!! خبری خوش برای تمام لایو بازان !!

soheilsb

کاربر سایت
Sep 24, 2006
139
دوستان
همانطور که می دانید چند روزی است که مایکروسافت بجان همه ما افتاده است. خب این مسئله برای کسانی که اصلا از بازیهای آنلاین استفاده نمی کردند مهم نخواهد بود. ولی برای لایو بازان اوضاع بغرنج شده است. ولی به هر حال همه ما می دانستیم که از روشی غیر قانونی مشغول استفاده بودیم و کار بالاخره به اینجا می رسید. بهر حال... خبر خوش اینکه تعدادی از بازیهای 360 دارای قابلیتی با عنوان System Link هستند. این قابلیت این امکان را به بازیگر می دهد که در یک شبکه دستگاه 360 خود را به دستگاههای 360 دیگر موجود در آن شبکه متصل کند. چیزی شبیه LAN Play خودمان.
حال این امکان وجود دارد که بتوسط سرورهایی که وجود دارند از این قابلیت برای تعدادی از بازیها استفاده شود که برای این کار دو نرم افزار از دو شرکت متفاوت به رایگان ارائه شده است. XLink Kai و XBconnect . روش کار به این صورت است که شما نرم افزار را بر روی کامپیوتری نصب می کنید که به اینترنت وصل است, سپس دستگاه خود را که به این کامپیوتر نصب است را روشن می کنید و در آن نرم افزار بازی خود را انتخاب کرده و دوستان اضافه می شوند و با هم بازی می کنند. در حال حاضر مدتهاست که دارندگان کنسولهای PS2-Xbox وحتی PSP از این طریق مشغول بازی با یکدیگرند و 360 نیز به این جمع اضافه شده است. ولی صحبتهای در مورد Ping تایم وجود دارد که تا زمانی که ما ایرانی ها به هم وصل نشده و چک نکنیم نمی شود مطمئنا گفت که آیا برای ما این روش انجام شدنی هست یا نه. زیرا مثلا در همین سرورها می بینید که فرضا یک شخص هلندی بدنبال دوستان هلندی می گردد تا به این معضل Ping بر نخورد. بهر حال در این زمانه تاریک که بازی در لایو برای بسیاری ناممکن شده است (هنوز خدا رو شکر برای من نشده ولی جرات رفتن به لایو رو ندارم) این روش می تواند اندکی لذت بازیهای آنلاین با این کنسول را برآورده کند. فقط بقیش همت خودتون که برین دنبالش و ته و توش رو دربیارین و در همین تاپیک بگین. چون حقیقتا من بیشتر از این وقت ندارم.
www.teamxlink.co.uk سایت برنامه
در ضمن نرم افزار مجانی است و اشتراکی بابت استفاده از سرور ها هم نمی پردازید.
فعلا هم مطمئنم این بازیها قابلیت System Link دارند:
Gears of War- Outfit-Splinter Cell: DA,Ghost Recon: Advanced War fighter, Crackdown,Saints Row,Kameo, Call of Duty 2 , Call of Duty 3, Far Cry Instincts, Halo 3 Multiplayer Beta! , Perfect dark zero, Quake 4,Rainbow 6 Vegas,Armored Core 4,Blazing Angels, PGR3,

موفق باشید دوستان.
سهیل
 

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
من نر افزار رو دانلود کردم!
این هم لینک مستقیم دانلود:
www.teamxlink.co.uk

البته من ADSL ندارم و می خوام با Dial-Up فقط امتحان کنم ببینم عملی هست یا نه!
خبرش رو بهتون می دم!
الباقی که میشه تست بازی و این حرفها رو باید دوستان که یکم امکاناتشون از ما بیشتره انجام بدن!
 

soheilsb

کاربر سایت
Sep 24, 2006
139
من نر افزار رو دانلود کردم!
این هم لینک مستقیم دانلود:
www.teamxlink.co.uk

البته من ADSL ندارم و می خوام با Dial-Up فقط امتحان کنم ببینم عملی هست یا نه!
خبرش رو بهتون می دم!
الباقی که میشه تست بازی و این حرفها رو باید دوستان که یکم امکاناتشون از ما بیشتره انجام بدن!

دوست عزیز
کار خوبی کردی
ولی 100% با دایل آپ نمی تونی برای X360 کاری کنی. شاید بتونی با PSP با دایل آپ گیم های تخته ای و یا ورق بازی کنی ولی 360 نه. این راه رو باید کسانی که ADSL دارن و هر دو تو ایران هستن امتحان کنن با هم.

سهیل
 

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
خوب بچه ها!
متوجه شدم که این کار در ایران اصلا عملی نیست! چرا که برای بازی ها XBox360 نیاز به پینگ زیر 30
هست که با این وضعیت تا چندین سال دیگه ( شاید 100 سال دیگه ) این کار غیر ممکن خواهد بود!
خود خارجی ها هم برای وصل شدن به مشکل برخوردن!
یکی اومده بود گفته بود پهنای باندم 800 و سرعت دانلودم 600 کیلوبایت هستش! و نمی تونه وصل بشه!:eek:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر