ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
نامزهای مراسم The Game Awards 2016 مشخص شد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="MRM_3000" data-source="post: 4148999" data-attributes="member: 34197"><p>حقیقتش من بحث گرافیک رو فقط جهت مثال عرض کردم. تعصب خاصی هم روی هیچ بازی ای ندارم ولی از بحث نوآوری بخوایم بگیم شخصیت پردازی آنچارتد و داستان سرایی اون جز بزرگترین نوآوری ها حداقل توی این چند سال اخیر هست شما یه بازی مثال بزن که شخصیت پردازی ها تا این حد عمیق باشه که هر کسی با اون به راحتی ارتباط برقرار می کنه. توی گیم پلی هم سری آنچارتد همیشه جز برترین گیم پلی ها بوده و یجورایی نسخه آخر نسخه تکامل یافته کل سری هست که به اوج نقطه گیم پلی میرسه یعنی سرعت عملکرد بازی فاکتورهای جدیدی که توی بازی اضافه شده مثل حالت مخفی کاری جدیدتر و اضافه شدن طناب مخصوص دریک که همه دیدیم چقدر توی بازی تأثیر گذار بود. اضافه شدن انواع melee attack ها برای مثال : هنگام آویزان بودن روی دیوار از بغل، یا هنگامی که بالای پرتگاه شخصیت ایستاده دشمنی رو که آویزان هست با لگد انداختن و یا دشمن رو از بالا به پایین کشیدن و یا با طناب سر دشمن فرود آمدن و خلع سلاح کردن سریع دشمن و یا شروع دراماتیک بازی و... اگر این موارد نوآوری محسوب نمیشن دیگه بحثی جداست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MRM_3000, post: 4148999, member: 34197"] حقیقتش من بحث گرافیک رو فقط جهت مثال عرض کردم. تعصب خاصی هم روی هیچ بازی ای ندارم ولی از بحث نوآوری بخوایم بگیم شخصیت پردازی آنچارتد و داستان سرایی اون جز بزرگترین نوآوری ها حداقل توی این چند سال اخیر هست شما یه بازی مثال بزن که شخصیت پردازی ها تا این حد عمیق باشه که هر کسی با اون به راحتی ارتباط برقرار می کنه. توی گیم پلی هم سری آنچارتد همیشه جز برترین گیم پلی ها بوده و یجورایی نسخه آخر نسخه تکامل یافته کل سری هست که به اوج نقطه گیم پلی میرسه یعنی سرعت عملکرد بازی فاکتورهای جدیدی که توی بازی اضافه شده مثل حالت مخفی کاری جدیدتر و اضافه شدن طناب مخصوص دریک که همه دیدیم چقدر توی بازی تأثیر گذار بود. اضافه شدن انواع melee attack ها برای مثال : هنگام آویزان بودن روی دیوار از بغل، یا هنگامی که بالای پرتگاه شخصیت ایستاده دشمنی رو که آویزان هست با لگد انداختن و یا دشمن رو از بالا به پایین کشیدن و یا با طناب سر دشمن فرود آمدن و خلع سلاح کردن سریع دشمن و یا شروع دراماتیک بازی و... اگر این موارد نوآوری محسوب نمیشن دیگه بحثی جداست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
نامزهای مراسم The Game Awards 2016 مشخص شد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft