شایعه برای ساخت بازی FIFA 17 از موتور گرافیکی Frostbite استفاده خواهد شد !!!

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
Vardy610.jpg

:Exclaim: بعد از گذر و انتقال نسل هفتم به نسل هشتم بخش ورزشی شرکت EA یعنی EA Sport برای ساخت بازی های ورزشی خود از موتور گرافیکی جدید خود به نام Ignite استفاده کرد و سه عنوان نسل هشتمی سری فیفا با این موتور گرافیکی ساخته شد .

EA Sport با صدایی رسا و بلند و تبلیغاتی وسیع درباره موتور Ignite گفته بود توانایی های این موتور جدید از قبیل هوش مصنوعی فوق العاده ، انیمیشن های بهبود یافته ، فیزیک پویا و عمیق تر ، تکنولوژی جدید برای تماشاگران و مجموعه ابزار انعطاف پذیری که با آن میتوان بر این اساس اشتراک گذاری بین بازی های ورزشی چند گانه را ایجاد کرد و هر تکنولوژی جدیدی که وارد شود را بین بازی های ورزشی EA Sport همسو سازی و بهینه سازی کرد ( موتور گرافیکی Ignite برای تمامی بازی های ورزشی EA Sport مورد استفاده قرار گرفته است البته به جز بازی Rory McIlroy PGA Tour که از موتور گرافیکی Frostbite استفاده میکند )

منابع متعدد به به ما میگویند که بازی های FIFA, Madden, NHL, and NBA Live به لطف استدیو Dice که موتور گرافیکی Frostbite را ساخته از این به بعد با این موتور گرافیکی ساخته خواهند شد و البته گفته شده مدتی هست که این پروسه ساخت انتقال یافته شده است و همچنین FIFA 17 اولین بازی نیست که با این موتور گرافیک ساخته شده و پیش از این بازی هایی همانند :
Battlefield, Star Wars: Battlefront, Dragon Age, Mass Effect, Need For Speed, and Mirror’s Edge همگی با این موتور گرافیکی ساخته شده اند و همین طور اولویت بعدی EA Sport بازی FIFA 17 خواهد بود که در حال توسعه و ساخت میباشد ولی بازی های ورزشی Madden NFL 17. NHL 17, and NBA Live 17 فعلا با موتور گرافیکی Ignite در حال توسعه و ساخت میباشند ، اما در آینده هم این دسته از بازی ها به سوی موتور گرافیکی Frostbite انتقال خواهند یافت .

شایان ذکر هست که FIFA 17 اولین بازی ورزشی نمیباشد که از موتور گرافیکی Frostbite استفاده نمیکند و پیش از این بازی ورزشی Rory McIlroy PGA Tour نسخه 2015 بازی از موتور گرافیکی Frostbite استفاده کرده بود . و همین طور باید گفته شود که با ورود بازی های ورزشی به موتور گرافیکی Frostbite میتوان این انتظار را داشت که بازی های ورزشی در بخش انیمیشن ها هم از سیستم انیمیشن استدیوی DICE که به نام ANT Animation معروف میباشد مورد استفاده قرار بگیرد چون این سیستم انیمیشن سازی ادغام سازی وسیعی با موتور گرافیکی Frostbite دارد .

در پایان باید گفته شود که این حرکت از سوی سازندگان یک استراتژی گسترده برای آینده میباشد تا جایی که معاون اجرایی EA آقای Patrick Söderlund صحبتی با ما در اشتراک گذاشته و گفته :

ما یک تکنولوژی جدید و یکپارچه برای توسعه و ساخت بازی هایمان احتیاج داریم که در دراز مدت جواب گویی نیازمندی های ما باشد و در ادامه حرف های ایشان اشاره کردند : طرح ها و استراتژی های جدیدی در برنامه هایمان داریم !!!

( سخن گوی EA در این مورد اظهار نظر ، خود داری کرد ! )

منبع : Sources: FIFA 17 Begins EA Sports’ Full Transition To Frostbite Engine

:Arrowl: پی نوشت : حقیقت هر چه باشد سری بازی های ورزشی EA در آینده نیاز به یک تغییر و تحول اساسی را احتیاجی شدید خواهند داشت و به عقیده بنده موتور گرافیکی Ignite یک موتور گرافیکی کاملا جدید نسل هشتمی نبود !! ( بر خلاف ادعای های EA Sport ) و فقط یک موتور گرافیکی بهبود یافته نسبت به نسل قبل بود و با هم دیدیم که سری FIFA در این نسل هشتم آن چنان که باید و شاید آن شکوه و قدرت نسل هفت خود رو دارا نبود و همین طور با افت متا در نسخه های اخیر همراه بود و صد البته بازی ورزشی NBA LIVE که توسط سازندگان NBA 2K به طور کلی نابود شد و نتیجه این داستان این بود که EA Sport متوجه شده که موتور گرافیکی Ignite دیگر کشش و توانایی بیش از این برای ایجاد و تحولی جدید در بخش بازی های ورزشی رو ندارد و به فکر یک موتور گرافیکی تازه نفس تر با امکانان بیشتر و تکنولوژی جدید تر خواهند بود و در پایان اشاره کنم که من فکر نکنم نسخه FIFA 17 با موتور جدید ساخته شده باشد ولی سری FIFA به احتمال زیاد با توجه به این شایعه ذکر شده با موتور گرافیکی جدید در حال توسعه و ساخت میباشد ولی در چه نسخه ای با این موتور گرافیکی جدید منشتر بشود واقعا نمیشود حدس زد ولی همان طور که گفتم فکر نکنم این تغییر و تحول در نسخه FIFA 17 روی دهد !!!

به هر حال منتظر اخبار رسمی از سوی EA Sport خواهیم بود !!!
 
آخرین ویرایش:

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
چقدر رنگ و وارنگه متن:blink::blink::blink:

دوست عزیز یه مقدار متن ویرایش کن که چشم درد گرفتیم:cool2::cool2::cool2:

...........................................................................................................................
پ ن:الان باز بهتر شد:-":-":-"
 
آخرین ویرایش:

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,885
نام
حسين
بعد از سال ها توی نسخه ی ۱۶ متای PES از فیفا بالاتر شد و همین باعث شد EA به غیرتش بر بخوره و به تکاپو بیفته ... :D

رقابت همین چیزاش خوبه ... امیدوارم PES هم امسال نسبت به سال قبل پیشرفت بیشتری داشته باشه .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,826
نام
مهراد
هولی مولی بولی ... فیفا 17 و فراست بایت چه شود!!! از همون تصاویر اسکن کامل میشد حدس زد که قراره ی اتفاقایی بیوفته :D
اقا نوشته های انگلیش چرا مشکی بود اصلا نمیشه خوند!

پ.ن: یادمه میگفتن فیفا 17 دو ساله در دست ساخته، نمدونم شایعه بود شانسی شنیده بودم یا ...
 
آخرین ویرایش:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,311
نام
Amin
دومین خبر خوب امسال بود، اولیش اسکن کامل بازیکنا ، دومیش موتور فراسبایت و سومیش امیدوارم این باشه که بگن یکی دوسالی هست که دارن برای انتقال بازی روی این موتور گرافیکی کار میکنن (میدونم خیلی عجولم :D)

Sent from my SM-T705 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Romell

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
تو تلگرام به بچه ها هم میگفتم احتمال میدم اینا از همون سال 2014-2015 داشتن مقدمات تغییر انجین رو انجام میدادن و این وسط همون موتور قبلی رو به صورت موقت به اسم موتور جدید تحویل ما میدادن. اگه این مورد درست باشه علت پیشرفت کم فیفا تو این سالها در بخش گیم پلی و انیمیشن و توجه بیش از اندازه به حاشیه ها رو هم میشه توجیه کرد که تمرکز تیم روی انتقال بازی به موتور جدید بوده. در کل خبر خوبی هست اگه واقعا چیزی که انتظار داشتیم باشه.
 

esemech

کاربر سایت
Jan 27, 2011
731
نام
مهدی
واقعا چه شود.فراست بایت یه موتور فوق العادس.این مورد به همه اثبات شده.
به نظر من فیفا در ضمینه ی گرافیک بالاخره میتونه از حالت کارتونی بیاد بیرون. و گوی سبقت رو از pes بگیره.
 
  • Like
Reactions: LES BLEUS

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
من یه ایده دارم بشه عین بازیکتنای امریکای شمالی تفنگم برد تو بازی داور کاری کرد که دوست نداشتی سریع خلاصش کنی
یا بدویی دنبالش با چوب و اینا
حس اکشن هم داره
موتور فراست بایت هم برای این زمینه عالیه
میشه یعنی
 
  • Like
Reactions: MK_COD

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
یادش بخیر این عکس از فیفا 09 هستش و چه سر و صدایی به پا کرده بود اون زمان و تمامی سایت های معتبر از گرافیک بی نظیر و انیمیشن های فوق العاده بازی در اون زمان چقدر تعریف میکردن و کلی مصاحبه با سازندگان بازی صورت میگرفت و سازندگان بازی دقیقا یادمه از نورپر دازی جدید و بافت های پوست بازیکنا کلی صحبت میکردن و هایپ میکردن و واقعا هم تو بازی اصلی که منتشر میشد دقیقا همون چیز هایی که میگفتن حقیقت داشت ......... واقعا این نسل بازی فوتبالی نیومده که حداقلش تو عکس ها کف و خون قاطی کنیم حالا تریلر ها و باقی داستان بماند !!

381200-rooney_dribbling.jpg
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,923
نام
محمد حسین
اقا یه اشکال دیگه هم شبیه سازادارن
مثلا بازیکن جوون تیما16-17 سال و حتی بالاتر
این بازیکن تا اخرش قدش نمیره بالا
بعضا تا 25 سالگی هم رشد قد داریم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر