ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
سرنوشت نهایی دنیای بازی | مروری بر آینده ژانر بازیها
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="The Fade" data-source="post: 3937142" data-attributes="member: 63921"><p>سلام رفیق. ممنون بابت مقالهات و خسته نباشی. فکر کنم مهمترین موضوع این روزهای صنعت گیم رو مورد بررسی قرار دادی.</p><p>از نظرم گیم و هر چیزی مربوط به اون، حول تجربهی چیزی میگذره که ما نمیتونیم توی دنیای واقعی دنبالش باشیم اما گیم میتونه اون رو برامون فراهم کنه ولی به مرور این جا افتاد که گیمر خودش محوریت اصلی برای رقمخوردن این اتفاقاته. الان اکثرمون آزادی عمل در بازی رو دوست داریم. چرا؟ چون به ما اجازه میده که استایل و سبک بازی خودمون رو داشتهباشیم. این چیزیه که اکثرا گیمرها خواهان اون هستند و به مرور تبدیل به استاندارد خواهد شد. من با این جملهات به شدت موافقم ...</p><p></p><p>ساختن یک جهان، وسوسه ی خیلی خوبی برای یک گیمره که درگیر یک عنوان بشه. البته معتقدم باید تعداد عناوین خطی هم زیاد باشه تا روزی از اهمیت روایت داستان کم نشه ولی در یک کلام Open-World یعنی؛ شکل بخشیدن به تصورات در جهانی که خارج از این جاست.</p><p>بازم مرسی وحید. راستی، از لفظ اول شخص استفاده کن برای مقاله هات، مثل این: می خواهم به این مسئله بپردازم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The Fade, post: 3937142, member: 63921"] سلام رفیق. ممنون بابت مقالهات و خسته نباشی. فکر کنم مهمترین موضوع این روزهای صنعت گیم رو مورد بررسی قرار دادی. از نظرم گیم و هر چیزی مربوط به اون، حول تجربهی چیزی میگذره که ما نمیتونیم توی دنیای واقعی دنبالش باشیم اما گیم میتونه اون رو برامون فراهم کنه ولی به مرور این جا افتاد که گیمر خودش محوریت اصلی برای رقمخوردن این اتفاقاته. الان اکثرمون آزادی عمل در بازی رو دوست داریم. چرا؟ چون به ما اجازه میده که استایل و سبک بازی خودمون رو داشتهباشیم. این چیزیه که اکثرا گیمرها خواهان اون هستند و به مرور تبدیل به استاندارد خواهد شد. من با این جملهات به شدت موافقم ... ساختن یک جهان، وسوسه ی خیلی خوبی برای یک گیمره که درگیر یک عنوان بشه. البته معتقدم باید تعداد عناوین خطی هم زیاد باشه تا روزی از اهمیت روایت داستان کم نشه ولی در یک کلام Open-World یعنی؛ شکل بخشیدن به تصورات در جهانی که خارج از این جاست. بازم مرسی وحید. راستی، از لفظ اول شخص استفاده کن برای مقاله هات، مثل این: می خواهم به این مسئله بپردازم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
سرنوشت نهایی دنیای بازی | مروری بر آینده ژانر بازیها
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft