خبر رسمی سونی: تریلر بازی KoTOR را به دلیل منقضی شدن مجوز موسیقی حذف کردیم.

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,602
نام
alireza
kotor.jpg

سونی تلاش کرده است تا حذف پست‌های رسانه‌های اجتماعی مربوط به بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic را شفاف‌سازی کند.

این هفته، طرفداران متوجه شدند که اکانت اصلی پلی استیشن که بازی KoTOR را در سال 2021 معرفی کرد، حذف شده است. همچنین تریلر بازی نیز خصوصی شده است.

چند روز قبل مشکلاتی در توسعه بازی KoTOR نیز گزارش شده بود. طبق گزارش‌ها، بازسازی KoTOR در چند سال گذشته با مشکلاتی روبرو بوده است. بلومبرگ تابستان گذشته ادعا کرد که استودیو سازنده Aspyr، کار روی این بازی را متوقف کرده است و آینده این عنوان در معرض خطر است. هردو خبر به این گمانه‌زنی منجر شد که این بازی می‌تواند آخرین قربانی تصمیمات شرکت مادر یعنی Embracer Group باشد. طبق استراتزی جدید امبریسر، یک سری از پروژه‌ها کنسل خواهند شد.

اکنون سونی در واکنش به شایعه‌ها‌ی مربوط به بازسازی Knights of the Old Republic بیانیه‌ای صادر کرده و مدعی شده است که این موضوع به دلیل اتمام مجوزهای موسیقی بوده است.

این بازی با همکاری بین توسعه‌دهنده Aspyr Media و شرکای تولید Lucasfilm Games و Sony Interactive Entertainment ساخته خواهد شد. این عنوان که یک بازی انحصاری زمانی برای PS5 است، در رویداد PlayStation Showcase در سپتامبر 2021 معرفی شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر