Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
amd phenom x4 965
ram 8 gb
vga 2gb ddr5 r7 260x
من syndicate و unity رو هم با همین سیستم اوردم بالا
این بازی بسیار CPU محور تر از اون 2 نسخه قبلی هست که GPU محور بودند ، و CPU , GPU شما از مینیمم سیستم بازی هم کمتر هست.
پول بدی حرص هم بخوری واقعا عالیه :)):|
رضا جان ، تو که سیستم ـت اوکی ـه ، مشکلت با پرفورمنس بازی چیه ، نه مشکل فریم داره نه استاتر نه چیزی !!!:|
 

saeedx

کاربر سایت
Dec 29, 2007
205
نام
سعید
الان میشه بازی رو با 28 دلار تو استور روسیه با تخفیفات فعلی استیم گرفت ، اما به نظرم صبر کنید تا دو الی سه ماه اینده کرک بشه بعد پرفورمنس بازی رو تست کنید ،
البته اگه کرکی درکار باشه .... من که زیاد خوشبین نیستم :-?
 

saeedx

کاربر سایت
Dec 29, 2007
205
نام
سعید
رضا جان ، تو که سیستم ـت اوکی ـه ، مشکلت با پرفورمنس بازی چیه ، نه مشکل فریم داره نه استاتر نه چیزی !!!:|

آخه زور داره شما مجبور بشی cpu سیستم رو الکی ببری زیر فشار خوردکننده ... فقط به این دلیل که یوبی سافت طمعکار و حریص ، میخواسته از کرک بازی جلوگیری کنه و پول بیشتری دربیاره !!!
بنظر من این نهایت توهین به گیمرها هست ... من ترجیح میدم این بازی رو تحریم کنم ولی سیستم رو زیر بار این فشار نبرم ....
 
آخرین ویرایش:

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
حالا این همه تعریف کردید هیچکس نگفت مخفی کاریش افتضاحه با اون انیمیشن های مسخرش، یونیتی انیمیشن ها عالی بود
باگ باگ باگ،یعنی ماموریت هایی که حالت اسکورت دارن یا کاراکتر حرکت نمیکنه یا بعد از مبارزه قفل میکنه،یا غیب میشه میره بالا، میره تو دیوار دیگه عصابمو خورد کرد(فیلمشم میزارم اینحا،کلی ازش فیلم دارم xD)
یکی دوبار هم نبوده ! یک مرحله هم نبوده !
کاری هم به بهینه بودنش ندارم یونیتی هم همین اوضاع رو داشت برای خودم شخصا مهم نیست با شصت فریم بازی کنم یا پنجاه فریم
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,995
نام
احمد
حالا این همه تعریف کردید هیچکس نگفت مخفی کاریش افتضاحه با اون انیمیشن های مسخرش، یونیتی انیمیشن ها عالی بود
باگ باگ باگ،یعنی ماموریت هایی که حالت اسکورت دارن یا کاراکتر حرکت نمیکنه یا بعد از مبارزه قفل میکنه،یا غیب میشه میره بالا برو میره تو دیوار دیگه عصابمو خورد کرد(فیلمشم میزارم اینحا،کلی ازش فیلم دارم xD)
یکی دوبار هم نبوده ! یک مرحله هم نبوده !
کاری هم به بهینه بودنش ندارم یونیتی هم همین اوضاع رو داشت برای خودم شخصا مهم نیست با شصت فریم بازی کنم یا پنجاه فریم
دقیقا برای من هم تعجبه چطور از اون سطح انیمیشن های یونیتی به این رسیدن:|
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
فرق انیمیشن های Origins با Unity اینه که توی یونیتی همه چی Motion Capture شذه بود، اینجا یه سری ها Code نویسی شدن (طبق گفته کارگردان)

حالا فرقش توی عمل چیه؟ توی یونیتی همه چی از قبل تعریف شده بود، یه سری حرکات خیلی نرم و روون به همراه حرکات نمایشی قشنگ! اما اگه خارج از چهارچوب می رفتین، ناپیوستگی و تیکه شدن انیمیشن کامل به چشم میومد. ولی توی Origins خبری از اون زیبایی های ظاهری نیست، به جاش خیلی انیمیشن ها هماهنگ و پیوسته اجرا می شه، همه چیز به نرمی به همدیگه تبدیل می شه و احساس نمی کنین از یه صحنه کات خوردین رفتین جای دیگه! به انیمیشن نشستن Senu روی دست شخصیت نگاه کنین، وسطش کنسل کنین، اسلحه بکشین، همه چیز به نرمی تبدیل به هم می شه! یا موقعی که شیرجه می زنین توی آب و یکدفعه زیرآبی می رین!

توی جزییات هم که خیلی خیلی بالاتر از Unity قرار می گیره، ولی خوب اون زیبایی ظاهری Unity اینجا نیست.
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
فرق انیمیشن های Origins با Unity اینه که توی یونیتی همه چی Motion Capture شذه بود، اینجا یه سری ها Code نویسی شدن (طبق گفته کارگردان)

حالا فرقش توی عمل چیه؟ توی یونیتی همه چی از قبل تعریف شده بود، یه سری حرکات خیلی نرم و روون به همراه حرکات نمایشی قشنگ! اما اگه خارج از چهارچوب می رفتین، ناپیوستگی و تیکه شدن انیمیشن کامل به چشم میومد. ولی توی Origins خبری از اون زیبایی های ظاهری نیست، به جاش خیلی انیمیشن ها هماهنگ و پیوسته اجرا می شه، همه چیز به نرمی به همدیگه تبدیل می شه و احساس نمی کنین از یه صحنه کات خوردین رفتین جای دیگه! به انیمیشن نشستن Senu روی دست شخصیت نگاه کنین، وسطش کنسل کنین، اسلحه بکشین، همه چیز به نرمی تبدیل به هم می شه! یا موقعی که شیرجه می زنین توی آب و یکدفعه زیرآبی می رین!

توی جزییات هم که خیلی خیلی بالاتر از Unity قرار می گیره، ولی خوب اون زیبایی ظاهری Unity اینجا نیست.
شما کلا تعریفتون از انیمیشن اشتباست.انیمیشن،ها پیوسته هست؟؟!!میشه بیشتر توضیح بدین؟؟
یعنی بازهای ناتی داگ که همگیشون انیمیشن های روان وواقعگرایی دارن ناپیوسته هستن!؟؟شما اگر میخوای دفاع کنی از orgins مشکلی نیست ولی ضعف انیمیشنهای این بازی مخصوصا تو مبارزات رو نمیشه منکر شد. البته این رو نمیشه منکر شد بازی خیلی وسیع هستش و امکانش نیست انیمیشن های در سطح بازی های خطی ور اینجا پیاده کنن.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
شما کلا تعریفتون از انیمیشن اشتباست.انیمیشن،ها پیوسته هست؟؟!!میشه بیشتر توضیح بدین؟؟
یعنی بازهای ناتی داگ که همگیشون انیمیشن های روان وواقعگرایی دارن ناپیوسته هستن!؟؟شما اگر میخوای دفاع کنی از orgins مشکلی نیست ولی ضعف انیمیشنهای این بازی مخصوصا تو مبارزات رو نمیشه منکر شد. البته این رو نمیشه منکر شد بازی خیلی وسیع هستش و امکانش نیست انیمیشن های در سطح بازی های خطی ور اینجا پیاده کنن.
اصلا حرفی از ناتی داگ زدم؟!
کلا مقایسه ای بین Unity و Origins رو گفتم، و اینکه شما منظور از پیوستگی رو متوجه نشدی مقصر بنده نیستم!
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
آخه زور داره شما مجبور بشی cpu سیستم رو الکی ببری زیر فشار خوردکننده ... فقط به این دلیل که یوبی سافت طمعکار و حریص ، میخواسته از کرک بازی جلوگیری کنه و پول بیشتری دربیاره !!!
بنظر من این نهایت توهین به گیمرها هست ... من ترجیح میدم این بازی رو تحریم کنم ولی سیستم رو زیر بار این فشار نبرم ....
واقعا از شما تشکر می کنیم که با پایرتی بازی نکردن این بازی، مشت محکمی بر دهان یوبیسافت می زنید :blush:
اصلا کمرشون شکست با این حرکت شما
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
اصلا حرفی از ناتی داگ زدم؟!
کلا مقایسه ای بین Unity و Origins رو گفتم، و اینکه شما منظور از پیوستگی رو متوجه نشدی مقصر بنده نیستم!
من ناتی داگ رو مثال زدم.
واقعا من تعجب میکنم یوبی سافت بازی هاش همیشه تو انیمیشنها فوق للعاده بود.
همین چند وقت پیش نسخه اول شاهزاده ایرانی رو بعد چند وقت بازی کردم.واقعا انیمیشنهاش هنوزم فوق العاده هستن.فکم باز مونده بود اون زمان چی درست کرده بودن.
امیدوارم یوبی سافت بازم به روز های اوجش برگرده
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
من ناتی داگ رو مثال زدم.
واقعا من تعجب میکنم یوبی سافت بازی هاش همیشه تو انیمیشنها فوق للعاده بود.
همین چند وقت پیش نسخه اول شاهزاده ایرانی رو بعد چند وقت بازی کردم.واقعا انیمیشنهاش هنوزم فوق العاده هستن.فکم باز مونده بود اون زمان چی درست کرده بودن.
امیدوارم یوبی سافت بازم به روز های اوجش برگرده
خوب بحث اصلا ربطی به ناتی نداره، اصلا نیازی به مثال هم نداره! اگه اون قضیه Motion Capture هم منظورتونه، بازم دقت کنید گفتم بخش هایی از Origins کد نویسی هست و همچنان از همون سیستم استفاده می کنه، به هر حال مقایسه کاملا بین Unity و Origins هست. بعد اینکه Origins جدا انیمیشن های بدی نداره که هیچ، توی اکثر قسمت ها فوف العاده هم هست و از احاظ جزییات خیلی بالاتر از سایر عنوان ها توی این سری قرار می گیره!
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
خوب بحث اصلا ربطی به ناتی نداره، اصلا نیازی به مثال هم نداره! اگه اون قضیه Motion Capture هم منظورتونه، بازم دقت کنید گفتم بخش هایی از Origins کد نویسی هست و همچنان از همون سیستم استفاده می کنه، به هر حال مقایسه کاملا بین Unity و Origins هست. بعد اینکه Origins جدا انیمیشن های بدی نداره که هیچ، توی اکثر قسمت ها فوف العاده هم هست و از احاظ جزییات خیلی بالاتر از سایر عنوان ها توی این سری قرار می گیره!
عزیز دل من اصلا به ناتی،داگ چیکار دارم. دارم انیمیشنهای دو بازی رو مثال میزنم بعد شما میگی ربطی نداره!!!ویچر رو خوبه مثال بزنم!!!
من میگم تیم سازنده بازی میتونست بهتر کار کنه تو این زمینه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
عزیز دل من اصلا به ناتی،داگ چیکار دارم. دارم انیمیشنهای دو بازی رو مثال میزنم بعد شما میگی ربطی نداره!!!ویچر رو خوبه مثال بزنم!!!
من میگم تیم سازنده بازی میتونست بهتر کار کنه تو این زمینه.

این آیا جمله شما نیست؟

"یعنی بازهای ناتی داگ که همگیشون انیمیشن های روان وواقعگرایی دارن ناپیوسته هستن!؟؟"

بنده فقط و فقط به دو بازی که نام بردم کار داشتم، در مورد بقیه هم می شه بحث کرد که اصلا فعلا کاری با اونا ندارم!
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
این آیا جمله شما نیست؟

"یعنی بازهای ناتی داگ که همگیشون انیمیشن های روان وواقعگرایی دارن ناپیوسته هستن!؟؟"

بنده فقط و فقط به دو بازی که نام بردم کار داشتم، در مورد بقیه هم می شه بحث کرد که اصلا فعلا کاری با اونا ندارم!
متاسفانه شما دارید با کلمات بازی میکنید ومن
بیشتر از این بحثو ادامه نمیدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر