Project Cars 2 | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط m.d.makan, ‏Jan 31, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    Project-Cars-2-Logo.png
    [​IMG]


    Pcars Tpoic.png
    تریلر معرفی :



    سال 2015 درست 2 ماه بعد از ریلیز نسخه اول بازی، استودیو اعلام کرد به دنبال حامی مالی برای استارت پروژه نسخه بعدی بازی هست.در اون زمان صدای بخشی از بازیکنها بلند شد که چرا اینقدر زود نسخه بعد رو استارت زدید؟
    جدای از اینکه اینکار برای استودیوها امری عادی هست که درست بعد از پایان ساخت پروژه بعدی رو شروع کنن، استودیوی SMS سکوت کرد و به هدفش که جمع آوری 7 میلیون یورو بود رسید.
    حالا بعد از نزدیک به 18 ماه از اون تاریخ، Slighty Mad Studios نسخه جدید Project Cars رو معرفی کرده.

    از جزئیات جدیدی که بازی اضافه شده بخش "رالی" هست، در واقع این بخش قرار بود در ورژن قبلی بازی هم حضور داشته باشه.
    اما بازکینان حامی مالی ( کیک استارتر) از استودیو خواسته بودن که در نسخه اول تمرکز بر روی مسابقات روی آسفالت باشه و در ادامه این بخش رو اضافه کنن.
    به نظر تصمیم درستی بود، چرا که برای پیاده سازی این نوع از بازی موتور فیزیک بازی باید دستخوش تغییر میشد.
    چون با گل،جاده های خاکی و سرخوردن ماشین روبرو هستیم و این با فیزیک نسخه اول حور در نمیومد.

    در ادامه میتونید جزئیات بیشتری از نسخه جدید رو مطالعه کنید.


    graphic low.png
    بر کسی پوشیده نیست که گرافیک در سری Project Cars یکی از مهمترین ارکان بازی هست، گرافیک نسخه اول بازی حتی الان هم جزو بهترین گرافیکها بین بازیهای ریسینگ هست.Pcars 1 در رزولوشن 4K گرافیک فک براندازی رو ارائه میده، حالا استودیو اعلام کرده که نسخه پیش رو از رزولوشن باورنکردنی 12K پشتیبانی میکنه!!!
    [​IMG]
    جدای از اینکه چه سیستمی توانائی اجرای بازی در چنین رزولوشنی رو داره، فکر به این که شاهد چه خروجی در این دقت تصویر خواهیم بود منجر به مغز درد میشه!

    غیر از این مسئله تو این نسخه علاوه بر چمن تمام درختهای اطراف هم 3D خواهند بود.در نسخه قبلی بصورت تصادفی و بعضی پیستها این مورد رعایت شده بود ولی حالا تمام پیستها شامل درختهای 3D میشن.

    البته شاید موقع رانندگی به چشم نیاد اما مثلا پیست "Nordschleife" رو در نظر بگیرید، میبینید که تک تک این مسائل ریز در انتقال فضاسازی مورد نظر تاثیر دارن.
    [​IMG]
    همینطور تایید شده بازی در PS4 Pro و Scorpio دارای بهبودهای گرافیکی و فنی خواهد بود.

    خب مقایسه مقدار این بهبودها در 2 کنسول بیهودست ،چراکه اسکورپیو هنوز معرفی نشده.



    tc_torques low.png

    مهمترین، مهمترین و باز هم مهمترین نکته تو هر بازی ریسینگ "فیزیک" هست.

    این فیزیک هست که تعیین میکنه که یک بازی ریسینگ در کدام یک از دسته های آرکید، نیمه شبیه ساز (SimCade) و یا شبیه ساز (Simulator) قرار میگیره.
    [​IMG]
    فیزیک نسخه قبل اگرچه بهترین فیزیک پیاده شده تو بازیهای ریسینگ شبیه ساز نبود اما بمراتب از رقبای
    کنسولی خودش(GT , Forza) در امر شبیه سازی جلوتر بود.

    اما این دلیل نمیشه که بگیم فیزیک P.Cars 1 بی نقص بود.

    مخصوصا وقتی شما پای عناوینی مثل R3E , Assetto Corsa , Automobilista وشبیه سازهائی در این سطح وقت گذاشته باشید.


    فیزیک بازی جاهائی عالی عمل میکرد و در ادامه در بعضی نقاط در حد بازیهای نسل هفتمی تنزل میکرد (در حد Shift 2).

    اینها آدم رو متعجب میکرد که واقعا چرا؟

    ماشینها خیلی میل به تماس با آسفالت داشتن، این مورد بعد از رد شدن از روی دست اندازها و کرب های پیست خودش رو نشون میداد، اما امان از وقتی که ماشین از یک حدی بیشتر بلند میشد!

    کلا قوانین فیزیک دراین حالت نقص میشد!
    [​IMG]
    اما این موارد کم پیش میومد، در نتیجه گیری کلی میشه برآیند بخش فیزیک بازی را روبه خوب توصیف کرد.

    SMS اینبار با یک موتور فیزیک جدید برگشته که قرار هست همه اون ضعفها رو پوشش بده.

    توضیح زیادی در مورد این انجین گفته نشده چون بازی هنوز در دست توسعه هست و راه زیادی تا ریلیز موند.

    برسیم به بخش مخصوص دارندگان Wheel ها که همون FFB هست.

    بخش تنظیمات FFB برای کسانی که "فرمانِ بازی" داشتن خودش یک هزارتوی تمام نشدنی بود.

    گزینه های زیاد و تنظیمات گیج کننده از طرفی و بدست نیومدن نتیجه مورد انتظار خیلی فرسایشی بود و شما باید برای هر ماشین بطور جدا تنظیمات درست رو با سعی و خطی پیدا میکردید .
    [​IMG]
    اما در بحث FFB گفته شده که ساده سازیهای زیادی در این مورد انجام شده به علاوه تنطیمات پیشرفته ای برای کسانی که دوست دارن بهترین تاثیر رو از رفتار ماشینها توسط فرمان حس کنن.

    از این رو میشه گفت P.Cars 2 هم داره راه DiRT4 رو میره.

    بازی هم برای تازه کارها قابل بازی هست و هم قرار هست که هاردکورها رو به چالش بکشه.

    امیدوارم که اینطور باشه.

    xEfXs.png
    در این نسخه بیش از 170 عدد ماشین تائید شده،سعی شده نقطه ضعف ورژن قبل که غیبت نامهای بزرگ اتوموبیل سازی بود تا حد زیادی جبران بشه.همونطور که میدونیم بطور 100 درصد برند پورشه در بازی حاضر هست.
    به احتمال زیاد برندهای فراری و لامبورگینی و 100 البته استون مارتین هم در بازی حضور دارند .
    IFFW5.png
    اتوموبیل هائی که تا حالا تائید شده:

    باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده:
    Honda / Acura NSX (road)
    [​IMG]

    Aston Marin Vulcan
    [​IMG]

    Corvette C7.R
    [​IMG]

    Corvette Z06
    [​IMG]

    McLaren 650S GT3
    [​IMG]

    Mercedes AMG GT3
    [​IMG]

    Mercedes AMG GT R
    [​IMG]

    Mercedes AMG C63 S Coupé
    [​IMG]

    Nissan GTR GT3
    [​IMG]

    Ginetta G57
    [​IMG]
    Ford F150 Funhaver
    [​IMG]

    Ford Focus WRC
    [​IMG]


    Mini Countryman Rallycross
    [​IMG]

    Ford Sierra Cosworth
    [​IMG]

    Mitsubishi Lancer Evo
    [​IMG]

    Mercedes A-Class
    [​IMG]

    BAC Mono
    [​IMG]

    Ford Mustang
    [​IMG]

    Ford GT 2017
    [​IMG]

    Ferrari 288 GTO
    [​IMG]
    Jaguar XJ220S
    [​IMG]

    Lamborghini Huracan Super Trofeo
    [​IMG]

    McLaren P1 GTR
    [​IMG]

    McLaren P1
    [​IMG]

    1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II
    [​IMG]

    Pagani Zonda R
    [​IMG]

    Porsche 935
    Project CARS 2 Porsche 935 7 Moby Dick.jpg
    Ford GT LM GTE
    [​IMG]

    Nissan GT-R Nismo 2017
    [​IMG]

    Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette)
    uvvgg.jpg
    Ford GT LM GTE
    [​IMG]
    همینطور
    • McLaren F1 GTR
    • Pagani Huayra BC
    • BMW 320 Turbo Group 5
    • Ford Capri Zakspeed
    • Formula Ford
    • Porsche 918 Spyder
    • Ferrari La Ferrari
    • Arial Atom
    • KTM X-Bow
    • Volkswagen Polo WRC/WRX ؟
    • Lamborghini Veneno
    • Ford Escort (Mexico?)
    • Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1
    • Audi R8

    ggzJZ.png
    مشکل اصلی کسانی که برای اولین بار P.Cars 1 رو اجرا میکردن و شاید همون 1 ساعت اول تبدیل میشد به آخرین تجربشون با بازی، مشکل هندلینگ (در واقع گیم پد) بود.

    مخصوصا بازیکنانی که تجربه قبلیشون Forza بوده. سری Forza همیشه بهترین کنترل رو بر پایه گیم پد داشته و نه فرمان ، اما این در مورد P.Cars برعکس هست. بازی اونطور که با فرمانها قابل بازی هست با گیم پد میونه خوبی نداره. البته این مورد تا بخش زیادی با تنظیمات قابل رفع هست ولی اینجا هم تنظیمات کمی گیج کننده هست و در آخر شاید هر کسی نتونه اون نتیجه دلخواه رو بدست بیاره.
    aiZnR.jpg
    استودیو تو مصاحبه هائی که تو این چند روز داشتن به این مشکل اذعان داشتن و تاکید کرن نزدیک به 2 سال هست که دارن روی این موضوع کار میکنن که بالانس خوبی بین گیم پد و Wheel ها بوجود بیارن.




    [​IMG]
    اگه بگیم بهترین و قویترین بخش از نسخه قبل مبحث صداگذاری بازی بود مبالغه نکردیم.

    صداگذاری بازی بقدری خوب بود که اگه در نزدیکی کسی بودید که مشغول بازی بود و شما چشمانتون رو میبستید شاید با صدای گرفته شده از دوربین آنبورد مسابقات اشتباه میگرفتید.
    [​IMG]
    استودیوی SMS با پروجکت کارز چندین مرتبه مبحث صداگذاری در بازیهای ریسینگ رو به جلو حرکت داد.

    البته استودیوی SMS تو مبحث صداگذاری واقعا یک استودیوی پیشرو هست، چرا که اگر یادتون باشه حتی NFS Shift 2 هم صداگذاری خیلی خوبی داشت.

    برای ملموس تر شدن قضیه میتونید این ویدئو رو ببینید که مقایسه صداگذاری بین Pcars , DriveClub و Forza 6 هست.

    با این همه باعث نشده که استودیو به همین اکتفا کنه، Ian Bell رئیس استودیو اعلام کرده که صداگذاری بازی مجهز به انجین FMOD شده و اونها سخت مشغول کار روی صدابرداری ماشینهای جدید و انتقال صداهای ضبط شده عنوان قبلی به این سیستم هستن.

    [​IMG]
    امروزه تکنولوژی Laser Scaning در بازیهای ریسینگ به یک باید تبدیل شده.همونطور که میدونید تمام پیست ها در بازیهای
    Asseto Corsa و همینطور Forza MotorSport 6 کاملا لیزراسکن شدن. این تکنولوژی پیست رو با دقت میلیمتری با تمام پستی پلندیها، دست اندازها، زاویه پیچ ها و هر خصوصیت دیگه ای که در دنیای واقعی دارن اسکن میکنه و در اختیار تیم سازنده میده. در نسخه اول P.cars فقط پیستهای داخل انگلستان با این تکولوژی اسکن شده بودن مثل سیلوراستون.
    [​IMG]
    اما استودیو تائید کرده که که بدین منظور از تعداد زیادی پهباد (Drone) برای عکسبرداری هوائی پیستها استفاده کردن.این روش علاوه بر صرفه جوئی در هزینه ها، بدلیل وسعت جزئیاتی که از حاشیه پیست ها رو پوشش میده خیلی کاربردی تر هست. چرا که خروجی اون فقط اطلاعات قسمت آسفالت پیست رو پوشش نمیده، بلکه ساختمانها، درختها، نقطه دقیق دوربینهای حاشیه پیست و هر چیزی که در دنیای واقعی داخل پیست هست رو شامل میشه.
    [​IMG]
    این نکته خیلی مهمی هست چرا که در بازیهای دیگه با اینکه داخل پیست لیزراسکن شده ولی حاشیه پیستها(مثل ساختمانها و...) هیچ شباهتی با دنیای واقعی نداره.

    P.Cars 2 دارای بیشترین تعداد پیست مسابقه نسبت به هر بازی دیگه ای روی کنسولهاست.
    از این بابت دارای یک رکورد هست.
    تعداد پیستهای تائید شده برای Project Cars 2 عدد 60 هست. احتمالا در این 60 عدد، Laoyut های مختلف هر پیست هم حساب شده.

    [​IMG]
    این مورد نیاز به توضیح نداره، چرا که یکی از نقاط قوت نسخه قبلی همین تغییرات آب و هوا بود.
    اما اینطور که از ویدئوها و مصاحبه ها برمیاد، این مورد در نسخه دوم قرار هست خیلی پیشرفت داشته باشه.

    بازی هر 4 فصل سال رو پشتیبانی میکنه!


    از هوای کاملا آقتابی وصاف گرفته تا کولاک و برف وبارانهای سیل آسا.

    حتی در تریلر بازی بارش برف در پیست هم مشاهده شده.
    [​IMG]
    این مورد به تنوع هر چه بیشتر بازی و وجود چالش بیشتر در بازی کمک میکنه.

    یکی از این چالش ها ی جالب میتونه تجربه پیست نوربرگ رینگ در آب و هوای برفی باشه!
    [​IMG]
    از موارد دیگر پیشرفت آب و هوا به تغییر جهت وزش باد اشاره کرد.

    ازمهمترین پیشرفت این تغییرات، خصوصیت Live Track 3.0 هست.

    سازندگان مکانیک سیالات رو به انجین بازی اضافه کردن، با کمک این ویژگی در اثر بارش باران، آب توسط پیست جذب میشه، بعد از اینکه سرریز شد، گودال های آب در پیست ایجاد میشه ونهایتا بیشتر آسفالت رو غرق آب میکنه.

    نکته اصلی Live track 3.0 اینه که شما میتونید در هر پیستی با هر شرایطی بازی کنید: زمستان، تابستان،برفی، بارانی ، شب، روز، طوفانی... ولی شرایط پیست تغییر میکنه واین بازی رو چالش برانگیزتر میکنه.

    برای مثال اوایل بازی ممکن پیست خشک باشه ولی چند دور مانده به پایان روی پیست پر بشه از چاله های آب.

    پس باید استراتژی داشته باشید: چه لاستیکی استفاده کنم، کی برم به پیت استاپ و...




    [​IMG]
    میرسیم به مبحث مهم مولتی پلیر و مشکلات همیشگی این بخش از بازیهای آنلاین.

    طبق انتظار بخش مولتی پلیر بازی دارای سرور اختصاصی نیست، چیز عجیبی هم نیست چون بازیهای خیلی پرخرج تر از این هم دارای چنین ویژگی نیستن.
    [​IMG]

    تنها گزینه روی میز پروتوکل P2P میمونه که استودیو قول داده روی نت کد بازی به نحوی کار کنه که مشکلات این بخش به کمترین میزان برسه.


    همینطور که میدونید P.Cars1 اولین بازی ریسینگی بود که مسابقات Esports رو حمایت میکنه. در نسخه دوم بازی از روز اول دارای این ویژگی هست.
    [​IMG]

    بدین منظور بازیکنها دارای مدارک رانندگی در درجات مختلف میشن و اجازه شرکت در Esports رو کسب میکنن.
    Driver Rating System
    مهمترین بخش این ویژگی این هست : بازیکنان یا بهتر بگم ترولرهائی که وسط مسابقه خلاف جهت میرن و باعث تصادف میشن و یا در همون پیچ اول سعی میکنن با زدن به ماشینهای کناری برای خودشون راه باز کنن نمرات منفی میگیرن و در Match Making فقط با افرادی مثل خودشون هم لابی! میشن.
    این همون ویژگی هست که در GT Sport هم خواهیم دید (تائید شده) و به احتمال زیاد در Forza M. 7
    مسلما بازیکنان کم اشتباه تر و حرفه ای تر هم با هم به مسابقه میپردازن و نگرانی از این بابت در بازی نخواهند داشت.
    Online Championship


    [​IMG]

    این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه.
    ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه.
    زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن.

    [​IMG]

    در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زملنی میتونه انجام بده.
    همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفت رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه.








    [​IMG]
    روی PC که خب از روز اول به احتمال زیاد از Oculus و Vive پشتیبانی میکنه، روی کنسولها استودیو داره شرایط رو برای استفاده از PSVR بررسی میکنه، چراکه مبحث خروجی کار خیلی مهم هست.
    [​IMG]
    اینکه بتونن تجربه کاملی از P.Cars2 رو اعم از فریم ریت، گرافیک ، تغییرات آب و هوا و... رودر PSVR پیاده کنن بطوری که به بازی لطمه وارد نشه ، خیلی چالش برانگیز هست.


    در این بخش از مراحل توسعه بازی، استودیو امکانات زیادی رو برای بازی در نظر گرفته، از رالی گرفته تا مسابقات GT و فرمول ها.
    نزدیک به 200 عدد خودرو، 60 عدد پیست مسابقه ،دوباره نویسی موتور فیزیک بازی ،آپدیت بخش صداگذاری و...
    همه اینها نشان از عزم راسخ استودیوی SMS برای ریلیز یک بازی کامل از هز جهت رو داره.
    اما نکته ای که زیاد ازش اطلاعاتی داده نشده، بخش "کریر" هست که در نسخه قبل هوادار و مخالفان زیادی داشت.
    مطمئنا تو این ماه های زیاد به تاریخ ریلیز بازی، خبرهای زیادی از این بخش خواهیم شنید.

    Project Cars 2 مطمئنا یک پیشرفت برای Ian Bell و استودیوی تحت فرماندهیش هست، اما اینکه اونها چقدر میتونن دل طرفدارها و احتمالا مخالفان رو با نسخه پیش رو بدست بیارن، زمان مشخص میکنه.

    به نظر شخصی من، بازی دوباره همون فرمول نسخه قبل رو اینبار به نحو بهتری سعی در پیاده سازیش خواهد داشت.
    همون کاری که GT و Forza انجام میدن، یعنی جذب بازیکنان کنسولی و در کنارش نیم نگاهی هم به هاردکور گیمرهای سبک شبیه ساز خواهد داشت. فرمولی که بطور 100 درصد در نسخه قبل عملی نشد ولی به احتمال زیاد با این نسخه اهداف مورد انتظار استودیو قابل دسترس خواهد بود.

    جزئیات نسخه های مختلف بازی برای پیش خرید
    خب بالاخره نسخه های مختلف برای Pre-Order بازی معرفی شد:
    گیمرها میتونن بین 3 نسخه Ulta , Limited و Collector Edition یکیو انتخاب کنن.

    Maclaren 720 S به عنوان نماد بازی انتخاب شده، و مدل واقعی تو سایز 1/12 از سایز واقعی این ماشین در پکیچ Ultra Edition از بازی برای فروش آماده هست.
    این پک بصورت محدود تولید میشه و فقط 1000 نسخه تو دنیا توضیع میشه.
    [​IMG]

    نسخه Ultra علاوه بر اون شامل 2 عدد کتابچه، یک کلاه، یک عدد استیکر و Esport VIP Pass میشه.
    Esport VIP Pass مشخص نیست دقیقا چیه، ولی مربوط به مسابقات E-Sport هت که بصورت لیگ/دوره ای برگذار میشه.
    قیمت نسخه Ultra Edition حدود 470 دلار! هست.
    ================================

    میمونه نسخه های کالکتور و لیمیتد که هر 2 پک شامل Japanese Car Pack و Motorsport Pack میشن:
    Japanese Car Pack شامل این ماشینها میشه:

    • Nissan R32 Skyline Group A
    • Nissan 280ZX IMSA GTX
    • Honda Civic Type R
    • 2015 Honda 2&4 Concept Car
    Motorsport Pack:
    • 1974 Jaguar E-Type V12 Group 44
    • Panoz Esperante GTR-1
    • 1991 Audi V8 DTM
    • 2016 Opel Astra TCR
    [​IMG]

    تفاوت Collector Edition با Ultra تو اینه که مدل Maclaren تو مالکتور به 1/43 از سایز واقعی کاهش پیدا کرده، همینطور کلاه و کتابچه طرحهای Maclaren 720S هم ازش حذف شده.
    اما سیزن پس، استیل بوک،استیکر،Car Pass و VIP Pass سر جاشون باقی هستن.
    قیمت نسخه کالکتور ادیشن 230 دلار هست.
    ================================
    در آخر نسخه Limited Edition که در واقع هم قیمت بازی نهائی هست و فقط به خاطر پیش خرید شامل این موارد میشه:
    Steel Book , استیکر و Japanese Car Pack

    قیمت نسخه لیمیتد (60 دلار) مشخص شده که همون بازی اصلی هست.

    Cars List
    Open Wheel

    2011 FORMULA A
    2011 FORMULA ROOKIE
    2015 FORMULA RENAULT 3.5
    2018 FORMULA X
    2016 FORMULA C

    Vintage Open Wheel

    1986 LOTUS TYPE 98T RENAULT
    1977 LOTUS TYPE 78 COSWORTH
    1967 LOTUS TYPE 49 COSWORTH
    1970 LOTUS TYPE 49C COSWORTH
    1972 LOTUS TYPE 72D COSWORTH
    1963 LOTUS TYPE 25 CLIMAX
    1967 LOTUS TYPE 51

    Indycar

    2016 DALLARA DW 12 CHEVY (OVAL)
    2016 DALLARA DW 12 HONDA (ROAD COURSE)
    2016 DALLARA DW 12 CHEVY (ROAD COURSE)
    2016 DALLARA DW 12 HONDA (OVAL)

    Vintage Indycar

    1963 AGAJANIAN WATSON ROADSTER
    1965 LOTUS TYPE 38 FORD
    1968 LOTUS TYPE 56 FORD

    Group 4

    1981 BMW M1 PROCAR

    Group 5

    1978 BMW 320 TURBO GROUP 5
    1977 PORSCHE 935/77
    1980 FORD CAPRI ZAKSPEED GROUP 5
    1979 PORSCHE 935/80
    1984 NISSAN KDR30 SUPER SILHOUETTE
    1982 NISSAN 280ZX IMSA GTX*

    Group 6

    1978 RENAULT ALPINE A442B
    1977 PORSCHE 936 SPYDER

    Group A

    1991 AUDI V8 DTM**
    1991 BMW E30 M3 GROUP A
    1991 MERCEDES BENZ 190E 2.5-16 EVO2 DTM
    1990 NISSAN SKYLINE GT-R (R32) GROUP A*
    1988 FORD SIERRA RS500 COSWORTH GROUP A

    Group C

    1988 JAGUAR XJR-9
    1988 JAGUAR XJR-9 (LE MANS VERSION)
    1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ
    1989 SAUBER C9 MERCEDES BENZ (LE MANS VERSION)
    1988 NISSAN GTP ZX-TURBO
    1989 NISSAN R89C
    1989 NISSAN R89C (LE MANS VERSION)
    1987 PORSCHE 962C
    1988 PORSCHE 962C LANGHECK

    GTO

    1989 AUDI 90 QUATTRO IMSA GTO
    1994 NISSAN 300ZX TURBO LE MANS
    1997 FORD MUSTANG COBRA SCCA TRANSAM
    TBA
    1994 NISSAN 300ZX TURBO IMSA GTS
    TBA

    GT1

    1997 MCLAREN F1 GTR LONGTAIL
    TBA
    1998 MERCEDES BENZ CLK-LM
    1998 PORSCHE 911 GT1-98
    TBA
    1998 PANOZ ESPERANTE GTR-1**
    1998 NISSAN R390 GT1 LONG TAIL

    GTE

    2015 ASTON MARTIN VANTAGE GTE
    2016 FORD GT LM GTE
    2016 BMW M6 GTLM
    TBA
    2015 CHEVROLET CORVETTE C7.R

    GT3

    2017 ACURA NSX GT3
    2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT3
    2015 AUDI R8 LMS GT3
    2015 AUDI R8 LMS GT3 ENDURANCE
    2015 BENTLEY CONTINENTAL GT3
    2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3 ENDURANCE
    2016 BENTLEY CONTINENTAL GT3
    2016 BMW M6 GT3
    2012 BMW Z4 GT3
    2015 CADILLAC ATS-V.R GT3
    2016 FERRARI 488 GT3
    2012 GINETTA G55 GT3
    2016 MCLAREN 650S GT3
    2015 MERCEDES AMG GT3
    2013 MERCEDES BENZ SLS AMG GT3
    2016 NISSAN GT-R NISMO GT3
    2016 PORSCHE 911 GT3 R
    2016 PORSCHE 911 GT3 R ENDURANCE
    TBA
    TBA

    GT4

    2013 ASTON MARTIN VANTAGE GT4
    2016 FORD MUSTANG RTR GT4
    2016 PORSCHE CAYMAN GT4 CLUBSPORT MR
    2012 BMW M3 GT4 E92
    2012 GINETTA G55 GT4
    TBA
    2013 FORD MUSTANG BOSS 302R1
    2016 KTM X-BOW GT4

    GT5

    2015 GINETTA G40 GT5

    LMP 1

    2014 AUDI R18 E-TRON QUATTRO
    TBA
    2014 MAREK RP339H
    2016 RWD P30 LMP1

    LMP2

    2016 LIGIER JS P2 NISSAN
    2016 LIGIER JS P2 HONDA
    2016 LIGIER JS P2 JUDD
    2016 RWD P20 LMP2
    2013 MAREK RP219D
    2013 ORECA 03 NISSAN

    LMP3

    2016 GINETTA LMP3
    2016 LIGIER JS P3

    LMP900

    2002 AUDI R8 (LMP900)
    TBA
    2003 BENTLEY SPEED 8
    TBA
    1999 BMW V12 LMR

    Vintage Prototype

    TBA
    1967 FORD GT40 MK. IV
    1965 LOTUS TYPE 40 FORD

    Touring Car

    2012 BMW 320 TC (E90)
    2016 MERCEDES AMG A45
    2016 OPEL ASTRA **
    2016 RENAULT MEGANE R.S

    Vintage Touring Car & GT

    1959 ASTON MARTIN DBR1/300
    1973 NISSAN FAIRLADY 240ZG GTS-II
    1974 JAGUAR E-TYPE V12 GROUP44**
    TBA
    1972 BMW 2002 STANCEWORKS EDITION
    1972 FORD ESCORT MK1 RACING
    1971 MERCEDES BENZ 300SEL 6.8 AMG
    TBA
    1952 MERCEDES BENZ 300SL (W194)

    Road Cars

    2017 MCLAREN 720S
    2015 PORSCHE 918 SPYDER
    TBA
    TBA
    2016 PORSCHE 911 GT3 RS
    2014 MCLAREN P1
    2014 RADICAL RXC TURBO
    2016 FORD GT
    TBA
    2017 ACURA NSX
    2016 PAGANI HUAYRA BC
    2017 BAC MONO
    1994 JAGUAR XJ220 S TWR
    2010 PAGANI ZONDA CINQUE ROADSTER
    2015 ASTON MARTIN VANTAGE GT12
    2015 AUDI R8 V10 PLUS
    2015 CHEVROLET CORVETTE C7 Z06
    TBA
    2016 MCLAREN 570S
    1994 MCLAREN F1
    2016 MERCEDES AMG GT R
    2017 NISSAN GT-R NISMO (R35)
    TBA
    TBA
    2011 BMW 1M STANCEWORK EDITION
    2015 CATERHAM SEVEN 620 R
    2017 CHEVROLET CAMARO ZL-1
    2016 JAGUAR F-TYPE SVR
    2015 KTM X-BOW R
    2011 BMW 1-SERIES M COUPÉ (E82)
    TBA
    2015 FORD MUSTANG GT
    2015 MERCEDES AMG A45 4MATIC EDITION 1
    2016 MERCEDES AMG C63 COUPÉ S
    2006 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION IX FQ-360
    2012 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION X FQ-400
    2013 AUDI A1 QUATTRO
    2016 HONDA CIVIC TYPE-R (EURO SPEC)*
    1999 MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VI T.M.E.
    2014 RENAULT MEGANE R.S. 275 TROPHY-R
    1973 BMW 2002 TURBO
    1972 FORD ESCORT MK1 RS1600
    2016 FORD F-150 RTR FUNHAVER
    1966 FORD MUSTANG 2+2 FASTBACK
    TBA

    Track Day Cars

    2015 ASTON MARTIN VULCAN
    2016 GINETTA G57
    2016 MCLAREN P1 GTR
    2016 MITSUBISHI LANCER EVO VI SVA
    2013 ZONDA ZONDA REVOLUCION
    2011 RADICAL SR8 RX
    2012 CATERHAM SP/300R
    2015 HONDA 2+4 CONCEPT*
    TBA
    1999 NISSAN SKYLINE GT-R (R34) SMS-R
    2011 RADICAL SR3 RS

    WRX

    2016 FORD FOCUS RS RALLYCROSS
    2016 MINI COUNTRYMAN RX
    2016 HONDA CIVIC COUPÉ GRX
    2016 RENAULT MEGANE R.S. RALLYCROSS
    2016 MERCEDES AMG A45 RALLYCROSS
    2016 VOLKSWAGEN POLO RX SUPERCAR

    RX Lites

    2016 OMSE RX SUPERCAR LITE

    Vintage RX

    1972 FORD ESCORT MK1 RALLYCROSS

    Miscellaneous

    2015 MAZDA MX-5 RADBUL
    2013 FORD FALCON FG (COTF)
    2009 RENAULT MEGANE TROPHY V6
    2015 RENAULT SPORT R.S. 01
    2012 GINETTA G40 JUNIOR
    2013 RENAULT CLIO CUP
    2016 FORD FUSION STOCK CAR
    2011 KART 100CC
     
    آخرین ویرایش: ‏Jul 7, 2017
    Fifa 10, SaeedKING, HIGH VOLTAGE و 16 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,999
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    نام:
    رضا.آ
    امیدوارم ی فکری به حال فیزیک و هندلینگ بازی بکنن !
     
    sadegh93 و Paradise Lost این نوشته را Like کرده اند.
  3. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,653
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    فقط امیدوارم 1 بخش سینگل حسابی براش درست کنن فیزیک با هندلینگ هم خیلی جای کار داره اما در کل عنوان اول بدک نبود می شه به ایندش امیدوار بود. هر چند احتمالا با معرفی forza 7 در e3 همه ی توجه ها به اون سمت می ره.
     
    sadegh93 و Paradise Lost این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    تریلر رسمی منتشر شد، کمی با ورژن لیک شده متفاوت هست.
    با تشکر از @sabco عزیز که مثل همیشه زحمت تریلرها رو میکشه.

    etmz_mqdefault.jpg
    لینک دانلود تریلر
    =================
    برای من که تو تریلر سورپرایز داشت، نمیگم که بیمزه نشه، خودتون ببینید.
    در ضمن تاپیک رو هم بزودی بروز میکنم، زیاد طول نمیکشه دوستان.
     
    sadegh93, Paradise Lost, Annunaki ™ و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    پست اول کاملا آپدیت شد.
     
    sadegh93, Annunaki ™, Paradise Lost و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    جزئیات بخش Online Championship بازی مشخص شد:

    [​IMG]

    این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه.
    ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه.
    زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن.

    [​IMG]

    در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زمانی انجام بده.
    همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفات رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 18, 2017
    sadegh93, Eazy-E, Paradise Lost و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    [​IMG]
    تصاویر جدید
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    sadegh93, Eazy-E, sabco و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,126
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    بنده که خاطرات خیلی خوشی با نسخه قبلی داشتم! فقط امیدوارم همون روال نسخه قبل رو برای این هم نپیچونند! نسخه قبلی کلا خیلی حرفه ای ساخته شده بود! یعنی دیگه بیش از حد! یعنی منی که هم عاشق شبیه ساز بودم بازی برام خیلی سخت و قابل تامل بود! بازی هم مشکلات ریز و درشتی داشت! بخش سیگنل بازی با باز بودن همه ماشین ها ایده ای نچندان مناسب بود! چون لذت خرید و فروش، مسابقه دادن، باز کردن ماشین، جایزه، برد و باخت بر طبق امتیاز جای خودش رو سال هاست بین بازی های شبیه ساز باز کرده! و برای کسانی که سال هاست این جور بازی ها رو انجام میدن بخش سیگنل پروجکت کارز خسته کننده بود! بازی کلا میانه رو بود! و حس یک بازی و چشیدن طعم یک بازی بدون مشکلات رو به ادم نمی داد! تو یکسری چیز ها بیش از حد زیاده روی کرده بودن تو یک سری جا ها کلا چیزی نداشتن! فیزیک بازی و هندلینگ بازی کلا رو اعصاب بود! اپشن های بازی واسه ماشین ها کارامد نبودن! لیست ماشین های بازی راضی کننده نبود! از اون ور دمیج ماشین ها، صدا گذاری ماشین ها، طراحی کاپیت ها، پیست های زیاد، اپشن های زیاد برای اب و هوای بازی، بازی رو از رقباش بهتر می کرد!
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    خب دیگه وقتشه یه مرور کلی بکنیم و ببینیم تا به حال چه ماشینهائی برای بازی تائید شدن، باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده:
    Honda / Acura NSX (road)
    [​IMG]

    Aston Marin Vulcan
    [​IMG]

    Corvette C7.R
    [​IMG]

    Corvette Z06
    [​IMG]

    McLaren 650S GT3
    [​IMG]

    Mercedes AMG GT3
    [​IMG]

    Mercedes AMG GT R
    [​IMG]

    Mercedes AMG C63 S Coupé
    [​IMG]

    Nissan GTR GT3
    [​IMG]

    Ginetta G57
    [​IMG]
    Ford F150 Funhaver
    [​IMG]

    Ford Focus WRC
    [​IMG]


    Mini Countryman Rallycross
    [​IMG]

    Ford Sierra Cosworth
    [​IMG]

    Mitsubishi Lancer Evo
    [​IMG]

    Mercedes A-Class
    [​IMG]

    BAC Mono
    [​IMG]

    Ford Mustang
    [​IMG]

    Ford GT 2017
    [​IMG]

    Ferrari 288 GTO
    [​IMG]
    Jaguar XJ220S
    [​IMG]

    Lamborghini Huracan Super Trofeo
    [​IMG]

    McLaren P1 GTR
    [​IMG]

    McLaren P1
    [​IMG]

    1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II
    [​IMG]

    Pagani Zonda R
    [​IMG]

    Porsche 935
    [​IMG]
    Ford GT LM GTE
    [​IMG]

    Nissan GT-R Nismo 2017
    [​IMG]

    Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette)
    [​IMG]
    Ford GT LM GTE
    [​IMG]
    همینطور
    • McLaren F1 GTR
    • Pagani Huayra BC
    • BMW 320 Turbo Group 5
    • Ford Capri Zakspeed
    • Formula Ford
    • Porsche 918 Spyder
    • Ferrari La Ferrari
    • Arial Atom
    • KTM X-Bow
    • Volkswagen Polo WRC/WRX ؟
    • Lamborghini Veneno
    • Ford Escort (Mexico?)
    • Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1
    • Audi R8
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 20, 2017
    sadegh93, sabco, 'Gwynbleidd' و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    این متن به توضیح سیستم امتیازدهی و رده بندی بخش چند نفره بازی میپردازه، بخشی که به نظر من مهمترین هدفی بوده که استودیو Slighty Mad رو پیاده کردنش تمرکز کرده.از Forza 7 که اخباری در دست نیست، اما چنین کاری رو بازی GT Sport قصد داره با پشتیبانی رسمی FIA انجام بده.
    اما در مورد P.Cars 2 کمی متفاوت هست​
    با اینکه E-Sport خیلی در دنیای بازیها رشد کرده و مطرح هست، اما ریسینگ های شبیه ساز خیلی نتونستن خودشون رو درش عرضه کنن.

    با اینکه بازیهای ریسینگ اکثرا و بطور معمول لابیهای آنلاین دارن، حتی یکسری لیگهای خصوصی و حتی مسابقات باشگاهی دارن ، اما این وسط فقط iRacing بوده که این بازار تشنه رو در دستش گرفته و تونسته سیستم رده بندی رانندگان رو خیلی خوب پیاده کنه و حتی برای مسابقاتی که برگذار میکنه اسپانسرهای قوی رو به خدمت بگیره ودر نتیجه جوایز بزرگی رو هم به قهرمانان اهدا کنه.

    [​IMG]

    با ریلیز Project cars در سال 2015، استودیوی Slighty Mad Studios سعی کرد قدمهای اولیه رو برای حمایت این نوع از بازیهای آنلاین (Esport) برداره، و اینطور که بنظر میرسه اینباراین توسعه دهنده انگلیسی قصد داره قدم بزرگ دیگه ای رو برداره واون تبدیل Pcars به مهم ترین عنوانی که پلیرها بتونن در Esport دنبال کنن هست.(در سبک ریسینگ شبیه ساز)

    Project Cars 2 برای PC , PS4 , X1 در پایان سال منتشر میشه، اطلاعاتی که اخیرا از بازی منتشر شده حاکی از این هست که این نسخه ویژگی های فوق العاده خوبی برای حمایت از پلیرهائی که بدنبال تجربه مسابقاتی که به آسانی در دسترس باشه و همینطور سازماندهی شده برای شرکت کردن هستند رو فراهم کرده.

    Pcars2 ویژگی Esport را از روز اول خواهد داشت،همراه با ویژگیهای فوق العاده خوبی که درون نرم افزار بازی تعبیه شده که بهبودهای قابل توجهی نسبت به ویژگیهای رایج بازیهای آنلاین دیگه داره.

    خیلی شبیه به کاری که iRacing با سرویس آنلاین خیلی موفق خودشون انجام میدن، استودیو SMS هم با کمک سیستم امتیازدهی به راننده ها بدنبال تعبیه کردن مسابقات رنکد (Ranked) هست.(چیزی مثل mmr یا Elo تو بازیهای آنلاین).

    بخشهائی که Pcars 2 برای امتیازدهی به بازیکنها مورد توجهش هست، رفتار بازیکنها در پیست، مقدار تجربه بازیکن و نتایجی که در مسابقات کسب میکنه هستن.

    license-ui.jpg
    استودیو آمارگیری از بازیکنها رو با سیستمی که درون خود بازی تعبیه شده انجام میده.
    با استفاده از این سیستم در MatchMaking، بازیکنانی که آمار و نتایج نزدیک به هم دارند رودر روی هم قرار میگیرن، بازیکنان قانونمند و جدی تر و همینطور بازیکنانی که بدنبال ایجاد مشکل برای دیگران هستن وقوانین رو رعایت نمکنن در لابیهای مختلف قرار میگیرن.


    3 بخشی که سیستم اعتباردهی به بازیکنها روش تمرکز داره اینها هستن:
    • Seniority
    • Racecraft
    • Success

    Seniority

    هرچقدر بیشتر بازی کنید، Seniority شما بیشتر میشه، بدین شکل میشه تشخیص داد که چه کسی تازه کار و چه کسی حرفه ای هست.


    Racecraft

    رفتار شما در پیست مسابقه به عنوان Racecraft شناخته میشه، هرچقدر شما حرفه ای تر باشید، این المان در بازی افزایش پیدا میکنه.
    اگرچه شکستن قوانین هم اون رو کاهش میده.
    با استفاده از این ویژگی میشه تشخیص داد که چه بازیکنانی در پیست قابل اعتماد هستن و چه کسانی فقط برای ایجاد مشکل و دردسر در بازی هستن.


    Success

    اینکه مشخصه،هرچه پیروزی شما بیشتر باشه این المان هم بیشتر میشه.

    ما در طرز محاسبه این المان مقدار زمان مسابقه، تعداد بازیکنها و رقابتپذیری اونها رو هم دخیل می میکنیم.

    به این شکل که اگر شما در برابر بازیکنانی که مهارت بالاتری از شما دارند، پیروز بشید "Success" بیشتری کسب میکنید و در طرف مقابل اگر از بازیکنانی که مهارت پائینتری از شما دارند شکست بخورید از "Success" کم میشه.


    برای مثال شما وقتی میخواید خودتون به عنوان Host میزبان مسابقات بشید، تمام این المانها (Seniority , Racecraft ,Success) میتونید براشون حداقل هایی رو در نظر بگیرید تا مسابقات کنترل شده و جذابتری داشته باشید.

    همینقدر که بالا بردن کیفیت رانندگی بازیکنها مهم هست،همونقدر هم امکان بروز مشکل در وسط مسابقه هست(مثل خطا هایی که پیش میاد یا جاهائی که نیاز به داوری هست)، اینجا سازندگان بدنبال راهی بودن که جریمه های مورد نظر خودشون رو در مورد بازیکنان خاطی ایجاد کنن، همه اینها منجر به سیستم جدید "Race Marshaling" شد.

    این سیستم جدید منجربه بهبود وسیعی در جلوگیری از تقلب میشه، راهکار اون هم قوانین بازدارنده قوی هست. این سیستم رفتار شما در پیست رو بصورت کامل تحت نظر داره و اگر قانونی رو در طی مسابقه نقض کرده باشید، شما رو مجبور پرداخت بهای تخلفی که انجام دادید، با کم کردن زمان یا رده شما (براساس وسعت تخلف )میکنه!


    از دیگر امکانات جدید بازی هم قابلیت پخش (Broadcast) اینترنتی مسابقات هست.

    ic-cast-connected-black-48dpi_orig.png ic-movie-creation-black-48dp_orig.png

    این خبر برای کسانی که در گذشته قصد انحام اینکار رو داشتن، کاری وقتگیر بود، چون هم باید قسمتی از توان خودشون رو برای اجرای خوب لیگ و یا مسابقه میزاشتن و بخش دیگری رو هم برای پخش اینترنتی اون.

    قابلیت جدید broadcast این امکان رو به بازیکن میده که خیلی راحت توسط امکانات داخلی نرم افزار بازی، تصاویر رو برای پخش زنده اینترتی (Stream) به Twitch و YouTube Gaming ارسال کنه.

    در خود بازی حتی جائی برای تعریف کارگردان وجود داره (که نمیتونه جزو بازیکنان در مسابقه باشه) که دسترسی خوبی برای تغییر سریع دوربین بین شرکت کنندگان و یا نشون دادن محل خاصی از پیست رو داره، همینطور دسترسی کامل داره به اینکه چه زمانی جداول زمانی یا رده بندی و... برای بینندگان نشون داده بشه،
    اگر تصادفی پیش بیاد، ثبقت و یا تخلفی انجام بشه و هر آنچه که داخل پیست میگذره، این نقش کارگردان هست که میتونه اون رو پوشش بده.


    تمام این امکانات ، قابلیتها وپیشرفتهای نسخه دوم Project Cars، اون رو به مهمترین عنوان رسیسنگ شبیه ساز(نیمه شبیه ساز:-") در رشته Esport و مسابقات وسیع و سازماندهی شده اینترنتی میکنه.
    امیدوارم که اینبار استودیو بتونه به وعده هائی که میده جامه عمل بپوشونه.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 24, 2017
    amirv2, sadegh93, m.a.t و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    Nismo GTR و 300ZX Turbo
    [​IMG] [​IMG]
    همینطور تصویری از یک خودروی معرفی نشده، احتمالا در روزهای آتی معرفی کامل میشه

    [​IMG]
     
    sadegh93, m.a.t و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    گیم پلی جدید از بازی
    [​IMG]
    اینبار Jaguar XJR 9 در پیست Long Beach




    صداگذاری،گرافیک و رفتار ماشین واقعا تاثیر گذارن​
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 6, 2017
    Paradise Lost این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    [​IMG]
    خب قبلا بطور ضمنی تایید شده بود که RallyCross به این نسخه اصافه میشه، رشته ای که قرار بود در نسخه اول بازی هم حضور داشته باشه ولی با نظر حامیان مالی(گیمرها) و همینطور استودیو تو بازی نهایی غایب بود.
    اما حالا زمان اون رسیده که با یک نمایش قوی حضور رالی کراس در Project Cars 2 تایید بشه.
    تریلر خیلی زیبا ساخته شده، چیزی که استودیوهای دیگه باید یاد بگیرن که چطوری بازیشون رو معرفی و تبلیغ کنن!


    در تایید اینکه چقدر برای استودیو مهم بوده که تجربه خوبی از رالی کراس در بازی بوجود بیارن، تایید شده که استودیو با Mitchell deJong و Oliver Eriksson که راننده های جوان و معروف این رشته هستن، همکاری کردن.
     
    m.a.t, Annunaki ™, raya2 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    دوستانی که کمی آشنائی با مسائل فیزیکی SimRacing دارن میدونن که وقتی کسی از نغییرات ظاهری لاستیک ها (Tire Deformation) اسم میبریم
    باید یاد یکی از غول آخرهای فیزیک، یعنی بازی RFactor 2 بیوفتیم:
    [​IMG]
    تایر مدل و فیزیکی که براش تعریف میشه، مسعول تمام آنچه هست که ما از سطح جاده میگیریم، اینه که بعضی وقتها میگیم ماشین تو فلان بازی به جاده وصل نیست یا احساس خوبی از جاده نمیگیریم،یا وقتی نمیتونیم ماشین رو بخوبی در مواقعی که چسبندگی از بین میره کنترل کنیم باز سرو کله این تایر مدل هست که نمایان میشه.
    این مقدمه رو داشته باشید تا بعد.

    یکی از ضغف های نسخه اول این بود که وقتی چرخها جسبندگی رو از دست میدادن مثل (به هرعلتی) ، هندلینگ ماشین گیمر رو اعدام میکرد:D
    مخصوصا اگر که گیم پد داشتیم.
    یکی از دلایلش همین تایر مدل شماره اول بود که فیزیک "بی نقصی" براش نوشته نشده بود.
    اگه یادتون باشه Tier Model (قواعد فیزیکی در مورد لاستیکها) در بازی Project Cars 1 منوط میشد به سطح تماس، آجهای لاستیک ،گرم شدن لاستیکها و...
    ولی حالا مثل اینکه اسلایتی مد قرار هست تایر مدل رو ارتقا بده.
    تائید شده که در Project Cars 2 ما شاهد Tire Deformation (نغییرات ظاهری و فیزیکی لاستیک) خواهیم بود.


    این نشون میده استودیو علاوه بر ویژگیهای گرافیکی داره روی عناصر شبیه سازی خیلی نسبت به قبل بهتر و بیشتر کار میکنه.
    Live Track 3.0 ، فیزیک جدید، سطوح آسفالت، یخ ، گِل، خاکی، برفی ، حلقه مفقوده همین تایر مدل جدید بود که حالا اضافه شده.
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 30, 2017
    'Gwynbleidd', sadegh93, Annunaki ™ و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,220
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    این گیم پلی رو حتما ببینید، از قسمت رالی کراس بازی هست، مخصوصا دقیقه 3:50 به بعد رو ببینید.
    اصلا ریسینگ داریم اینقدر متنوع؟

     
    'Gwynbleidd' و sadegh93 این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید