امتیازات Recore

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
052648.jpg


ICXM 90
Windows central 80
God is a Geek 80
Areajugones 80
Xbox Achievements 75
GamingTrend 75
Trusted Reviews 70
Twinfinite 70
The Jimquisition 70
Stevivor 70
Polygon 65
Attack of the Fanboy 60
M3 60
Game Spot 60
Hardcore Gamer 60
Destructoid 40
We Got This Covered 40
GamesRadar+ 40

Metascore: 63
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
,اولین تریلر بازی که خیلی cool و خفن بود .. من انتظار شدیدا بالایی ازش داشتم ... تریلر e3 هم در این حد بد نمیزد.
تازه خوبه ۴۰دلاره و وضعش این شد.
..........

ناخوداگاه یاد یه جمله ای افتادم ..real greatness awaits
 
  • Like
Reactions: sadegh93

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
اینافونه باید قبول کنه تاریخ مصرفش گذشته، بره بچسبه به یه سمت مدیریتی بیخیال بازی ساختن بشه. این چند سال اخیر بدون استراحت مشغول گند زدنه! اول آفتابه رو گرفت روی پیکره NG، بعد در کمال تعجب میلیون ها دلار رو آتیش زد و هرچند کار سختی بود اما با موفقیت Megaman رو هم نابود کرد، حالا هم Recore. به نظر من استیدو ها اینافونه رو که دیدن باید با سنگ بزننش نزارن بیاد نزدیک.
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
دیگه فکر نکنم مایکروسافت به 90 برسه با همین فرمون تا آخر نسل پیش میره:DG4 هم میخ آخرو میکوبونه:Dخواستی شرط ببندیم 1 ماه آواتار:-"

امیدواریم هم مایکرو به متای 90 برسه هم شما یعد از این همه مدت بزرگ بشی و این میزان خوشمزگی رو جای بهتری مصرف کنید
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
هر کی از کپکام رفته مدام گند زده اون از شینجی میکامی اینم از اینافونه:))=)) ولی بنظرم این اینافونه چند سال اخرشم تو کپکام گند زده بود به قول یکی از همین چند پست بالایی مگامنم خراب کرد اگه این ip دست کسه دیگه ای میفتاد قطعا هنوز خفن و عالی بود
 

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,287
خیلی خرده گرفتن هم منصفانه نیستا! یادتون نره که داریم از مایکرو حرف میزنیم. انصافا بعد از هرگز یکی دو تا آی پی جدید داره میاد و باید به فال نیک گرفته بشه. کاش ازین همکاری ها مخصوصا با بازی سازی ژاپنی بیشتر داشته باشن و منحصر به همین یکی دو تا کار نباشه. اگه اشتباه نکنم جز D4 خدا بیامرز تا بحال عنوان جالبی از ژاپن برای One نداشتیم. دیگه حضور همین Recore، Scalebound و شاید هم Phantom Dust و باید غنیمت شمرد.
 
  • Like
Reactions: Lord Odin

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
منم دقیقا سر همون فورتزا کیلر دادم این پست رو :D یه احمقی میاد یه پیش نمایش ول میده بیرون، بعد صحبت هاش سوژه میشن. در حالی که مثلا اون زمان هیچ کس چنین حرفی در مورد DC نزنده بود این تخیلات خود vg247 بود. این بار هم اینطوری. البته باز DC خودش رو کشید بالا اما این بازی اینجور امکانات نداره دیگه.

کلا به قول کوروش، صنعت گیم ژاپن و سازندگان ژاپنی شدید رو به زواله. به هیچ چیزشون نمیشه اعتماد کرد تا خود بازی نیاد.
شاید در مورد بازی‌های پرخرج و به حساب AAAـشون بشه این حرف رو زد ولی فردین هنوز در زمینه بازی‌های AA و با بودجه متوسط واقعا کارهای عالیی تحویل میدن. نمونه بارزش همین Trails of Cold Steel II که تقریبا یه هفته پیش اومد و متاش شد 82.

ژاپنی‌ها تا وقتی نخوان بازی غربی بسازن و از اونا تقلید کنند میتونند کارای خیلی خوبی تحویل بدن. مثلا من از همین الان میتونم با اطمینان کامل بگم پرسونا ۵ یکی از اون شاهکارا میشه چون اتلوس دقیقا داره راه خودش رو میره و اصلا سعی نکرده بیخودی بازی رو غربی کنه.

این اینافونه کلا خیلی وقته زده جاده خاکی. حتی طی آخرین سال‌هاش توی کپکام بخاطر دیدگاه غلطی که داشت و تاثیرای که توی شرکت به جا گذاشته بود، باعث شد کپکام سمت غربی کردن بازی‌هاش بره و باعث به وحود اومدن بازی‌هایی مثل مثل LP3 ،ORC و DmC شد. در کل نباید افت و شکست‌های شخصی افرادی امثال اینافونه یا ایتاگاکی رو به پای افت کلی صنعت بازیسازی ژاپن بزاریم.
 
آخرین ویرایش:

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
xbox يه توييت زده بود بعد از معرفي pro چي بود
اها يادم اومد
. greatest games :D
View attachment 65468
:|:|:|:|:|
خوبیش اینکه 40 دلاره نه 60تا:-":-":-":-":-"
این بازی که به فنا رفت اینافونه هم از خیلی وقت پیش به فنا رفته بود حداقلش امیدوارم یکی از استدیو های مایکی((ترجیحا PG)) بیاد این پروزه رو قبول کنه و یه بازی خفن از توش در بیاره چون با وجود خراب شدنش ایده ی پشتش بسیار خوبه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر