امتیازات Mass Effect: Andromeda

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
761517.jpg

Mass Effect: Andromeda
Developer: BioWare
Publisher: EA
Platforms: PS4 X1 PC
Release date: March 21 2017

امتیازات:
------------------
Stevivor 95/100
Somos Xbox 95/100
Generacion Xbox 92/100
XGN 90/100
Impulsegamer 90/100
Press Start 90/100
GameSkinny 90/100
Areajogunes 90/100
LaPS4 90/100
GamingNexus 88/100
COGconnected 88/100
MMORPG.Com 87/100
GamePro 87/100
Post Arcade 85/100
Meristation 85/100
IGN Spain 85/100
GRYOnline.pl 85/100
Atomix 85/100
Spazio Games 85/100
God is A Geek 85/100
GameStar 85/100
Forbes 85/100
Hobby Consolas 84/100
Eurogamer Italy 80/100
PC GamesN 80/100
Multiplayer.it 80/100
GamingTrend 80/100
PCGamesN 80/100
Digital Chumps 80/100
Critical Hit 80/100
Mondo Xbox 80/100
Game Informer 80/100
JeuxActu 80/100
3Djuegos 80/100
PC Gamer 80/100
GamingTrend 80/100
Playstation Unverse 80/100
Xbox Achievements 80/100
Attack of the Fanboy 80/100
The SixthAxis 80/100
PC Games 78/00
Vandal Online 78/100
IGN Italia 78/100
RPG Fan 78/100
4Players.de 78/100
IGN 77/100
Polygon 75/100
Dual Shockers 75/100
Gaming Age 75/100
The Game Machine 75/100
PSX-Sense.nl 75/100
TechRaptor 75/100
Level Up 75/100
-----------------
GameCrate 74/100
Ragequit.gr 72/100
Hardcore Gamer 70/100
PCMag 70/100
GameMAG 70/100
Game Planet 70/100
Windows Central 70/100
NZ Gamer 70/100
The Escapist 70/100
Arcade Sushi 70/100
CG Magazine 70/100
Game Revolution 70/100
RPG Site 70/100
VideoGamer 70/100
Trusted Reviews 70/100
Twinfinite 70/100
Insidegamer.nl 70/100
GamesRadar 70/100
Gameblog.fr 70/100
We Got This Covered 70/100
Yahoo! 70/100
Destructoid 65/100
Playstation LifeStyle 65/100
US Gamer 60/100
GameSpot 60/100
Digital Spy 60/100
Cheat Code Central 60/100
Push Square 60/100
Guardian 60/100
EGM 60/100
Metro GameCentral 60/100
Daily Dot 60/100
GBATemp 59/100
GamesBeat 55/100
Digital Trends 50/100
Oyungezer Online 50/100
M3 50/100
Slant Magazine 50/100
-------------
Giant Bomb 40/100

متا : 71
 
آخرین ویرایش:

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
مایکروسافت یه مقدار کمی تو ساخت شماره اول دخیل بود و ناشر بازی بود ولی تقریبا دیگه دخالت خاصی تو بازی نداشت از اون به بعد.

=======================================

نمی دونم کسی اشاره کرد یا نه ولی آندرومدا رو بیشتر استدیو مونترئال بایویر که سال 2009 تشکیل شده ساخته و استدیو ادمونتون (برنچ اصلی) نقشش کمتر بوده.

حیف بازی مثل اینکه بعد این همه سال باز هم با عجله عرضه شده و می شد تو وضعیت بهتری منتشرش کرد.
با وجود اینکه خیلی ها inquisition رو دوست ندارن من خیلی خوشم اومد و بالای 100 ساعت بازیش کردم. امیدوارم شعبه اصلی یه DA جدید بسازه.
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
تا خودم بازیش نکنم نمیتونم هیچ نظری بدم!!!! . ولی خب حیفه که یه بازی با این پیشینه عظیم یهویی اینجوری بشه . البته خیلی کج سلیقه ای هستش که به درگون ایج Inquisition گیر بدیم . از نظر من که پرفکت بود . ساعت ها باهاش خاطره دارم .
 
  • Like
Reactions: Masta_killa

.:AC MilaN:.

کاربر سایت
Sep 12, 2009
2,535
نام
ایلیا
GRYOnline.pl : 8.5
Mass Effect: Andromeda deserves a high overall rating thanks to a multithreaded storyline that picks up the pace further into the game, thanks to a new combat system and some interesting characters and dialogues. There are some issues (animations and AI are among them) but overall Andromeda is a worthy addition to this acclaimed series.

JeuxActu : 8
Not the best nor the worst Mass Effect to date, Andromeda is a still a good game with a load of content. It lacks a bit of personality to stand out, and needs quite a bit more polish from a technical standpoint.

DualShockers : 7.5
Despite the flaws, I really enjoyed Mass Effect Andromeda, its lovable alien buddies, its beautiful exotic planets, its story full of mysteries and surprises to uncover. The tight combat gameplay definitely adds to the package, making this a game worth playing.

LevelUp : 7.5
Mass Effect: Andromeda is a game that forgot how to be a Mass Effect game. While it fails to deliver a compelling narrative and has little to offer, It’s the combat and planetary exploration the element that holds together this contrasting experience. The result is a game drifting away in the open and cold space.

Gamer.no : 7
This reboot offers a lot in the way of pure content, but as the hours drag on, there is a sense of repetition and obtuse busywork rather than a sense of purpose. Everything feels slightly more generic, and slightly less interesting compared to its namesake trilogy, although some strong level design helps the overall impression to a certain degree.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
نمی دونم کسی اشاره کرد یا نه ولی آندرومدا رو بیشتر استدیو مونترئال بایویر که سال 2009 تشکیل شده ساخته و استدیو ادمونتون (برنچ اصلی) نقشش کمتر بوده.
آره تیم اصلی بایوور نقش خیلی کمی توی ساخت این نسخه داشته و سازنده‌های اصلی همون تیم مونتریال بودن که قبل از این فقط DLCهای مس افکت و بخش مولتی ME3 رو ساختن. این اولین بازی درست و حسابیشون بود که بدجوری خراب کردن.

در مورد بایوور اگه اشتباه نکنم الان وضعیتشون اینطوریه:
۱. تیم اصلی (Edmonton) - یه IP کاملا جدید
۲. تیم دوم - Dragon Age 4
۳. تیم مونتریال - Mass Effect Andromeda
۴. اگه اشتباه نکنم یه تیم چهارمی هم دارن که مشغول کار روی یه Star Wars جدیده

البته اینطوری نیست که این تیم توی یه محیط ایزوله شده کار کنندها. مثلا همین تیم اصلی بایوور از یه جایی اومد کمک سازنده‌های Andromeda تا زودتر بازی رو تموم کنند ولی خب در کل اگه اشتباه نکنم الان پروژه‌های اصلی هر تیم اینطوریه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
اتفاقا ماکان دیروز داشتیم با اشکان بهترین بازیهای زندگیمون رو تاپ 10 بررسی میکردیم به این نتیجه رسیدیم که حداقل 5 تاشون رو همین یکی دو سال اخیر بازی کردیم. کاری با نسل ها ندارم منتها بنظرم اینجوری نیست که بازیا بد شده باشن فقط جای تاپ داگ ها و آندر داگ ها عوض شده. بایوور یه زمانی بهترین rpg ساز یا حداقل یکی از بزرگان بود و امثال CDP red رو کسی حساب نمیکرد الان دقیقا برعکس شده ویچر 3 بقدری بزرگ و عالی بوده که حتی بزرگان هم نمیتونن در حدش ظاهر شن. حتی تو نقد اونی که 5.5 هم داده اشاره شده. مس افکت بازی بدی نیست منتها بعد از دیدن و بازی کردن امثال ویچر یا نیر اتوماتا دیگه نمیشه بهش نمره ی بالا داد. این نسل نسل تیمهای بی نام و نشونه که شگفتی ساز بشن.اونایی که به حساب نمیومدن دیده بشن. الان کال نسلش گذشته دوران بتل فیلد شروع شده. بایوور رفته جاش CDP red اومده. الان اپیک بازی در حد GeoW نساخته بجاش آی پی بزرگی مثل BB داشتیم. یه تیمی مثل گریلا که خیلی روش حساب نمیکردیم الان شاهکاری مثل هورایزن میسازه. فورزا هورایزن 3 میاد میدرخشه. نوتی آنچ 4 رو میسازه که بنظرم از همه ی آنچارتدهای قبلی بهتره.

کلا نظر من اینه که این نسل فوق العادست ولی نه برای امثال یوبی سافت یا کال آف دیوتی و یا بایوور
کلا بی ربطه به بحث اصلیه تاپیک ، ولی تا حد زیادی با ماکان موافقم!
با اینکه بازی های خوبی داشتیم و حتی برام U4 در حد GOW و Crash بوده برام و بهترین چیزی که بازی کردم! ولی واقعا این نسل وضعش به نظرم خوب نبوده!

خیلی از بازی های منتشر شده ، ادامه ی قبلی هان(ریمسترها هم که بیداد میکنه!)
مثل نسل قبل، اونقدر IP جدید که خفن هم در بیان نداشتیم!

کلا ریسک پذیری خیلی کم شده این نسل:|
وضعیت انتشار بازی ها هم که...بدون چند بار تاخیر خوردن، اصلا و ابدا امکان نداره:-" :|
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
بحث مقایسه نسل هفتم و...اینا رو میخوندم برام جالب بود...
بنظر من کسی که کمپین باز باشه نسل قبل براش بهتر بوده..اگه بخوایم مقایسه بکنیم باید به فکر مولتی بازهای عزیزهم باشیم.چون این نسل برای اونا مثل بهشت بود.چون گیم فقط کمپین نیست.خلاصه قضیه ماکسیموم میشه اینجا.برمیگرده به سلیقه مخاطب.شاید برای بعضیها این نسل مضخرف بوده ولی برای بعضیها عالی بوده.اینم برمیگرده به سلیقه.نه به متا ربط داره نه چیزه دیگه.فقط سلیقه مخاطب.فروش نجومی کنسولها هم اینو داره نشون میده که این نسل مضخرف نیست.نسل خوبیه برای دوطرف.به خصوص مولتی بازها
 
  • Like
Reactions: MK_COD and vaan 2

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
کلا بی ربطه به بحث اصلیه تاپیک ، ولی تا حد زیادی با ماکان موافقم!
با اینکه بازی های خوبی داشتیم و حتی برام U4 در حد GOW و Crash بوده برام و بهترین چیزی که بازی کردم! ولی واقعا این نسل وضعش به نظرم خوب نبوده!

خیلی از بازی های منتشر شده ، ادامه ی قبلی هان(ریمسترها هم که بیداد میکنه!)
مثل نسل قبل، اونقدر IP جدید که خفن هم در بیان نداشتیم!

کلا ریسک پذیری خیلی کم شده این نسل:|
وضعیت انتشار بازی ها هم که...بدون چند بار تاخیر خوردن، اصلا و ابدا امکان نداره:-" :|
سلیقه ها فرق میکنه ، ماکان با FFXV ناامید شد چون یکی از بازیهای مورد انتظارش بود ، اگر من ، یکی از بازیهای مورد انتظارم که خیلی وقته منتظرشم خراب کنه حس بدی تا مدتها دارم . امیر تو اهل چه بازیایی ؟ میدونم با عنوانهای ترسناکو خونو خونریزی خیلی حال نمیکنی ، پس BB و RE و OUTLAST و حتی TLOU جدید رو فاکتور میگیرم ، پلتفرمر ، ادونچر ، Role-Playing ، شاید بیشتر با اینا حال کنی . وقتی محدود باشی توی انتخاب سبک مورد علاقت ، شروع میکنی به مقایسه با نسل قبل و آیتمهات میشن ریمسترها .
نسل جدید گند نزد ، کسایی گند زدن که به اسم تجربه های جدید رفتن خوشگذرونی ! و یا نظاره گر بودن
کن لوین رفت دنبال تجربه های جدیدش ! حالا دوباره برگشته تا از نوع شروع کنه
کلیف زد توی فاز دیگه (چند ماه با بسکتبالیستاش سرگرممون کرد) آخرش یه عنوان تماما آنلاین .
استودیوهای اصلی مایکروسافت جمعو جورتر شدن .
CRYTEK با RYSE به گِل نشست و از CRYSIS برای موفقیت دوباش استفاده نکردو یکی از استودیوهاشو فروخت .
BW که وضعش مشخصه .
رمدی AW داره ، MP داره ، کار سم لیکم شده معرفی کردن خودش توی یوتیوب ! .
THQ به فنا رفت
کونامی هم هیچ غلطی نمیکنه یا بهتره بگیم نمیتونه بکنه.
UBI همون عناوین موفق قبلشو نمیخواد ادامه بده مثلPOP ، RAYMAN ، SC ، بیخیال WD هم نمیشه .

و خیلی موارد دیگه ، تقصیر نسل هشت نیس . اگر بود حتما برای سونی هم اتفاق میافتاد . وقتی تک قطبی به مسئله نگاه میکنید درسته چیزی براتون نداره .
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,257
نام
امیر حسین
من بازی های مورد انتظارم خراب نکردن!:-"
از همون LBP3 لذت بردم و بهترین تو سری میدونمش!
یا AC یونیتی رو توی سری، سومین میدونم:-"
یا از اوردر هم لذت بردم!(گرچه اینو همه میدونیم چیزی که انتظار داشتیم این نبود و یه آنچارتد جدید میخواستیم!)

سبک ها هم ، اتفاقا خون و خون ریزی دوست دارم و سبک های محبوبم پلتفرمر و H&Sن! :-" (متضاد:-") البته اینا همون نسل قبلم منقرض شده بودن!:-"
RPG هم زیاد دوست ندارم:-" گرچه این نسل، نوبت FPS و RPGهه! :-"

به هر حال، همون کسایی که میگن رفتن دنبال تجربه های جدید، بالاخره باعث شدن این نسل اون چیزی که باید نباشه!!!
همین سونی که میگی هم با تمام کارهاش، بازم میتونست بهتر باشه! ND که هر نسل رو با IP جدید شروع میکرده، آنچارتد4 داده ، سانتا پروژه ی بزرگشون عملی نشد و دوباره GOW ساختن! هرچقدرم من عاشق اینا باشم، ولی باز اون ریسک پذیری نسل قبل، تو این نسل نیست! با یک گل(سونی و حتی تا کمی ابری یوبی) هم بهار نمیشه!

نسل قبل هم من خیلی چیزا رو بازی نکردم یا دوست نداشتما! بحث سلیقه جداست از اینکه سازنده ها چیکار کردن! (مثلا بایوشاک1 رو من بعد از اینفینیت بازی کردم، باهاشم حال نکردم اونقدر:-" ولی چنین بازی تاثیر گذاری اوایل نسل داشتیم!)

الان میتونی این نسل چندتا بازی بزرگ اسم ببری که در حد بازی های شروع نسل قبل، تاثیر گذار بوده باشن و ماندگار باشن؟ (بین IPهای جدید مخصوصا!)


پ.ن : این آرت ورک های لیک شده از ساکرپانچ رو دیدید؟ امیدوارم درست باشه و بازم IP جدید ببینیم این نسل:-"
 
آخرین ویرایش:

MR TASH

کاربر سایت
Mar 6, 2011
454
نام
محمدحسن
مس افکت رو بخاطر فرمانده شپرد و اون جو تخیلی و علمی و فضایش دوست دارم به نظرم از جنگ ستارگان چیزی کم نداره ی حس خیلی خاصی به ادم دست میده تو فضا به اکتشاف بپردازی و به کهکشان ها سفر کنی . شپرد رو خیلی زود از بازی خارج کردن شپردی که یک فرمانده بزرگ بود و کلی همکار داشت و کلی داستان که با زندگی اونا اقدام شده بود. اگه این بازی نمره کسب نکرده فقط بخاطر ضعف داستانی است وگرنه دنیای مس افکت پر از زیبایی های خیره کنندست. به عنوان کسی که عاشق مس افکت هستم و خواهم بود این شکست رو پلی به عنوان پیروزی خواهیم دید و امیدوارم با این شکست در اینده مس افکتی بهتر بسازن که دوباره بدرخشه.
 
  • Like
Reactions: Saeed1370

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
من بازی های مورد انتظارم خراب نکردن!:-"
از همون LBP3 لذت بردم و بهترین تو سری میدونمش!
یا AC یونیتی رو توی سری، سومین میدونم:-"
یا از اوردر هم لذت بردم!(گرچه اینو همه میدونیم چیزی که انتظار داشتیم این نبود و یه آنچارتد جدید میخواستیم!)

سبک ها هم ، اتفاقا خون و خون ریزی دوست دارم و سبک های محبوبم پلتفرمر و H&Sن! :-" (متضاد:-") البته اینا همون نسل قبلم منقرض شده بودن!:-"
RPG هم زیاد دوست ندارم:-" گرچه این نسل، نوبت FPS و RPGهه! :-"

به هر حال، همون کسایی که میگن رفتن دنبال تجربه های جدید، بالاخره باعث شدن این نسل اون چیزی که باید نباشه!!!
همین سونی که میگی هم با تمام کارهاش، بازم میتونست بهتر باشه! ND که هر نسل رو با IP جدید شروع میکرده، آنچارتد4 داده ، سانتا پروژه ی بزرگشون عملی نشد و دوباره GOW ساختن! هرچقدرم من عاشق اینا باشم، ولی باز اون ریسک پذیری نسل قبل، تو این نسل نیست! با یک گل(سونی و حتی تا کمی ابری یوبی) هم بهار نمیشه!

نسل قبل هم من خیلی چیزا رو بازی نکردم یا دوست نداشتما! بحث سلیقه جداست از اینکه سازنده ها چیکار کردن! (مثلا بایوشاک1 رو من بعد از اینفینیت بازی کردم، باهاشم حال نکردم اونقدر:-" ولی چنین بازی تاثیر گذاری اوایل نسل داشتیم!)

الان میتونی این نسل چندتا بازی بزرگ اسم ببری که در حد بازی های شروع نسل قبل، تاثیر گذار بوده باشن و ماندگار باشن؟ (بین IPهای جدید مخصوصا!)
سونی به خدا خیلی بهتر از نسل قبله ! اشتباهات قبلیشو در مورد سخت افزار کنسول برای باز گذاشتن دست سازنده ، قیمت تموم شده در ابتدای نسل ، رایزنی با استودیوهای TP صدچندان موفق کرده ، یوشیدا به قدری که این نسل پیگیر این برند بودو جوش زد نسل قبل درگیرش نبود . موفقیت بلامناضع این برند توی این نسل هم به تکاپوی راس کارکنانش بر میگرده ، اندرو هاوسو مارک سرنی برای طرفدارای کوجیمائو پلی استیشین سنگ تموم گذاشتن .
ND اومده TLL رو بعد UC4 معرفی کرده ، TLOUII ، سانتا با گاو ، داوود با DBH ، کوجیما با DS ، اودا با TLG ، گرند توریسمو ، هورایزن ، NA بعد NIOH ، پرسونا 5 ، اسپایدرمن ، WILD ، کرش ، کوفت درد :D چی میخواید دیگه لعنتیا :D . هنوز E3 هم مونده با ساکر پانچو بازی مدیامولکول .. خود گوریلاهم برنامه داره و و و
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
خودت چرت میگی درست حرف بزن
نسخه های قبل با نظارت مایکرو ساخته شدن حالا که بعدا واسه ps3 منتشر شدن چه ربطی به حرف من پیدا میکنه
مایکروسافت نظارت کن بود روی IP های اصلیش مثل گیرز و هیلو نظارت میکرد که توی این نسل به این حال و روز چه تو فروش و چه تو عملکرد امتیازات دچار نشن (بقیه پیشکش) :Laughing: .
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب ظاهرا یکی از کارمندای سابق Bioware Montreal در مورد وضعیت استدیو و درگیری‌های داخلی بین استدیوی Edmonton و Montreal حرف زده. ظاهرا مدیریت دوتا استدیو با هم کنار نمیومدن و از اونجایی که استدیوی Edmonton قدیمی‌تر و تیم اصلی بایور بوده، حرفشون رو راحت‌تر به کرسی می‌نشوندن. توی این چندساله Montreal سر همین اختلاف نظرا و دخالتا ۱۳ تا از اعضای ارشد خودش رو از دست داده که باعث شده ME:A به این حال و روز بیوفته.
- Bioware Edmonton and Montreal symbiosis is broken. Lots of conflicts and bro culture.

- Lost over 13 leads (game design, art, audio, prog, senior core leads, etc) in 5 years at Bioware Montreal on Mass Effect. Edmonton lost only 3. It is clear that Edmonton has the bigger part of the stick when it comes to purge Leads and Producers who are not aligned with their leadership style.
Former BioWare Emloyee Review of company sheds distuburing light on MEA's development
https://www.glassdoor.ca/Reviews/Employee-Review-BioWare-RVW11370424.htm
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر