ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Amin n" data-source="post: 4579147" data-attributes="member: 140152"><p>دفاع فیلمبردار اپیزود سوم از تاریکی بیش از حد این اپیزود </p><p></p><p>«فابیان واگنر» که پشت دوربین اپیزود «شب طولانی» بوده میگوید تحول تصویر از تاریکی به روشنایی در فیلمبرداری اهمیت زیادی داشته است.</p><p>تصاویر اپیزود هشتاد و دو دقیقهای سوم از فصل هشتم «بازی تاجوتخت» که «شب طولانی» نام داشت، آنقدر تاریک بود که صدای اعتراض هواداران به گوش فیلمبردار سریال رسید. بینندگان بسیاری در حین پخش این قسمت به سراغ شبکههای اجتماعی رفتند تا از نور بسیار پایین سریال که دیدن وقایع را دشوار میساخت گلایه کنند. اما «فابیان واگنر» فیلمبردار «بازی تاجوتخت» به تازگی در مصاحبههای مختلفی از کارش دفاع کرده است.</p><p></p><p>واگنر در یکی از این مصاحبهها با «وایرد» میگوید مشکل میتواند از تنظیمات تلویزیون بیننده باشد و نه فیلمبرداری سریال: «بخش زیادی از این مشکل به این برمیگردد که بسیاری از مردم نحوهی تنظیم تلویزیونهای خود را نمیدانند. بسیاری دیگر نیز متأسفانه بر روی تبلتهای کوچک آن را نگاه میکنند که به هیچ وجه مناسب چنین سریالی نیستند.»</p><p></p><p>واگنر انکار نمیکند که ر فیلمبرداری «شب طولانی» از طیف رنگهای تیره استفاده شده، اما میگوید این تصمیم که از نور در صحنههای نبرد شبانه بیش از حد استفاده نشود عمدی بوده است. این فیلمبردار میگوید: «به هر شکل دیگری از آب درمیآمد درست نمیبود. هرآنچه ما میخواستیم مردم ببینند دیدهاند.»</p><p></p><p>همانگونه که واگنر در مصاحبهی دیگری با «ونتی فر» توضیح میدهد، هدف او برای نمایش ظاهر «نبرد وینترفل» این بوده که تحول از ظلمت به نور با تلاش و دستیابی به پیروزی شخصیتها تطابق داشته باشد. با تاریک کردن تصویر، زبانه کشیدن شعلههای آتش به عنوان نماد امید بیشتر به چشم میآید. برای نمونه نگاه کنید به صحنهی شعلهور شدن شمشیرهای دتراکیها. هدف این بوده است که آتش در حین نبرد تکامل یابد تا روایت نور با روایت شخصیتها همراه شود.</p><p>سخنگوی شبکهی HBO نیز در مصاحبه با «مادربرد» در پاسخ به این سؤال که آیا شبکه باید مسؤلیت این اشتباه را برعهده بگیرد یا نه میگوید: «در هیچیک از پلتفرمهای HBO مشکلی وجود نداشته است.» واگنر اپیزودهای متعددی از «بازی تاج و تخت» از جمله «نبرد حرامزادگان» را با همکاری «میگل ساپوچنیک» تصویربرداری کرده است. این دو یک بار دیگر با اپیزود ماقبل پایانی فصل هشتم بازخواهند گشت.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amin n, post: 4579147, member: 140152"] دفاع فیلمبردار اپیزود سوم از تاریکی بیش از حد این اپیزود «فابیان واگنر» که پشت دوربین اپیزود «شب طولانی» بوده میگوید تحول تصویر از تاریکی به روشنایی در فیلمبرداری اهمیت زیادی داشته است. تصاویر اپیزود هشتاد و دو دقیقهای سوم از فصل هشتم «بازی تاجوتخت» که «شب طولانی» نام داشت، آنقدر تاریک بود که صدای اعتراض هواداران به گوش فیلمبردار سریال رسید. بینندگان بسیاری در حین پخش این قسمت به سراغ شبکههای اجتماعی رفتند تا از نور بسیار پایین سریال که دیدن وقایع را دشوار میساخت گلایه کنند. اما «فابیان واگنر» فیلمبردار «بازی تاجوتخت» به تازگی در مصاحبههای مختلفی از کارش دفاع کرده است. واگنر در یکی از این مصاحبهها با «وایرد» میگوید مشکل میتواند از تنظیمات تلویزیون بیننده باشد و نه فیلمبرداری سریال: «بخش زیادی از این مشکل به این برمیگردد که بسیاری از مردم نحوهی تنظیم تلویزیونهای خود را نمیدانند. بسیاری دیگر نیز متأسفانه بر روی تبلتهای کوچک آن را نگاه میکنند که به هیچ وجه مناسب چنین سریالی نیستند.» واگنر انکار نمیکند که ر فیلمبرداری «شب طولانی» از طیف رنگهای تیره استفاده شده، اما میگوید این تصمیم که از نور در صحنههای نبرد شبانه بیش از حد استفاده نشود عمدی بوده است. این فیلمبردار میگوید: «به هر شکل دیگری از آب درمیآمد درست نمیبود. هرآنچه ما میخواستیم مردم ببینند دیدهاند.» همانگونه که واگنر در مصاحبهی دیگری با «ونتی فر» توضیح میدهد، هدف او برای نمایش ظاهر «نبرد وینترفل» این بوده که تحول از ظلمت به نور با تلاش و دستیابی به پیروزی شخصیتها تطابق داشته باشد. با تاریک کردن تصویر، زبانه کشیدن شعلههای آتش به عنوان نماد امید بیشتر به چشم میآید. برای نمونه نگاه کنید به صحنهی شعلهور شدن شمشیرهای دتراکیها. هدف این بوده است که آتش در حین نبرد تکامل یابد تا روایت نور با روایت شخصیتها همراه شود. سخنگوی شبکهی HBO نیز در مصاحبه با «مادربرد» در پاسخ به این سؤال که آیا شبکه باید مسؤلیت این اشتباه را برعهده بگیرد یا نه میگوید: «در هیچیک از پلتفرمهای HBO مشکلی وجود نداشته است.» واگنر اپیزودهای متعددی از «بازی تاج و تخت» از جمله «نبرد حرامزادگان» را با همکاری «میگل ساپوچنیک» تصویربرداری کرده است. این دو یک بار دیگر با اپیزود ماقبل پایانی فصل هشتم بازخواهند گشت. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft