یکی از مسئولین سگا زمان عرضه ی کنسول Wii U را افشا کرد

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
wiiuconsole.jpg

یکی از مسیولین سگا با نام Alan Pritchard با اذعان به بهار یا تابستان, تاریخ عرضه ی کنسول نسل بعد نینتندو با نام Wii U را فاش کرده است.

وی هنگامی که در نمایشگاه E3 از طرف گیم اسپات در رابطه با احتمال عرضه ی بازی Sonic Genereations برای این پلتفرم از او سوال شد مرتکب این خطای لفظی شد.

Pritchard گفت :(( زمانبندی عرضه ی این کنسول مناسب نیست. بازی Generations نوامبر امسال منتشر خواهد شد و این در حالیست که تاریخ عرضه ی Wii U بهار یا تابستان سال اینده خواهد بود. به نظر من از جمله کارهایی که ما مجبور به ان نیستیم یا احتمال ان بسیار کم است این است که ما مایل به پورت بازی نیستیم. فکر میکنم اگر قرار باشد بازی سونیک برای wii U عرضه شود کار بروی ان بایستی از پایه اغاز شود.

به احتمال زیاد بازی اینده ی سونیک برای این کنسول یک بازی جداگانه به همراه انتشار همزمان برای پلتفرم های دیگر خواهد بود. به هر حال انتشار Generations شش ماه پس از عرضه ی ان برای 360 , PS3 و 3DS برای پلتفرمی دیگر تدبیر درستی نیست.))

نینتندو چندی پیش تاریخ عرضه ی 2012 را برای کنسول خود تایید کرده بود.

شرکت سگا نیز هفته ی گذشته بازی Aliens: Colonial Marines را برای کنسول Wii U تایید کرد.

منبع
 
  • Like
Reactions: fixer

Perspective

کاربر سایت
Sep 10, 2008
1,363
نام
هادی
WiiU هم که بیاد با PS3 و 360 و PC میشند 4تا , اونوقت پدر یه کمپانی در میاد بخواد بازی را روی یکی بسازه بخواد برا بقیه پورت کنه:-/
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
عجب!... همین الانشم کنسول از رده خارج به حساب میاد!... اوووووووو وه حالا ما فکر میکردیم کنسول همین 1 ماه بعد تو طبقات مغازه های توپخونه خودمونه!کو تا 1 سال دیگه! حیف شد!
 

WhyAlwaysMe

Started from the bottom now we're here
کاربر سایت
Jan 4, 2011
165
نام
Amirreza
پس تا قبل از تموم شدن دنيا ميتونيم از اين كنسول قدرتمند و زيبا استفاده كنيم . واقعاً كنسول جالبيه .

ژاپني = خداي سوتي .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر