مایکروسافت علامت تجاری عنوان کنسل شده Scalebound را دوباره ثبت کرد

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط Sunderland, ‏May 18, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,342
    تاریخ عضویت:
    ‏May 18, 2012
    نام:
    Ebrahim
    1.png
    به نظرمی سد که کمپانی مایکروسافت نمی‌خواهد علامت تجاری عنوان اژدها محور Scalebound را دست بدهد. طبق اطلاعات منتشرشده، این کمپانی علامت تجاری عنوان Scalebound را ثبت کرده است.

    باوجود کنسل شدن عنوان اسکیل باند اثر استودیو Platinum Games در ماه ژانویه و همچنین پاک کردن تمامی نشانه‌ها و خبرها در وب‌سایت خود، ناشر این بازی کمپانی مایکروسافت علامت تجاری این عنوان را دوباره ثبت کرده است. این خبر توسط کاربری به اسم y2konya در توییتر منتشرشده است

    قابل پیش‌بینی است که کمپانی مایکروسافت پروژه را دوباره و با سازنده دیگری راه‌اندازی خواهد کرد. بااین‌حال، ممکن است کمپانی بخواهد پروژه را با همان نام ولی در آینده انجام دهد.

    منبع
     
    mk_cod, benjohn, morteza75 و 26 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. Nothing as it Seems کاربر سایت

    ارسال ها:
    14,914
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 30, 2007
    نام:
    فردین
    حسام یه سری اطلاعات اشتباه هست که بین فن های مایکروسافت رد و بدل میشه و الان هم رد پاش اینجا داره دیده میشه. مسئله اینه که این بازی 10 سال در دست ساخت نبوده! اگر یکم پیگیر اخبارش باشی کاملا مشخصه که بازی چرا تاخیر خوردو اینقدر طول کشید. بازی تا مرز کنسل شدن پیش رفت اما سونی ترجیح داد پروژه رو ببره توی standby تا بخواد کنسلش کنه. چندین بار بلاهایی که سر این اومده رو توضیح دادم تو فروم جدا دیگه حوصله تایپش رو ندارم :D اما خلاصه میگم که اینکه همش میگید 10 سال در دست ساخت بوده و فلان بوده، حقیقت نداره.
     
    mahdi-ps4, NaViiDii, morteza75 و 16 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,455
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 13, 2014
    [​IMG]
     
    esm nadaram, Saint.Frantic, mahdi-ps4 و 26 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,493
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    حرف های عجیب غریب میزنید.

    اول از اینکه الان دقیقا بحث کیفیت بازی های مایکروسافت هست و قرار هم نیست از زیرش فرار کنید. دوم اینکه خوب بیاید همین بازی بی کیفیت جناب سونی دروغ گو رو با بهترین انجصاری جناب مایکروسافت راستگو مقایصه کنیم.

    TLG با 110 تا نقد متاش 82 هست، Halo 5 با 101 نقد متاش 84. حالا TLG سیزده تا امتیاز کامل داره ولی Halo فقط 6 تا. ضمن اینکه همین TLG با وجود غول هایی مثل UC4 و Overwatch و Inside و... پونزده تا جایزه GotY داشت اما halo 5... بگذریم. تازه این بازی هست که 10 ساله در حال ساخت بوده و به گفته شما در نهایتم آشغال بوده و سونی دروغگو انداخته به ملت :cry2: وگرنه که بخوایم با بازی های دیگه مقایسه کنیم.... مجدد بگذریم.

    درسته که فروم جای بحث و کل کله اما بالاخره کل کل کردن هم باید یه منطقی داشته باشه. کنسل کردن یه بازی که خود مایکرو از زمان معرفیش ادعا میکرد بهترین بازی نسله آیا نکته مثبتی هست که این همه ازش دفاع میکنید؟ یا مثل تخته کردن Lion Head و کشتن یه IP بزرگ مثل Fable؟ همه اینا نشانه درایت و مشتری مداری مایکروسافته؟ یعنی واقعا منحای کل کل و فن بازی حال میکنید با این موضوع؟ بازی معرفی میکنه بعد میزنه کلا اش و با جاش نابود میکنه، شما هم با خودتون میگید ایول عجب حرکت مشتری مداری زد! دمش گرم! درسته هم یه استدیئو قدیمی رو بست و هم یه IP بزرگ رو نابود کرد اما عوضش مثل سونی دروغگو یه بازی آشغال نداد بیرون که 15 تا جایزه بهترین بازی سال رو برد؟

    با این روندی که شما در پیش گرفتید آخر نسل میایید میگید بهترین نسل مایکرو بود چون بازی هارو کنسل کرد و حالا درسته که دیگه در نهایت هیچ انحصاری بزرگی نموند اما در عوض نزاشت یه بازی درد نخور بازی کنیم.

    پ.ن: این 10 سال تو ساخت بودن رو هم کارشناس های بازیسنتر تایید کردن.
     
    Romell, mahdi-ps4, NaViiDii و 26 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. Set Free The Devil Inside کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,275
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 5, 2006
    نام:
    سهيل
    با این تعریفی که از منطق در این تاپیک ارائه شد تن ارسطو توی گور لرزید.:))

    در یک بجث و کل کل منطقی خفن Halo 5 شد بهترین انحصاری ماکروسافت و Forza Horizon 3، Ori و یک سری بازی دیگه که متای بالاتری دارن نادیده گرفته شد.(برای کم کردن فاصله مقایسه و به کرسی نشوندن حرف خود:))).

    من نه مدیریت ضعیف چندسال اخیر ماکروسافت در زمینه ارائه انحصاری خوب را کتمان میکنم و نه تلاش خوب سونی برای حفظ TLG. خودم هم به خاطر علاقه به کامیا بیشتر از همه سر قضیه Scalebound ناراحت شدم و هستم.ولی آخه اینه بحث منطقی؟

    موضوعی که باید بهش توجه کرد اینه هر پروژه ای قابل احیا کردن نیست.از این کنسل ها هم برای هردو طرف به کرات اتفاق افتاده و می افته که یک سریش به خاطر سومدیریت هست و یک سریش به خاطر افتادن پروژه در یک برزخ تولید.یعنی یک سریش به خاطر سومدیریت ناشر اتفاق می افته و یک سریش به خاطر سازنده.

    مشخصا سرپا نگه داشتن یک بازی مثل Scalebound که مشخص بود با هزینه بالاتر از عنوانی مثل TLG داشت ساخته میشد به مراتب سخت تر هست.

    برای همین سونی هم همین نسل مثلا پروژه قبلی Santa Monica با اون همه خرج کنسل شد .یا نسل قبل که یک سری بازی PS3 کنسل شدن و یا اصلا معلوم نشده چه اتفاقی به سرشون اومد مثل Agent یا Getaway 3 یا Eight Days.
     
    آخرین ویرایش: ‏May 20, 2017
    HAMED SEV, morteza75, lycan1367 و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,493
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    Halo بزرگترین بازی برند Xbox هست. مسترچیف هم مسکوت این برند و مایکروسافته. مقایسه عملکرد مایکروسافت در قبال بهترین IP ایش Vs عملکرد سونی در مورد TLG مقایسه بدی نیست، هست؟ نتیجه هم کاملا روشنه و میبینید که TLG حداقل رو کاغذ بهتر کار کرده.

    وگرنه که بحث متا بالا باشه مایکرو چیزی نداره که حتی بخوایم کل کل کنیم. یه FH3 هست که اونم چون فرست پارتی نیست هنوز نابود نشده. چیو دارید با چی مقایسه میکنید؟
     
    mahdi-ps4, NaViiDii, morteza75 و 23 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,739
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2013
    نام:
    ali
    با این تعاریف دوستان پس RB6 یک اشغال به تمام معنا هست چون متاش زیره 80 عه ! وقتی برای بالابردن ارزش بازیهای سونی باشه که چنتا جایزه بهترین بازی سال مهم میشه ولی وقتی به ارزش عناوین مایکروسافت باشه میلیون ها پلیر و مسابقات Esport و ... بی ارزش !
    عناوین غول تو بهترین بازی سال ؟ از کی تا حالا یک بازی دو بعدی و یک بازی کاملا مولتی پلیر محور عناوین غول حساب شدند برای جایزه بهترین بازی سال؟
    بحث منطقی فقط اونجایی که بازی FH3 که به صورت کامل در دوران مدیریت فیل اسپنسر ساخته شده موفقیت ش دلیل بر عدم سازنده های فرست پارتی مایکروسافت هست ! حالا چقدر از میزان مشارکت استدیو ترن10 رو تو ساخت FH3 خبر دارند بماند ! و بازی اینده همین استدیو پلی گراند انخصاری مایکروسافت هست !!


    مایکروسافت از سال گذشته تا الان هیچ کنفرانس خبری که بخواد بازی نمایش بده نداشته در حالی که این وسط سونی یک کنفرانس اخر سال داشت!
     
    HAMED SEV و sajjad++ این نوشته را Like کرده اند.
  8. Set Free The Devil Inside کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,275
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 5, 2006
    نام:
    سهيل
    Halo 5 بزرگترین انحصاری ماکروسافت هست ولی بهترین نیست.فرق این دوتا خیلی زیاده.ربط TLG به Halo این وسط چی بوده را من دقیق درک نمیکنم.مثلا اگه Uncharted 4 به عنوان بزرگترین انحصاری سونی با Halo 5 مقایسه بشه و بعد Halo کوبیده بشه من مشکلی ندارم چون حداقل در یک چارت به لحاظ اهمیت قرار می گیرین ولی TLG و Halo ??!!


    در ضمن در قالب همون بحث منطقی میتونم بپرسم کجا ماکروسافت علم کرده بود که Scalebound بهترین بازی نسله؟

    جالبه تا همین دیروز طرفدار این بازی توی فروم بیشتر از چند نفر نبودیم و همه این عزیزانی که مدافع به حق بازی الان شدن بعد هر نمایش میموندن آشغال خطابش میکردن الان شدن دایه مهربان تر از مادر:)). باشه شما منطقی هستین.
     
    HAMED SEV, lycan1367, sajjad++ و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,010
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 13, 2013
    نام:
    امیر
    این ی موضوع دو طرفه_ست. همین کسایی که تا چند ماه پیش اونو DMC جدید و برگ برنده جدید مایکروسافت و بهترین بازی نسل ( طبق گفته خود مایکروسافت ) میدونستن ، الان میگن از اولم به بازی امیدی نداشتن و کنسل شدنش بهترین خبره.:))
    به نظرم بهتر دوستان اول تکلیفشون با خودشون رو مشخص کنن تا بعد ببینیم بحث به کجا کشیده میشه:D
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    485
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2016
    نام:
    امین
    مایکروسافت نگفته بود ScaleBound قراره بهترین بازی نسل باشه گفته بود بهترین بازی تمام دوران خواهد شد با توجه به پتانسیلی که داره:D!
     
    mahdi-ps4, amindead, s.snake2 و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. Set Free The Devil Inside کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,275
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 5, 2006
    نام:
    سهيل
    این یک PR تالک هست.در مورد تمام بازی ها بگردی پیدا میشه. هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه.بگردی در مورد اپیک فیل های اول نسل مثل Order و Ryse هم همچین حرفهایی هست.

    در ضمن حرف چندان بی ربطی نگفته.پتانسیل بازی همون کامیا بود.بالاخره اسم کامیا کافیه برای امید داشتن به فوق العاده بودن بازی.


    بالاخره ما جز منتظران بازی بودیم و خیلی هم ناراحت شدیم ولی حرفم اینه که همچین چیزاهایی امکان دارع اتفاق بیفته و اینجور نیست که فقط برای ماکروسافت اتفاق بیفته.مثالش هم سه تا بازی از سونی گفتم برای نسل قبل.
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    485
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2016
    نام:
    امین
    درسته PR تاک و مزخرف محض هست ولی من یادم نمیاد برای هیچ بازی PR تاکی حتی نزدیک به این سطح مبنی بر پتانسیل بهترین بازی تاریخ داشته باشیم! Order سونی چیزی گفته بود در موردش ؟ حالا Ryse رو یادمه قیل اسپنسر بعد تجربه اش گفته بود بهترین چیزیه که روی Xbox One دیدم. درسته بخشی به نام PR داریم که ازقضا مایکروسافت درونش استاد ام هست ولی دلیل نمیشه هرچیزی از دهنمون دراومد به یک بازی نسبت بدیم که. در ضمن چون کامیا پشت بازی بوده بیربط نگفته ولی وقتی همین کامیا از بازی یک فاجعه در میاره که مایکروسافت کنسلش میکنه چیزی نیست ؟
     
    mahdi-ps4, artour-2198 و SPILL این نوشته را Like کرده اند.
  13. Set Free The Devil Inside کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,275
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 5, 2006
    نام:
    سهيل
    من نمیگم حتما در مورد این بازی ها بوده همچین نظراتی مثال میزنم که احتمال داره اگه بگردی حتی برای بازی هایی در این سطح هم پیدا کنی همچین مطالبی که سازنده یا ناشر تعریف کنه از محصولش.من به شخصه چون اهمیت نمیدم کمتر یادم میمونه.

    سونی کمتر از این موارد وجود داره براش چون اساسا خیلی کم مصاحبه میکنن.ماکروسافت چون فیل اسپنسر و چند نفر دیگه مصاحبه زیاد میکنن معمولا اینجور حرفها هم پیش میاد.لری هم نگفته این بازی بهترین بازی نسله، گفته پتانسیل داره.

    مثلا یکی دو هفته قبل در عرض یک هفته اسپنسر نزدیک به 1 ساعت و ربع با IGN و یک جای دیگه که یادم نیست مصاحبه کرد.اونجا هم معمولا نظراتشون را میپرسن و اینجور برداشت ها معلومه بیشتر اتفاق می افته.
     
  14. www.hessamshar.com کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,202
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 13, 2010
    نام:
    Hessam
    من نمیدونم شما چرا فکر میکنید هرکسی از سونی انتقاد میکنه حتما همه جانبه طرفدار تمام بازی ها و تصمیمات مایکروسافت بوده. همین سری Halo تنها نسخه که من بازی کردم Halo 4 بوده و کلا هیچ وفت هم نه در بحث های فرومیش شرکت کردم و هیچوفت هم هیچ هیجانی برای معرفی نسخه های جدیدش نداشتم حالا شما اومدی تو جواب به من به Halo تیکه انداختی انگار من اهمیت میدم اصلا.

    این که مایکروسافت تو این نسل بازی های زیادی رو کنسل کرد و این نشون دهنده ضغف مدیریتی مایکروسافت و بحثی نیست، ولی با این حال از شرایط پیش اومده سو استفاده نمیکنه و اگر بازی مشکل داره خبرش رو میده. از اون ور سونی بازی هم کنسل میکنه اعلام نمیکنه نمونشم Agent که اصلا معلوم نیست چی شد. یا TLG که اگه ساخت بازی متوقف شده بوده میتونست خیلی شیک بگه ساخت بازی رو متوقف کردیم و معلوم نیست روی PS3 عرضه بشه ولی سکوت کرد که تا آخر عمر PS3 ازش به عنوان تبلیغ کنسولش استفاده کنه. منظور من هم از ناقص این نبود که بازی خوبی نبوده، بازی با اینکه کیفیت بصری در حد PS4 نداشته و چندین سال درحال ساخت بوده مشکلات تکنیکی داشته که به نظر من قابل قبول برای یک استدیو فرست پارتی نیست بعد از این همه سال.

    حالا بحث در مورد کیفیت انحصاری. مشکل این فروم اینه که تا بحث بازی انحصاری میشه تعداد GOTY و متا میاد وسط. از اینکه کیفیت بخش کمپین بازی های سونی و از بازی های مایکرو بهتره شکی نیست ولی خوبی مایکروسافت تمرکز روی بخش Coop و مولتیپلیر بازی های انحصاریشه که کمتر توی بازی های سونی میبینیم و همین مسله باعث استفاده از بازیهاش برای مدت های طولانی میشه. نمونش هم Gears 4 که من خودم از بخش کمپین و یکسری تغییراتش در مولتیپلیر راضی نبودم ولی با این حال بعد از 8 ماه از عرضه هنوز از هر بازی دیگه ای بیشتر سرگرم میکنه. حالا یدونه GOTY هم نبرده باشه فرقی ایجاد نمیکنه.
     
    gamer1998y, sajjad++, lycan1367 و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,135
    تاریخ عضویت:
    ‏May 20, 2013
    نام:
    HESAM
    اينكه شما فكر ميكني مايكروسافت تو مولتي و كواپ بهتر از سوني عمل كرده هيچ إشكالي نداره . اما اين مسأله اصلا فكت نيست اينطور كه شما بيانش ميكني . منم اين بازي هايي كه شما ميگي رو بازي كردم و بازي هاي سوني رو هم بازي كردم و از سوني بيشتر لذت بردم . تك تك نفرات ميتونن نظرات متفاوتي داشته باشن .
    در ثاني برداشت من از حرف هاي شما اينكه مولتي و كواپ الزاما ربطي به موفقيت در گوتي و متا نداره ؟
    اگه اينطوره اين ديگه از طرف شاهكاره كاملا انلاين محوري به نام overwatch به جهانيان ثابت شد كه اشتباهه محضه و بازي اگه بازي باشه ( مهم نيست مولتي يا كمپين ) ميتونه تاريخ ساز بشه حتي در مقابل رقيبي كه موفق ترين تيم يك دهه گذشته هستند و اتفاقا مولتي بازيشون خيلي فوق العاده جذاب و عالي هست و از اين GEOW كه شما مثال زدي طرفداراش خيلي خيلي زياد تره .
     
    mahdi-ps4, artour-2198, amindead و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,385
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 19, 2012
    نام:
    ehsan
    اگه اسکیل باند رو به تنهایی و بدون شرایط پیرامونی بخوایم بررسی کنیم بله حق با شماست. مشکل اینجاست که وقتی میایم توی اشل بزرگتر نگاه میکنیم و میبینیم که کنسل شدنش با یه سری سیاستها و حرفهایی که اسپنسر میزنه همخونی داره اونوقت قضیه رنگ و بوی دیگه ای پیدا میکنه. همین چند هفته پیش بود که اسپنسر گفته بود دیگه بازیهای سینگل داستان - محوری مثل هورایزن و زلدا دست بالا رو ندارن و تمرکز گیمرها روی بخش آنلاین و سرویسای مرتبطه. این رو کنار کنسل شدن بازیهای سینگل ریز ودرشت مایکرو میزاریم. مولتی پلتفورم شدن استودیوهایی مثل رمدی رو هم نگاه میکنیم بعد یادمون میاد مشکل Halo 5 هم بخش داستانی بوده یواش یواش میبینیم مایکرو داره به سمت و سوی خاصی میره. مشخص مایکرو داره به سمت خدمات آنلاین میره و دوباره ساخت بازی روی کنسولش رو مثل سالهای آخر عمر 360 کلا به ثردپارتی ها سپرده. حالا اگه شما با این قضیه مشکلی نداری که خوب هیچی
     
    Romell, Max Blood, mahdi-ps4 و 11 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید