ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
سورپرایز SE لو رفت: Deus Ex: Mankind Divided (آپدیت شد)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dante Never Cry" data-source="post: 3692873" data-attributes="member: 28047"><p>خب یه سری اطلاعات جدید از مجله GI منتشر شدن که اونا رو پایینتر قرار میدم:</p><p></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">بازی دو سال بعد از HR و در سال 2029 اتفاق میوفته.</li> <li data-xf-list-type="ul">فقط به عنوان بازی تک نفره لیست شده و خبری از Multiplayer نیست.</li> <li data-xf-list-type="ul">آدام بخشی از یک زیرمجموعه دولتی جدید به نام Task Force 29 ـه. جزیی از پلیس بین الملل (اینترپل) که با نوع جدیدی از تروریسم مقابله میکنه.</li> <li data-xf-list-type="ul">آدام به طور کامل به Task Force 29 اعتماد نداره و اطلاعاتش رو با سازمان دیگه ای به نام Juggernaut Collective هم در میون میزاره.</li> <li data-xf-list-type="ul">همانند سنت دیرینه Deus Ex، بعضا ماموریت های پیچیده دریافت خواهید کرد که در اونها به هیچ یک از دو طرف نمیتونید اعتماد کنید.</li> <li data-xf-list-type="ul">باس فایت ها جوری طراحی شدن که به بازیکن اجازه میدن هرجوری دلش میخواد با اونا مبارزه کنه (کاملا اکشن، مخفی کاری و...)</li> <li data-xf-list-type="ul">Eidos نگفته کدوم پایان HR رو پایان رسمی میدونند اما گویا سعی دارن برای نوشتن پیش زمینه Mankind Divided بخش هایی از تمام پایان ها رو باهم ترکیب کنند.</li> <li data-xf-list-type="ul">داستان بازی از خیلی جهات یک داستان رستگاری برای آدام جنسن حساب میشه.</li> <li data-xf-list-type="ul">داستان این نسخه منجر به داستان و اتفاقات اولین نسخه Deus Ex میشه.</li> <li data-xf-list-type="ul">با Mankind Divided، سازنده ها دارن به اتفاقات گذشته نسخه اصلی میپردازن "آیا تصویری که از گذشته Deus Ex توی نسخه اول داشتیم درست بودن؟ آیا چیزایی کشف میکنیم که تا قبل از این نمیدونستیم؟"</li> <li data-xf-list-type="ul">تنوع زیادی به محیط اضافه شده</li> <li data-xf-list-type="ul">اینبار زن ها جزیی از دشمنای عادی بازی هم خواهند بود.</li> <li data-xf-list-type="ul">یکی از ماموریت های جنسن اون رو به ایستگاه Utulek در پراگ خواهند برد، که حالا به محله خرابه ای برای انسان های بهبود یافته(انسانماشین ها) تبدیل شده.</li> <li data-xf-list-type="ul">لقب اون محله Golem City ـه که از اسم واقعی Kowloon (منطقه ای بین چین و هونک کونگ) که به Walled City معروفه الهام گرفته شده.</li> <li data-xf-list-type="ul">خیابون ها پر از مغازه است، واحدهای مسکونی موقت روی همدیگه انبار شده و به سمت آسمون رفتن. این موضوع باعث ایجاد تنگ خفه کننده و ترسناکی شده است.</li> <li data-xf-list-type="ul">یکی از ماموریت ها پیدا کردن رهبر یکی از گروه های انسانماشینیه، اما پلیس خبرچین رو گرفته.</li> <li data-xf-list-type="ul">میتونید انتخاب کنید که برای گرفتن اطلاعات همسر خبرچین رو بترسونید یا با پلیس درگیر بشید.</li> <li data-xf-list-type="ul">همچنین جنسن میتونه کلا از این بخش بازی رد بشه و خودش جای رهبر گروه رو پیدا کنه.</li> <li data-xf-list-type="ul">اشاره شده که جنسن درگیر یه جر و بحث شدید با رهبر میشه، که دو راه حل دیپلماتیک و خشونت رو جلوی بازیکن قرار میده.</li> <li data-xf-list-type="ul">انسانماشین ها توسط پلیس با اسم Clanks (تق تقی ها) صدا زده میشن. (در واقع اونا رو بخاطر ماشین بودن بخشی از بدنشون مسخره میکنند)</li> <li data-xf-list-type="ul">میتونید هر بخشی از بازی رو به 2 صورت کاملا اکشن و کاملا مخفی کاری رد کنید.</li> <li data-xf-list-type="ul">ماموریت های فرعی قراره پر معنا باشن، به عنوان مثال بازیکن میتونه با گروه های خلاف همکاری و از اونا کمک بگیره ولی بعدا ممکنه یکی از روسای گروه از بازیکن بخواد لطفش رو جبران کنه و باعث ایجاد مزاحمت توی ماموریت اصلی بشه.</li> <li data-xf-list-type="ul">ماموریت فرعی های دست به سری و الافی (بدست آوردن یه آیتم ساده) توی بازی ندارن. تیم سازنده ماموریت های فرعی رو موقعیتی برای پردازش عمیقتر داستان و تم بازی میبینه.</li> <li data-xf-list-type="ul">2 برابر HR در این نسخه بهبود یافتن و آپگرید وجود داره.</li> <li data-xf-list-type="ul">نمونه هایی از پیشرفت/آپگرید/بهبود ها:</li> </ul><p></p><ol> <li data-xf-list-type="ol"><strong>Tesla: </strong>دارت های کوچیکی که از انگشتای جنسن در میان و به اون اجازه میدن تا با زدنشون به دشمن اونا رو به آرومی از پا در بیاره.</li> <li data-xf-list-type="ol"><strong>Silent Run (دویدن بی سر و صدا)</strong> : به جنسن اجازه میده تا بدون تولید هیچگونه صدایی به سرعت در محیط بدوه (میشه با قابلیت نامرعی شدن ترکیبش کرد)</li> <li data-xf-list-type="ol"><strong>C.A.S.I.E</strong>: به جنسن اجازه میده تا وضعیت روانی شخص رو بسنجه تا بتونه توی حرف زدن و انتخاب دیالوگ مناسب بهتر تصمیم بگیره.</li> <li data-xf-list-type="ol"><strong>PEEPS Gun</strong>: سلاح غیر کشنده که از دست رباتی جنسن بیرون اومده و بهش اجازه میده تا با آسیب رسوندن به دشمن اون رو بیهوش کنه یا بکشتش و یا از محیط فرار کنه.</li> </ol><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">بهبود/پیشرفته ها رو میشه برای استفاده سریع روی D-pad قرار داد.</li> <li data-xf-list-type="ul">بهبود ها یه میزان مشخصی از انرژی مخصوصشون رو کم میکنند و بعد از اینکه جنسن یه مدت ازشون استفاده نکنه مقداری از انرژی برمیگرده.</li> <li data-xf-list-type="ul">هنوز میشه انرژِی بهبود ها رو با مصرف کردن Bio Cell به صورت کامل پر کرد، هدف Eidos از گذاشتن سیستم پر شدن اتوماتیک انرِژی بهبود ها، این بوده که بازیکن ها رو به استفاده آزادانه تر از بهبود/پیشرفت ها تشویق کنه.</li> <li data-xf-list-type="ul">قابلیت هـک کردن از راه دور به جنسن اجازه میده تا میانبرهای جدیدی برای دور زدن دشمن پیدا کنه.</li> <li data-xf-list-type="ul">برنامه ای برای انتقال سیو ها از HR به MD وجود نداره، هرچند Eidos بعد از موفقیت HR الان دیگه تصمیم داره تا Deus Ex رو به یه سری/فرانچایز تبدیل کنه.</li> <li data-xf-list-type="ul">هیچ برنامه ای برای ساخت یک Deus Ex MMO وجود نداره.</li> <li data-xf-list-type="ul">Eidos متوجه شده که هوادارایی که نسخه اول رو به صورت مخفی کاری رفتن به نسبت اونایی که به صورت اکشن بازی کردن لذت خیلی بیشتری از HR بردن، به همین دلیل سالها روی پیشرفت و بهبود Gunplay بازی وقت گذاشتند.</li> <li data-xf-list-type="ul">مبارزات اکشن و لحظه به لحظه در Mankind Divided به خوبی و زیبایی یک سری Set Piece های از قبل تعیین شده به نظر میان که با توجه به اینکه توی گیم پلی بازی در واقع هیچ بخشی از قبل تعیین شده و Scripted نیست این یک دستاورد خیلی بزرگ برای اون حساب میشه.</li> <li data-xf-list-type="ul">جنسن میتونه در هر زمان میان درگیری ها تنظیمات سلاحش رو تغییر بده. نوع تیر رو عوض کنه، میزان شلیک رو تغییر بده، دوربین رو عوض کنه و...</li> <li data-xf-list-type="ul">بعضی دشمنا تکنولوژی های بیرونیی مثل اسکلت های خارجی یا ربات هایی برای مبارزه با جنسن دارند.</li> <li data-xf-list-type="ul">دشمنان متفاوت در بازی از سلاح ها متفاوت، بهبودهای خاص، وسایل پیشرفته دیگه برای مبارزه با جنسن استفاده میکنند، مثلا قابلیت پرش بسیار بلند و...</li> <li data-xf-list-type="ul">تمرکز سازنده روی افزایش خشونت AI ـه. قابلیت دور زدن و...</li> <li data-xf-list-type="ul">بخش های خاصی از محیط اینبار نسبت به درگیریها واکنش/تغییرات از خودشون نشون میدن.</li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dante Never Cry, post: 3692873, member: 28047"] خب یه سری اطلاعات جدید از مجله GI منتشر شدن که اونا رو پایینتر قرار میدم: [LIST] [*]بازی دو سال بعد از HR و در سال 2029 اتفاق میوفته. [*]فقط به عنوان بازی تک نفره لیست شده و خبری از Multiplayer نیست. [*]آدام بخشی از یک زیرمجموعه دولتی جدید به نام Task Force 29 ـه. جزیی از پلیس بین الملل (اینترپل) که با نوع جدیدی از تروریسم مقابله میکنه. [*]آدام به طور کامل به Task Force 29 اعتماد نداره و اطلاعاتش رو با سازمان دیگه ای به نام Juggernaut Collective هم در میون میزاره. [*]همانند سنت دیرینه Deus Ex، بعضا ماموریت های پیچیده دریافت خواهید کرد که در اونها به هیچ یک از دو طرف نمیتونید اعتماد کنید. [*]باس فایت ها جوری طراحی شدن که به بازیکن اجازه میدن هرجوری دلش میخواد با اونا مبارزه کنه (کاملا اکشن، مخفی کاری و...) [*]Eidos نگفته کدوم پایان HR رو پایان رسمی میدونند اما گویا سعی دارن برای نوشتن پیش زمینه Mankind Divided بخش هایی از تمام پایان ها رو باهم ترکیب کنند. [*]داستان بازی از خیلی جهات یک داستان رستگاری برای آدام جنسن حساب میشه. [*]داستان این نسخه منجر به داستان و اتفاقات اولین نسخه Deus Ex میشه. [*]با Mankind Divided، سازنده ها دارن به اتفاقات گذشته نسخه اصلی میپردازن "آیا تصویری که از گذشته Deus Ex توی نسخه اول داشتیم درست بودن؟ آیا چیزایی کشف میکنیم که تا قبل از این نمیدونستیم؟" [*]تنوع زیادی به محیط اضافه شده [*]اینبار زن ها جزیی از دشمنای عادی بازی هم خواهند بود. [*]یکی از ماموریت های جنسن اون رو به ایستگاه Utulek در پراگ خواهند برد، که حالا به محله خرابه ای برای انسان های بهبود یافته(انسانماشین ها) تبدیل شده. [*]لقب اون محله Golem City ـه که از اسم واقعی Kowloon (منطقه ای بین چین و هونک کونگ) که به Walled City معروفه الهام گرفته شده. [*]خیابون ها پر از مغازه است، واحدهای مسکونی موقت روی همدیگه انبار شده و به سمت آسمون رفتن. این موضوع باعث ایجاد تنگ خفه کننده و ترسناکی شده است. [*]یکی از ماموریت ها پیدا کردن رهبر یکی از گروه های انسانماشینیه، اما پلیس خبرچین رو گرفته. [*]میتونید انتخاب کنید که برای گرفتن اطلاعات همسر خبرچین رو بترسونید یا با پلیس درگیر بشید. [*]همچنین جنسن میتونه کلا از این بخش بازی رد بشه و خودش جای رهبر گروه رو پیدا کنه. [*]اشاره شده که جنسن درگیر یه جر و بحث شدید با رهبر میشه، که دو راه حل دیپلماتیک و خشونت رو جلوی بازیکن قرار میده. [*]انسانماشین ها توسط پلیس با اسم Clanks (تق تقی ها) صدا زده میشن. (در واقع اونا رو بخاطر ماشین بودن بخشی از بدنشون مسخره میکنند) [*]میتونید هر بخشی از بازی رو به 2 صورت کاملا اکشن و کاملا مخفی کاری رد کنید. [*]ماموریت های فرعی قراره پر معنا باشن، به عنوان مثال بازیکن میتونه با گروه های خلاف همکاری و از اونا کمک بگیره ولی بعدا ممکنه یکی از روسای گروه از بازیکن بخواد لطفش رو جبران کنه و باعث ایجاد مزاحمت توی ماموریت اصلی بشه. [*]ماموریت فرعی های دست به سری و الافی (بدست آوردن یه آیتم ساده) توی بازی ندارن. تیم سازنده ماموریت های فرعی رو موقعیتی برای پردازش عمیقتر داستان و تم بازی میبینه. [*]2 برابر HR در این نسخه بهبود یافتن و آپگرید وجود داره. [*]نمونه هایی از پیشرفت/آپگرید/بهبود ها: [/LIST] [LIST=1] [*][B]Tesla: [/B]دارت های کوچیکی که از انگشتای جنسن در میان و به اون اجازه میدن تا با زدنشون به دشمن اونا رو به آرومی از پا در بیاره. [*][B]Silent Run (دویدن بی سر و صدا)[/B] : به جنسن اجازه میده تا بدون تولید هیچگونه صدایی به سرعت در محیط بدوه (میشه با قابلیت نامرعی شدن ترکیبش کرد) [*][B]C.A.S.I.E[/B]: به جنسن اجازه میده تا وضعیت روانی شخص رو بسنجه تا بتونه توی حرف زدن و انتخاب دیالوگ مناسب بهتر تصمیم بگیره. [*][B]PEEPS Gun[/B]: سلاح غیر کشنده که از دست رباتی جنسن بیرون اومده و بهش اجازه میده تا با آسیب رسوندن به دشمن اون رو بیهوش کنه یا بکشتش و یا از محیط فرار کنه. [/LIST] [LIST] [*]بهبود/پیشرفته ها رو میشه برای استفاده سریع روی D-pad قرار داد. [*]بهبود ها یه میزان مشخصی از انرژی مخصوصشون رو کم میکنند و بعد از اینکه جنسن یه مدت ازشون استفاده نکنه مقداری از انرژی برمیگرده. [*]هنوز میشه انرژِی بهبود ها رو با مصرف کردن Bio Cell به صورت کامل پر کرد، هدف Eidos از گذاشتن سیستم پر شدن اتوماتیک انرِژی بهبود ها، این بوده که بازیکن ها رو به استفاده آزادانه تر از بهبود/پیشرفت ها تشویق کنه. [*]قابلیت هـک کردن از راه دور به جنسن اجازه میده تا میانبرهای جدیدی برای دور زدن دشمن پیدا کنه. [*]برنامه ای برای انتقال سیو ها از HR به MD وجود نداره، هرچند Eidos بعد از موفقیت HR الان دیگه تصمیم داره تا Deus Ex رو به یه سری/فرانچایز تبدیل کنه. [*]هیچ برنامه ای برای ساخت یک Deus Ex MMO وجود نداره. [*]Eidos متوجه شده که هوادارایی که نسخه اول رو به صورت مخفی کاری رفتن به نسبت اونایی که به صورت اکشن بازی کردن لذت خیلی بیشتری از HR بردن، به همین دلیل سالها روی پیشرفت و بهبود Gunplay بازی وقت گذاشتند. [*]مبارزات اکشن و لحظه به لحظه در Mankind Divided به خوبی و زیبایی یک سری Set Piece های از قبل تعیین شده به نظر میان که با توجه به اینکه توی گیم پلی بازی در واقع هیچ بخشی از قبل تعیین شده و Scripted نیست این یک دستاورد خیلی بزرگ برای اون حساب میشه. [*]جنسن میتونه در هر زمان میان درگیری ها تنظیمات سلاحش رو تغییر بده. نوع تیر رو عوض کنه، میزان شلیک رو تغییر بده، دوربین رو عوض کنه و... [*]بعضی دشمنا تکنولوژی های بیرونیی مثل اسکلت های خارجی یا ربات هایی برای مبارزه با جنسن دارند. [*]دشمنان متفاوت در بازی از سلاح ها متفاوت، بهبودهای خاص، وسایل پیشرفته دیگه برای مبارزه با جنسن استفاده میکنند، مثلا قابلیت پرش بسیار بلند و... [*]تمرکز سازنده روی افزایش خشونت AI ـه. قابلیت دور زدن و... [*]بخش های خاصی از محیط اینبار نسبت به درگیریها واکنش/تغییرات از خودشون نشون میدن. [/LIST] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
سورپرایز SE لو رفت: Deus Ex: Mankind Divided (آپدیت شد)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft