پیش نمایش بازی Fallout 3

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
Oblivion فقط ابتدا بود , ما تاریکی را از خاک بیرون اوردیم , دنیای الوده شده و تغییر پذیره 3 Fallout


fallout3_440.jpg

بازگویی خاطرات :

در سال 2077 " سال پادشاه ما " امریکا و چین توپ خانه های هسته ای معاوضه میکنند . در نیتجه معلوم میشود , جنگ بین حق و باطل پایان جهان نیست . داستان سرایی مثل Ron Perlman در رابطه با این موضوع میگوید : " یک پیش در امد به فصل خونخوار دیگر در وجود یک مرد ... ! "

قبل از جنگ , خیلی از پناه گاه های جستجو شده در انبارهایی عظیم و در زیر زمینهایی به نام Vaults یافت شدند . زمانی که مشخص شد , Vaults به طور دائمی بسته شده است ( هیچ کس نه میتواند وارد شود و نه میتوند خارج شود ) . این دنیای تاریک Fallout است ! بازی که قرار هست در سبک Action-RPG برای سه پلتفرم PC - PS3 - XBOX 360 منتشر شود . سازنده این بازی همان سازنده ی سری بازیهای Elder Scrolls یعنی Bethesda Softworks است ....

اسمان تاریک :

وقایعی که در Fallout 3 رخ میدهد به 200 سال بعد از اینکه بمب ها افت میکنند برمیگردد . شما بازی را در Vault 101 شروع میکنید . یک مکان که سطح بمبگیری واشنگتن را تحت فشار قرار میدهد ( اتفاقی که در نسخه های قبلی Fallout روی داد )
شما به جای اینکه به عنوان یک کاراکتر استاندارد بازی را اغاز کنید Bethesda قانون بازی های Role-Playing را شکست و شما را به عنوان یک کودک نو پا در بازی قرار داد !!!

در طول این مدت , شما راه رفتن را می اموزید , با اسباب بازیها بازی میکنید و برای کلاس کاراکترتان به عنوان یک بزرگسال مقدمات کار را فراهم میکنید . این یک tutorial هست و یک پیش درامد نواورانه .

در سن 19 سالگی , شما از محدوده های Vault 101 بیرون میروید تا پدر خود را پیدا کنید . پدر شما یک دانشمند با نفوذ بود که مدت زیادی است به طرز نامعلومی ناپدید شده است ...

132908-1.jpg


سبک بازی :

به محض خارج شدن از the Vault دشمنان شما مانند مورچه های تنومند و غول پیکر با سرعت به سمت شما درحال حرکت و نزدیک شدن هستند . مانند بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion بازی Fallout 3 به صورت First-Person میباشد ( همچنین دوربین سوم شخص نیز در این بازی وجود دارد ) . با این وجود شما انواع تفنگهای دولول (shotguns ) , تفنگهای دیگر و همچنین اسلحه هایی با قابلیت لیزر را حمل میکنید . Fallout 3 دقیقا یک سبک FPS نیست ... . استراتژی ها و انتخاب های درست نقش اساسی را در موفقیت شما دارند . شما روش های زیادی برای از بین بردن دشمنان دارید . بازی Fallout 3 قبل از هر چیز یک role-playing است . با اینکه سبک اکشن نیز در این بازی وجود دارد اما این بازی هیچ ربطی به بازیهای این سبک مثل Halo ندارد .

انتظار برای انتشار :

این بازی فوق العاده به نظر میرسد و دارای جزییات بیشتر و محیط های بسیار وسیعتر نسبت به بازی Oblivion میباشد . شرکت Bethesda قول داده است که گرافیک این بازی در سه پلتفرم PC – PS3 – XBOX 360 عملا یکسان باشد .
تا پاییز 2008 مدت زیادی مانده اما ما احساس میکنیم که بازی Fallout 3 ارزش این انتظار را دارد .

132908-2.jpg


خب دوستان امیدوارم که از این پیش نمایش راضی باشید .
این اولین پیش نمایشی هست که از این بازی منتشر شده . متاسفانه همانطور که مشاهده کردید اطلاعات چندانی در این بازی در دست نیست ( البته فعلا ) . منتظر اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی Fallout 3 باشید ...

سعی خواهم کرد که جدیدترین پیش نمایش بازی Kane & Lynch را تا امشب تقدیم شما کنم .

موفق باشید .
مهدی ...
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
گفتن نداره ولی عالی بود مهدی جـــــــــــــــــــــون :biggrin1::love:.
با اجازه مهدی عزیز یه نکته رو میخوام اضافه کنم اون هم اینکه 80% این بازی روی سخت افزار Xbox360 ساخته و پرداخته میشه ولی تد هاواد قول داده کوچکترین فرقی بین سه نسخه بازی وجود نداشته باشه.

پ.ن. امیدوارم تا عرضه این ابر بازی روزگار به کام و عمر باقی بمونه برام:-".
پ.2.ن. Lead Platform = XBOX360 .
 
آخرین ویرایش:

Hamid_da2007

کاربر سایت
Apr 18, 2007
1,254
یه تریلر رسمی هم مدتی پیش اومده بود که فکر کنم طرفدارایه این بازی حتما دیدنش. یادش بخیر Fallout 2. یکی از بهترین RPG هایی که بازی کردم.
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
مهدي جون دستت درد نكنه من قبلا اين پيش نمايش نديده بودم

راستي يه نكته بسيار جالب و عجيب ابنه كه بازي FALL OUT 3 چيزي بين 50 الي 80 درصد بزرگتر از OBLIVION هست و اين يعني شاهكار و قرار دادن چنين بازي بزرگي در چنين حجمي

بي صبرانه متظر اين بازي هستيم
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
البته من به يك نكته توجه نكرده بودم گويا اصل متن اينو ميگه كه كوچيكتر هست ولي سازنده ها گفتن نيازي به نگراني نيست و اين دنيا هم به اندازه كافي بزرگ هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر