خبر: بازي سازان آمريكايي و كانادايي دست به كار شدند

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
Lighthouse Interactive یک عنوان جدید در دست ساخت را اعلام کرد. این بازی Overclocked نام داشته و توسط استودیوی المان House of Tales در دست ساخت است. سبک بازی ماجراجویی است و روایت ماجراهای عجیب زندگی یک کشیش است. بازی به طور کلی دارای شش شخصیت قابل انتخاب است که در بازی می توانید بین آن ها Swith( رفتن از یک شخصیت به شخصیت دیگر) کنید.
-------------------------------
دیگر بازی اعلام شده Belief & Betrayal نام دارد که در دوران امروزی اتفاق می افتد و شخصیت اصلی آن Jonathan Danter نام دارد که به دنبال قاتلین عموی خود است و در پی آن به واتیکان. لندن.ونیز سفر می کند. بازی توسط Artematica Entertainment در دست ساخت است.
-------------------------------
سومین بازی Undercover: Operation Wintersun نام دارد. بازی توسط Sproing Interactive Media در دست ساخت است و موضوع آن جنگ حهانی دوم است جایی که آلمان ها در حال کار بر روی یک پروژه اتمی بسیار خطرناک هستند. مامور انگلیسی Dr. John Russell دست به کار می شود تا اطلاعاتی در مورد این پروژه خطرناک به دست اورد.
Belief & Betrayal و Undercover: Operation Wintersun تابستان امسال و Overclocked اوایل سال ۲۰۰۸ منتشر خواهد شد. هر سه بازی برای PC هستند.
-----------------
از مديران معذرت ميخوام لطفا اين تاپيك را پاك نكنيد چون اين سه خبر دنباله ي هم بود.منبع هم همين طور خبر رو اعلام كرده بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر