ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
واقعا قصد و نیتتون از جمع آوری و نگهداری کنسول های قدیمی چیه؟؟؟
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kj2" data-source="post: 2870748" data-attributes="member: 42018"><p>من در پست اول گفتم که این مسئله هم با افراط و تفریط های ایرانی ها به فنا رفت تقریبا.</p><p>یه مثال ملموس بزنم براتون.</p><p>بنده از اولین کسانی بودم تو هم نسل ها و هم سن و سال های خودم که به ماشینای امریکایی علاقه مند شدم.</p><p>اون موقع میشد یه پونتیاک ترنزام 78 خیلی سالم رو با4 میلیون خرید.یا یه کامارو نسل اول مدل 68-69 رو با 2.5 خرید و خیلیاشون هم زیر یک میلیون.از موستانگ بگیر تا انواع دوج وشورولت و لینکلن و خلاصه همه چیز.دیگه ماشینای خاص مثل کوروت بود که میرفت مثلا رو 8 میلیون 9 میلیون.صحبت برا کی هستش؟؟ سال 80 تقریبا.</p><p>دکتر علویزاده که از دوستان خیلی خوبمه و بچه آستا اشرفیه هستش و خودشم دو سه تا ترنز ام در حد داره ابتدا سایت ایران ترنزام رو راه انداخت و پیرو اون ایران ماسل کارز.از اونجا بود که مردم یه خورده فهمیدند بابا این ماشینا هنوز دارن نفس میکشن.افراط کاری ها شروع شد.</p><p>بچه پولداری که با دیدن دو تا فیلم عاشق ماشین امریکایی ها شده بود میومد واسه خریدن یه ماشین که شاید ارزش واقعیش 3 میلیون بود 6 میلیون پول میداد.</p><p>این جوری بود که الان کوروت میشه 2510 میلیون.کادیلاک ال دورادو میشه 80 میلیون.و امثالهم.</p><p>یکی از حسرت های ما این بود که کاش این پدیده آمریکایی سواری هیچ گاه اینترنتی نمیشد.</p><p>پیرو این صحبتهایی که کردم هم عرض کنم که آینده ی جالبی رو برای این مبحث خودمون هم نمیبینم.کما اییکه اثراتش رو داریم میبینیم به وفور که قیمت ها ر و به غیر واقعی شدن داره میره.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kj2, post: 2870748, member: 42018"] من در پست اول گفتم که این مسئله هم با افراط و تفریط های ایرانی ها به فنا رفت تقریبا. یه مثال ملموس بزنم براتون. بنده از اولین کسانی بودم تو هم نسل ها و هم سن و سال های خودم که به ماشینای امریکایی علاقه مند شدم. اون موقع میشد یه پونتیاک ترنزام 78 خیلی سالم رو با4 میلیون خرید.یا یه کامارو نسل اول مدل 68-69 رو با 2.5 خرید و خیلیاشون هم زیر یک میلیون.از موستانگ بگیر تا انواع دوج وشورولت و لینکلن و خلاصه همه چیز.دیگه ماشینای خاص مثل کوروت بود که میرفت مثلا رو 8 میلیون 9 میلیون.صحبت برا کی هستش؟؟ سال 80 تقریبا. دکتر علویزاده که از دوستان خیلی خوبمه و بچه آستا اشرفیه هستش و خودشم دو سه تا ترنز ام در حد داره ابتدا سایت ایران ترنزام رو راه انداخت و پیرو اون ایران ماسل کارز.از اونجا بود که مردم یه خورده فهمیدند بابا این ماشینا هنوز دارن نفس میکشن.افراط کاری ها شروع شد. بچه پولداری که با دیدن دو تا فیلم عاشق ماشین امریکایی ها شده بود میومد واسه خریدن یه ماشین که شاید ارزش واقعیش 3 میلیون بود 6 میلیون پول میداد. این جوری بود که الان کوروت میشه 2510 میلیون.کادیلاک ال دورادو میشه 80 میلیون.و امثالهم. یکی از حسرت های ما این بود که کاش این پدیده آمریکایی سواری هیچ گاه اینترنتی نمیشد. پیرو این صحبتهایی که کردم هم عرض کنم که آینده ی جالبی رو برای این مبحث خودمون هم نمیبینم.کما اییکه اثراتش رو داریم میبینیم به وفور که قیمت ها ر و به غیر واقعی شدن داره میره. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
واقعا قصد و نیتتون از جمع آوری و نگهداری کنسول های قدیمی چیه؟؟؟
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft