- May 18, 2012
- 4,709
- نام
- Ebrahim
در مصاحبه با The Frame، آقای Neil Druckmann در رابطه با اهمیت گوناگونی شخصیت ها سخن گفته است.
Neil Druckmann
"اخیرا در این رابطه با تیم صحبت های زیادی داشته ام. هنگامی که یک بازی میسازید، المان هایی هستند که باید در نظر بگیرید. طرفداران خواهان گرافیک بالا، گیمپلی جذاب و داستان گیرا هستند. اخیرا به یکی دیگر از این «ستون» ها پی برده ام و آنهم گستردگی و گوناگونی در بازی است.
آقای دراکمن همچنین به طراح ارشد شخصیت های این استدیو، Ashley Swidowski، اشاره کرد و گفت:
"او همیشه میگوید که فشار زیادی برای ساخت کرکتر های مختلف به او میآورم! موقع طراحی شخصیت ها، از من میپرسد: «آیا این شخصیت باید یک زن باشد؟ میتواند یک سیاه پوست باشد؟»"
او همچنین گفت که خود را یک فرد تغییر پذیر میداند، اما اعتراف میکند که در برخی از مواقع دید او نیز به اندازه کافی باز نیست!
"تا کنون تمرکز من بر روی سفید (پوست) ها بوده است و این برای من عادی است زیرا من یهودی هستم. گذشتن از عادت های قدیمی یک چالش است و در حال تلاش برای رسیدن به آن هستم"
منبع