ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
گران ترین بازی های تاریخ صنعت بازی های رایانه ای
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="farzadlion" data-source="post: 953218" data-attributes="member: 104"><p>کلا برخلاف کمپانی های فیلم سازی ،معمولا کمپانی های بازیسازی علاقه ی چندانی به افشای هزینه هایی که صرف ساخت و یا توسعه ی بازیهاشون شده نشون نمی دن و این آمار و ارقام هم (در صفحه ی اول) بیشترشون (Not All of Them) بر اساس شواهد غیر مستدله تا مدارک تایید شده و قابل استناد.</p><p></p><p>مثلا Kenichiro Imaizumi اخیرا صرف بودجه ی 60 میلیون دلاری برای ساخت MGS 4 را به شدت رد کرده و گفته بودجه ی صرف شده برای ساخت این بازی حتی نزدیک به این رقم هم نمیرسه و اضافه کرده که اگر واقعا این مقدار براش هزینه شده بود این بازی مولتی پلتفرم میشد</p><p></p><p>ps: (فکر میکنم این 60 میلیون دلار نشأت گرفته از صحبت Ryan Payton باشه که گفته بود Metal Gear Solid 4 باید بیش از 1 میلیون نسخه بفروشه (1000000*60=60000000) تا سودآور بشه که البته بعدا خودش این نقل قولش را نادرست اعلام کرد)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farzadlion, post: 953218, member: 104"] کلا برخلاف کمپانی های فیلم سازی ،معمولا کمپانی های بازیسازی علاقه ی چندانی به افشای هزینه هایی که صرف ساخت و یا توسعه ی بازیهاشون شده نشون نمی دن و این آمار و ارقام هم (در صفحه ی اول) بیشترشون (Not All of Them) بر اساس شواهد غیر مستدله تا مدارک تایید شده و قابل استناد. مثلا Kenichiro Imaizumi اخیرا صرف بودجه ی 60 میلیون دلاری برای ساخت MGS 4 را به شدت رد کرده و گفته بودجه ی صرف شده برای ساخت این بازی حتی نزدیک به این رقم هم نمیرسه و اضافه کرده که اگر واقعا این مقدار براش هزینه شده بود این بازی مولتی پلتفرم میشد ps: (فکر میکنم این 60 میلیون دلار نشأت گرفته از صحبت Ryan Payton باشه که گفته بود Metal Gear Solid 4 باید بیش از 1 میلیون نسخه بفروشه (1000000*60=60000000) تا سودآور بشه که البته بعدا خودش این نقل قولش را نادرست اعلام کرد) [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
گران ترین بازی های تاریخ صنعت بازی های رایانه ای
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft