ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
نامزهای مراسم The Game Awards 2016 مشخص شد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="aiat_gamer" data-source="post: 4149039" data-attributes="member: 19272"><p>من فکر نکنم تو هیچ نقدی به شخصیت پردازی بی نظیر این بازی اشاره کرده، حداقل من چیز خاصی ندیدم که بگم وای واقعا این قسمت بازی از نظر داستانی چه شاهکار بود. یه مقدار هم اون سیستم که اول همیشه میری یه جای جدید، یه مقدار می چرخی بعد اون نقش منفی ها پیداشون میشه تکراری شد در طول بازی به نظر من. همیشه هم اونا با یه مقدار فاصله میومدن و قشنگ وقت داشتن همه جا نیرو بکارن. این سیستم رو تو نیمه دوم بازی اینقدر تکرار کردن که دیگه یه مقدار لوس شد ماجرا. </p><p>بدون توجه به اینا چیزایی که شما داری می گی نوآوری تو خود این سری بازی هست نه نوآوری کلی. مخفی کاری، اون طناب و Melee attack چیز جدیدی نیست که تا حالا ندیده باشیم ما تو خیلی بازی ها خیلی قبلتر دیده شدن. شما چیز نو بگو که این بازی با خودش اورده، نه چیزایی که شماره قبل نداشته الان داره پس.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aiat_gamer, post: 4149039, member: 19272"] من فکر نکنم تو هیچ نقدی به شخصیت پردازی بی نظیر این بازی اشاره کرده، حداقل من چیز خاصی ندیدم که بگم وای واقعا این قسمت بازی از نظر داستانی چه شاهکار بود. یه مقدار هم اون سیستم که اول همیشه میری یه جای جدید، یه مقدار می چرخی بعد اون نقش منفی ها پیداشون میشه تکراری شد در طول بازی به نظر من. همیشه هم اونا با یه مقدار فاصله میومدن و قشنگ وقت داشتن همه جا نیرو بکارن. این سیستم رو تو نیمه دوم بازی اینقدر تکرار کردن که دیگه یه مقدار لوس شد ماجرا. بدون توجه به اینا چیزایی که شما داری می گی نوآوری تو خود این سری بازی هست نه نوآوری کلی. مخفی کاری، اون طناب و Melee attack چیز جدیدی نیست که تا حالا ندیده باشیم ما تو خیلی بازی ها خیلی قبلتر دیده شدن. شما چیز نو بگو که این بازی با خودش اورده، نه چیزایی که شماره قبل نداشته الان داره پس. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
نامزهای مراسم The Game Awards 2016 مشخص شد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft