Assassin's Creed: Origins

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط END_BOY, ‏Jun 12, 2017.

  1. Tonight Is The Night کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,041
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 17, 2006
    نام:
    یاسر
    [​IMG]

    Developer: Ubisoft Montreal
    Publisher: Ubisoft
    Director: Ashraf Ismail , Jean Guesdon
    Producer: Julien Laferriere
    Genre: Action-adventure, Stealth
    Engine: AnvilNext
    Platform: PlayStation 4 , Microsoft Windows , Xbox One
    Release: October 27, 2017


    اطلاعاتی جدید از بازی :

    • بازی قبل از نسخه Unity در دست ساخت بوده
    • سیستم مبارزه و هوش مصنوعی باز سازی شده
    • دکمه دویدن حذف شده و سرعت کاراکتر با استیک‌ها تنظیم میشه
    • نام کاراکتر اصلی بازی "Bayek" میباشد هرچند به احتمال زیاد شخصیت دیگری نیز قابل کنترل است
    • قابلیت نشستن به بازی بازخواهد گشت
    • وقایع بازی در دوران سلطنت کلئوپاترا جریان دارد که شامل شهرهای بزرگ و کوچک مثل ممفیس و اسکندریه هست
    • پلیر میتواند از تمامی ساختمان های درون بازی بالا برود
    • عقاب نیز در بازی قابل کنترل است
    • میادین مبارزه گلادیاتورها در بازی وجود دارد
    • تمامی NPCها تحت تاثیر و شب و روز کارهای مختلفی انجام میدن از قبیل خوردن و خوابیدن و کار کردن
    • شخصیت بازی دارای حالت آدرنالین مانندیه که با پرشدنش قدرت ویژه‌ای رو اجرا میکنه
    • بازی پر از گنج هست که میشه در زیر اب یا درون کشتی های غرق شده و خرابه ها پیدا کرد
    • بازی دارای آیتم‌های لجندریه که میتوان انها را لوت کرد
    • هیدن بلید فقط روی دشمنان ضعیف تر جواب میدهد و قادر نیستید دشمنان قوی تر را از پای در اورید
    • دکمه‌ای که باعث میشد آزادانه بدوید و از در و دیوار بالا بروید حذف شده
    • بازی دارای پازل‌های پیچیدتری نسبت به قبل خواهد بود

    [​IMG]

    Assassin's Creed Origins- E3 2017 Official World Premiere

    720p

    Assassin's Creed Origins - 30 Minutes of NEW Gameplay

    720p


    تصاویر بازی:

    ACO_screen_BayekDesert_e3_170611_330pm_1497209506.jpg ACO_screen_BayekShield_e3_170611_330pm_1497209507.jpg ACO_Screen_Environment_Nile_Fields_e3_170611_330pm_1497209509.jpg ACO_Screen_Environment_Underwater_e3_170611_330pm_1497209511.jpg ACO_screen_FaiyumTempleSenu_e3_170611_330pm_1497209512.jpg ACO_screen_HeavyBlade_e3_170611_330pm_1497209514.jpg ACO_screen_Pyramids_e3_170611_330pm_1497209515.jpg ACO_screen_PyramidSlide_e3_170611_330pm_1497209516.jpg ACO_screen_RangedCombat_e3_170611_330pm_1497209517.jpg
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 19, 2017
    silent ops, Captain America, Timeless One و 21 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,314
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    اگه خوب یادم باشه خود اشرف و بقیه که تو استریم بعد کنفرانس مایکرو توضیح داد که این کمان رو آخرای بازی بهش دست پیدا میکنید.
    من ندیدم اون ویدئو رو. بچه ها میتونن بهتر راهنمائی کنن.
    تو این نمایشهای گیم پلی دست خودشون هست، یک ماموریت Fake درست میکنن، درجه سختی Easy میزارن و...
    دلیلی نداره که بازی نهائی همین شکل باشه.
    =========================
    بچه ها جوری از این اسکن عقاب/تیروکمان و غیرواقعی بودنشون ناله میکنن که انگاری مابقی بازی شبیه ساز زندگی روزانشون هست.:D
    بابا از تم اصلی بازی گرفته تا قابلیتهای پلتفرمینگ اساسین ها ، دوره ای که بازی توش جریان داره همش پر از افسانه و تخیل و المانهای فانتزیه، بعد گیر میدین به عقاب که چرا رو هوا اینجوریه؟
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 13, 2017
    RohFa, Saint.Frantic, END_BOY و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. Kill Em With Kindness , Go head now کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,268
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 11, 2008
    نام:
    رضـا
    وقتی مقصود صرفاً تفاوت با نسخه دیگه باشه همینم باید درمیاد دیگه ، عقاب کنترل کنیم ، اژدها ببینیم و ...
    اگه اینا میخواستن برن مصر میتونستن مثل نسخه های قبل یک داستان ردیف کنن تو مصر قدیم روایتش کنند با تعدادی فن گیم پلی جدید به فراخوره لوکیشن بازی نیازی هم نیود تخیلاتی مثل موارد بالا بزنن تنگ بازی

    AC المانهای تخیلی تا این حد که اشاره کردم هیچ وقت نداشته و نیازی هم نداره چون AC خودش نقات قوت زیادی داره که حتی پایین ترین رده از نسخه های AC هم جذابیت برای کشش مخاطب رو داره

    الان من منتقد شدید بازی هستم و از لحظه دیدن تخیلات بازی با خودم درگیرم چرا یوبی همچین کاری کرد ، نمیگم بازی رو نمیخرم ، بازی میکنم ولی خون دل - موقع بازی مخ تعطیل :D


    من تو نسخه های AC هرکدوم که محدودیت بیشتری بهم داده و سختی بیشتری بهم وارد کرده برام جذابتر بوده ، یعنی وجود اون عقاب برای دیدن دشمنان در محیط برام یک نکته منفیه
     
    FERYGAMER, END_BOY, WCW و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,007
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 21, 2011
    مشکل اینه بازی اصلا نیازی به اینهمه چیزای اضافه نداشت. کنترل عقاب!!!!!! یا gear system common -rare-legendary.یا اون اسکیل تری که کاملا اضافست. به جای اینکه بازیو برگردونن اومده یه کپی از بازیای دیگه ساختن.اصلا نیازی به این همه تقلید از ویچر-هورایزون نبود.
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,283
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    این عقاب رو اگه ببرن تو حالت اسلوموشن مشکل حل می شه به نظرم، مثلا سرعت بشه 1/10 خوبه:D
     
    Phantom Pain V این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    67
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 25, 2015
    منم خداییش اصلا با اساسین حال نکردم. اون عقاب رو هم که کلا از روی جغد توی فار کرای اسکی رفته بودن
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,274
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 28, 2014
    عقاب و تیر دنباله دارش واقعا اضافیه
     
    WCW, Phantom Pain V و Blood Brothers این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    673
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 14, 2010
    نام:
    شایان
    به نظر من چیزهایی که باید تغییر می دادن و ندادن بر عکس چیزهایی که نیازی به تغییرشون نبود تغییر دادن :expressionless:
    با دیدن تریلر ها از نظر من این نسخه کاملاً حرکت رو به عقبه حالا باید دید تا زمان انتشار چی میشه :think:
     
  9. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,608
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    یک گیم پلی ۲۷ دقیقه ای اومده که دارن رو X1 بازی میکنن من دیدم عقاب کلا تعیین کنندس تو بازی سربازها و . میشه باهاش علامت گذاری کرد ولی یک نکته خیلی ضعیفش که شدید به چشم میاد هوش مصنوعیش اصلا وضعیت خوبی نداره کلا سربازا انگار عین یک ربات فقط یکجا وایسادن تا اماده مردن باشن هیچگونه حرکتی من ندیدم بزنن خیلی راحت میکشه
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,585
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
  11. Tonight Is The Night کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,041
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 17, 2006
    نام:
    یاسر
    من که همچین چیزی نشنیدم :D
    لینک گیم پلی 30 دقیقه ای به پست اول اضافه شد :-bd
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.
  12. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,608
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    بدیشم اینه خود بازی به نظر ساده میاد دیگه وقتی با عقاب دشمن ها رو هم علامت بزنی و جاهاشونم مشخص باشه دیگه خیلی پیش پا افتاده میشه و میتونی بری دخل همه رو به صورت مخفی بیاری که طرف اورد
    البته احتمالا باید محدودیت هایی داشته باشه از اونورم سیستم مبارزات تغییر دادن چون ضربه زدنش با شمشیر خیلی متفاوت بود و ضربات سنگینم اضافه شده بود مثلا نیزه هم میگرفت و وقتی دکمه ها رو محکم فشار میداد با تمام قدرت نیزه میزد و .. انمیشن هاشم خوب بود حرکت موجوداتم خیلی مصنوعی بود مثلا شیر میرفت دور خودش میچرخید گیر میکرد بقل صخره مصنوعی حرکت میکردن
    این اشرف اسماعیل اعتماد به نفسش بالاست ببینیم نتیجه چی میشه به نظر نمیاد بازی متوسطی بشه چون ستینگ و طراحیش واقعا عالیه
     
    END_BOY این نوشته را Like کرده است.
  13. Tonight Is The Night کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,041
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 17, 2006
    نام:
    یاسر
    در مورد عقاب موافقم اگه به این صورت باشه که راحت همه رو مارک کنی خیلی راحت میشه با مخفی کاری دخل همه رو اورد.امیدوارم براش یه جور محدودیت بزارن
    در مورد اون شیر مسیر حرکتش که مشکلی نداشت ولی بعد از حمله به اون اسب کاملا یه جا ایستاده بود انگار فقط همین یه حرکت و براش تعیین کرده بودن :-?
    در مورد انیمیشنها موافق نیستم به نظرم یکمخشکه که هنوز جای کار داره
    البته داریم در مورد بیلد الفا بحث میکنیم احتمالا تو بیلد نهایی به این صورت نیست و فیکس میشه
    مپ بازیم به نظر بزرگ میرسه امیدوارم محتواشم زیاد باشه که قشنگ سرگرم بشیم:D
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.
  14. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,608
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    انیمیشن حیوان ها که خیلی ضعیفه دقت کنی کلا انگار چند تا حرکت محدود دارن حتی اهو ها هم خیلی مصنوعی میرفتن هینور اونور عین رباتیک .. ولی یکجا رفت بالای ساختمان محیطش تر و تمیز و زیبا بود یک ضعف دیگش این بود رو قایقم بود راحت سربازها رو میزد با تیرکمون میکشت اونا هم عکس العملی نشون نمیدادن و این تیرکمونه کلا زیاد جالب نیست نو تیر زدنش و انمیشن های تعریف شده براش یکجوریه انگار ..
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,088
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2016
    نام:
    ژوبین
    تریلر اول چنگی به دل نمیزد ولی اولین باره با گیم پلی این سری انقدر حال میکنم البته نمیشه ضعف هاشو تو استفاده از bow و کامبت انکار کرد این عقابه هم بنظرم خیلی به wild شباهت داره شایدم من اشتباه میکنم:/
     
    J. Constantine و WCW این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    419
    تاریخ عضویت:
    ‏May 21, 2015
    نام:
    سید سعید
    این تریلر که بخشی از مبارزات رو نشون می داد رو دیدین دوستان؟
    تیر رو از چله کمان کشید بیرون و از فاصله 1 کیلومتری رها کرد و خورد :D
    جای عقاب همون ایگل ویژن بود بهتر بود :D
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید