ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
در مورد بازیه در حال ساختمون نظر بدید همش اعمال می شه!!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="NeverPoint" data-source="post: 774274" data-attributes="member: 34721"><p>طرحت خوب بود ولی اگه همه ی اینها تو یه محیط باشه، اونوقت بازی اونقدر پیچیده می شه که نمی تونیم آخرش جعمش کنیم. یعنی اگه هر مرحله و یه صحنه ی جداگونه یا همون محیط جداگونه باشه اونوقت اسکریپت های هر مرحله تو فابل های همون مرحله ست و اینجوری مثلا اسکریپت های مرحله ی هلیکوپتر با اول شخص مخلوط نمی شه. اینهایی که گفتی ایده های خوبی اند ولی اگه یه جا باشند خیلی به هم ربط دادنش پیچیده و سخت می شه. همون حالت هرمرحله تو یه منطقه(مثل COD) خیلی بهتر و ساختش خیلی آسونتره.</p><p>تکسچر زمین هم از شانس ما سیستم زمین سازی انجین از شیدر پشتیبانی نمی کنه و نمی تونیم Bumpmap و normalmap بدیم و یه ذره بد می شه و کیفیتش میاد پایین. حالا فعلا با همین تکسچرها می سازم تا دموی بازی آماده شه و بعدا یه برنامه ی خوب اگه شد برای زمین سازی پیدا می کنم که با انجین هم کار کنه. چون اگه شیدر نشه به زمین داد اونوقت بارون رو هم نمیشه رو زمین نشون داد. فعلا دارم بدون شیدر می سازم ولی سعی می کنم عالی در بیاد. اگه رنگ بندیش به زرد بزنه خوب می شه. با یه چند تا علف و مه و دود می شه جو رو القا کرد.</p><p>در ضمن اگه شیدر آب دریا رو هم پیدا کردم یه مرحله ی قایق موتوری می زاریم. البته شاید شما فقط بتونید شلیک کنید. مثلا شلیک به ساحل دشمن یا حمله به کشتی هاشون. خلاصه باید یه تنوعی به مراحل بدیم.</p><p>انشالله فردا اگه انرژی داشتم( به خاطر ماه رمضان) مرحله ی مقدمه تموم می شه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NeverPoint, post: 774274, member: 34721"] طرحت خوب بود ولی اگه همه ی اینها تو یه محیط باشه، اونوقت بازی اونقدر پیچیده می شه که نمی تونیم آخرش جعمش کنیم. یعنی اگه هر مرحله و یه صحنه ی جداگونه یا همون محیط جداگونه باشه اونوقت اسکریپت های هر مرحله تو فابل های همون مرحله ست و اینجوری مثلا اسکریپت های مرحله ی هلیکوپتر با اول شخص مخلوط نمی شه. اینهایی که گفتی ایده های خوبی اند ولی اگه یه جا باشند خیلی به هم ربط دادنش پیچیده و سخت می شه. همون حالت هرمرحله تو یه منطقه(مثل COD) خیلی بهتر و ساختش خیلی آسونتره. تکسچر زمین هم از شانس ما سیستم زمین سازی انجین از شیدر پشتیبانی نمی کنه و نمی تونیم Bumpmap و normalmap بدیم و یه ذره بد می شه و کیفیتش میاد پایین. حالا فعلا با همین تکسچرها می سازم تا دموی بازی آماده شه و بعدا یه برنامه ی خوب اگه شد برای زمین سازی پیدا می کنم که با انجین هم کار کنه. چون اگه شیدر نشه به زمین داد اونوقت بارون رو هم نمیشه رو زمین نشون داد. فعلا دارم بدون شیدر می سازم ولی سعی می کنم عالی در بیاد. اگه رنگ بندیش به زرد بزنه خوب می شه. با یه چند تا علف و مه و دود می شه جو رو القا کرد. در ضمن اگه شیدر آب دریا رو هم پیدا کردم یه مرحله ی قایق موتوری می زاریم. البته شاید شما فقط بتونید شلیک کنید. مثلا شلیک به ساحل دشمن یا حمله به کشتی هاشون. خلاصه باید یه تنوعی به مراحل بدیم. انشالله فردا اگه انرژی داشتم( به خاطر ماه رمضان) مرحله ی مقدمه تموم می شه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
در مورد بازیه در حال ساختمون نظر بدید همش اعمال می شه!!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft