امتیازات بازی INSIDE

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,504
نام
محمد
inside_playdead.jpg


Developer: Playdead
Platforms: Xbox One - 28 June
PC - 7 July
IGN 10/10
Time 10/10
XBLA Fans 10/10
Gameblog.fr 10/10
Giant Bomb 5.0/5.0
10/USgamer 10
Digital Spy 10/10
Telegraph 10/10
Push Square 10/10
VideoGamer 10/10
We Got This Covered 10/10
Examiner 10/10
The Jimquisition 10/10
AR12Gaming 10/10
Impulsegamer 5.0/5.0
High-Def Digest 10/10
Gameplanet 10/10
PCMag 10/10
TrueAchievements 10/10
Guardian 10/10
Toronto Sun 10/10
Gameinformer 9.75/10
10/Polygon 9.5
10/EGM 9.5
10/Destructoid 9.5
GameRevolution 4.5/5.0
0.gamesradar 4.5/5
GameSpot 8.0/10
Attack of the Fanboy 8.0/10
Eurogamer Italy 8.0/10
Stevivor 8.0/10
Metro GameCentral 8.0/10
Power Unlimited 8.0/10

 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,504
نام
محمد
روش کار استودیو جالبه، سال 2014 بازی رو معرفی کردن بعد هیچ خبری ازش نشد و یهو تو E3 2016 گفتن دو هفته دیگه برید بازی رو بخرید :)) :D خیلی جالبه همچین شاهکاری رو اینقدر بی سر و صدا بسازی، سازنده بی ادعا به این میگن!! :D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,921
نام
نـــــــویـــــــــد
Limbo که شاهکار بود اینم شاهکار شد واقعا playdead ترکوند
اقا بازی بر روی ps4 میاد یا نه؟

در تاریخ نامشخصی میاد ظاهرا :D

ازین استودیو چیزی غیر ازین انتظار نمیره
اون ویدئو ۱۰ دقیقه ای دیوانه کننده بود
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
در عینکه عجیبه خوب هم هست، چون بی مقدمه میریم بازی میکنیم!:D
البته همچین بی مقدمه هم نبود LIMBO چند روز پیش توی اسیتم رایگان شد و هرکسی که اکانت استیم داشت دانلودش کرد :D. قبل از اینکه اینساید منتشر بشه مردم رو با اثر قبلی اشنا/خوشحال/اماده کردن برای عرضه گیم جدید :D

من همین چند دقیقه پیش LIMBO رو تموم کردم. از خوبی هاش هرچی بگم کمه.
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
CNET - ''Inside is one of the finest gaming experiences I've had all year. It does so many things so well and makes you feel emotions you don't expect. It's weird, beautiful and heartbreaking.''

Inside یکی از عالی ترین تجربه های گیمینگ تمام عمرمه. این بازی همه چیزش بی نقصه و باعث میشه احساساتی رو تجربه کنید که اصلا انتظارش رو ندارید. Inside یک تجربه عجیب، زیبا و غم انگیزه.


البته همچین بی مقدمه هم نبود LIMBO چند روز پیش توی اسیتم رایگان شد

نه خداییش خیلی بی مقدمه بود! قبل کنفرانس مایکرو من و ممد فروبری صحبت میکردیم بهش میگفتم این اینساید چی شد؟ به شوخی میگفتیم هر سال اینا نیم ساعت از بازی رو میسازن که هیچی تا الان نشون ندادن. بعد یهو امدن گفتن دو هفته دیگه میاد بازی. حالا شاید چون بازی داستان خیلی خفن و احساسی داره نخواستن چیزی رو لو بدن که از این جهت یهو امدن بازی کار مثبتیه. چیزی خز نمیشه حداقل.
 
آخرین ویرایش:

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
تریلرشو الان دیدم خیلی خوب بود
کاش برای ios و اندرویدم بیاد
نمراتم که عالی بوده . گوتی هم با وجود غولی به نام U4 خیلی بعیده به این بازی برسه .
ولی خوب تجربه این بازی از واجباته خیلی عالیه انصافا .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
ببینید IGN چی گفته در وصف بازی:

Inside very clearly builds upon what made Limbo great, and in fact builds something greater. Its unimaginable twist may leave you dumbfounded, confused, and quite possibly speechless, but it will fuel heated discussion with your friends about its meaning, its message, and its intentions.

میگه Inside دقیقا روی اسکلتی سوار شده که Limbo رو یه بازی بزرگ و منحصر به فرد میکرد و البته تونسته یه تجربه کاملا بزرگ و بدیع تر رو ارایه بده. و پایان بازی چنان گیمرهارو وسط یک تعلیق و ابهام باورنکردی رها میکنه که از شدت تحیر و گیج شدن، احتمالا زبونشون بند میاد. اما به همین ترتیب اونهارو با یه عالمه سوال بی جواب باقی میزاره که در موردش فکر و با دوستاشون بحث کنن، چه معنی داشت، چه مفهوم رو میخواست برسونه و... و این دقیقا همون چیزی هست که سازنده ها میخواستن.

من واقعا داره دهنم آب میفته!: کلا عاشق داستان هایی هستم پیچیده و استعاره آمیزن و باید با تفکرات خودت مفهوم رو توی ذهن شکل بدی و بسازی. Inside با این آرت استایل و شخصیت و داستانی که داره دقیقا کعبه آمال و آرزوهای منه!:D
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
نه خداییش خیلی بی مقدمه بود! قبل کنفرانس مایکرو من و ممد فروبری صحبت میکردیم بهش میگفتم این اینساید چی شد؟ به شوخی میگفتیم هر سال اینا نیم ساعت از بازی رو میسازن که هیچی تا الان نشون ندادن. بعد یهو امدن گفتن دو هفته دیگه میاد بازی. حالا شاید چون بازی داستان خیلی خفن و احساسی داره نخواستن چیزی رو لو بدن که از این جهت یهو امدن بازی کار مثبتیه. چیزی خز نمیشه حداقل.
جالب اینکه اولین و اخرین باری که در مورد این گیم صحبت شد کنفرانس 2014 ماکروسافت بود :D. یهو بدون مقدمه امتیازها فوران کرد یهو تاریخ عرضه دادن! :D
امیدوارم دقیقا همین اتفاق برای BLOW هم بیافته :D

پ.ن. بعد وارنر با اون عظمت یک ماه قبل از عرضه کالکشن بتمن، تاریخ عرضه رو به TBA تغییر میده LOL :D
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
یه شاهکار دیگه از سازنده های Limbo :D دمشون گرم خدا رو شکر این سازنده های مستقل و بی ادعا توی این صنعت هستن. ای کاش سازنده های عناوین دهن پر کن AAA یکم از این بازیسازهای مستقل یاد میگرفتن :-"
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
Post Arcade
90/100
I can imagine some players being disappointed that Inside is perhaps a bit too much like Limbo. From both games’ dark themes and imagery to the sorts of puzzles they offer up, there are plenty of lines to be drawn between them.

IBTimes UK
90/100
It's an astonishing conclusion as haunting and evocative as anything you'll see in a game this year.

DarkStation
90/100
Inside takes an already great formula of and improves on it in just about every way. The beautifully designed environments coupled with the cleverly crafted puzzles easily makes this the indie game to beat this year.

M3
90/100
Inside is not only one of the best indie games in a long time, it might as well be the best game of 2016, so far. With beautiful design and an interesting story, Playdead manages to deliver a platform adventure that won't leave anyone untouched.

Kill Screen
90/100
Playdead’s greatest feat in creating Inside was making it look like they never created it in the first place.

IGN Italia
92/100
Playdead's Inside is a strange, freaky and compelling game. With stunning visuals and a graceful control scheme, it's a perfect, small, indie game.

Hobby Consolas
90/100
Masterpiece? Whatever you call it, it's a game that will blow your mind. And that's totally worth the ride.

XBLA Fans
100/100
در حقیقت تصور اینکه به تجربه این عنوان ننشست به مراتب خیلی ترسناک تر از هر بلایی که آدم بد های درون Inside برای پسرک بیچاره داستان تدارک دیده اند، است.

VideoGamer
100/100
اینساید از نقطه شروع تا کات پایانی، لذت بخش و متحیرکنندست. از عنوانی که بطور حتم یکی از بهترین عناوین و چه بسا تجربه های این نسل به شمار می آید، به آسانی چشم پوشی نکنید.

Time
100/100
ثمره هر چیزی که طراحان PlayDead طی شش سال اخیر سعی در خلق و بروز آن را داشته اند، اکنون به بار نشسته و به کمال رسیده است. این همان جایگاهیست که لیمبو در تمام مدت به سمت و سوی آن حرکت می کرد. من تنها می توانم قدردان این باشم که PlayDead فرصتی برای ما فراهم آورده است تا ما شاهد این نقطه سرانجام باشیم.

Gameblog.fr
100/100
اینساید از آن دسته عناوینیست که ذکر آن تا مدت ها در خاطرتان ریشه می کند. در حالی که قدم در جای پاهای لیمبو می گذارد، به زیبا ترین شکل ممکن هویت منحصر به فرد خود را خلق و در این بین نیز دست به بهبود فرمول و قاعده خود در تمام چیزهایی که ما طی چندین سال اخیر عاشق آنها شده بودیم، می زند.

USgamer
100/100
اینساید; معجونی متشکل از روایت بصری متقاعدکنند و سطح بالا به همراه معماهای هوشمندانه و پلتفرمینگ فوق العاده است. همچنین می توان از آن به عنوان یکی از جذاب ترین، اعتیادآور ترین و همینطور خوش ساخت ترین آثار این نسل یاد کرد. تنها نکته منفی آن مدت زمان اندک آن است که بازهم با این وجود همچنان اینساید به طرز شگفت آوری باشکوه است.

IGN
100/100
اینساید بدون شک برپایه چیزی که باعث عالی تلقی شدن لیمبو و تمایز آن از دیگر عناوین می شد، بنا شده است. در واقع حتی فوق العاده تر و منحصر به فرد تر از آن. عنوانیست که بعد از تجربه آن شما را مات و مبهوت و انگشت به دهان به حال خود رها می کند و در این بین نیز شما را مجبور به بحث و گفتگو با دوستان خود پیرامون مفهوم و پیام منحصر به فرد خودش می کند.

Kotaku گفته بازی خوبه و دیگه دوست نداره غیر از این چیزی درباری بازی بگه!

همینطور اشاره کرده که قبل از تجربه بازی هیچی از بازی نبینید، چون سرتاسر بازی پر از ست پیس های سوپرایز کننده و Deatn animation های عجیب و غریبه که حتی دیدن یک ویدیوی کوتاه باعث کم شدن لذت بازی میشه.:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر