خبر رسمی شرکت متا از تاریخ عرضه نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی‌اش رونمایی کرد

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
358
نام
محمد جواد جعفری
شرکت متا اعلام کرده است که نسل بعدی هدست واقعیت مجازی و ترکیبی آن‌ها، Quest 3 نام خواهد داشت و در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) به بازار عرضه خواهد شد.

meta-quest-3-launch-date-1024x576-1-300x169.webp


این هدست که همچون نسل‌های قبلی اش بیشتر برای تجربه بازی‌های VR بهینه شده است، در دو مدل عرضه خواهد شد؛ مدل اول با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و مدل حجیم‌تر آن با ۵۱۲ گیگابایت، ۶۵۰ دلار ارزش گذاری شده است.

به عنوان یک کمپین تبلیغاتی که تا ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۷ بهمن ۱۴۰۲) ادامه دارد، هر دو مدل این هدست به همراه یک کپی از بازی اکشن-نقش‌آفرینی Asgard’s Wrath 2 که در ماه دسامبر (آذر) منتشر می‌شود، عرضه خواهند شد.

همچنین مدل ۵۱۲ گیگابایتی شامل اشتراک سه ماهه رایگان سرویس Meta Quest+ می‌شود. سرویسی که ماهانه ۷ دلار قیمت دارد و به مشترکینش در روز اول هر ماه، دو بازی VR رایگان می‌دهد.

لازم به ذکر است که طبق گفته مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ، سرویس Xbox Cloud Gaming هم در آذر امسال به Quest 3 خواهد آمد تا این هدست از قبل هم هیجان‌انگیزتر شود.

درنهایت طبق گفته سازندگان، Quest 3 از تمامی بازی‌های کتابخانه Quest 2 (که تعدادشان به بیش از ۵۰۰ عنوان می‌رسد)پشتیبانی خواهد کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر