ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مراسم PlayStation Experience 2017
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".Amirone" data-source="post: 4346055" data-attributes="member: 40193"><p>صنعت بازیسازی مثل سایر رشته های هنری خلاقیت میخواد ، تلاشو پشت کار وقتی نتیجه میده که هنر و ذات هنری در اختیار بازی قرار بگیره ، مثال میخوای ؟ تیم PlayDead با اون تیم کوچک اومد با UC4 رقابت کرد برای Inside ، بازی Super MeatBoy وقتی به موفقیت رسید که هنوز کاوری سازندش براش انتخاب نکرده بود . این کارگردانه که باید تشخیص بده چی درجای درست قرار بگیره ، تیم وظیفشه کاری که کارگردان میخوادو انجام بده ، زمانی که UC4 در مراحل اولیه ساخت بود نیل و بروس به طراحا گفتن برای من طرحهای مفهومیتونو بکشین اونم هر روز تا به ایده ی دلخواه برسیم ، توی PSX و نمایش لایوی که نشون دادن بازم ایده ی اولیه نیله ! ، هنرمند هر جایی خودشو نشون میده حتی با یک موسیقی !! ، نیل که بیوگرافیشو بخونی هنر رو به اوج کمال رسونده .</p><p></p><p>وقتی اسم هنر میاد اون هم هنر هشتم ، باید بدونی سختترین کار ممکنه رو داری انجام میدی ، تلاش خیلیا میکنن چه در صعت سینما چه بازیسازی ، ولی خروجیش اونطور که باید نمیشه ، مثلTO1886 یا RYSE ، مهم پرورش ایده ی هنریه که در قالب بازی به بهترین شکل ممکن پیاده بشه که کار هر کارگردانی نیست ، نمونش هیدئو کوجیما که تمام تریلرای DS جوری به هم مرتبطه که ملت از این همه خلاقیت ، و ذهن پیچیدش انگشت به دهن موندن .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".Amirone, post: 4346055, member: 40193"] صنعت بازیسازی مثل سایر رشته های هنری خلاقیت میخواد ، تلاشو پشت کار وقتی نتیجه میده که هنر و ذات هنری در اختیار بازی قرار بگیره ، مثال میخوای ؟ تیم PlayDead با اون تیم کوچک اومد با UC4 رقابت کرد برای Inside ، بازی Super MeatBoy وقتی به موفقیت رسید که هنوز کاوری سازندش براش انتخاب نکرده بود . این کارگردانه که باید تشخیص بده چی درجای درست قرار بگیره ، تیم وظیفشه کاری که کارگردان میخوادو انجام بده ، زمانی که UC4 در مراحل اولیه ساخت بود نیل و بروس به طراحا گفتن برای من طرحهای مفهومیتونو بکشین اونم هر روز تا به ایده ی دلخواه برسیم ، توی PSX و نمایش لایوی که نشون دادن بازم ایده ی اولیه نیله ! ، هنرمند هر جایی خودشو نشون میده حتی با یک موسیقی !! ، نیل که بیوگرافیشو بخونی هنر رو به اوج کمال رسونده . وقتی اسم هنر میاد اون هم هنر هشتم ، باید بدونی سختترین کار ممکنه رو داری انجام میدی ، تلاش خیلیا میکنن چه در صعت سینما چه بازیسازی ، ولی خروجیش اونطور که باید نمیشه ، مثلTO1886 یا RYSE ، مهم پرورش ایده ی هنریه که در قالب بازی به بهترین شکل ممکن پیاده بشه که کار هر کارگردانی نیست ، نمونش هیدئو کوجیما که تمام تریلرای DS جوری به هم مرتبطه که ملت از این همه خلاقیت ، و ذهن پیچیدش انگشت به دهن موندن . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مراسم PlayStation Experience 2017
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft