معرفی شخصیت‌ها ---Character Battle---فقط معرفی---

jeyowich

کاربر سایت
Oct 4, 2006
355
نام
م.مهدي
Jill Valentine
بلاخره نوبت jill هم رسید گفتنی ها در موردش به اندازه کافی گفته شده . کاراکتری که هم تو شماره یک بود و هم شماره سه
جیل یه خصوصیاتی داره که به اون فنون زامبی گری گفته می شه . یه چی تو مایه اهی جادوگری ساحره ها :D
فکر نمیکنم اون رزیدنت ایول خور خفنشم این فنون رو دیده باشه . :biggrin1:
البته همه شگرد هاش هست جز احضار غول آخرش که نشد تصویری ازش نشون بدم.

این شما و این هم جیل زامبی گر :D
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
2ef4z60.gif

Duke Nukem
این شخصیت، پراتاگونیست سری ای با همین نام است. وی اولین بار در شماره ی اول بازی در سال 1991 حضور یافت و تا به امروز که بیش از 10 بازی از این سری ساخته شده، وی مقام خود را در بازی حفظ نموده است.
دوک نیوکم ماموری قوی و متهاجم است که بعد از حماقت یک دانشمند و راهیابی موجودات فضایی به زمین، تنها امید برای مسئولین وی بوده و با استخدام وی به عنوان مامور شخصی، وی با تفنگ هسته ای خود به سراغ پاکسازی شهر و درست کردن وضعیت میرود.

وی تابحال در چندین بازی حضور یافته که سبکهای مختلفی داشته اند، چند نسخه ی اول سبک بازی اکشن ادونچر با نمای سایداسکرالینگ بود اما بعد از Duke Nukem 3D نمای بازی به اول شخص تغییر یافت و اکثر معروفیتی که این کاراکتر دارد به خاطر حضور وی در این بازیست.

میتوانید سه بازی معروف وی، یعنی بازی اصلی، شماره ی دوم و DN 3d را از صفحه ی زیر پیدا کنید تا این اثر عالی را از دست نداده باشید:
http://www.dosgamesarchive.com/list/#D
 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
ديدم بد نيست شخصيت Nero معرفي كنم با اين كه خيلي ها ميشناسن ولي الان خيلي ها هم نميدونند Dante با Nero فرقشون چيه :biggrin1:.

Nero
battlepoll_1229203425_option_1.jpg


اولين حضور : Devil May Cry 4
رنگ مو : سفيد
رنگ چشم : آبي
نژاد : انسان
جنسيت : مرد
لقب : بچه ، بزغاله!
ديالوگ معروف : Power… Give me more power!

Nero يكي از شخصيت هاي قابل بازي در سري DMC به حساب مي آيد كه از لحاظ استيل وشكل ظاهري بسيار شبيه به Dante شخصيت اول اين سري مي باشد. بر خلاف Dante ، شخصيت Nero نژاد انساني دارد. Nero مدتي قبل از داستان DMC4 طي جنگ با يك اهريمن ! دستش شروع به تغيير مي كند چنان كه در يكي از ديالوگ ها ميگه :

from that say forth, my arm changed
از روزي كه بازوي من تغيير كرد ...

او دلداده دختري به نام Kyrie است اما Nero به دليل دوستي اي كه با برادر او (Credo) دارد به خود اجازه ابراز علاقه به Kyrie را نميدهد. Nero شخصيتي بسيار زود جوش و عصبي دارد همچنين اون چندان از كلمه Kid خوشش نمياد :biggrin1:.

Nero پس از تغيير دستش تبديل به يك نيم انسان و نيم اهريمن ميشود و مانند Dante قابليت تغيير به D.T را پيدا مي كند.

Nero داراي يك هفت تير دولول و يك شمشير است.


 

horror_08

کاربر سایت
Aug 22, 2007
2,414
نام
Ashkan
heather_6.jpg

*heather (or cheryl ) mason

هد(ز)ر میسون

رنگ مو : قهوه ای

رنگ چشم : مشکی

سن : 1. 17 سال که از زمان تولد دوبارش 17 سال میگذره.
2. 24 سال که چون هدر از شریل به وجود آمده و شریل هم قبل از به وجود آمدن هدر 7 سال داشته سن هدر در حقیقت 24 سال هست نه 17 سال.

شخصیت :هدر دارای شخصیت و تفکرات نرمال و به دور از تعصب دینی و فرقه ای هستش ، خصیصه ای دیگری که میشه برای هدر ذکر کرد شجاعتش در پذیرفتن و کنار اومدن با حقایق زندگیش هست.

هدر میسون شخصیت اصلی در silent hill3 هستش ، هدر تا قبل از ورود به جریان بازی زندگی عادی و نرمالی رو داشته ولی بعد از شروع بازی با حوادثی رو به رو میشه که جریان زندگیش رو تغییر میدند. در واقع ظهور هدر به شماره ی اول بازی برمیگرده جایی که دالیا گیلسپای به وسیله ی شریل و هدر قصد به وجود آوردن خدا رو داشته که این موضوع باعث خلق موجودی به نام سامایل میشه و بعد از نبارزه شخصیت اول شماره ی یک ( هری میسون ) با این موجود هدر از این موجود متولد میشه. در طول جریان شماره ی سوم بازی هدر تلاش میکنه حقایق گذشته اش رو که پدرش هری از اون مخفی کرده رو پیدا کنه و به طور موازی کلادیا ولف که حالا به نوعی جانشین دالیا شده قصد داره از هدر برای به وجود آوردن خدا استفاده کنه. در پایان با روشن شدن حقایق و بعد از مبارزه با موجودی که این بار کلادیا اون روخلق کرده بود ، هدر تصمیم میگیره که نامی رو که 24 سال پیش پدرش براش انتخاب کرده بود یعنی شریل رو برای خوودش انتخاب کنه.
مثل باقی شخصیت های اول در سری هدر هم تنها در شماره ی شوم بازی حضور داره و در شماره های دیگه حضور نداره و نخواهد داشت.

*توی نظرسنجی اسم هدر میسون به اشتباه الیسا گیلسپای نوشته شده ، انتظارمیره دوستانی که مسئول برگزاری مسابقه هستند این اشتباه رو تصحیح کنند.

پاینده باشید.
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
توی نظرسنجی اسم هدر میسون به اشتباه الیسا گیلسپای نوشته شده ، انتظارمیره دوستانی که مسئول برگزاری مسابقه هستند این اشتباه رو تصحیح کنند

http://www.nationmaster.com/encyclopedia/Heather-(Silent-Hill
من که تاحالا 10 دقیقه هم Silent Hill بازی نکردم میدونم که Heather Mason همون Alessa Gillespie ئه

Heather (also known as Cheryl Mason, and Alessa Gillespie) is the protagonist in Silent Hill 3. She is the first female primary character in the Silent Hill series.
 
Last edited by a moderator:

kiavash2

کاربر سایت
Aug 31, 2007
391
نام
کیاوش
kate walker
کاراکتری زیبا باهوش ماجراجو دوست داشتنی.
نقش آفرینی در بازی های syberia و syberia2
بازی سایبریا روح تازه ای در سبک ادونچر اشاره و کلیک دمید.
رای دادن به این کاراکتر زیبا باهوش ماجراجو دوست داشتنی :biggrin1: واجبه.
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
Manuel "Manny" Calavera
1621wuh.jpg

منوئل کالاورا، شخصیت اول بازی Grim Fandango، یکی از به یاد ماندنی ترین بازیهای ادونچر هست که جزء آخرین بازیهای Graphic Adventure به حساب می آید.

در این بازی، انسانها بعد از مرگ به صورت اسکلت توسط یک مقبض روح وارد دنیای مردگان میشوند و آنجا همان مقبض، به آنها توضیح میدهد که از این جا ببعد، تا دنیای دیگر (بهشت و جهنم) چهارسال پیاده راه است، که متشکل است از گذر از جنگلها و شهرهای فراوان و صعب العبور. اما براساس کاری که شخص مرده در دنیای زنده ها انجام داده است، به وی یک جایزه داده میشود که این سفر را میسر میکند، در درجه ی اول بلیت یک قطار سریع السیر که 10 دقیقه ای مسافران را به مدخل دنیای دیگر میرساند، اتوبوس، دوچرخه، پست شدن توسط تابوت و حتی عصای دستی.

منی یکی از مقبضهاست که در شهر El Marrow در دپارتمان مرگ ( DOD) به این کار مشغول است و منتظر است که به اندازه ی کافی کار کند تا بتواند به آسانی به دنیای دیگر برود. اما کار وی برخلاف همکارش، دامینو، کساد است و روحهای خوبی به وی برخورد نمیکنند. رییس DOD بعد ازینکه کساد کار منی را میبیند، وی را تهدید میکند که وی را از شرکت اخراج خواهد کرد. بنابراین منی با دوز و کلک، یکی از روحهایی که دامینو قرار است قبض کند را پیدا میکند که زنی مقدس و بدون کار خطاست و احتمال زیادی وجود دارد که بلیت بگیرد، به نام مرسدس کولار (البته فکر نکنم اسمش دقیق یادم باشه). منی روح مرسدس را قبض میکند اما وقتی که در شرکت، کارهای خوب وی را چک میکند متوجه میشود وی هیچ جایزه ای ندارد و باید پیاده به سفر خود ادامه دهد. منی به دفتر رییس میرود تا با هم مشکل را حل کنند اما مرسدس خود به راه میفتد و میرود و مشکلات منی از همینجا آغاز میشود. وی در طول چهارسال دنبال مرسدس و بلیت وی راه می افتد و در این حین پی به فساد DOD میبرد. درواقع DOD بلیتهای قطار مردگان خوب را میدزدد و به یک جنایتکار به اسم هکتور لومانز میفروشد تا وی دوباره با قیمتی بالا آنها را به مردگان دیگر بفروشد و...


 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
Raiden

28m24bl.jpg

رایدن یکی از شخصیتهای کلیدی سری Metal Gear Solid است که در قسمت دومِ شماره ی دوم بازی شخصیت اول بوده، در شماره ی سوم، به گونه ای وجود دارد (مطمئنم متوجه هستید به چه چیزی اشاره میکنم) و در شماره ی چهارم هم نقشی کلیدی را داراست.

وی را برای اولین بار به نام Snake میشناسیم، و شاید خیلی همان اول وی را اشتباه گرفته باشند زیرا درست مانند سالید اسنیک در ابتدای MGs1 یک ماسک اکسیژن به صورت زده و با کلنل کمپل در مورد انفجار کشتی ای که دو سال پیش اتفاق افتاده است صحبت میکند. اما پس از کمی پیشروی وی ماسک را از صورت خود برداشته و کلنل کمپل نیز به وی میگوید که کدنیم وی ازین ببعد رایدن است. (در آخر بازی طی صحبتی دلیل انتخاب این نام رو میشود، رایدن کدنیم یکی از ناوها(؟)ی جنگی ژاپن در جنگ جهانی دوم است).

رایدن برای پاکسازی Big Shell (صدف بزرگ)، از دست تروریستهایی که خود را Sons of Liberty مینامند از طرف دولت اعزام گردیده است. بیگ شل یک تشکیلات ساکن دریایی است که برای پاکسازی رودخانه ی هادسن از نفتی به وجود آمده است، که این نفت 2 سال پیش به خاطر انفجار یک کشتی نفت کش در این رودخانه (که قسمت اول بازی در آن میگذرد) به آب وارد گردیده است. اما درواقع، علت چیز دیگریست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر