حضور جنسن اکلس در سریال Gen V، اسپین‌آف The boys، به همراه تاریخ انتشار

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
358
نام
محمد جواد جعفری
از سریال Gen V، اسپین‌آف جدید سریال موفق ‌The Boys، تریلری جدید منتشر شد که علاوه بر نشان دادن اتمسفر کلی سریال، از حضور کاراکتر Soldier Boy با بازی جنسن اکلس هم رونمایی شد.

the-boys-300x150.webp


پیش‌تر سازندگان تائید کرده بودند که کاراکترهای A-Train و Deep که نقش‌های مهمی در سریال اصلی داشتند، در این اسپین‌آف هم حضور خواهند داشت.

«هشدار اسپویل فصل سوم The Boys در پاراگراف بعد»

با اینکه در پایان فصل سوم The Boys، بنظر رسید که احتمالا کاراکتر Soldier Boy مرده است یا به کما رفته (گرچه بصورت واضح مشخص نشد)، اما بازیگر این شخصیت، جنسن اکلس، اعلام کرد Soldier Boy زنده است و همچنان در دنیای آشفته The Boys حضور خواهد داشت.

Eric Kripke که یکی از خالقین سریال Gen V است، در این رابطه گفت:« ما یک ضرب‌المثل قدیمی بین خودمان و هماکارانمان داریم که می‌گوید، تا وقتی مجبور نشدی شخصیتی را نکش؛ واقعیت این است که من نمی‌توانم پایان یافتن سریال بدون Soldier Boy را تصور کنم ».

داستان سریال Gen V درمورد این است که وات (Vought) چگونه نوجوانان را در یک آکادمی خاص آموزش می‌دهد تا به مبارزانی ماهر و وفادار، به این کمپانی قهرمان سازی، تبدیل شوند؛ اگرچه با توجه به خلاصه داستان و کم سن‌ بودن کاراکترهای آن نسبت به The Boys، شاید بنظر برسد که با اثر «نرم‌تری» روبه‌رو هستیم، اما سازندگان در تریلرهای این سریال با نشون دادن خشونت افسار گسیخته و خاص این فرانچایز در عنوان جدید جهان «پسران»، نشان دادند که با یک اثر جدی و خشن مانند سریال اصلی طرف هستیم.

در نهایت این سریال از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) با انتشار سه قسمت در پرایم ویدئو، کار خود را شروع می‌کند و قسمت‌های باقی مانده هم، بصورت هفتگی منتشر خواهند شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر