های با کیفیت و فکر کردم یه کم pacing ـش آروم تر و تحت کنترل تره تا شماره قبلی .
    نظرتون چیه ؟ بخرم بازی کنم ؟ اگه خیلی شلوغ پلوغ و درهم ور هم و عصبی کننده میشه ( و ترسناک بیخودی :D) به دردم نمیخوره .
     
  11. Paradise Lost

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    ارسال ها:
    2,141
    از لحاظ فنی، 10 برابر بهتر از نسخه قبلی هست، ولی از لحاظ اتمسفر و ... نزدیک نسخه قبلی نمیشه، نسبت به نسخه قبلی بازی open world شده، پس حداقل یکمی جا واسه استراحت اینجا هست، ولی اون صحنه های دنبال کردن هم اینجا هست و چه بسا بدتر هم است!!
     
    ps3_360_wii و Scαrface این نوشته را Like کرده اند.
  12. Scαrface

    Scαrface Aspect of Life
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2010
    ارسال ها:
    3,410
    نام:
    محمد
    ممنون . راستش الان داشتم شماره یک رو نگاه میکردم . تو همون بیمارستانه که بودیم زنه پرستاره بود یادم اومد چقدر دپرس کننده و ترسناک بود فقط همونجاش برام . راستش من بازی ترسناک بازی نمیکنم معمولا ولی RE ها رو بازی کردم به جز آخریه و خیلی اویل 4 و 5 و 6 رو دوست داشتم . شماره یک Evil within برای من خیلی سنگین بود همه چیزش یعنی زیادی جو و اتمسفرش گرفته و ترسناک بود + دوربین و گیم پلیش که بعضی وقتها شلوغ پلوغ و در هم برهم میشد و رو اعصاب .
    EW 2 رو الان بازم Walkthrough قسمت های اولش رو دارم نگاه میکنم به نظرم آروم تره بازی . خودم فکر میکنم کمتر جو و اتمسفرش ترسناک و گرفته و رو اعصاب باشه .
    نمیدونم از رو ویدئو ها که خیلی خوشم اومده ازش ولی دو به شکم بازم ...
     
    Paradise Lost این نوشته را Like کرده است.
  13. .Amirone

    .Amirone ゴースト オブ ツシマ
    Gold User

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2009
    ارسال ها:
    1,673
    2 TEW بازی ترسناکی نیستو بیشتر به اکشن شبیهه ، فقط این نسخه یه مزیتی هر چند کوچک داره که یه خانم محترمی از دنیای مردگان مدام صدات میکنه و تا اواسط بازی باهاش سرگرمی ، دلهره داشتن تو این مورد بازیها طبیعیه .
    ولی کلی میخوای بدونی TEW 2 در مقابل RE7 زیر خط فقره همه چیش ، یعنی وقتی پای RE7 میشینی تازه میفهمی چقدر معمولی (بیخود) بوده TEW2 . هدفت چیه از بازی کردن این مورد عناوین ؟ صرفا عنوانی که بقا توش حرفی واسه گفتن داشته باشه و ترس آنچنان مکملش نباشه ، یا عنوانی که در ژانر خودش حرفای زیادی برا گفتن داشته باشه . رُک بخوام بگم TEWرو در مقابل RE7 هیچ میدونم .
     
    last of amir این نوشته را Like کرده است.
  14. Scαrface

    Scαrface Aspect of Life
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2010
    ارسال ها:
    3,410
    نام:
    محمد
    سلام عزیز . والا من اصلا کار به RE7 ندارم فکر کنم پستام رو کامل نخوندی . بیشتر همین سبک رو مثل RE 4 و RE 5 دوست دارم که نزدیک ترین بازی هم به اونا همین TEW ـه . مقایسم بین شماره یک و دو بازی بود که شماره یک برام خیلی شلوغ زیادی دپرس و سنگین و ترسناک بود و میخواستم اگه شماره دو یکم سبک تر و آروم تر از شماره یکه بگیرم بازی کنم .
     
  15. Paradise Lost

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    ارسال ها:
    2,141
    این بازی در مقابل نسخه های RE5/4/6 خیلی سنگین تر و سخت تر و ترسناک تر است، باس فایت های بازی بشدت چالشی، و ترسناک با طراحی عجیب و غریب هستن، و بشدت هم استرس زا هستن، ولی تا حدودی سبک بازی همون نسخه RE4 است، با یک گیم پلی سنگین تر، البته من از نسخه یک EV بیشتر خوشم اومد، نسخه دوم بازی جهان باز هست، یعنی خوب میگردید، دشمنان ضعیف رو از پا در می اورید، و میرید سراغ باس فایت ها...حرف کلی اینه، بازی دقیقا مثل dead space 2 میمونه، ترسناک زیاد نیست، ولی ترس از محیط و شرایط، و کمبود مهمات در مقابل موجودات عجیب و غریت بازی رو یکم ترسناک کرده...
     
    Scαrface این نوشته را Like کرده است.
  16. FUTURE

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2014
    ارسال ها:
    2,164
    نام:
    Alireza
    سلام.
    پستت رو خوندم و یاد صحبت‌های کارگردان بازی قبل از عرضه‌ی TEW2 افتادم! دقیقا می‌گفتن که توی این نسخه قراره اون تنش مداوم و بدون وقفه رو از بین ببرن و بین لحظات پراسترس، اجازه بدن بازیکن نفس بکشه...بازی هم دقیقا همینطور بود.
    کلا نسخه‌ی اول رو با تمام خفنیتش، نمیشد واسه چند ساعت مداوم بازی کرد وگرنه از لحاظ روانی کم می‌آوردی :D
    این نسخه از این نظر خیلی واست مناسبه و یه جورایی به خاطر سندباکس بودن تعدادی از چپتر‌ها، کنترل بیشتری رو بازی داری + از اونجایی که RE4 و 5 و اون نسخه‌ی لعنتیِ 6 (:D) رو دوست داری، با گیم‌پلی هم فک کنم بتونی ارتباط برقرار کنی.
    از شخصیت پردازی و دیالوگا انتظار زیادی نداشته باش ولی به نظرم گیم‌پلی این نسخه فوق‌العادست...مخصوصا وقتی که قابلیت‌هارو آپگرید کنی و اثرش رو توی گیم‌پلی ببینی.
     
    Milad_HW, RohFa, voldmort و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.