
اطلاعات حاصل شده از تریلر کنفرانس EA Play
- اسم سفینه دیده شده «تمپست» است و به اندازه کافی کوچک هست که به تنهایی در سیارات فرود بیاید
- نژاد های آساری، سالارین، کروگان و ... همه در بازی وجود خواهند داشت
- وسیه نقلیه بازی یعنی «ماکو» قابلیت افزایش آنی سرعت یا همان «بوست» را دارد
- قدرت های بایوتیک وجود خواهند داشت
- در بازی میتوانید بین شانه های چپ و راست سوویچ کنید
- حالت های چهره شخصیت ها پر جزییات تر و باور پذیر تر از قبل خواهد بود
- در بازی بیشتر از یک «آرک» وجود خواهد داشت
- قبل از ترک، تمامی این آرک ها بالای سیاره زمین حضور داشتند
- مسافران این آرک ها در طول سفرشان کاملا در حالتی اغما گونه قرار داشته اند، شخصیت مونث دیده شده اولین نفر است که از این حالت بیدار میشود
اطلاعات منتشر شده از Mac Walters ( حاصل از ویدیو زنده یوتیوب در E3)
- تمرکز کامل بر روی شخصیت های بازی است و موتور بازیسازی Frostbite این امکان را به تیم سازنده داده است که این کار را به نحو احسنت انجام دهند
- سیستم انتخاب دیالوگ بازی کاملا برای شما آشنا خواهد بود اما با اینحال تیم سازنده در تلاش است که این سیستم را کاملا پیشرفته تر کند
- یک انقلاب در سیستم کارما (خوب و بد ) بازی اتفاق خواهد افتاد
- نام شخصیت اصلی بازی «رایدر» خواهد بود
- انسانی که در انتهای تریلر مشاهده میکنید نسخه مونث این شخصیت اصلی است (بصورت کلی حداقل تایید شد که قابلیت انتخاب جنسیت وجود داره)
- هدف کلی این بازی این است که قدمی کالا رو به جلو بردارد هرچند اشاراتی به نسخه های قبل خواهد داشت
- رایدر دارای خانواده هست و این خانواده کاملا در خط مشی داستان وجود خواهند داشت ( برادر و خواهر یا مادر و پدر و ...)
- قسمت چند نفره Mass Effect 3 یک موفقیت کامل بود (وات دا فاز؟!؟! ) اما آنها متوجه شدند که وابستگی این قسمت به بخش تک نفره بازی، طرفداران بازی را ناامید کرده، هدف بهبودی این بخش است ( لعنت
به شخصه فکر میکردم بیخیال این بخش میشن بعد اون فاجعه ME3 !)
- ساخت بازی در مراحل پایانی به سر میبرد اما آنها میخواهند قسمت هایی را نمایش دهند که کاملا پالیش شده و بی عیب و نقص است
- ماکو تنها وسیله نقلیه بازی خواهد بود
اطلاعات حاصل شده از مصاحبه های سایت های IGN و Polygon با سازندگان بازی ( اطلاعات مهم!)
- تصمیمات و نحوه پایان بازی شما در ME3 کوچکترین تاثیری در Andromeda نخواهد داشت
- روابط عاشقانه و بصورت کلی روابط در این بازی بسیار واقع گرایانه تر خواهد بود
- روابط دوستی یا عاشقانه بازی بسیار پیچیده تر خواهند بود با توجه به کاراکتر های هرشخصیت، بعضی از شخصیت های بازی بسیار سخت تر خواهند بود برای صحبت کردن و ایجاد رابطه
- روابط عاشقانه سرسری گرفته نمیشوند به این صورت که چندین مکالمه در طول بازی و پخش یک صحنه عاشقانه، بسیار پیچیده تر خواهد بود
- ME: A داستانی در رابطه با تبدیل شدن به یک قهرمان است
- شخصیت ها بسیار جوانتر و بی تجربه تر خواهند بود، فضایی به مانند اینکه آماده نیستند یا متعلق به این مکان نیستند
- نژاد انسان اینبار نژاد بیگانه خواهند بود ، داستان یک غریبه در مکان ناشناخته
- Bioware در تلاش است کاراکتری را خلق کند که فقط شبیه یک سرباز فضایی باشد، کسی که متوجه تاثیر حضورش در آن لحظه باشد
- بجای اینکه کاراکتر شما به مانند «شپرد» همه چیز را در کهکشان بشناسد اینبار این خود شما هستید که باید تمامی این اطلاعات را کسب کنید ( این شاید جالب ترین بخش این قسمت باشه!)
- شما در این نسخه دیگر آن حمایت هایی که از شپرد میشد را نخواهید داشت، در واقع شما بصورت دقیق یک «اسپکتر» نخواهید بود
- داستان این شماره شخصی تر خواهد بود هرچند هنوز هم کلیت داستان بسیار بزرگ و همگانی خواهد بود
- سه گانه قبلی بازی بعنوان یک پس زمینه ساخته شده در بازی وجود خواهد داشت هرچند برای بازیکنان جدید سری کاملا توضیح داده خواهد شد که کروگان ها چه هستند و مناطق مس افکت چه هستند و ...
- سه گانه قبلی یک اپرا / درام فضایی حماسی با مقیاسی بسیار عظیم و کاملا غیر شخصی بود، سازندگان با اندرومدا میخواهند از این مورد کاملا فاصله بگیرند (
)
- بجای اینکه به شما بگویند «این کاراکترت است و باید اینجوری بازی کنی» این خود شما هستید که تصمیم میگیرید چکار کنید
- اندرومدا یک داستان درباره انسانیت و انسان هاست هرچند در زمینه ای قرار گرفته که باید با بیگانگان در ارتباط باشید
- در ME1 شما متوجه شدید که نژاد انسان یک اقلیت کوچک است و این نه تنها هسته سه گانه قبلی بوده بلکه هسته کل فرنچایز ME است
- Bioware در تلاش بود که مسئله وسایل نقلیه را در سه گانه حل کند و آن را در بازی قرار دهد اما بهرحال امکان پذیر نبود اما ر این نسخه Bioware در همان ابتدای بازی کاملا بر روی این موضع متمرکز شد و این مسئله را حل کرد
- قسمت آنلاین و مولتی پلیر بازی اینبار دیگر هیج ربطی به قسمت تک نفره نخواهد داشت ( بابا کلا برش دارید
) و هیچ نقشی در داستان بازی ایفا نخواهد کرد
- هسته های اصلی برقراری دیالوگ و ایجاد رابطه و گشت گذار همچنان در بازی وجود خواهد داشت
- Andromeda این حس را به شما خواهد داد که انگار برای اولین بار است که در حال انجام بازی Mass Effect هستید و تمام اینها به این دلیل است که دنیای بازی و شخصیت ها و بیس بازی کاملا عوض شده و متحول شده است هرچند برای دوستداران قدیمی سری حسی نوستالوژیک خواهد داشت
Yanic Roy ( Studio Director )
- عناصر نقش آفرینی صد البته در بازی وجود خواهند و به شما این قابلیت را میدهند که داستان را همانطور که میخواهید پیش ببرید
- Bioware کوچکترین نگرانی از ترک شخصیت شپرد ندارد، آنها معتقد هستند تا زمانی که عناصر اصلی بازی وجود داشته باشند مردم نیز ان را بازی خواهند کرد
- همراهانی وجود خواهند داشت با همان سیستم «وفاداری»، البته بسیار پیشرفته تر و کامل تر
- بخش مولتی پلیر بازی به ME3 شباهت دارد هرچند با آزادی بیشتر و گیم پلی داینامیک و هرج و مرج بیشتر
- شخصی سازی بیشتری در بازی نسبت به انچه که قبلا دیدیم وجود خواهد داشت، محیط اطراف ما متعلق به فقط خودمان خواهد بود ( بازیکنان بازی )
- Andromeda بزرگترین بازی استدیو خواهد بود و گشت گذار از مهم ترین عناصر بازی خواهد بود به مانند همان چیزی که در ME1 قصد داشتند به ان برسند
- هر سیاره جو و پوشش گیاهی مخصوص به خودش را خواهد داشت، شباهت هایی به سری «استاروارز» وجود خواهد داشت که غیر قابل انکار خواهد بود
- راه های زیادی برای برقراری ارتباط با نژاد های کهکشان اندرومدا وجود خواهد داشت، دیپلوماسی، خشونت، مبارزه و ...
- راهی که برای برقراری ارتباط با بقیه نژاد ها انتخاب میکنید نشان دهنده شخصیت شما و همچنین نشان دهنده نژاد انسان خواهد بود
- بازیکن میتواند جنسیت کاراکتر را انتخاب کند اما Bioware میخواهد پایش را فراتر از اینها بگذارد، اطلاعات بیشتر بزودی ( والا با این بیس داستان بعید میدونم انتخاب نژاد دیگه وجود داشته باشه
قضیه منتفیه
)
- چهره شخصیت مونث بازی، چهره قطعی و اصلی این شخصیت نخواهد بود، جزییات بیشتری وجود خواهد داشت که استدیو ترجیح میدهد در حال حاضر ان را در میان نگذارد، اطلاعات بیشتر بزودی
- نقش شخصیت اصلی بازی بسیار مهم خواهد بود، او و تیمش میخواهند که بهترین مکان و سیاره را برای انسانیت انتخاب کنند که در این راه نژاد های دیگر نیز به انها کمک خواهند کرد، چنین شخصیتی مطمئنا باید بسیار قوی باشد ( شخصیت پردازی رو میگن، نه هیکل
)
- گذری به سه گانه قبلی وجود خواهد داشت اما نه انقدر که بازیکنان جدید را با اطلاعاتش خفه کند
- اینکه چگونه میشود با نژاد های دیگر بصورت زبانی ارتباط برقرار کرد و چگونه مترجمان متوجه زبان نژاد های دیگر میشوند توضیح داده خواهد شد ( در طول بازی )
Aaryn Flynn (Playstation access and Inside Playstation)
- سفر به منظومه آندرومدا زمان بسیار بسیار طولانی طول کشیده است، صد ها سال!
- بازی از تجهیزات فضایی این روز های دنیای حاضر الگوبرداری خواهد کرد، الگویی در یک دنیای موازی دیگر
- کاراکتر N7 که در بازی وجود خواهد داشت هیچ ربطی به شپرد نخواهد داشت
- نژاد های جدید، بعضی قدیمی، بعضی جدید، بعضی رازآلود
- انتخاب های شما بر روی نژاد گونه ای که در تعامل هستید تاثیر خواهد گذاشت
- گشت و گذار در سیاره ها بزرگترین و مهم ترین عنصر بازی خواهد بود همانند ME1 هرچند بسیار پیشرفته تر، آزادانه تر و بهتر
- سفینه تمپست بسیار بیشتر از چیزی است که با چشمانتان دیدید
- «آرک» ها نقش بسیار بزرگی در داستان بازی ایفا خواهند کرد، نه فقط جایی که شخصیت اصلی بازی در آن بیدار میشود
- شخصیت بازی اصلی فقط انسان خواهد بود، شما انتخاب میکنید که مونث یا مذکر باشد ( نهههههه
)
- یک احساس ادامه گونه در بازی حس خواهید کرد هرچند این قسمت کاملا یک شروع جدید است ( عملا دهنمون رو سرویس کردن از بس همین جمله رو تکرار کردند
)
- ME: A یک داستان شخصی و شخصیت محور است با تمرکز در گشت گذاری بدون محدودیت و لودینگ
- استفاده از موتور جدید بازیسازی فراست بایت باعث شده که همه چیز از نو ساخته شود، ساخته ای یکپارچه و یکدست
- نسخه ای از بازی برای VR امکان پذیر است
ویرایش: اطلاعات جدید از سایت هایی به مانند تویتر و اخبار - همجنس گرایی در روابط بازی قطعا وجود خواهد داشت
- اطلاعات در رابطه با نسخه های کالکتورز ادیشن در پاییز امسال بیرون خواهد آمد
- از انجایی که بازی در موتور فراست بایت اجرا میشود سیستم درخواستی بازی برای پلتفرم PC مشابه بازی های Battlefront و Inquisition خواهد بود
- اطلاعات جدید نه در ماه های آینده بلکه در هفته های آینده خواهد آمد
- بخش اطلاعات بازی همچنان به قدرت خود وجود خواهد داشت
تکمیل شد
آخرین ویرایش: