مایکروسافت علامت تجاری عنوان کنسل شده Scalebound را دوباره ثبت کرد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
1.png
به نظرمی سد که کمپانی مایکروسافت نمی‌خواهد علامت تجاری عنوان اژدها محور Scalebound را دست بدهد. طبق اطلاعات منتشرشده، این کمپانی علامت تجاری عنوان Scalebound را ثبت کرده است.

باوجود کنسل شدن عنوان اسکیل باند اثر استودیو Platinum Games در ماه ژانویه و همچنین پاک کردن تمامی نشانه‌ها و خبرها در وب‌سایت خود، ناشر این بازی کمپانی مایکروسافت علامت تجاری این عنوان را دوباره ثبت کرده است. این خبر توسط کاربری به اسم y2konya در توییتر منتشرشده است

قابل پیش‌بینی است که کمپانی مایکروسافت پروژه را دوباره و با سازنده دیگری راه‌اندازی خواهد کرد. بااین‌حال، ممکن است کمپانی بخواهد پروژه را با همان نام ولی در آینده انجام دهد.

منبع
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
اگه اسکیل باند رو به تنهایی و بدون شرایط پیرامونی بخوایم بررسی کنیم بله حق با شماست. مشکل اینجاست که وقتی میایم توی اشل بزرگتر نگاه میکنیم و میبینیم که کنسل شدنش با یه سری سیاستها و حرفهایی که اسپنسر میزنه همخونی داره اونوقت قضیه رنگ و بوی دیگه ای پیدا میکنه. همین چند هفته پیش بود که اسپنسر گفته بود دیگه بازیهای سینگل داستان - محوری مثل هورایزن و زلدا دست بالا رو ندارن و تمرکز گیمرها روی بخش آنلاین و سرویسای مرتبطه. این رو کنار کنسل شدن بازیهای سینگل ریز ودرشت مایکرو میزاریم. مولتی پلتفورم شدن استودیوهایی مثل رمدی رو هم نگاه میکنیم بعد یادمون میاد مشکل Halo 5 هم بخش داستانی بوده یواش یواش میبینیم مایکرو داره به سمت و سوی خاصی میره. مشخص مایکرو داره به سمت خدمات آنلاین میره و دوباره ساخت بازی روی کنسولش رو مثل سالهای آخر عمر 360 کلا به ثردپارتی ها سپرده. حالا اگه شما با این قضیه مشکلی نداری که خوب هیچی

اینی که ماکروسافت بیشتر به بازیهای مولتی محور و سونی به بازیهای سینگل محور اعتقاد داره را من رد نمیکنم چون واضحه و از بازیهای معرفی شده میشه فهمید.ولی خب سه تا بازی که کنسل شدن Fable Legend، Scalebound و Phantom Dust (این یکی هنوز قطعی مشخص نیست) یکیش سینگل محورف یکیش مولتی محور و احتمال سومی در صورت کنسل شدن یک حالت ترکیبی داشت. پس نمیشه گفت ماکروسافت حتما بازی های سینگل محور را کنسل میکنه یا کرده.

من خودم به شخصه نه صد درصد طرفدار سیاست سونی هستم در این مورد و نه سیاست ماکروسافت.به نظرم بازی کامل باید هم بخش داستانی خوب داشته باشه و هم مولتی.مثل Gears و Uncharted. حذف هرکدوم نشانه ضعف اون سازنده است.بازی سینگل محور خالص هرچه قدر هم عالی باشه معمولا بعد از یک یا نهایت دوبار بازی کردن کارکردش را از دست میده. بازی مولتی محور هم در صورت نبود زیرساخت های آنلاین خوب و یا عدم علاقه فرد به مولتی عملا بی مصرف میشه. به نظرم باید هردوتا شرکت یک تعادل ایجاد کنن در این زمینه.

در مورد ثردپارتی شدن ONE هم چندان موافق نیستم.ماکروسافت تقریبا از زمان عرضه ONE سالانه 4-5 تا بازی AAA انحصاری عرضه کرده.بینش هم معمولا یکی دوتا AA و بازی ایندی هم بوده.این آمار خیلی خوب نیست ولی تقریبا حد معمولی داره و حتی میبینیم که نینتندو هم سالانه تقریبا همین تعداد بازی انحصاری خودش عرضه میکنه.حتی در مورد سونی هم اگه امسال را فاکتور بگیریم و فقط بازی هایی که خودش میسازه و عرضه میکنه را در نظر بگیریم در این حدود بوده سالای قبل.

سونی امسال خوب عمل کرده که بیشتر به کمک انحصاری های Third Party هست.تازه عملکرد امسال سونی از حد معمول خیلی بهتر بوده و کمتر سالی اینجوری پیش میاد.مشکل اینه که فقط امسال را در نظر میگیرید در حالی باید نگاهی به آمار سه سال قبل هم داشته باشید.2014 ، 2015 و 2016 عملکرد کلی سونی (خودش) در حد همون ماکروسافت بود.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
@Phantom Pain V ,

ببینید همه چیز سفید یا سیاه نیست وقتی گفته میشه تمرکز مایکرو سافت رفته روی بخش غیر سینگل منظور این نیست که الان هر کمپانی بخواد بازی داستان- محور روی Xbox رلیز بکنه میزنن با ساطور نصفش میکنن. بحث اولویت ها مطرحه. وقتی شما اولویت نداشته باشید حاضر نیستید هزینه گزافی رو به اون بخش اختصاص بدید

@Soheil

اصولا من و تو سهیل جان رو یه بخشایی با هم کاملا موافقیم فقط برداشتمون از این موضوعات و نوع نگاهمون بهش فرق میکنه. اینکه بلاخره ظرفیت استودیوهای فرست پارتی مایکرو نسبت به سونی چه از لحاظ کمی و چه کیفی کمتره غیرقابل انکاره. از اون طرف روابطشون هم با کمپانی های ثردپارتی به دو علت به سمت سونی سنگینی میکنه. اولا PS4 فروش خیلی بالاتری کرده و این خوب دست سونی رو تو روابطش پرتر میکنه. دوما بعلت اینکه سونی ژاپنی هست و کنسولش در ژاپن خیلی بیشتر میفروشه یه مزیت خیلی قوی رو براش در قبال کمپانی های ژاپنی وجود آورده. مثالش همین نیر و پرسونا 5 که بدون هیچ هزینه ای انحصاری سونی هستند. از اونطرف من فکر میکنم شرایط بازار همینطور یه سری بدشانسی هایی که مایکرو آورد که خیلی از بازیهاشون با وجود کیفیت نسبی فروش خوبی نداشتن مایکرو رو مجبور به رفتن به سمت همچین سیاستی کرده.

در مورد قسمت آخر حرفت هم بگم اتفاقا من به شخصه انتظارم از سونی در همین حد بوده حتی انتظارم برای سالهای بعد بیشتره چون هم ظرفیتش رو داره و همینکه تاریخ کنسولای سونی نشون میده که هر چی به سمت سالهای آخر عمر کنسولای سونی میریم بازیهای انحصاری بیشتر و با کیفیتتری بیرون میدن نمونش سال آخر PS2 ایضا PS3. از اونطرف مایکرو معمولا طوفانی شروع میکنه ولی یه چند سال میگذره ول میکنه کنسول رو.

حالا اینکه سیاستشون در قبال اسکورپیو چی باشه میتونه خیلی معادلاتو بهم بزنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر