آمازون نسخه‌ی فیزیکی Star Wars Battlefront Ultimate Edition را فهرست کرد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z154.jpg
به نظر می‌رسد که به زودی نسخه‌ی فیزیکی نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Star Wars Battlefront عرضه گردد. خرده فروشی آمازون این بازی را در وب‌سایت خود برای عرضه در ماه آینده، فهرست کرده است.

اگر به وب‌سایت آمازون مراجعه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید که این خرده فروشی نسخه‌ی Ultimate Edition بازی Star Wars Battlefront را برای هر دو پلتفرم Playstation 4 و Xbox One در قالب نسخه‌ی فیزیکی فهرست کرده است. این نسخه‌ی فیزیکی روز شنبه 27 آبان ماه [18 نوامبر میلادی] با قیمت 39.99 دلار وارد عرضه خواهد شد.

این نسخه از بازی [Ultimate Edition] به عنوان نسخه‌ی " complete edition" نیز شناخته می‌شود چرا که حاوی تمامی بسته‌های الحاقی انتشار یافته برای Season Pass در کنار بازی اصلی‌ست. از جمله‌ی بسته‌های گسترش دهنده‌ی موجود می‌توان به Bespin، Outer Rim، Death Star و حتی Rogue One: Scarif اشاره کرد.

در کنار تمام بسته‌های گسترش دهنده‌ی موجود و بازی اصلی، به 30 نقشه، 14 قهرمان [Hero] و 14 حالت نیز دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که Battlefront حاوی محتوایی از داستان فیلم‌های Rogue One و سه گانه اصلی می‌شود و اشاره‌ای به حوادث رخ داده در The Force Awakens و نسخه‌های دیگر این سری نخواهد داشت.

عرضه‌ی نسخه‌ی Ultimate Edition برای این بازی خبر خوبی‌ست چرا که Star Wars Battlefront در زمان انتشارش، با محتوای کمی همراه بود و این بهترین فرصت برای کسانی‌ست که برای نخستین بار می‌خواهند به تجربه‌ی این بازی محبوب بپردازند.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر