The Evil Within 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط darkdn49, ‏Jun 12, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    624
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2014
    نام:
    فرزاد
    [​IMG]

    ناشر: Bethesda Softworks
    استدیو: Tango Gameworks
    تهیه کننده: Shinji Mikami
    کارگردان: John Johanas
    پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
    تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


    بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.

    اطلاعات منتشر شده:​

    -ساخت بازی یه ماه بعد تموم شدن ساخت نسخه اول شروع شده و یه عده از تیم ساخت بازی مشغول ساخت dlc شدن یه عده هم شروع به کار روی نسخه دوم کردن

    -تایید شده هست میکامی کارگردان نسخه دوم نیست و تهیه کننده بازیه ولی بازم میکامی تو ساخت بازی دست داره و تو محور ساخت قرار داره
    -بعد ماجرای نسخه اول زندگی سباستین فوق العاده خراب شده و تقریبا هیچ کسی باورش نیمکنه و معتاد به الکل هم شده
    -Mobius (همون گروه که ruvik رو پیدا کردن و باعث اتفاقات نسخه اول بودن) با محوریت و با استفاده از دختر سباستین شهر Union رو ساختن که سباستین داخل stem میره تا دخترش رو پیدا کنه

    -بازی بازم survival-horror و البته تو بازی شوتینگ و اکشن هم هست ولی بازی یه بازی صرفا شوتینگ نیست تو بازی تیر زیاد نیست , دشمن ها وحشتناک و قدرتمندن , روش های مختلفی برای مقابله با دشمنان وجود داره مثل تله و مخفی کاری , در بسیاری از موارد میتونین از درگیری اجتناب کنین بسته به منابع خودتون میتونین انتخاب کنین

    -یکی از مواردی که برای کسایی که نسخه اول رو بازی کردن اشنا خواهد بود distorting reality ئه که بازم توی نسخه دوم هست مثلا یه چیزی رو میبینن و بعدا به طور ناگهانی اون چیز دیگه اونجا نیست یا شما دارین به سمت یه در حرکت میکنین و ناگهان تو یه مسیر دیگه هستین یا برمیگردین و چیز های پشت سرتون تغییر کرده ترفند های اینطوریه زیادی هست ولی این دفعه مثل نسخه اول همه چیز رو نشون نمیدن

    -نسخه دوم هدفش داستان خیلی قویتر و شخصیت پردازی قوی و داستان این دفعه خیلی شخصی تره​
    -تایید شده که تو بازی شخصیت های منفی مختلفی هستن یکیشون "استفانو" هست کسی که تو تریلر یه سرباز رو با چاقو میزنه و گلبرگ رز از بدنش خارج میشه. استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه. هر مکانی تو بازی به یکی از شخصیت ها ربط داره که "موزه/عمارت" مکان این شخصیت تو بازیه و تایید شده که جانور camera-head یه جورایی حیوان خانگی شه و از ارت اش عکس میگیره و از این حرکت لذت میبره حتی مواقعی بیشتر.​
    -بارها گفته شده که بازی یه بازی ترسناکه و چیزی که مطمئنن برای مردم قانع کننده خواهد بود داستان و جهان بازیه حتی کسایی که از این ژانر لذت نمیبرن ممکنه از بازی خوششون بیاد بازی سعی نمیکنه که حال به هم زن و خونی باشه هدف بازی عمیقتر از این حرفاست​
    -تو نسخه قبلی سیستم craft خیلی کوچیکی تو بازی بود تو این نسخه این مورد پیشرفت کرده و وسایل زیادی واسه craft وجود داره و اینبار فقط واسه کشتن یا ترکیب چند گلوله که یه گلوله ویژه درست بشه استفاده نمیشه میخوان اینبار به بازیباز گزینه های بیشتری واسه درست کردن و انتخاب کردن اینکه چه چیزی نیاز دارن بدن​
    -با توجه به واکنش ها متوجه شدن که چطوری مردم از داستان dlc ها بیشتر از بازی اصلی لذت بردن و میخوان این بار با داستان بازی کارهایی بیشتری انجام بدن نسبت به کاری که با نسخه اول و dlc ها انجام دادن و اشاره کرده که تو نسخه اول شخصیت ها خام بودن و شخصیت سباستین یه جورایی احمق بود گفتن اینبار میخوان شخصیت سباستین بیشتر انسانی تر باشه نسبت به چیزی که تو نسخه اول بود​
    -اشاره شده که واکنش مردم رو دیدن که از چه چیزی خوششون اومده یا از چه چیزی خوششون نیومده و تصمیم گرفتن با توجه به واکنش ها تو نسخه دوم چه چیزی رو حذف کنن و اینکه کدوم ها رو بهبود بدن​
    -گفته شده که تو بازی همش درگیر نیستین و بعضی مواقع میشه نفس کشید . بازی مثل نسخه اول نیست که از نقطه a برین به b و از b به c کارهایی هستن که بازیباز میتونه بین داستان اصلی انجام بده که درگیری ندارن و میتونین ارامش داشته باشین و محیط رو بگردن.​
    -این دفعه واقعا تلاش زیادی واسه شخصیت ها و داستان کردند و واقعا پیشرفت رو تو شخصیت ها میبینین و این دفعه ما سباستین خیلی شکسته تر شده رو میبینیم که برای خارج از شدن از چرخه زندگی الانش برگردوندن دخترش تنها امیدش برای برگشتن به زندگی قبلیشه.​
    -این دفعه عناصر روان شناسی خیلی بیشتره تو بازی و تمرکز زیادی هست روش​
    -دیدن که مردم خیلی بیشتر از داستان dlc ها خوششون اومده و اونو به عنوان سکوی پرتاب نگاه کردن برای یه روایت عمیقتر و رویکرد روان شناسی .​
    -گفته که تعادل همه چیزه تو بازی سبق ترس بقا و مدیریت ایتم و منابع محدود رو قربانی نمیکنیم برای اینکه صرفا اکشن بزرگ داشته باشیم.تمرکز بیشتر روی کاوش جهان بازیه​
    -بازی مطمئنن یه بازی"بدون توقف" نیست وقت های زیادی هست که تو بازی درگیری نیست. تمرکز کردن که بین ترس و قسمت های دیگه بازی یه تعادلی باشه و که البته که این نوع تعادل تو هر بازی واجبه ولی تو سبق ترس مهم تره.​
    -در مورد اسلحه ها گفته که تو بازی اسلحه های دستی و شات گان و موارد بیشتری هست . برای مبارزه تکنیکی تیر کمون دوباره مثل نسخه اول هست تو بازی. مخفی کاری بازم هست و این دفعه بهبود هم پیدا کرده این مورد.میتونین مخفیانه دشمن هار و پشت سر بزارین و فرار بکنین.میتونین مخفیانه بیاین پشت سرشون و بکشیشون و اینکه این دفعه تمرکز زیادی کردن روی این که ازادی بدن به بازیباز و بتونین بسته به نحوه سبک بازی خودتون برای مقابله با شرایط موجود از راه های مختلفی استفاده بکنین.


    شخصیت ها:

    Sebastian Castellans
    سباستین که بعد اتفاقات نسخه اول درگیر الکل شده است و زندگی سختی را پشت سر میگذارد و تقریبا کسی حرف های او را باور نمیکند وقتی او میفهمد دخترش "لیلی" ممکن هست هنوز هم زنده باشد دباره به stem وارد میشود تا شاید دترش را نجات دهد.

    Juli kidman
    کیدمن بعد اتفاقات نسخه اول با خبر اینکه ممکن است دختر سباستین زنده باشد پیش او میرود سباستین. کیدمن اطمینان دارد که سباستین بهترین فردی هست که میتواند وارد stem شود و لیلی را پیدا کند.

    Lily
    دختر سباستین که قبل اتفاقات نسخه اول کشته شده است ولی سباستین با امید اینکه ممکن است زنده باشد دوباره وارد stem میشود به منظور نجات دادنش.

    stefano
    استفانو یک منحرف شناخته میشه یه هنرمند پیچیده که میخواد جشن بگیره و زیبایی مرگ و درد را تسخیر کنه.



    باکس ارت:

    [​IMG]
    تریلر:

    اسکرین شات:
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    کانسب ارت:
    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2017
    mondas, noorihamid99, Ebrahim-ZH و 32 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,867
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2008
    نام:
    Reza
    همین کافیه تشکر یکم سرگرممون کنه خوبه
    هفته دیگشم که cod میاد و ...
     
  3. Gold User

    ارسال ها:
    2,300
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    نام:
    مهدی
    بازی رو چند ساعت جلو بردم.توضیحاتی که میدم سعی میکنم مختصر باشه بدون اسپویل خاص چون این عنوان رو باید خودتون شخصا تجربه کنید تا لذتش رو ببرید و پیشنهاد میکنم هیچ تریلری هم ازش نبینید.
    بازی با استارت داستانی گسترده و عمیق شروع میشه و بدون درنگ میره سر اصل مطلب.دوست دارم بگم چجور شروع میشه ولی خب اسپویل میشه اما در همون شروع به سوالاتی در مورد پایان نسخه اول و اللخصوص پایان dlc دومه نسخه اول جواب میده و مهمترینش اینه که ما وقتی داشتیم با رییس سازمان موبیوس میجنگیدیم ایا واقعا با رییس میجنگیدیم یا با روییک میجنگیدیم که خودش رو به کالبد رییس دراورده بود ! مکان هایی هم دیدار میکنید که فقط توی dlc ها بودن حتی اون گربه مشکی رنگ که روبان قرمز دور گردنش بود برای save هر دو dlc هم هستش پس قاعدتا افرادی که سیزن پس نسخه اول رو بازی نکردن ابهاماتی ممکنه براشون بوجود بیاد.وقتی بازی از رفع برخی سوال های نسخه قبل خودشو میکشه بیرون رسما شما رو وارد دنیای جدید میکنه و جالبیش اینجاست با نوع دیالوگ ها به شما اثبات میکنه با خواست خودتون برای بار دوم وارد دستگاه stem شدید نه به اجبار یا اتفاقی.
    در تمام دنیای جدید مامور کیدمن با بیسیم با شما در ارتباط هست و هر نوع عکس یا فایل و هر اطلاعاتی که بخواین میتونید ازش بپرسید و کامل پاسختون میده.حتی عکس های خانوادگی سباستین و همسر و دخترش رو هم در بازی وقتی پیدا کردید میتوینید بزاریدش در پروژوکتور و ببینید.
    راجع به گیم پلی اول از خوده سباستین شروع کنم، بسیار شخصیتش رو عالی ساختن.نوع تن صداش در بازی مخلوتی از یه پدر خسته و شکسته که دنبال دخترش هست و همچنین به اضافه یه مرد قوی کارگاه پلیس هرچند اخراج شده هست که حاظره با کل دنیا بجنگه.این مساله باعت شده موقع صحبت کردنش ادم هم لذت ببره هم خیلی بهتر با شخصیت اصلی ارتباط برقرار کنه.من مطمنم سباستین جزء شخصیت های محبوب دنیای گیم میشه.فیزیک حرکاتش فوق العاده طراحی شدن و با کوچکترین حرکات و اتفاقات عکس العمل نشون میده و قشنگ حس زنده بودن میده مثلا یه کمد رو جابجا میکنه بعد مچ دستش رو میچرخونه میگه چه سنگین بود یا کتفش آسیب میبینه همش بازوشو به صورت دایره حرکت میده میگه چه ضربه دردناکی خوردم یا از پشت سرش صدای مهلک و عجیب میاد صورتش رو سریع با تعجب برمیگردونه ببینه چه اتفاقی افتاده.یا لباس و موها و ریش های زیر بارون خیلی طبیعی خیس میشن.
    گان پلی بازی خیلی عالی طراحی شده.اسلحه ها موقع نشونه گیری حس یه درگیری تاکتیکال میدن و نوع آتیشی که از دهانه بیرون میاد و صدای اسلحه و لگدی که بسته به نوع سلاح میزنه همه طبیعین.شما با هر گلوله یه مسلسل اتوماتیک فشاری که میاد به سباستین رو حس میکنید که دستش میزنه عقب یا با کلت که لگد خیلی کمی میزنه.همچنین جای گلوله ها به بدن دشمن ها میمونه و مشخصه کجاشون خرده.
    در دنیای جدید با شخصیت های جدیدی رو برو میشین که از هرکدوم میتونید ماموریت های فرعی ای بگیرین که پاداش های قابل توجه ای هم بهتون میدن.همه دیالوگ ها رو هم میشه اسکیب کرد ولی پیشنهاد میکنم اینکارو نکنید که به درک داستان لطمه میزنه.اتاق های امن هم در بازی هست و همچنین نوع save کردنم تغییر کرده.سیستم ساخت و ساز اسلحه و آپگرید خوده درخت شخصیت سباستین هم من هنوز خیلی جلو نرفتم که بتونم شخصیتمو خیلی اپگرید کنم که بتونم نظری بدم ولی از نسخه قبل گسترده تره.
    مورد بعدی مکان های بازی هست.مکان ها بی نظیر به همراه یه اتمسفر بسیار سنگین و خوفناک طراحی شدن.شما هم در محیط بسته و هم در محیط های سرباز و وسیع بازی عناصر مختلف ترسناک رو میبینید و هیچ جایی نیست که احساس امنیت کنید و خوشبخاته هیچ چیز تکراری ای رخ نمیده و همه مکان ها و اتفاقات منحصر به فردن.
    موسیقی متن بازی خیلی لذت بخشه در جاهای خطر یه جوره در مرور خاطرات سب کنار خانوادش یه جورا هنگام نقل داستان یجوره اصلا موسیقیش هر ثانیه با شرایط خودشو وقف میده واقعا عالی کار شده.
    گرافیک بازی به صورت خیلی محسوسی بالارفته و همه چی خیلی بهتره نسخه قبل اما خب اصلا انقلابی نیست و مشخصه همون موتور گرافیکی نسخه قبله و فقط ارتقاهای گسترده ای دریافت کرده اما بازم خیلی خوبه.
    اما یه نکته مهم بازی این هست که شما توی اون لحظه ای که میدونید هیچ اتفاقی نمیوفته یه اتفاق ترسناک یهویی میوفته و توی اون لحظه ای که میدونید الان باید یه اتفافی بیوفته هیچی نمیشه ! این مساله خیلی بازی رو ترسناک تر کرده و شما در از لحاظ روانی توی کشمکش قرار میده که واقعا نمیدونید 1 ثانیه بعد چه چیزی پیش رو دارید.از باس های بازی هم براتون نگم که چه طراحی خوفی دارن که خودتون تجربه کنید بهتره.
    در پایان هم بگم من خیلی بیشتر میتونستم براتون توضیح بدم از جزییات بازی و به خصوص ویژگی های گیم پلی یا تنوع نوع دشمن های بازی اما من هرچی بگم اسپویل میشه و خودتون لذت بازی کردنو از دست میدید.سعی کردم با همین توضیحات درک کلی برای همه از نوع سبک بازی بدم مخصوصا برای افرادی که در خریدش شک دادن.از نظر من این بازی شاه کار هستش و با این داستان عمیق و نوع ترس روانشناختی که داره نمره کامل باید بگیره چون توی همه زمینه هاش چه گیم پلی گرافیک موسیقی نوع فیزیک عالی سباستین به محیط و ...عالی عمل کرده و چیزی کم نذاشته.
    پ.ن: حجم پچ روز اول 229 مگ هست.
     
    nemesis 547, Ehsan95_76, mahicho و 29 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    174
    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2015
    خب منم تونستم حدود 40 دقیقه اول بازیو رو ps4 تجربه کنم
    اول از همه به گرافیک بازی اشاره کنم که در مقایسه با نسخه اول یه انقلاب به حساب میاد. در مقایسه با عناوین خفن گرافیکی هنوز جای کار داره، ولی خب در نوع خودش عالیه (هرچند من منتظر نسخه pc هستم و عمرا با این فریم کنسول بازی کنم :D بنابراین ممکنه گرافیکش رو pc خیلی بهترم باشه)
    عملکرد چراغ قوه توی سایه ها محشره!
    داستان هم اینطور که داره روایت میشه بنظر میاد زیاد باگ نداشته باشه و یه راست بره سر اصل مطلب!
    سیستم کرفتینگ و همینطور درخت مهارت بازی هم یه آپدیت جسابی شده و نکته جالیش اینجاس توی safehouse همون پرستاره و همون مدل آینه و همون موزیک دلنشین.
    و اینکه مهمات توی بازی همچنان به سختی به دست میاد و باید وجب به وجب محیط رو بگردید.
    نکته منفی و تو ذوقی ندیدم مگر در ادامه ببینم :D
    خلاصه بازی به شدت پیشرفت داشته و مدیونید اگر تجربش نکنید :D
     
    RohFa, all4u, arsenalmom و 14 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    144
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 28, 2012
    سلام دوستانی که ریجن ۲ خاورمیانه را دارن ایا تغییرات یا سانسوری تو بازی هست ؟ فرقی با ریجن ۱ وجود داره ؟ خواهشن سریع جواب بدین
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,298
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2010
    مررسی از نقد دوستانی که بازی رو تجربه کردن، الان خیلی گذرا متای بازی رو یه نگاهی انداختم، بازی با 7 8 نقد متاش 79 هست تا به اینجا:|. من نقدها رو نخوندم و گذاشتم برسم خونه و سر فرصت نقدها رو مطالعه کنم ولی واقعا امیدوارم بازی متاش بالا بیاد ، با این بلایی که جامعه گیمر ها و منتقدها دارن سر بازی های داستان محور اینچنینی ( علی الخصوص ژانر وحشت ) میارن خیلی نگرانم که کمپانی های خلاقی مثل بتسدا دیگه هزینه روی بازی های این چنینی نکنن و هم رنگ بازار امروز بشن با تولید عناوین مولتی پلیر رقابتی و در بهنرین حالت به یه بخش داستانی 4 5 ساعته اکتفا کنن. متا و فروش بازی های تکنفره اگر به این منوال پیش بره باید مرگ عناوین این سبکی رو حتمی دونست. واقعا متاسفم که نقد ها در مدیوم گیم اینقدر آماتور و بچه گانه هست و هر کسی راحت به خودش اجازه میده که این هنر رو نقد کنه و نتیجش هم میشه همین افتضاح و تفاوت فاحش نقدهای بازی با مثلا نقدهای فبلم و عالم سینما....
     
    Ehsan95_76, pbgame, RohFa و 12 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,025
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    نام:
    ژوبین
    متا با 8 تا نقد 79 که:|
     
    all4u این نوشته را Like کرده است.
  8. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,460
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    نقد Game Revoultion میخوندم که ۳۰۵ ستازه داده گفته بازی یک دنباله ارزشمنده ولی به شخصه اونچیزی که من انتظار داشتم نیست و بیشترین ایرادش به open world کردن بازی که گفته خسته کنندس و خوب از اب درنیومده و زامبی ها که گفته گنگن خیلی
    ولی نقاط مثبت گفته طراحی خلاقانه محیط ها و جذاب بودنشون مکانیزم دقیق گان پلی بازی و طراحی احمقانه ولی جالب
     
    all4u, arsenalmom, ps3_360_wii و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,460
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    از ۸ نقد که ثبت شده همش بالای ۸ هست یکدونه ۷ فقط اومده فعلا
    یکسری نقد دیگه دیدم که تو متا ثبت شده یکیشون مثلا گفته داستان خوب نیست غیر قابل چشم پوشیه AI و هوش مصنوعی ضعیف و خنده داره
    ولی مثلا گفته محیط های نیمه جهان باز علاوه بر اینکه اکتشافات را با پاداش می دهند حرکت تو بازی را نیز خراب نمی کنند. اهداف جانبی کمی وجود دارد، اما معنی دار هست و احساس می کنید به عنوان بخشی از داستان است. سیستم دستکاری شده گیم پلی بسیار بهبود یافته است و به تنش مدیریت منابع اضافه می شود. با استفاده از درخشندگی نور و تصاویر وحشتناک که واقعا با بازیکن ارتباط برقرار میکند
     
    arsenalmom, ps3_360_wii و uriel این نوشته را Like کرده اند.
  10. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,460
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    نقد Gamseradar گفته که هوش مصنوعی کلا خوب نیست دشمنان درسته با هم تفاوت دارند و بعضی سریعترند اما هیچکدام دقیق نیستن و اگه چند اسلحه گرم داشته باشید نیازی به مدیریت منابع نیست اما در کل باقی مواردش خوبه مثل ترکیب صدا و اهنگ ها و موارد ترسناک بازی
     
    arsenalmom, ps3_360_wii و uriel این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,916
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    ما هم اگه بازی به موقع برسه شنبه میتونیم این عنوان ناب رو تجربه کنیم\m/
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,069
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    با این بازی های سبک وحشت که موجود های عجیب غریب داشته باشن اصلا حال نمیکنم ادم ترسویی هستم d
    اویل ۴ بگذریم که ترسی نداشت و زامبی هاش ادم معمولی بودن ولی بازی که میکامی پشتش باشه گان پلی و اکشنش واقعا عالی میشه اینم من خوندم در سطح بالاست مخصوصا کرفتینگش که غوغاس و ترکیب کردن موارد جمع کردنی بازی
     
    ps3_360_wii این نوشته را Like کرده است.
  13. Gold User

    ارسال ها:
    2,300
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    نام:
    مهدی
    دوستان من الان بواسطه ی گشت و گذار در محیط بازی سه اسلحه ی مهم و یه اسلحه جانبی سبک و آیتم های با ارزش و همچنین نقاط کور داستانی رو کشف کردم که به هیچ عنوان با تنها رفتن مراحل اصلی و حتی مراحل فرعی نمیشه بهشون رسید ! یعنی حتی کات سین داستانی وجود داره که خودتون باید پیداش کنید و هیچ نشونی ازش توی نقشه نیست ! حتما تا میتونید محیط رو زیره رو کنید وگرنه دست کم اسلحه گیرتون نمیاد
     
    homayoon k2, sorrowful, leon kennedy و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,069
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    مهدی جان یکم در مورد بخش کرفتینگ بازی توصیح بده دقیق متوجه بشیم چجوریه ترکیب کردن موارد مختلف و درخت ارتقا سباستین
     
    ps3_360_wii این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    405
    تاریخ عضویت:
    ‏May 5, 2011
    ما که داریم بازی میکنیم.رایگان کرکی pc:x
     
  16. Gold User

    ارسال ها:
    2,300
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 20, 2011
    نام:
    مهدی
    درخت ارتقا شبیه نسخه قبله فقط ظاهرش عوض شده و سازنده ها هم زیادی بزرگش کردن.ارتقا اسلحه ها هم مثل قبله.ساخت گلوله برای اسلحه ها هم شباهت بسیار زیادی به the last of us داره منتهی چندین لول پایین تر.ففط اگر گشت گذار نکنید مواد خام اولیه نه برا ارتقا سباستین بدست میارید نه اسلحه ها
     
    ps3_360_wii و all4u این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید