خبر رسمی جزئیات داستان بازی FAR CRY 7 افشا شد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
Screenshot_20230927-175312_X.jpg
جزئیات جدیدی را در مورد نسخه‌ی بعدی بازی Fary Cry به دست آمده است. بازی بعدی که از آن به عنوان Far Cry 7 یاد می شود و در داخل شرکت با نام Project Blackbird شناخته می شود، قرار است در پاییز 2025 منتشر شود. این بازی توسط Ubisoft Montreal توسعه می یابد. در ساخت بازیهای قبلی Fary Cry از موتور بازیسازی Dunia استفاده میشد، اما برای Far Cry 7 از موتور بازیسازی Snowdrop استفاده خواهد شد.

در اوایل سال جاری، اطلاعاتی از بازی Far Cry 7 افشا شد که نشان می‌دهد این بازی Far Cry: Rise نام‌گذاری می‌شود. در اطلاعات افشا شده گفته شده بود که بازی در جزیره‌ای استوایی ساختگی به نام کیمسان، که می‌توان آن را در دریای زرد در کنار کره پیدا کرد، اتفاق می‌افتد. منابع آگاه گفته اند که این درز کاملاً نادرست است، بنابراین ما به اطلاعات بیشتری از این شایعه نمی پردازیم.

با صحبت با منابع، مشخص شد که نسخه‌ی بعدی این سری، داستانی غیرخطی خواهد داشت. داستان حول محور نجات خانواده ربوده شده بازیکن است. گفته شد که داستان بازی حول محور خانواده‌ای ثروتمند می‌چرخد که توسط یک گروه شرور به نام پسران حقیقت ربوده شده‌اند. در حالی که جزئیات دقیق دردسترس نیست و با توجه به مرحله توسعه بازی که تکمیل نشده است، گفته شد که فرض کمپین این است که بازیکن بتواند تمام خانواده خود را در یک بازه زمانی خاص نجات دهد. در حال حاضر، تایمر فعلی درون بازی 72 ساعت یا 24 ساعت در زمان واقعی است. اما گفته شد زمانی که بازیکن وارد یکی از خانه های امن در بازی می شود، تایمر را می تواند متوقف کند.

داستان غیرخطی Far Cry 7 به این معنی است که اعضای خانواده به ترتیب نیازی به نجات ندارند و ممکن است برخی از اعضای خانواده کشته شوند که بر داستان تأثیر می گذارد. در حالی که جزئیات هنوز کمی مبهم است، می‌دانیم که هدف از بین بردن پسران حقیقت است و برای تکمیل ۱۰۰ درصد بازی، باید تمام اعضای خانواده‌تان را نجات دهید.

برای یافتن اعضای خانواده‌تان، گفته شده که در Far Cry 7 مکانیزم بازجویی جدیدی را به بازی معرفی می‌کند. در این مکانیزم جدید، لزوماً نیازی نیست که اطلاعات مورد نیاز خود را از دشمن دریافت کنید. گفته شده که گاهی دشمنان اطلاعات را رها می‌کنند، گاهی دروغ می‌گویند، ساکت می‌مانند یا حتی گاهی فرار می‌کنند.

یوبی‌سافت اخیراً به‌صورت پراکنده در اعلان‌های بازی‌های خود صحبت کرده است، به طوری که بازی‌هایی مانند The Division 3 به‌طور تصادفی در یک ایمیل اعلام کرده است. بنابراین مشخص نیست که اطلاعات رسمی چه زمانی منتشر می‌شود.
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
فکر کنم از معدود کسایی هستم که فارکرای ۶ رو خیلی دوس داشتم و واقعا سرگرمم میکرد. البته داستان و کرکتراش نسبت به ۵ افت داشت خصوصا شخصیتاش. اینکه کات‌سین‌های بازی هم ۳۰فریم بودن با یه کیفیت خیلی داغون هم خیلی ضربه زده بود به داستان و شخصیت‌پردازی‌ها. ازون طرف گیم‌پلی بازی خیلی خوب بود. گان‌پلی بازی عجیب پیشرفت کرده بود نسبت به نسخه‌های قبلی. البته من دی وان بازی نکردمش و بعد اینکه با کلی آپدیت وضعیتش بهتر شد، خریدمش. تنوع سلاح‌ها خیلی خوب بود. هر کدوم حس خاص خودشونو داشتن. استفاده عالیشون از دوال سنس هم خیلی کمک کرده بود به بهتر شدن تجربه. مپ بازی خیلی خوشگل بود. واقعا یکی از زیباترین گرافیکای این نسل بود برای من. نکته‌ی خیلی خوب سری فارکرای خصوصا ۵ و ۶، کواپ به شدت فانشه که حتی میتونید کل بازی رو کواپ برید و تحمل بازی هم واستون راحتر بشه اگه خیلی باهاش حال نمیکنید. در کل منتظر نسخه بعدی هستیم.

موفق باشیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر