رییس نینتندو: از واکنش ضعیف نسبت به Switch غافلگیر شده‌ام!

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
nintendo-switch2.jpg


به نظر می‌رسد آقای تاتسومی کیمیشیما، رییس نینتندو از میزان استقبال از Switch راضی نیست و انتظار چنین پیش‌آمد دلسرد کننده‌ای را نداشته است. بعد از معرفی Switch، کنسول جدید نینتندو، سهام این شرکت به طور محسوسی افت کرده که این موضوع حداقل برای روعسای نینتندو، بسیار گیج کننده و دور از انتظار بوده است.

ایشان در مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشته‌اند واکنش سرد و منفی سرمایه‌گذاران نسبت به Switch بسیار غافلگیر کننده بوده و هیچ توضیحی برای کاهش ارزش سهام و وضعیت کنونی ندارد!

"اگه بخوام حقیقت رو بگم، واقعا غافلگیر شدم! من از واکنش‌ها به شدت متعجب شدم اما نمیدونم چرا."

شب قبل از معرفی Switch سهام نینتندو افزایش 4.6 درصدی را شاهد بود که نتیجه آن سودی بالغ بر یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. بعد از عرضه استثناعی و موفقیت آمیز Pokemon Go این بیشترین جهش در بازار سهام نینتندو بوده است. اما بعد از معرفی کنسول و تنها در عرض یک شب سهام نینتندو کاهش محسوس 7.3 درصدی را شاهد بوده و دوران خوش به سرعت پایان یافته! کیمیشیما می‌گوید دلیل نگرانی‌های سرمایه‌گذاران نسبت به Switch را متوجه نمی‌شود اما آن‌ها قصد دارند با افزایش مخاطبین خود، بعد از 8 سال به کاهش روند سوددهی کمپانی پایان داده و با کمک این خیل عظیم مخاطبین دوباره به اوج بازگردند.

"چیزی که ما در صدد رسیدن بهش هستیم افزایش طیف مخاطبین و کسایی هست که بازی می‌کنن، ما می‌خوایم از همه نظر مخاطبینمون رو غافلگیر کنیم و در مقابل حمایت اون‌ها باعث افزایش سوددهی شرکت می‌شه. اگه سوددهی شرکت افزایش پیدا کنه یعنی ما در اهدافمون موفق بودیم و در غیر این صورت یعنی نه. سال دیگه زمانی هست که می‌تونیم نتیجه رو ببینیم."

 

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
نه منظورم بچه های بازی سنتره

منم خوشم اومد تقریبا ولی فعلا مهمترین فاکتور به نظرم اینه که چقدر و چطور ازش حمایت میشه و چه بازیهایی قراره واسش عرضه بشن، چون حمایتی که از Wii U نشد یه ترس بدی تو دل اکثریت انداخته و احتمالش هست دوباره تکرار بشه!
ولی به شخصه دوست دارم که یه سری بازی کنسولی مثلا Fallout 4 رو هرجا خواستم بازی کنم و اگه امکانش فراهم بشه حتما سراغش میرم :D
طراحیشم که یطوریه که خوراک فخر فروشیه و قشنگ میشه بردش اینور و اونور و چشم ملت رو باهاش در اورد! (شوخی :D)
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
شاید توی هر نسل 5% از گیمرها همزمان 2 کنسول یا حتی 3 کنسول خونگی از شرکتهای گوناگون رو داشته باشن(حالا مقداری بالا پایین این درصد فرقی تو اصل قضیه نداره).به فرض یکی از اهداف مهم نینتندو در معرفی Switch جذب دارندگان کنونی و یا خریداران آینده کنسولهای Xbox One و به ویژه PS4/PS4 Pro بوده باشه.خب با این وضع Switch یعنی بالای 90% از کسانی که خواهان یه کنسول واقعی خونگی با پشتیبانی همه جانبه شرکتهای third party هستن از دسترس نینتندو خارج میشن(شدن) و تو خوشبینانه ترین حالت میشه به 10% از این بازار هدف نینتندو امید داشت.اونایی هم که طبق معمول عشق بازیهای تو راهی تبلتی و 3DS فلان هستن تکلیفشون مشخصه.

چطور میشه با یه تبلت انتظار داشت که سیل خواستاران کنسول واقعی خونگی با قدرت روز, به سمت چنین محصولی روانه بشه!!! عجب مدیران کاردان و به روزی هستن که با وجود اینکه Wii U داره جلوی چشمشون نفس های آخرشو تو بازارهای جهانی میکشه پشت بندش برادرشو با قابلیت پریدن از خونه توی خیابون معرفی کردن!
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
یه نکته دیگه هم وجود داره، با روندی که جناب نینتندو داره طی میکنه، واقعا چه تضمینی وجود داره بعد دو سال یه چرت و پرت جدید معرفی نکنه؟ چرا باید کنسولی رو خرید که قشنگ محتمله نینتندو ولش کنه به امان خدا و فول بیخیال بشه؟ چون این سخت افزار طول عمر زیادی نخواهد داشت و به زودی زود به طرز عجیبی از رده خارج میشه. چون کنسول ها که هیچی، خود اسمارت فون ها و تبلت ها هم اختلاف گرافیکیشون افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

کنسول خیلی ضعیف هرچقدر هم که مثلا نوآورانه باشه طول عمر زیادی نداره و ایگنور میشه. هم از طرف سازنده ها و هم خود مخاطبین. سازنده دیگه حاضر نیست وقت بزاره یه بازی سه نسل قبلی بسازه، مخاطب هم میبینه رو گوشی که دستش گرفته بازی هایی که میزنه خیلی مدرن و بهترن، با خودش میگه فا..ک دیس شت صحنه رو ترک میکنه. اینجوری نینتندو مجبور میشه دو سال یبار یه مدل جدید بده بیرون. واقعا نباید انتظار داشت یه کنسول با گرافیک درپیت و 720 مثلا 4 5 سال هم دوام بیاره! 2020 کدوم ابلهی رو میشه راضی کرد 720 بازی کنه؟
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
داداش گلم شما دقیقا از کدوم سخت افزار حرف میزنی ؟ به شما کانفیگ اعلام کردن ؟
داداش یک جوری صحبت میکنی برای خودت فکت صادر میکنی هر کسی ندونه فکر میکنی تحلیل گر شرکت ها هستی ؟
Wii رو هم صد میلیون پیر زن و پیر مرد خریدن که سر لانچ وی یو نود میلیونشون مردن که wiiu اینجوری افت کرد والا همونا میخریدن فقط عمرشون کفاف نداد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Simorq

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,579
نام
Mehrdad
به نظر من.
قبل از هر چیز. سخت افزار کنسول هنوز به طور رسمی مشخص نشده و در واقع نمیشه قضاوت کرد. ولی خب . میشه حدس زد:D

تا جایی که من خوندم تقریبا تمام شایعات مبنی بر این هستند که کنسول قدرتی معادل x1 داره. کاری به عددش و 2 صدم کمتر یا بیشتر احتمالی ندارم. وقتی کنسول در این حد قدرت داره پس میتونه 90 درصد ترد پارتی هایی که برای ps4/x1 ساخته میشند را ساپرت کنه. این موضوع واضحه.
راک استاری که به دلیل تمرکز زیاد رو 2 پلتفرم اصلی pc را اسکیپ میکنه طبیعیه سویچ را ساپرت نکنه. این نمیتونه معیار ساپرت باشه. وقتی کنسول قدرت در حد شروع نسل 8 داره پس از نظر تئوری میتونه به اندازه x1 و ps4 عمر مفید داشته باشه. شاید بیشتر. چون مثل اون 2 تا متکی به سخت افزار نیست.

دیدگاهی که من به سوییچ دارم : کنسولی که حدودا میتونه طیف بازی های ps را ساپرت کنه البته نه 720p!! اگر معیارمون شایعات پس باید بدونیم که همین شایعات میگند بازی ها رو tv اپ اسکیل به1080 میشند. مثل خیلی از بازی های ps4/x1 که رزولوشن کمتر دارند و اپ اسکیل به 1080 میشند. فکر کنم این موضوع برای بازار کنسول عادی باشه. حتی 4k در راهمون هم اپ اسکیله.. در مورد پورتیبل هم دوستان پرفورمنس سوییچ میتونه مکمل 720p باشه. بحث کنسول گیمینگ. نه موبایلی که برای باریک بودن مجبوره سخت افزارضعیف استفاده کنه و تنها راه مانورش صفحه نمایش. قرار نیست رو سوییچ فقط بازی های اندروید ای او اس بازی کنیم که رزولوشن همراهش زیادی بره بالا تا دلمون را نزنه. قرار باهاش بازی های کنسولی هم انجام بدیم. تمرکز اصلی اینه.

در عین حال. مهم ترین نکته. این کنسول پورتیبل هم هست. تمام بازی هاش همه جا قابل استفادند اتفاقی که اولین بار در تاریخ کنسول ها میفته. و بازی های این کنسول با شکستی مثل ویتا اصلا قابل قیاس نیستند. محتوایی که ارائه میده تو بدترین حالت 5 برابر از ویتا بهتره. این محتوا میتونه ضامن موفقیت کنسول هم باشه.

به نظر من. سوییچ تمرکزش فقط این نیست که دنبال گیمر گرافیک پسند. یا کژال موبایل دوست باشه.(البته تمام این ها جز هدف هاش هستند منظورم متکی بودنه). بلکه داره یک بازار جدید درست میکنه. بازاری که متشکل از گیمر هاردکور کژال و در واقع همه نوع گیمره.. خیلی ها جذب بازی های هاردکور xbox ps نشدند/نمیشند ولی جذب بازی های نینتندو میشند. اینقدر نینتندو را دست کم نگیریم. ما هنوز نمیدونیم ماریو جدید زلدا جدید و دیگر بازی های نینتندو چی میخواد بشه.
کنسولی که بازی های نینتندو را تو بهترین حالت ساپرت میکنه اگر در کنارش یک سری از مولتی های مهم هم ساپرت کنه (tecmo/namco/acti/ea/t2/ubi/beth) میتونه قشر عظیمی را به خودش جذب کنه. قشری که ممکنه ps4/x1 داشته باشه و واسه قابلیت پورتیبل و انحصاری های نینتندو جذبش بشه(خودم) . و مهم تر قشری که حوصله و علاقه ای به بازی های هاردکور نداره و در واقع ارکید پسنده(با کژال موبایل دوست فرق داره خیلیم فرق داره بازی موبایل اصلا یک بحث دیگند ربطی به کنسول ها دستی/خونگی ندارند). جالب اینجاست. اگر نینتندو بتونه این افراد(قشر دوم) را به خودش جذب کنه در طول زمان سلیقه هاشونم میسازه و به سوی ترد پارتی های سوییچ هم سوق میده. اینجاست که به نفع ترد پارتی ها میشه و در واقع با سوییچ به بازاری میرسند که با ps4/x1 نرسیدند.

---

حرف اخر اینکه به نظرم مشکل سوییچ سخت افزار نیست. به هیچ وجه. سخت افزار سوییچ اگر شایعات درست باشند میشه گفت میتونه پا به پای x1 پیش بره nvidia را دست کم نگیریم فقط میمونه بحث پورت و راحتی ساخت بازی که هنوز مشخص نیست فکر کنم .
سوییچ ماهیت پورتیبل داره پس باید به روز باشه. این یعنی عمرش تو بهترین حالت حتی اگر . 100 میلیون هم بفروشه بیشتر از 4 سال نیست و بعدش باید نسل جدیدش بیاد این موضوع بدی نیست و عادیه برای این کنسول . همانظور که از عمر x1 هم +4 سال باقی مونده. پس مشکلی از این نظر نیست. مشکل سیاست های نینتندو. این مسئله بسیار مهم تره. که با توجه به ضعف و اعتماد به نفس پایینی که تو این مصاحبه از رییسش دیدیم. به نظرم باید نگران این موضوع باشیم. نینتندو باید ترد پارتی ها را قانع کنه براش بازی بسازند. قیمت پایین و تبلیغات کنه که کنسول فروش بره و بازی های ساخته شده هم فروش برند. در این صورت. موفق میشه.

در نهایت اینکه خیلی ها با ps4 x1 حال نمی کنند در واقع گیمر حرفه ای نیستند که روتین جلو tv بازی کنند. این ها جذب بازی های اسمارت فون ها شدند چون راحت در دسترس قرار میگیرند. مثل سوییچ. به نظر من. سوییچ اگر محتوای خفن (اینجا مهم ترد پارتی ها نیستند بلکه فرست پارتی های نینتندو هستند) ارائه بده(که مشخصه میده) بازی های ارکید با کیفیت میتونه این قشر موبایل دوست هم جذب کنه. حتی میتونه خطری برای اسمارت فون گیمینگ و شروعی برای "anywhere console gaming" باشه. نینتندو منظورش از کوپی سونی و مایکرو این بوده فکر کنم. کاری که نه ویتا کرده. نه هیچ کنسول دیگه. ولی سوییچ پتانسیل انجام دادنش را داره.
با اینکه عاشق ویتام ولی با توجه به محتوایی که رو ویتا موجوده متاسفانه در حدی نیست که با 3ds مقایسه بشه سوییچ بماند. ویتا ادعای کراس بای کرد کراس پلی کرد ولی در عمل جز معدود بازی به این ادعا نزدیک هم نشد. سوییچ تمام بازی هاش همه جا قابل استفادند. با خودش . داستانش با vita/ps3 فرق داره.
 
آخرین ویرایش:

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
درسته...
مردم وقتی کنسول بین نسلی با پیکسل اضافه معرفی میکنی غافلگیر میشن!

کلا مردم دیگه غافلگیر نمی شن.
به لطف موبایلها این روزا غافلگیری خیلی کم رنگ شده.در ضمن کاری که نینتندو با سوئیچ کرده رو قبلا با ترکیب ویتا و پلی 4 دیدیم پس نمیشه بهش گفت نوع آوری.
در ثانی دستگاه های نینتندو عموما برای کژوال گیمرها مناسب هستن و هاردکور جماعت دنبال پیکسل بیشتر و جلوه های گرافیکی بالاتره
 

just-PC

کاربر سایت
Jun 26, 2016
25
نام
live-in :Somewhere in HELL
به نظر من.
قبل از هر چیز. سخت افزار کنسول هنوز به طور رسمی مشخص نشده و در واقع نمیشه قضاوت کرد. ولی خب . میشه حدس زد:D

تا جایی که من خوندم تقریبا تمام شایعات مبنی بر این هستند که کنسول قدرتی معادل x1 داره. کاری به عددش و 2 صدم کمتر یا بیشتر احتمالی ندارم. وقتی کنسول در این حد قدرت داره پس میتونه 90 درصد ترد پارتی هایی که برای ps4/x1 ساخته میشند را ساپرت کنه. این موضوع واضحه.
راک استاری که به دلیل تمرکز زیاد رو 2 پلتفرم اصلی pc را اسکیپ میکنه طبیعیه سویچ را ساپرت نکنه. این نمیتونه معیار ساپرت باشه. وقتی کنسول قدرت در حد شروع نسل 8 داره پس از نظر تئوری میتونه به اندازه x1 و ps4 عمر مفید داشته باشه. شاید بیشتر. چون مثل اون 2 تا متکی به سخت افزار نیست.

دیدگاهی که من به سوییچ دارم : کنسولی که حدودا میتونه طیف بازی های ps را ساپرت کنه البته نه 720p!! اگر معیارمون شایعات پس باید بدونیم که همین شایعات میگند بازی ها رو tv اپ اسکیل به1080 میشند. مثل خیلی از بازی های ps4/x1 که رزولوشن کمتر دارند و اپ اسکیل به 1080 میشند. فکر کنم این موضوع برای بازار کنسول عادی باشه. حتی 4k در راهمون هم اپ اسکیله.. در مورد پورتیبل هم دوستان پرفورمنس سوییچ میتونه مکمل 720p باشه. بحث کنسول گیمینگ. نه موبایلی که برای باریک بودن مجبوره سخت افزارضعیف استفاده کنه و تنها راه مانورش صفحه نمایش. قرار نیست رو سوییچ فقط بازی های اندروید ای او اس بازی کنیم که رزولوشن همراهش زیادی بره بالا تا دلمون را نزنه. قرار باهاش بازی های کنسولی هم انجام بدیم. تمرکز اصلی اینه.

در عین حال. مهم ترین نکته. این کنسول پورتیبل هم هست. تمام بازی هاش همه جا قابل استفادند اتفاقی که اولین بار در تاریخ کنسول ها میفته. و بازی های این کنسول با شکستی مثل ویتا اصلا قابل قیاس نیستند. محتوایی که ارائه میده تو بدترین حالت 5 برابر از ویتا بهتره. این محتوا میتونه ضامن موفقیت کنسول هم باشه.

به نظر من. سوییچ تمرکزش فقط این نیست که دنبال گیمر گرافیک پسند. یا کژال موبایل دوست باشه.(البته تمام این ها جز هدف هاش هستند منظورم متکی بودنه). بلکه داره یک بازار جدید درست میکنه. بازاری که متشکل از گیمر هاردکور کژال و در واقع همه نوع گیمره.. خیلی ها جذب بازی های هاردکور xbox ps نشدند/نمیشند ولی جذب بازی های نینتندو میشند. اینقدر نینتندو را دست کم نگیریم. ما هنوز نمیدونیم ماریو جدید زلدا جدید و دیگر بازی های نینتندو چی میخواد بشه.
کنسولی که بازی های نینتندو را تو بهترین حالت ساپرت میکنه اگر در کنارش یک سری از مولتی های مهم هم ساپرت کنه (tecmo/namco/acti/ea/t2/ubi/beth) میتونه قشر عظیمی را به خودش جذب کنه. قشری که ممکنه ps4/x1 داشته باشه و واسه قابلیت پورتیبل و انحصاری های نینتندو جذبش بشه(خودم) . و مهم تر قشری که حوصله و علاقه ای به بازی های هاردکور نداره و در واقع ارکید پسنده(با کژال موبایل دوست فرق داره خیلیم فرق داره بازی موبایل اصلا یک بحث دیگند ربطی به کنسول ها دستی/خونگی ندارند). جالب اینجاست. اگر نینتندو بتونه این افراد(قشر دوم) را به خودش جذب کنه در طول زمان سلیقه هاشونم میسازه و به سوی ترد پارتی های سوییچ هم سوق میده. اینجاست که به نفع ترد پارتی ها میشه و در واقع با سوییچ به بازاری میرسند که با ps4/x1 نرسیدند.

---

حرف اخر اینکه به نظرم مشکل سوییچ سخت افزار نیست. به هیچ وجه. سخت افزار سوییچ اگر شایعات درست باشند میشه گفت میتونه پا به پای x1 پیش بره nvidia را دست کم نگیریم فقط میمونه بحث پورت و راحتی ساخت بازی که هنوز مشخص نیست فکر کنم .
سوییچ ماهیت پورتیبل داره پس باید به روز باشه. این یعنی عمرش تو بهترین حالت حتی اگر . 100 میلیون هم بفروشه بیشتر از 4 سال نیست و بعدش باید نسل جدیدش بیاد این موضوع بدی نیست و عادیه برای این کنسول . همانظور که از عمر x1 هم +4 سال باقی مونده. پس مشکلی از این نظر نیست. مشکل سیاست های نینتندو. این مسئله بسیار مهم تره. که با توجه به ضعف و اعتماد به نفس پایینی که تو این مصاحبه از رییسش دیدیم. به نظرم باید نگران این موضوع باشیم. نینتندو باید ترد پارتی ها را قانع کنه براش بازی بسازند. قیمت پایین و تبلیغات کنه که کنسول فروش بره و بازی های ساخته شده هم فروش برند. در این صورت. موفق میشه.

در نهایت اینکه خیلی ها با ps4 x1 حال نمی کنند در واقع گیمر حرفه ای نیستند که روتین جلو tv بازی کنند. این ها جذب بازی های اسمارت فون ها شدند چون راحت در دسترس قرار میگیرند. مثل سوییچ. به نظر من. سوییچ اگر محتوای خفن (اینجا مهم ترد پارتی ها نیستند بلکه فرست پارتی های نینتندو هستند) ارائه بده(که مشخصه میده) بازی های ارکید با کیفیت میتونه این قشر موبایل دوست هم جذب کنه. حتی میتونه خطری برای اسمارت فون گیمینگ و شروعی برای "anywhere console gaming" باشه. نینتندو منظورش از کوپی سونی و مایکرو این بوده فکر کنم. کاری که نه ویتا کرده. نه هیچ کنسول دیگه. ولی سوییچ پتانسیل انجام دادنش را داره.
با اینکه عاشق ویتام ولی با توجه به محتوایی که رو ویتا موجوده متاسفانه در حدی نیست که با 3ds مقایسه بشه سوییچ بماند. ویتا ادعای کراس بای کرد کراس پلی کرد ولی در عمل جز معدود بازی به این ادعا نزدیک هم نشد. سوییچ تمام بازی هاش همه جا قابل استفادند. با خودش . داستانش با vita/ps3 فرق داره.
عزیز دیگه زمانی نیست که بشه از گرافیک و میزان روزولوشنو و fps و این چیزا گذشت
نمونه واضحش همین مافیا سه که علارقم داستان و گیم پلی خوب فقط و فقط به خاطر گرافیک سطح پایین (برای سال ۲۰۱۶) نمراتش افت کرد(و البته یه کم مراحل تکراری)
ماریو رو نمیدونم ولی توی E3 برای زلدا از گرافیکش یه چیزای خوبی شنیده میشد

*البته هنوز سخت افزارش معلوم نیست نمیشه نظر قطعی داد


Sent from My Galaxy
 
  • Like
Reactions: ehsanservat

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
عزیز دیگه زمانی نیست که بشه از گرافیک و میزان روزولوشنو و fps و این چیزا گذشت
Sent from My Galaxy
این همه بازی مستقل موفق کاملا خلاف این رو ثابت می کنه. برعکس تمام دنیا هنوز شما فقط تو فاز گرافیک این چیزا هستید.

نمونه واضحش همین مافیا سه که علارقم داستان و گیم پلی خوب فقط و فقط به خاطر گرافیک سطح پایین (برای سال ۲۰۱۶) نمراتش افت کرد(و البته یه کم مراحل تکراری)
Sent from My Galaxy

اولا اون فقط و فقط با اونی که تو پرانتز گذاشتی نمی خونه، نمی تونی بگی فقط با فلان چیز بعد یه چیز دیگه اضافه کنی، دوما شما دو دونه نقد خوندی در مورد Mafia 3 ؟ یا همین جوری یه چیزی می گی؟ یعنی چقدر باید هنوز تو 5 سال پیش باشی که فکر کنی هنوز گرافیک حرف اول رو می زنه؟!!

========================================================
این داستان اینکه موبایل ها دیگه جای کنسول ها رو گرفتن تو خیلی جاها که میاید می کنید تو بوق یکی از خنده داری ترین چیزایی هست که شنیدم. کل بازار موبایل رو بازی های مجانی و کپی از هم می گرده، مثل Clash و هزار تا کوفت و زهرماری دیگه. کسایی هم که اونا رو بازی می کنن اصلا اهل بازی و شکل کلاسیکش نیستن. واقعا فکر کردید کسی که با 3DS حال می کنه می ره سراغ موبایل Candy Crush بازی می کنه خیلی خوشحال؟ اون موقع که بازی های موبایل داشت راه می افتاد همه سریع زنگ مرگ کنسول ها رو به صدا در اوردن، هیچ خبری نشد دیگه این فکر قدیمی شده.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
کلا مردم دیگه غافلگیر نمی شن.
به لطف موبایلها این روزا غافلگیری خیلی کم رنگ شده.در ضمن کاری که نینتندو با سوئیچ کرده رو قبلا با ترکیب ویتا و پلی 4 دیدیم پس نمیشه بهش گفت نوع آوری.
در ثانی دستگاه های نینتندو عموما برای کژوال گیمرها مناسب هستن و هاردکور جماعت دنبال پیکسل بیشتر و جلوه های گرافیکی بالاتره

دقیقا! برای هاردکورها اتفاقا گرافیک خیلی مهمه، کژوآل ها هم با وجود اسمارت فون ها نیازی به خرید کنسول نمیبینن. چون هرکاری که بخوان بکنن گوشی یا تبلت هاشون میکنه. هر روزم یه مدل جدید و بهتر میاد.
 

just-PC

کاربر سایت
Jun 26, 2016
25
نام
live-in :Somewhere in HELL
این همه بازی مستقل موفق کاملا خلاف این رو ثابت می کنه. برعکس تمام دنیا هنوز شما فقط تو فاز گرافیک این چیزا هستید.



اولا اون فقط و فقط با اونی که تو پرانتز گذاشتی نمی خونه، نمی تونی بگی فقط با فلان چیز بعد یه چیز دیگه اضافه کنی، دوما شما دو دونه نقد خوندی در مورد Mafia 3 ؟ یا همین جوری یه چیزی می گی؟ یعنی چقدر باید هنوز تو 5 سال پیش باشی که فکر کنی هنوز گرافیک حرف اول رو می زنه؟!!

========================================================
این داستان اینکه موبایل ها دیگه جای کنسول ها رو گرفتن تو خیلی جاها که میاید می کنید تو بوق یکی از خنده داری ترین چیزایی هست که شنیدم. کل بازار موبایل رو بازی های مجانی و کپی از هم می گرده، مثل Clash و هزار تا کوفت و زهرماری دیگه. کسایی هم که اونا رو بازی می کنن اصلا اهل بازی و شکل کلاسیکش نیستن. واقعا فکر کردید کسی که با 3DS حال می کنه می ره سراغ موبایل Candy Crush بازی می کنه خیلی خوشحال؟ اون موقع که بازی های موبایل داشت راه می افتاد همه سریع زنگ مرگ کنسول ها رو به صدا در اوردن، هیچ خبری نشد دیگه این فکر قدیمی شده.
دوست عزیز قصد کل کل ندارم
شما درست میگی


Sent from My Galaxy
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
بعضی ها از الان کنسول شکست خورده یا موفق میدونن من از حرکتش خوشم امده به نظرم بهتر از Wiiu هستش 100% احتمال هم میدم موفق بشه تا حدودی اما این کنسولی نیست که من به شخصه طرفش برم به نظر من اشتباه نیست این حرکت اما مشکل اینجاست که به نظر من باید نیتندو حق انتخاب میداد .

شما یک کنسول دستی قوی طراحی میکنی خیلی خوب ok ? قیمت چند میگی برای مثال 300 دلار ملت میخرن بعد یک کنسول دیگه قوی طراحی میکنی میگی 300-400 دلار کنسول دستی میزاری دقیقا داخلش مثل همین قضیه قدرت کنسول اصلی چند برابر میکنه بعدش در آینده کنسول های دستی قویتر میدی جوری که چند سالی با طراحی کنسول ثابت شما جلو بیاد و کنسول ثابت شما رو قویتر و قویتر کنه این بهتر از این چیزی بود که نینتندو دوباره میخواد عرضه کنه یک چیزی مثل Wiiu اما شیک تر و بهتر با طراحی خیلی خیلی بهتر .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,508
نام
محمد
در مورد بحث سهام :D
سهام سونی 10 روز بعد از معرفی PS4، نسبت به 10 روز قبل از معرفی، 3% افزایش داشته.
سهام نینتندو 10 روز بعد از معرفی Switch، نسبت به 10 روز قبل از معرفی، 3% کاهش داشته.

به نظر میاد اون جوری که فکرش رو میکردن استقبال نشده، حالا باید دید موقع عرضه ملت چه واکنشی نشون میدن :D
==
در مورد قدرت هم والا من بعید میدونم این کنسول بتونه گرافیکی در حد Forza Horizon 3 و Gears of War 4 رو با رزولوشن 1080P تحویل بده، درسته اطلاعات خیلی زیادی ازش نیومده ولی کلا خیلی بعیده همچین چیزی :D عمر X1 هم قرار نیست با اومدن Scorpio تموم بشه، تا دو سه سال بعد از اومدنش مایکروسافت ازش حمایت میکنه که نهایتا عمرش میشه 7 یا 8 سال که خیلی هم خوبه :D
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
در مورد بحث سهام :D
سهام سونی 10 روز بعد از معرفی PS4، نسبت به 10 روز قبل از معرفی، 3% افزایش داشته.
سهام نینتندو 10 روز بعد از معرفی Switch، نسبت به 10 روز قبل از معرفی، 3% کاهش داشته.

به نظر میاد اون جوری که فکرش رو میکردن استقبال نشده، حالا باید دید موقع عرضه ملت چه واکنشی نشون میدن :D

بدترم میشه!:D بزار بازی های اسکورپیو و پرو بیان، هایپی که اون موقع راه میندازن نابود میکنه همه رو!:D
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
در مورد بحث سهام :D
سهام سونی 10 روز بعد از معرفی PS4، نسبت به 10 روز قبل از معرفی، 3% افزایش داشته.
سهام نینتندو 10 روز بعد از معرفی Switch، نسبت به 10 روز قبل از معرفی، 3% کاهش داشته.

به نظر میاد اون جوری که فکرش رو میکردن استقبال نشده، حالا باید دید موقع عرضه ملت چه واکنشی نشون میدن :D

زمان لانچش فروشش خوبه ، چون یه مشت بچه خارجی که عشق بازیا اندروید دارن میان میخرن اما بعد از لانچ فروشش شکست میشه مثل ویتا یا حتی wii u
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
با این اوصاف بازم AAAها اصلا بستر انتشار براشون فراهم نیست! بنظرم چیزی که میتونه تو بازار نگهش داره نهایت 200 تا 250$ باشه:D

اتفاقا الان داشتم به احسان میگفتم، به نظر من شانس سوییچ برای فروش یه قیمت مناسب هست تا فن های سر سخت انحصاری های فوق خفنش بخاطر این بازی ها و قیمت پایین بیان سمتش. قیمت مناسب داشته باشه منم میخرم که زلدا و ماریو و دانکی کونگ و شاید خدا خواست متروید و ... بازی کنم. به شرطی که ارزون باشه و ارزش داشته باشه بخاطر این انحصاری ها بری سمتش.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر