Project Cars 2

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط m.d.makan, ‏Jan 31, 2017.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,761
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    Project-Cars-2-Logo.png
    [​IMG]


    Pcars Tpoic.png
    تریلر معرفی :



    سال 2015 درست 2 ماه بعد از ریلیز نسخه اول بازی، استودیو اعلام کرد به دنبال حامی مالی برای استارت پروژه نسخه بعدی بازی هست.در اون زمان صدای بخشی از بازیکنها بلند شد که چرا اینقدر زود نسخه بعد رو استارت زدید؟
    جدای از اینکه اینکار برای استودیوها امری عادی هست که درست بعد از پایان ساخت پروژه بعدی رو شروع کنن، استودیوی SMS سکوت کرد و به هدفش که جمع آوری 7 میلیون یورو بود رسید.
    حالا بعد از نزدیک به 18 ماه از اون تاریخ، Slighty Mad Studios نسخه جدید Project Cars رو معرفی کرده.

    از جزئیات جدیدی که بازی اضافه شده بخش "رالی" هست، در واقع این بخش قرار بود در ورژن قبلی بازی هم حضور داشته باشه.
    اما بازکینان حامی مالی ( کیک استارتر) از استودیو خواسته بودن که در نسخه اول تمرکز بر روی مسابقات روی آسفالت باشه و در ادامه این بخش رو اضافه کنن.
    به نظر تصمیم درستی بود، چرا که برای پیاده سازی این نوع از بازی موتور فیزیک بازی باید دستخوش تغییر میشد.
    چون با گل،جاده های خاکی و سرخوردن ماشین روبرو هستیم و این با فیزیک نسخه اول حور در نمیومد.

    در ادامه میتونید جزئیات بیشتری از نسخه جدید رو مطالعه کنید.


    graphic low.png
    بر کسی پوشیده نیست که گرافیک در سری Project Cars یکی از مهمترین ارکان بازی هست، گرافیک نسخه اول بازی حتی الان هم جزو بهترین گرافیکها بین بازیهای ریسینگ هست.Pcars 1 در رزولوشن 4K گرافیک فک براندازی رو ارائه میده، حالا استودیو اعلام کرده که نسخه پیش رو از رزولوشن باورنکردنی 12K پشتیبانی میکنه!!!
    [​IMG]
    جدای از اینکه چه سیستمی توانائی اجرای بازی در چنین رزولوشنی رو داره، فکر به این که شاهد چه خروجی در این دقت تصویر خواهیم بود منجر به مغز درد میشه!

    غیر از این مسئله تو این نسخه علاوه بر چمن تمام درختهای اطراف هم 3D خواهند بود.در نسخه قبلی بصورت تصادفی و بعضی پیستها این مورد رعایت شده بود ولی حالا تمام پیستها شامل درختهای 3D میشن.

    البته شاید موقع رانندگی به چشم نیاد اما مثلا پیست "Nordschleife" رو در نظر بگیرید، میبینید که تک تک این مسائل ریز در انتقال فضاسازی مورد نظر تاثیر دارن.
    [​IMG]
    همینطور تایید شده بازی در PS4 Pro و Scorpio دارای بهبودهای گرافیکی و فنی خواهد بود.

    خب مقایسه مقدار این بهبودها در 2 کنسول بیهودست ،چراکه اسکورپیو هنوز معرفی نشده.



    tc_torques low.png

    مهمترین، مهمترین و باز هم مهمترین نکته تو هر بازی ریسینگ "فیزیک" هست.

    این فیزیک هست که تعیین میکنه که یک بازی ریسینگ در کدام یک از دسته های آرکید، نیمه شبیه ساز (SimCade) و یا شبیه ساز (Simulator) قرار میگیره.
    [​IMG]
    فیزیک نسخه قبل اگرچه بهترین فیزیک پیاده شده تو بازیهای ریسینگ شبیه ساز نبود اما بمراتب از رقبای
    کنسولی خودش(GT , Forza) در امر شبیه سازی جلوتر بود.

    اما این دلیل نمیشه که بگیم فیزیک P.Cars 1 بی نقص بود.

    مخصوصا وقتی شما پای عناوینی مثل R3E , Assetto Corsa , Automobilista وشبیه سازهائی در این سطح وقت گذاشته باشید.


    فیزیک بازی جاهائی عالی عمل میکرد و در ادامه در بعضی نقاط در حد بازیهای نسل هفتمی تنزل میکرد (در حد Shift 2).

    اینها آدم رو متعجب میکرد که واقعا چرا؟

    ماشینها خیلی میل به تماس با آسفالت داشتن، این مورد بعد از رد شدن از روی دست اندازها و کرب های پیست خودش رو نشون میداد، اما امان از وقتی که ماشین از یک حدی بیشتر بلند میشد!

    کلا قوانین فیزیک دراین حالت نقص میشد!
    [​IMG]
    اما این موارد کم پیش میومد، در نتیجه گیری کلی میشه برآیند بخش فیزیک بازی را روبه خوب توصیف کرد.

    SMS اینبار با یک موتور فیزیک جدید برگشته که قرار هست همه اون ضعفها رو پوشش بده.

    توضیح زیادی در مورد این انجین گفته نشده چون بازی هنوز در دست توسعه هست و راه زیادی تا ریلیز موند.

    برسیم به بخش مخصوص دارندگان Wheel ها که همون FFB هست.

    بخش تنظیمات FFB برای کسانی که "فرمانِ بازی" داشتن خودش یک هزارتوی تمام نشدنی بود.

    گزینه های زیاد و تنظیمات گیج کننده از طرفی و بدست نیومدن نتیجه مورد انتظار خیلی فرسایشی بود و شما باید برای هر ماشین بطور جدا تنظیمات درست رو با سعی و خطی پیدا میکردید .
    [​IMG]
    اما در بحث FFB گفته شده که ساده سازیهای زیادی در این مورد انجام شده به علاوه تنطیمات پیشرفته ای برای کسانی که دوست دارن بهترین تاثیر رو از رفتار ماشینها توسط فرمان حس کنن.

    از این رو میشه گفت P.Cars 2 هم داره راه DiRT4 رو میره.

    بازی هم برای تازه کارها قابل بازی هست و هم قرار هست که هاردکورها رو به چالش بکشه.

    امیدوارم که اینطور باشه.




    [​IMG]
    در این نسخه بیش از 170 عدد ماشین تائید شده،سعی شده نقطه ضعف ورژن قبل که غیبت نامهای بزرگ اتوموبیل سازی بود تا حد زیادی جبران بشه.همونطور که میدونیم بطور 100 درصد برند پورشه در بازی حاضر هست.
    به احتمال زیاد برندهای فراری و لامبورگینی و 100 البته استون مارتین هم در بازی حضور دارند .
    [​IMG]
    اتوموبیل هائی که تا حالا تائید شده:

    باید یادآوری کنم که این لیست همه از ویدئوها ، عکس ها و مصاحبه هائی که از بازی پخش شده جمع آوری شده:
    Honda / Acura NSX (road)
    [​IMG]

    Aston Marin Vulcan
    [​IMG]

    Corvette C7.R
    [​IMG]

    Corvette Z06
    [​IMG]

    McLaren 650S GT3
    [​IMG]

    Mercedes AMG GT3
    [​IMG]

    Mercedes AMG GT R
    [​IMG]

    Mercedes AMG C63 S Coupé
    [​IMG]

    Nissan GTR GT3
    [​IMG]

    Ginetta G57
    [​IMG]
    Ford F150 Funhaver
    [​IMG]

    Ford Focus WRC
    [​IMG]


    Mini Countryman Rallycross
    [​IMG]

    Ford Sierra Cosworth
    [​IMG]

    Mitsubishi Lancer Evo
    [​IMG]

    Mercedes A-Class
    [​IMG]

    BAC Mono
    [​IMG]

    Ford Mustang
    [​IMG]

    Ford GT 2017
    [​IMG]

    Ferrari 288 GTO
    [​IMG]
    Jaguar XJ220S
    [​IMG]

    Lamborghini Huracan Super Trofeo
    [​IMG]

    McLaren P1 GTR
    [​IMG]

    McLaren P1
    [​IMG]

    1973 Nissan Fairlady 240Z-G GTS-II
    [​IMG]

    Pagani Zonda R
    [​IMG]

    Porsche 935
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ford GT LM GTE
    [​IMG]

    Nissan GT-R Nismo 2017
    [​IMG]

    Aston Martin Vantage GTE (behind the Corvette)
    [​IMG]
    Ford GT LM GTE
    [​IMG]
    همینطور
    • McLaren F1 GTR
    • Pagani Huayra BC
    • BMW 320 Turbo Group 5
    • Ford Capri Zakspeed
    • Formula Ford
    • Porsche 918 Spyder
    • Ferrari La Ferrari
    • Arial Atom
    • KTM X-Bow
    • Volkswagen Polo WRC/WRX ؟
    • Lamborghini Veneno
    • Ford Escort (Mexico?)
    • Potentially entry level oval stockcar based on the 1990 Caper Monterrey from PC1
    • Audi R8




    [​IMG]
    مشکل اصلی کسانی که برای اولین بار P.Cars 1 رو اجرا میکردن و شاید همون 1 ساعت اول تبدیل میشد به آخرین تجربشون با بازی، مشکل هندلینگ (در واقع گیم پد) بود.

    مخصوصا بازیکنانی که تجربه قبلیشون Forza بوده. سری Forza همیشه بهترین کنترل رو بر پایه گیم پد داشته و نه فرمان ، اما این در مورد P.Cars برعکس هست. بازی اونطور که با فرمانها قابل بازی هست با گیم پد میونه خوبی نداره. البته این مورد تا بخش زیادی با تنظیمات قابل رفع هست ولی اینجا هم تنظیمات کمی گیج کننده هست و در آخر شاید هر کسی نتونه اون نتیجه دلخواه رو بدست بیاره.
    [​IMG]
    استودیو تو مصاحبه هائی که تو این چند روز داشتن به این مشکل اذعان داشتن و تاکید کرن نزدیک به 2 سال هست که دارن روی این موضوع کار میکنن که بالانس خوبی بین گیم پد و Wheel ها بوجود بیارن.




    [​IMG]

    اگه بگیم بهترین و قویترین بخش از نسخه قبل مبحث صداگذاری بازی بود مبالغه نکردیم.

    صداگذاری بازی بقدری خوب بود که اگه در نزدیکی کسی بودید که مشغول بازی بود و شما چشمانتون رو میبستید شاید با صدای گرفته شده از دوربین آنبورد مسابقات اشتباه میگرفتید.
    [​IMG]
    استودیوی SMS با پروجکت کارز چندین مرتبه مبحث صداگذاری در بازیهای ریسینگ رو به جلو حرکت داد.

    البته استودیوی SMS تو مبحث صداگذاری واقعا یک استودیوی پیشرو هست، چرا که اگر یادتون باشه حتی NFS Shift 2 هم صداگذاری خیلی خوبی داشت.

    برای ملموس تر شدن قضیه میتونید این ویدئو رو ببینید که مقایسه صداگذاری بین Pcars , DriveClub و Forza 6 هست.

    با این همه باعث نشده که استودیو به همین اکتفا کنه، Ian Bell رئیس استودیو اعلام کرده که صداگذاری بازی مجهز به انجین FMOD شده و اونها سخت مشغول کار روی صدابرداری ماشینهای جدید و انتقال صداهای ضبط شده عنوان قبلی به این سیستم هستن.




    [​IMG]

    امروزه تکنولوژی Laser Scaning در بازیهای ریسینگ به یک باید تبدیل شده.همونطور که میدونید تمام پیست ها در بازیهای
    Asseto Corsa و همینطور Forza MotorSport 6 کاملا لیزراسکن شدن. این تکنولوژی پیست رو با دقت میلیمتری با تمام پستی پلندیها، دست اندازها، زاویه پیچ ها و هر خصوصیت دیگه ای که در دنیای واقعی دارن اسکن میکنه و در اختیار تیم سازنده میده. در نسخه اول P.cars فقط پیستهای داخل انگلستان با این تکولوژی اسکن شده بودن مثل سیلوراستون.
    [​IMG]
    اما استودیو تائید کرده که که بدین منظور از تعداد زیادی پهباد (Drone) برای عکسبرداری هوائی پیستها استفاده کردن.این روش علاوه بر صرفه جوئی در هزینه ها، بدلیل وسعت جزئیاتی که از حاشیه پیست ها رو پوشش میده خیلی کاربردی تر هست. چرا که خروجی اون فقط اطلاعات قسمت آسفالت پیست رو پوشش نمیده، بلکه ساختمانها، درختها، نقطه دقیق دوربینهای حاشیه پیست و هر چیزی که در دنیای واقعی داخل پیست هست رو شامل میشه.
    [​IMG]
    این نکته خیلی مهمی هست چرا که در بازیهای دیگه با اینکه داخل پیست لیزراسکن شده ولی حاشیه پیستها(مثل ساختمانها و...) هیچ شباهتی با دنیای واقعی نداره.

    P.Cars 2 دارای بیشترین تعداد پیست مسابقه نسبت به هر بازی دیگه ای روی کنسولهاست.
    از این بابت دارای یک رکورد هست.
    تعداد پیستهای تائید شده برای Project Cars 2 عدد 60 هست. احتمالا در این 60 عدد، Laoyut های مختلف هر پیست هم حساب شده.





    [​IMG]
    این مورد نیاز به توضیح نداره، چرا که یکی از نقاط قوت نسخه قبلی همین تغییرات آب و هوا بود.
    اما اینطور که از ویدئوها و مصاحبه ها برمیاد، این مورد در نسخه دوم قرار هست خیلی پیشرفت داشته باشه.

    بازی هر 4 فصل سال رو پشتیبانی میکنه!

    [​IMG]

    از هوای کاملا آقتابی وصاف گرفته تا کولاک و برف وبارانهای سیل آسا.

    حتی در تریلر بازی بارش برف در پیست هم مشاهده شده.
    [​IMG]
    این مورد به تنوع هر چه بیشتر بازی و وجود چالش بیشتر در بازی کمک میکنه.

    یکی از این چالش ها ی جالب میتونه تجربه پیست نوربرگ رینگ در آب و هوای برفی باشه!
    [​IMG]
    از موارد دیگر پیشرفت آب و هوا به تغییر جهت وزش باد اشاره کرد.

    ازمهمترین پیشرفت این تغییرات، خصوصیت Live Track 3.0 هست.

    سازندگان مکانیک سیالات رو به انجین بازی اضافه کردن، با کمک این ویژگی در اثر بارش باران، آب توسط پیست جذب میشه، بعد از اینکه سرریز شد، گودال های آب در پیست ایجاد میشه ونهایتا بیشتر آسفالت رو غرق آب میکنه.

    نکته اصلی Live track 3.0 اینه که شما میتونید در هر پیستی با هر شرایطی بازی کنید: زمستان، تابستان،برفی، بارانی ، شب، روز، طوفانی... ولی شرایط پیست تغییر میکنه واین بازی رو چالش برانگیزتر میکنه.

    برای مثال اوایل بازی ممکن پیست خشک باشه ولی چند دور مانده به پایان روی پیست پر بشه از چاله های آب.

    پس باید استراتژی داشته باشید: چه لاستیکی استفاده کنم، کی برم به پیت استاپ و...




    [​IMG]
    میرسیم به مبحث مهم مولتی پلیر و مشکلات همیشگی این بخش از بازیهای آنلاین.

    طبق انتظار بخش مولتی پلیر بازی دارای سرور اختصاصی نیست، چیز عجیبی هم نیست چون بازیهای خیلی پرخرج تر از این هم دارای چنین ویژگی نیستن.
    [​IMG]

    تنها گزینه روی میز پروتوکل P2P میمونه که استودیو قول داده روی نت کد بازی به نحوی کار کنه که مشکلات این بخش به کمترین میزان برسه.


    همینطور که میدونید P.Cars1 اولین بازی ریسینگی بود که مسابقات Esports رو حمایت میکنه. در نسخه دوم بازی از روز اول دارای این ویژگی هست.
    [​IMG]

    بدین منظور بازیکنها دارای مدارک رانندگی در درجات مختلف میشن و اجازه شرکت در Esports رو کسب میکنن.
    Driver Rating System
    مهمترین بخش این ویژگی این هست : بازیکنان یا بهتر بگم ترولرهائی که وسط مسابقه خلاف جهت میرن و باعث تصادف میشن و یا در همون پیچ اول سعی میکنن با زدن به ماشینهای کناری برای خودشون راه باز کنن نمرات منفی میگیرن و در Match Making فقط با افرادی مثل خودشون هم لابی! میشن.
    این همون ویژگی هست که در GT Sport هم خواهیم دید (تائید شده) و به احتمال زیاد در Forza M. 7
    مسلما بازیکنان کم اشتباه تر و حرفه ای تر هم با هم به مسابقه میپردازن و نگرانی از این بابت در بازی نخواهند داشت.
    Online Championship


    [​IMG]


    این بخش به بازیکنان اجازه میده تا مسابقات قهرمانی رو بصورت لیگ برگزار کنن که شامل چند دور میشه.
    ادمین(برگزار کننده مسابقات) میتونه تنظیمات هر دور رو مشخص کنه، که شامل مدت زمان مسابقه، شرایط پیست (آب و هوا، روز یا شب ...) و برنامه زمانی میشه.
    زمانی که شرایط این مسابقات مشخص شد، بازیکنها دعوت میشن و این اجازه رو دارن که تیم و ماشین مورد نظرشون رو قبل از شروع مسابقه انتخاب کنن.

    [​IMG]


    در طی اتمام هر دور اطلاعات رده بندی تیم ها و راننده ها برای هر یک از شرکت کننده ها قابل دیدن هست، که خب پیگیری مسابقات رو خیلی راحت میکنه. با این توضیح که ادمین میتونه برنامه زمانی و تغییزات رو در هر زملنی میتونه انجام بده.
    همه اینها با کمک سیستم رتبه دهی بازیکنها (Driver Rating System)، مسابفت رو خیلی هدفمند تر و همینطور یکدست تر میکنه.





    [​IMG]
    روی PC که خب از روز اول به احتمال زیاد از Oculus و Vive پشتیبانی میکنه، روی کنسولها استودیو داره شرایط رو برای استفاده از PSVR بررسی میکنه، چراکه مبحث خروجی کار خیلی مهم هست.
    [​IMG]
    اینکه بتونن تجربه کاملی از P.Cars2 رو اعم از فریم ریت، گرافیک ، تغییرات آب و هوا و... رودر PSVR پیاده کنن بطوری که به بازی لطمه وارد نشه ، خیلی چالش برانگیز هست.


    در این بخش از مراحل توسعه بازی، استودیو امکانات زیادی رو برای بازی در نظر گرفته، از رالی گرفته تا مسابقات GT و فرمول ها.
    نزدیک به 200 عدد خودرو، 60 عدد پیست مسابقه ،دوباره نویسی موتور فیزیک بازی ،آپدیت بخش صداگذاری و...
    همه اینها نشان از عزم راسخ استودیوی SMS برای ریلیز یک بازی کامل از هز جهت رو داره.
    اما نکته ای که زیاد ازش اطلاعاتی داده نشده، بخش "کریر" هست که در نسخه قبل هوادار و مخالفان زیادی داشت.
    مطمئنا تو این ماه های زیاد به تاریخ ریلیز بازی، خبرهای زیادی از این بخش خواهیم شنید.

    Project Cars 2 مطمئنا یک پیشرفت برای Ian Bell و استودیوی تحت فرماندهیش هست، اما اینکه اونها چقدر میتونن دل طرفدارها و احتمالا مخالفان رو با نسخه پیش رو بدست بیارن، زمان مشخص میکنه.

    به نظر شخصی من، بازی دوباره همون فرمول نسخه قبل رو اینبار به نحو بهتری سعی در پیاده سازیش خواهد داشت.
    همون کاری که GT و Forza انجام میدن، یعنی جذب بازیکنان کنسولی و در کنارش نیم نگاهی هم به هاردکور گیمرهای سبک شبیه ساز خواهد داشت. فرمولی که بطور 100 درصد در نسخه قبل عملی نشد ولی به احتمال زیاد با این نسخه اهداف مورد انتظار استودیو قابل دسترس خواهد بود.​
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 20, 2017
    blechh, NaRiiMaN, saphire و 20 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    با تشکر از ماکان بابت زدن تاپیک :D
    اطلاعات بازی:
    سازنده ها دارن به شدت روی فیزیک و FFB کار میکنن
    همه ماشین های نسخه یک توی نسخه 2 حضور ندارن
    از این به بعد همه لاینسس ها مانند پورشه و فراری و لامبورگینی توی بازی حضور دارند
    کارلیست بازی شامل میشه از 200 تا ماشین از 40 کلاس مختلف
    بازی مثل نسخه قبل دارای بخش کریر هست.
    مسابقه های رالی هم تو بازی موجوده
    ترک‌های شنی و برفی تو بازی موجودند
    آب و هوای بازی داینامیکه و شامل برف هم میشه
    همچنین نسخه 2 از حالت co-op بهره میبره
    بازى از سيستم Driver rating پشتيبانى ميكنه
    تصاویر لیک شده:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    علاوه بر این عکس ها یک یارویی تو اینستاگرام یک ویدیو گذاشته که تو کپشنش هم نوشته تست فیزیک جدید پراجکت کارز 2. اینطور هم که به نظر میاد صداگذاریش خیلی بهتر شده :D

    Instagram video by Rene Rast • Nov 4, 2016 at 8:31am UTC
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 3, 2017
    sadegh93, Sherytto, tom71 و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    37
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 24, 2017
    بنده همچنان در نسخه 1 گزینه ای برای خاموش کردن ویبره دوال شوک پیدا نمیکنم :|
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    [​IMG]
    [​IMG]
    عکس اول رو اسلایتی مد 2 روز پیش گذاشت توییتر و نوشت 4...! دیروز هم عکس دوم رو گذاشت توییتر و نوشت 3... با هشتگ #AnytimeAnywhere! حالا اینا روز شماره چیه نمیدونم ولی مثل اینکه قراره به زودی خبرهایی بشه :D
     
    tom71, Octienne, jhoobin و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    [​IMG]
    عکس جدید اسلایتی مد تو توییتر/اینستاگرام با این کپشن:
    Get Ready For New Challenges #ProRacing
    مثل اینکه فقط باید تا 2 روز دیگه برای خبرهای رسمی صبر کنیم :)
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 7, 2017
    tom71, James Bond, jhoobin و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    53
    تاریخ عضویت:
    ‏May 23, 2015
    پروجکت کارز یک و آستو کورسا که چنگی به دل نزدن ... امیدوارم پروجکت دو بهتر باشه ..
    یکی دو سال آینده، فصل ریسینگ بازهاست ... DIRT 4 و GTR 3 و GT Sport امسال و سال بعد میان ... خدا لعنت کنه یامائوچی رو که معلوم نیست داره چیکار میکنه ... هسته ی اتم که نمیشکافه، مایکروسافت توی این نسل تا الان ۴ تا ریسینگ داده ولی سونی معلوم نیست چیکار میکنه ...
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    آخرین عکس روزشمار :|:D
    [​IMG]
     
    tom71 این نوشته را Like کرده است.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    37
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 24, 2017
    اتفاقا در ضمینه سیمولیتور پروجکت غوقا کرد ______ از اونجا که سیمولیتور بره اکثیر گیمرها سخت و حوصله سر بره کم لطفی میشه در حق پروجکت و امثال اعهم . . . .

    وقتی در همین بی سی بهترین ریسینگ رو fh3 میدونن باید فاتحه عنایت فرمود:D ریسینگ باز نیستن البته آرکید بازن
     
    dr.ice, tom71, James Bond و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    tom71 و NaViiDii این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    m.d.makan و tom71 این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر فعال بخش تریلرها کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,326
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 16, 2009
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,761
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    هنگام دیدن تریلر همه چی اکی بود تا رسیدم به این

    [​IMG]

    فکر کنم چند لیتری دپامین ترشح شد تو مغزم. تجربه Vulcan تو Forza horizon با اون فیزیک مسخره هیچ جوره راضیم نکرد.
    فیزیک بازی رو کمی بهبود بدن بازی کاملا خواستنی میشه برام. البته در همین حد هم از رقبای کنسولی (غیر از AC) جلوتر هست اما خب یکسری جاهاش نقص داره.
    ===========
    پ.ن: ابن روزها خیلی سرم شلوغه، نمیرسم تاپیک رو بروز کنم، تو همین یکی 2 هفته سعی میکنم تاپیکها رو یک حال کلی بهشون بدم.
    مرسی از امبرعلی و احیانا دوستان دیگه که خبرها رو قرار میدن.



     
    sadegh93, m.a.t و Eazy-E این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    تصاویر جدید. ( اگه عكسى براتون باز نشد لينك عكسو تو يك صفحه جديد كپى كنيد باز ميشه )

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    @m.d.makan
    به نظر من که فیزیک بازی خیلی خوب شده این گیمپلی رو ببین موقع تصادف ماشین ها چه فیزیک دوست داشتنی ای دارند :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 9, 2017
    sadegh93 و sabco این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    اسکرین شات‌های جدید

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 9, 2017
    m.a.t, NINJѦ, jhoobin و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    44
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2016
    نام:
    امیرعلی زیار
    box art and track list

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    sadegh93, m.a.t و Sherytto این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید