ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مصاحبه وبسایت گیماسپات با Hideo Kojima
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Jill-Valentine" data-source="post: 4060905" data-attributes="member: 79803"><p>[ATTACH=full]62480[/ATTACH] </p><p>از آقای کوجیما در رابطه با احتمال اپیزودیک بودن عنوان " دث استرندینگ " سوال پرسیده شد ، ایشان اینگونه پاسخ دادند :</p><p></p><p>" نمیتوانم بصورت قطعی پاسخ بدهم ، هنوز مطمئن نیستم . مطمئنا در آینده این روند ( کوتاه شدن بازی ها و اپیزودیک بودن عناوین صنعت گیمینگ ) رواج خواهد یافت و من علاقهمند به این موضوع هستم . فکر نمیکنم فیلمهای سینمائی در آینده بیش از ۲ ساعت طول بکشند ، مخصوصا هنگامی که مردم توقع تجربه ای سریع همراه با مفهومی رسا را دارند .</p><p></p><p>بنابراین فکر میکنم سپری کردن زمان کوتاه تر برای توسعه ، منتشر ساختن بازی ، یکپارچگی بازخورد سریع کاربران ، و آزادی عمل در ساخت بازی المان هایی برای ساخت عناوین سینمایی و بازی ها در آینده هستند .</p><p></p><p>هماکنون فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری هستند که حداقل ۴۰ دقیقه به طول میانجامند . در ژاپن یک برنامه صبحگاهی ۱۵ دقیقه طول میکشد . فکر میکنم در آینده به این مهم خواهیم رسید ، داشتن یک برنامه ۵ قسمتی یا ۱۵ دقیقه ای . بازی های طولانی کمکم به گذشته فراموش سپرده خواهند شد . "</p><p></p><p>حالا در استودیو کوجیما پروداکشنز و پس از جدائی از شرکت کونامی ، کوجیما درباره یک توسعه دهنده مستقل بودن و ساخت عنوان بزرگی چون دث استرندینگ اینگونه میگوید :</p><p></p><p>تنها تصمیمات ظاهری ( بیرونی ) باعث تصمیمگیری من نشدند ، بلکه تصمیات من به زمانی باز میگردند که باید انتخاب میکردم عنوانی مستقل یا با بودجه ای عظیم بسازم . با اینکه مطمئن نبودم ، تصمیم گرفتم تا به مردم بیاموزم برای ساخت عناوین بزرگ ، احتیاجی به کارکردن در یک شرکت بزرگ یا جزئی از آن بودن ، ضروری نیست . نمیخواستم سازندگان و توسعه دهندگان جوان ، این تصور را داشته باشند . چیزی که خواستم اثبات کنم این بود :</p><p></p><p>• توسعه دهندگان جوان هم شانس دارند .</p><p></p><p>من همیشه به حرف دیگران گوش میدهم ، اما در انتها پس از سنجش نظرات دیگران با معیارهای خود ، کاری را که واقعا لذت میبرم انجام میدهم . در این مورد و در این برهه زمانی ، اینکه یک بازی بزرگ یا کوچک بسازم ، به تصمیمات من بازمیگردد . "</p><p></p><p>انگیزهی دیگر برای ساخت عناوین بزرگ این بود که " در ژاپن هنگامی میتوانید بازی بزرگ بسازید که عضوی از یک کمپانی بزرگ باشید . همین که از آن شرکت خارج شوید ، دیگر توانایی این کار را نخواهید داشت ، شاید هم این مطلب باور مردم باشد . من میخواهم ثابت کنم [ با ساخت دث استرندینگ ] که اینگونه نیست . "</p><p></p><p>کوجیما علاقه دارد تا توسعه دهندگان و سازندگان مستقل و جدا باشند ، همانند صنعت سینما . کوجیما اضافه میکند : " با این اتفاق ، مطمئنا چیزهای جذابی خواهیم دید "</p><p></p><p>در پایان کوجیما علاقه دارد تا روزی یک رمان نوشته یا یک فیلم بسازد ، اما وی میگوید : " الزاما [ این رمان یا فیلم ] برای طرفدارانم تا به امروز نیست . [ این رمان یا فیلم ] برای دسته ای دیگر از مردم است ، بنابراین چیزهای جدیدی کشف خواهم کرد . دوست دارم روزی این کار را تجربه کنم . "</p><p></p><p><a href="http://www.gamespot.com/articles/hideo-kojima-on-leaving-metal-gear-behind-and-star/1100-6441804/">منبع</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jill-Valentine, post: 4060905, member: 79803"] [ATTACH=full]62480[/ATTACH] از آقای کوجیما در رابطه با احتمال اپیزودیک بودن عنوان " دث استرندینگ " سوال پرسیده شد ، ایشان اینگونه پاسخ دادند : " نمیتوانم بصورت قطعی پاسخ بدهم ، هنوز مطمئن نیستم . مطمئنا در آینده این روند ( کوتاه شدن بازی ها و اپیزودیک بودن عناوین صنعت گیمینگ ) رواج خواهد یافت و من علاقهمند به این موضوع هستم . فکر نمیکنم فیلمهای سینمائی در آینده بیش از ۲ ساعت طول بکشند ، مخصوصا هنگامی که مردم توقع تجربه ای سریع همراه با مفهومی رسا را دارند . بنابراین فکر میکنم سپری کردن زمان کوتاه تر برای توسعه ، منتشر ساختن بازی ، یکپارچگی بازخورد سریع کاربران ، و آزادی عمل در ساخت بازی المان هایی برای ساخت عناوین سینمایی و بازی ها در آینده هستند . هماکنون فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری هستند که حداقل ۴۰ دقیقه به طول میانجامند . در ژاپن یک برنامه صبحگاهی ۱۵ دقیقه طول میکشد . فکر میکنم در آینده به این مهم خواهیم رسید ، داشتن یک برنامه ۵ قسمتی یا ۱۵ دقیقه ای . بازی های طولانی کمکم به گذشته فراموش سپرده خواهند شد . " حالا در استودیو کوجیما پروداکشنز و پس از جدائی از شرکت کونامی ، کوجیما درباره یک توسعه دهنده مستقل بودن و ساخت عنوان بزرگی چون دث استرندینگ اینگونه میگوید : تنها تصمیمات ظاهری ( بیرونی ) باعث تصمیمگیری من نشدند ، بلکه تصمیات من به زمانی باز میگردند که باید انتخاب میکردم عنوانی مستقل یا با بودجه ای عظیم بسازم . با اینکه مطمئن نبودم ، تصمیم گرفتم تا به مردم بیاموزم برای ساخت عناوین بزرگ ، احتیاجی به کارکردن در یک شرکت بزرگ یا جزئی از آن بودن ، ضروری نیست . نمیخواستم سازندگان و توسعه دهندگان جوان ، این تصور را داشته باشند . چیزی که خواستم اثبات کنم این بود : • توسعه دهندگان جوان هم شانس دارند . من همیشه به حرف دیگران گوش میدهم ، اما در انتها پس از سنجش نظرات دیگران با معیارهای خود ، کاری را که واقعا لذت میبرم انجام میدهم . در این مورد و در این برهه زمانی ، اینکه یک بازی بزرگ یا کوچک بسازم ، به تصمیمات من بازمیگردد . " انگیزهی دیگر برای ساخت عناوین بزرگ این بود که " در ژاپن هنگامی میتوانید بازی بزرگ بسازید که عضوی از یک کمپانی بزرگ باشید . همین که از آن شرکت خارج شوید ، دیگر توانایی این کار را نخواهید داشت ، شاید هم این مطلب باور مردم باشد . من میخواهم ثابت کنم [ با ساخت دث استرندینگ ] که اینگونه نیست . " کوجیما علاقه دارد تا توسعه دهندگان و سازندگان مستقل و جدا باشند ، همانند صنعت سینما . کوجیما اضافه میکند : " با این اتفاق ، مطمئنا چیزهای جذابی خواهیم دید " در پایان کوجیما علاقه دارد تا روزی یک رمان نوشته یا یک فیلم بسازد ، اما وی میگوید : " الزاما [ این رمان یا فیلم ] برای طرفدارانم تا به امروز نیست . [ این رمان یا فیلم ] برای دسته ای دیگر از مردم است ، بنابراین چیزهای جدیدی کشف خواهم کرد . دوست دارم روزی این کار را تجربه کنم . " [URL='http://www.gamespot.com/articles/hideo-kojima-on-leaving-metal-gear-behind-and-star/1100-6441804/']منبع[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مصاحبه وبسایت گیماسپات با Hideo Kojima
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft