Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
البته این شمشیر کلا به یه نوع اسلحه می گن و اشاره مستقیمی به ایران نداره!

این بحث هم فکر کنم برای یک سری اسپویل حساب بشه، از تگ استفاده بشه بهتره!;)
سلاح شمشیر از زمانی که توسط سلجوق (یه نوع خاصی از شمشیر) به سرزمین پارس اومد اسم شمشیر گرفت و این اسم رو به بقیه نقاط دنیا هم صادر کرد پس منشا Persian داره حالا میتونید در موردش تو ویکی مطالعه کنی :
Shamshir - Wikipedia
اونا هم تو اسپویلر هستند ، Qoute خودت هم تونستی Edit کن.
 
  • Like
Reactions: Ps42014

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
پلات شد :D بسی لذت بردم :-bd
بخش داستانی خوب بود ولی ماموریت جانبی رو خیلی به نظرشون تکراری میاد ولی من شخصا همه رو با عشق و علاقه رفتم و اصلا بهم حس تکراری بودن دست نداد :D
تنوع سلاح ها به نظرم با توجه به لول پایانی بازی کم بود انتهای بازی شاید من از لول 60 هم گذشته باشم ولی خوب لول اخر بازی 40 بود تو این لول هر سلاحی که گرفتم به سلاح اصلی خودم نمیرسید
به ناچار همه رو میفروختم و کلی پول به جیب زدم :-"
حالا باید منتظر دی ال سی بود :D
 

danielo

کاربر سایت
Jul 11, 2008
1,441
نام
daniel
helix credit چیه ؟
خواهشا یکی از دوستان به طور کامل بگه این چیه ؟ واسه چیه ؟ چطوری بدست میاد . کجا استفاده میشه. لطفا جواب
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
This work of fiction was designed developed and prouded by a multicultural team of various religions faiths and believe
اینو اول همه بازیهاش میزنه
فقط مال اساسین نیست
انقدر دیدمش حفظم شده:D

این S*xual هم اضافه کرده یا قبل تر هم بود؟ : دی

داستان درسته که کلیشه ای هست اما یه تکرار به قشنگ ترین شکل ممکنه . روایت داستانم خیلی قابل لمس تر از یکی دو اساسین اخیره . اون بحث افراد با فرهنگ و اعتقادات گوناگون از زمان AC1 هم بوده ...

نظرتون محترم
بازی سرگرم کننده ای بود ب هر حال
 
  • Like
Reactions: king of north

opxpp

کاربر سایت
Aug 8, 2012
650
نام
omid
سلاح شمشیر از زمانی که توسط سلجوق (یه نوع خاصی از شمشیر) به سرزمین پارس اومد اسم شمشیر گرفت و این اسم رو به بقیه نقاط دنیا هم صادر کرد پس منشا Persian داره حالا میتونید در موردش تو ویکی مطالعه کنی :
Shamshir - Wikipedia
اونا هم تو اسپویلر هستند ، Qoute خودت هم تونستی Edit کن.
سلجوقی ها که ترک بودن اگه باشه هم کلمه ترکی هست ولی در کل ویکی پدیا منبع معتبر نیست همون روش بزنی سلجوقی هارو ترک ها تشکیل میدن
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
سلجوقی ها که ترک بودن اگه باشه هم کلمه ترکی هست ولی در کل ویکی پدیا منبع معتبر نیست همون روش بزنی سلجوقی هارو ترک ها تشکیل میدن
ویکی پدیا که معتبر نیست درسته هرکس هم میتونه مطلب بذاره و ویرایش کنه اما اینجور مطالب ـش 90% صحیحه ، من نگفتم که کلمه ریشه فارسی داره ، گفتم این نام گذاری توسط ایران در دوره سلجوقیان شکل گرفته ، سلجوقیان هم ترک بودند درست ، در همون زمان به بخش های وسیعی از پارس و عرب و روم هم حکومت میکردند. زیاد هم مطلبی نیست که جای مناقشه باشه ، تاپیک هم جاش نیست البته، شرمنده بابت اسپم.
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,995
نام
احمد
توجه نمودید که 500 سال قبل داستان این نسخه از بازی، مصر تو دست ایران بوده تا 300 سال قبلش:-" پس بنظرم دیدنه گستردگی تمدن ایران تو مصر نباید زیاد تعجب برانگیز باشه:D هر چند با توجه به تجربه خودم هم چیز زیاد بزرگی نشون ندادن از فرهنگ ایرن:) در حد 5-6 ایتم.
________________
در مورد بازی هم WOW:D
نمیخوام برای کسی نظر بدم! |-:
بنده یکی از مخالف های جدی این بازی و و چندین نسخه اخرش مخصوصا از نسخه براردی به بعد بودم.
ولی!
همه چیز بازی زیر و رو شده! نقشه بازی خیلی خیلی بزرگه و مثل نسخه های قبلی ماموریت ها جا خالی پر کن نداره و کاملا روشون کار شده!
مبارزات بازی، این بزرگترین بدبختی که از نسخه سوم وارد بازی شد که میشد با یک ارتش بدون هیچ مشکلی به جنگ رفت |-: و خون دماغ هم نمیشد خیلی عذاب اور بود.
از لحاظ فنی با یک بازی متوسط رو به رو هستیم! باگ های بازی همچنان هم هستند ولی زیاد مهم نیستند.
ولی مهمترین بخش هر نسخه از این سری طراحی معماری هر نسخه از بازی بوده که هیچ بازی از این نظر قابل مقایسه باهاش نیست! طراحی محیط بازی خارق العادست.
عناصر نقش افرینی هم در بازی واقعا بازی رو لذت بخش کرده.
در مورد داستان که هنوز وسطاشم نمیتونم کامل نظرم رو بگم:D ولی بازی شخصت پردازی خیلی خوبی داره، نسبت به نسخه 3 و بلک فلک و غیره.:tearsofjoy:
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
سلاح شمشیر از زمانی که توسط سلجوق (یه نوع خاصی از شمشیر) به سرزمین پارس اومد اسم شمشیر گرفت و این اسم رو به بقیه نقاط دنیا هم صادر کرد پس منشا Persian داره حالا میتونید در موردش تو ویکی مطالعه کنی :
Shamshir - Wikipedia
اونا هم تو اسپویلر هستند ، Qoute خودت هم تونستی Edit کن.
اینجور باشه که سوتی داده یوبی، چون بازی برای مصر باستان هست و خیلی فاصله داره با سلجوقیان از نظر زمانی
توجه نمودید که 500 سال قبل داستان این نسخه از بازی، مصر تو دست ایران بوده تا 300 سال قبلش:-" پس بنظرم دیدنه گستردگی تمدن ایران تو مصر نباید زیاد تعجب برانگیز باشه:D هر چند با توجه به تجربه خودم هم چیز زیاد بزرگی نشون ندادن از فرهنگ ایرن:) در حد 5-6 ایتم.
________________
.:tearsofjoy:

آخه اصلن در مورد ایران هم بسازن قطعن خیلی از ایرانی ها خوش شون نمیاد چون طبق توضیحاتی که در اساسین اومده خشایار شاه به دست اساسین ها ترور میشه و این یعنی هخامنشیان رو از نظر داستانی تمپلار(یا هم سطح شون) می دونن
و اگه به فرض یه روزی ایران باستان رو بخوان بسازن باید با نیروهای هخامنشی جنگید که طبیعی هست خیلی ها از کار یوبی استقبال نکنن

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Paradise Lost

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
پلات شد :D بسی لذت بردم :-bd
بخش داستانی خوب بود ولی ماموریت جانبی رو خیلی به نظرشون تکراری میاد ولی من شخصا همه رو با عشق و علاقه رفتم و اصلا بهم حس تکراری بودن دست نداد :D
تنوع سلاح ها به نظرم با توجه به لول پایانی بازی کم بود انتهای بازی شاید من از لول 60 هم گذشته باشم ولی خوب لول اخر بازی 40 بود تو این لول هر سلاحی که گرفتم به سلاح اصلی خودم نمیرسید
به ناچار همه رو میفروختم و کلی پول به جیب زدم :-"
حالا باید منتظر دی ال سی بود :D
دوست من گیم پلی بخش مراحل اصلیش چه قدره؟
 

Ramin.Ezio

کاربر سایت
Oct 28, 2017
9
البته این موضوع چیز جدیدی نیست...
این که خشایارشا توسط یک اساسین کشته شده توی نسخه دوم بازی بهش اشاره شده بود!
توی زیر زمین ویلای مونترجیونی جایی که زره الطایر بود ۶ تا قفل به صورت مجسمه بود که هر کدوم از اونا یه اساسین رو نشون میداد که به وسیله یچیز خاص یه نفرو کشتن.
یکی از اون ها هم شخصی بود توی توضیحاتش گفته شده بود که با هیدن بلید خشایار شا رو کشته...توی نسخه سیندیکیت هم توی جمله ها و هینتایی که قبل از لودینگ انجام میشد گفته شده بود که از هیدن بلید برای اولین بار توی قتل خشایارشا استفاده شده...چیز جدیدی نیست توی سری در واقع این موضوع.
 
  • Like
Reactions: MoeinSS

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
این سلاح های لجندری بعضا افکت های جالبی دارن. مثلا من یه شمشیر دارم که وقتی تو دستم میگیرم جونم میشه یک سوم، ولی در عوض دمیج ۲ برابر میشه. یا یه تیر کمون دارم که تیر هاش اتیشیه. :D

ولی خیلی بعضا ضد حال میشه
من یه شمشیر لجندری گرفتم خیلی خوشگله اما دو سوم جون آدم رو پر پر میکنه :|
نمیشه یجورایی این نفرین رو از روشون برداشت ؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,255
نام
امیر حسین
ولی خیلی بعضا ضد حال میشه
من یه شمشیر لجندری گرفتم خیلی خوشگله اما دو سوم جون آدم رو پر پر میکنه :|
نمیشه یجورایی این نفرین رو از روشون برداشت ؟
من تقریبا نصف زمان بازی کردنم رو با چنین سلاحی رفتم:-" ولی انقدر خوبه که دشمنا فرصت ضربه زدن رو ندارن دیگه:))
اما بعدا یه لجندری دیگه با اون قابلیت ها و بهترش گیرم اومد(توی همون کلاس)، ایندفعه نه تنها جون کم نمیکرد که به ازای کشتن دشمن ها جون هم پر میکرد=))

الان در کنار اون یه سلاح دیگه دارم دشمن ها رو مسموم میکنه>:) خیلی خوبه اینم>:)

فعلا تیرکمون و سپر درست حسابی ندارم ولی:-"
---
یک سوال، بازی لباس درست حسابی هم داره؟ لباس های خاص رو نمیگما، از اینایی که تو فروشگاه ها میفروشن!
چیز خاصی نیست که به دلم بشینه، یکی دوتا جالب هم هست( Persian Armorها اکثرا) که اونا هم صورت رو میپوشونند و دوست ندارم:-"
یه لجندری هم به رنگ سبز هست...همون اگر مشکی یا سفید بود بهتر میشد:-"

و اونایی که پلات کردن، اون لباس هایی که با هلیکس پوینت خریداری میشن، توی بازی با رفتن مراحل خاص باز میشن یا باید دست به دامن Nomad Bazar بشیم تا در بیاد؟ یا کلا سرکاریم و DLCن؟:-"
 
  • Like
Reactions: king of north

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,836
نام
نریمان
فعلا تیرکمون و سپر درست حسابی ندارم ولی:-"
---
یک سوال، بازی لباس درست حسابی هم داره؟ لباس های خاص رو نمیگما، از اینایی که تو فروشگاه ها میفروشن!
چیز خاصی نیست که به دلم بشینه، یکی دوتا جالب هم هست( Persian Armorها اکثرا) که اونا هم صورت رو میپوشونند و دوست ندارم:-"
یه لجندری هم به رنگ سبز هست...همون اگر مشکی یا سفید بود بهتر میشد:-"
منم دیشب بعد از 45 ساعت موفق شدم یه سپر لجندری بگیرم. :D
لباسا رو هم میتونی با زدن :Triangle: تو منوی گیر، کلاهشونو برداری.
کلا 2-3 تا لباس بیشتر برای فروش تو بازی نیست. فقط رنگاشون فرق داره. بقیه با انجام دادن کوئست ها باز میشه.
 
  • Like
Reactions: king of north

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر