قبل از ساخت God of War جدید استودیوی Santa Monica در حال کار بر روی چه عنوانی بود

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
11111.png

بر می گردیم به سال 2014، طبق اخباری که منتشر شده بود استودیوی Santa Monica سونی در حال کار بر روی IP جدیدی با تمی راز آلود و در سبک open world sci-fi برای PS4 بود. اما بنا به دلایلی که هیچوقت مطرح نشد کمپانی سونی این پروژه را که به نام Darkside شناخته میشود کنسل کرد در حالی که 100 میلیون دلار هزینه برای کمپانی داشت.در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه باشید.

در حقیقت Santa Monica سه سال روی این عنوان کار کرده بود. لازم به ذکر است که، Michael Angeli نویسنده فیلم Battlestar Galactica در ساخت این عنوان دخیل بوده است.متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشد.

کل اطلاعاتی که از بازی منتشر شده است به شرح زیر می باشد:

-کل بازی در آینده رخ می دهد احتمالا سال 2034

-ممکن بود در این جهان به اکتشافات بپردازید

-مرحله ای در بازی وجود داشت به اسم Ark Mission Genesis – A.D. 2034

-بعضی از کارکتر های بازی August-Donovan-NightHorse نام داشتند.

-برخی از موجودات انسان نما و عجیب و غریب بازی، شبیه ماهی های جهش یافته بودند

- این موجودات سوار بر گاومیش های تک شاخ هستند

-گروهی از مزدوران در بازی وجود داشتند.

-هواپیماهای بدون سرنشین در بازی وجود داشت.

-موجودی شبیه کراکن در بازی وجود داشت.

-دشمنان بازی هیولاهای اسکلتی با بازوهای درازی بودند.

-برخی از موجودات بازی شبیه دایناسورها بودند.

-شما می توانستید از موجودات اسکن بگیرد

-لباس های زیادی در بازی وجود داشت.

خیلی از سازندگان Santa Monica بعد از کنسل شدن این بازی استودیو را ترک کردند.

x (1).jpg x (2).jpg x (3).jpg x (4).jpg x (6).jpg x (7).jpg x (8).jpg x (9).jpg x (10).jpg

لینک منبع
 
آخرین ویرایش:

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
عجب کانسپت ارتایی.حیف شد واقعا پروژشون کنسل شد معلومه یه چیز مغز منفجر کنی بوده سانتا همیشه تو کاراش نشون داده جز برترین استودیوهای دنیاست
حتی بعد اون همه اخراج تیمی که دارن واقعا فوق العادست.یادمه کارگردان گاو 3 گفته بود چندسال عمرتونو پا یه بازی میذارید بعد میبینید واقعا اون چیزی که
میخواستین نشده.ولی هرچی که بود اگه به سرانجام میرسید یه چیز غولی میشد.الانم سانتا دوتا تیم داره امیدوارم تیم دوم یه حرکتی زده باشه.
2017 هم احتمالا گاو میاد و بازم حماسه گاو 2 به دست کوری ساخته میشه.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من کلا با کنسل کردن ایده های استدیوها و بازی هایی که با ذهن خودشون می سازند مخالفم! بنظرم ناشرها نباید جلوی بازی ای که دوست دارن بسازن رو بگیرن کلا میگم نه این مورد خاص!
یکی از همین موارد رمدی بود که اول دوست داشتند AW2 رو بسازند و به درخواست مایکروسافت رفتند سراغ کوانتوم بریک! یا کوالیشن که حتی بازیشون نمایش داده شد اما بعد رفتند سراغ ساخت GEOW جدید!
نباید اینطور باشه! اینا هم باید بعد عرضه GOW برن سراغ چیزی که خودشون می خوان! مثل کوآلیشن که نباید به اجبار تا سال ها فقط GEOW بسازه (حالا کار ندارم بازی ــشون موفق شده یا میشه)!
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
خیلی نسله بدی شده...
یا باید بازی آنلاین بسازی یاادامه ip های بزرگ نسل قبل...یکی از برتریهای نسل قبل معرفی ip های وحشتناک بود.مثل بایوشاک.اسسین.گیرز.دداسپیس.و خیلیهای دیگه.من این آرتهای بازیو دیدم به عنوان کسیکه بازیهای سانتارو دنبال میکنه افسوس خوردم.کاش جای gow این اثرساخته میشد.چون دیگه gow برامن یکی تموم شدس.مشخصه پروژه عظیمی بوده.
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
من کلا با کنسل کردن ایده های استدیوها و بازی هایی که با ذهن خودشون می سازند مخالفم! بنظرم ناشرها نباید جلوی بازی ای که دوست دارن بسازن رو بگیرن کلا میگم نه این مورد خاص!
یکی از همین موارد رمدی بود که اول دوست داشتند AW2 رو بسازند و به درخواست مایکروسافت رفتند سراغ کوانتوم بریک! یا کوالیشن که حتی بازیشون نمایش داده شد اما بعد رفتند سراغ ساخت GEOW جدید!
نباید اینطور باشه! اینا هم باید بعد عرضه GOW برن سراغ چیزی که خودشون می خوان! مثل کوآلیشن که نباید به اجبار تا سال ها فقط GEOW بسازه (حالا کار ندارم بازی ــشون موفق شده یا میشه)!
مطمئنا بازی به جایی که میخواستن نمی رسید. و الا 100 میلیون دلار خرجش نمیشد. 3 سال که سهله، سونی بعضی از پروژه هاش رو که بیشتر ازین طول کشیده به سرانجام رسونده.
مسئله ی مایکروسافت یکم فرق داره. بخش سرگرمی هاش انقدر قدرت چونه زنی نداره که پروژه ای رو دنبال کنه که از سود آوریش مطمئن نباشه.
حتی این آرت ها هم داره این حس رو بهم میده که پروژه خیلی معلوم نیست قرار بوده چی بشه. همین که رهاش کردن به نظرم بهترین کار بوده
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
سونی بی دلیل یه بازی رو کنسل نمیکنه اونم بازی که سه سال هزینه ی ساختشو داده
سانتا جز gow هم تجربه ی نداره ، صد در صد کیفیت بازی افتضاح بوده و تصمیم گرفتن کنسلش کنند
یعنی هر استودیویی که یه مدل بازی بلده بسازه نباید بره سراغ بازیهای دیگه؟
شما بازی F.E.A.R رو بازی کردی؟؟
یه بازی خوشساخت که شوتره سبکش.حالا این استودیو بهترین بازی اکشن ادونچر سال 2014 رو ساخته!!!
اصلا این حرفتون از رو منطق نیست.استودیو ارکین الان داره بازی prey رو میسازه...فقط بازیشونو ببین.ناتی داگ سازنده بازی جک وکلش بازی the last of us رو ساخته.شاید شما باورت نشه ولی چیزه غیره عادی نیست...
سازنده بازی ratch & clank بازی شوتری مثله resistance رو ساخته اونم 3 شماره!!
حالا سانتا مونیکا نمیتونه اینکارارو بکنه؟؟
اگه نتونه واقعا استودیو نیست.حداقل میشه گفت خلاق نیست.خیلی مثال زیاده با یذره تحقیق کردن باورت نمیشه استودیوها چه کارهایی که نکردن.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
فکر کنم به خاطر نداشتن تجربه تو این سبک نتونستن از پسش بر بیان ، یعنی نتونستن بازی رو جوری که میخوان جفت و جور کنند، و احتمالا این وسط به اون صورت استخدامی نداشتن و با همون تیم قبلی میخواستن بسازن(و تجربه ای نداشتن تو ساخت چنین چیزی)
اکثر اخراجی های استودیو هم از اعضای کله گنده و قدیمی استودیو بودن :(


احتمالا اینکه R@D هم نتونست اوردر رو چیزی که هست بسازه، یه بخشیش به این برگرده که سانتا هم منابع مورد نیاز رو نداشته برای کمکشون توی ساخت یک شوتر:-" کلا شوتر بساز نبودن اینا:-"


و یحتمل بعد از کنسل شدن این سونی نخواسته ریسک کنه و تیم های بی تجربه برن سراغ سبک های جدید، برای همین برای Horizon دم در CD Project خیمه زده بودن و هرکی رد میشد ، میدزدیدن:-"
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
این بازی حتما fail عظیمی میشده که سونی بعد از 2-3 سال و با خرج بیش از 100میلیون دلار حاضر شده کلا کنسلش کنه . امیدوارم در اینده پروژه یجور دیگه و با همین کانسپت استارت بخوره چون واقعا حیف بنظر میاد :D.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
خوب اینا که انقدر زحمت کشیدن نمیشه بعد ها بدن به یه تیم یا استدیو دیگه ادامه بده ؟
شدن که فکر نکنم بشه(مورد مشابه ندیدم:-")
اما به هر حال کار اشتباهیه به نظرم:-" ، هر استودیو روی ایره های خودش کار کنه به نظرم موفق تر باشه تا اینکه بزنند تو سرش بگن چنین چیزی رو برامون بساز و ...:-"
 
  • Like
Reactions: Jill-Valentine

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر