ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
مطبوعات و دنیای بازیها
بحث پیرامون مجله بازیرایانه
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Barry Burton" data-source="post: 615346" data-attributes="member: 31956"><p>سلام</p><p></p><p>شهریار جان در مورد به وجود نیومدن تغییر من هم با شما موافقم و خودمم در اول صحبتم به این موضوع اشاره کردم و جواب سوالی که الان از من پرسیدید رو هم دادم . وقتی شرکتی به یک قاعده کلی و جذاب می رسه . تا جایی که تنها رقیب خودش رو مجبور به اطاعت و پیروی از اون المان ها و سبک می کنه . چرا باید در اون مکانیزم تغییر ایجاد کنه ؟ چرا وقتی گیم پلی یک بازی کاملا می تونه المان های جذاب و سرعتی یک مسابقه فوتبال رو به نمایش بذاره در اون تغییر ایجاد کنه و با این کارش ثابت کنه که دارای ضعف نیست !؟ تغییر رو در هنگامی جرا می کنن که با ضعف یا مشکلی مواجه باشند . وقتی با ساختاری روبرو هستیم که شرکت رقیب به تقلید از اون بر امده چه دلیلی بر ایجاد تغییر هست !؟ بر عکس سری بازی فیفا که هر نوع پیشرفتی داشته به دلیل تقلید از این سری بازی و نزدیک شدن به اون بوده . من فکر می کنم دلیل تغییر نکردن مکانیزم سری بازی pes برای خیلی ها هنوز به طور کامل جا نیفتاده باشه . البته خدایی نکرده سو ء تفاهم نشه . </p><p></p><p>و البته لازم به ذکر هست که بگیم : <strong>تغییراتی که بر گرفته از همین گیم پلی بدون تغییر pes بوده.</strong></p><p></p><p>به نظر من تمامی pes باز ها که سالیان سال هست می دونن از گیم پلی این بازی چی می خوان منکر خواهند شد .</p><p></p><p>ساختار دفاعی تیم بسته بر چینش بازیکن در مهره ها مشکل دار می شه ! شما کجای بازی pes دیدی وقتی یک نفر توپ رو می بره لب خط 4 تا بازیکن دور اون حلقه می زنن !!؟ این موضوع کاملا بستگی به دستورات شما به بازیکن داره . اون فیفایی که شما از انسجام دفاعیش تعریف می کنی . تقریبا احتیاجی به انسجام دفاعی نداره ! چون وقتی در یک بازی با رفلکس بسیار پایین و کند از بازیکن ها روبرو هستیم . تا جایی که سرعت پاس کاری ها و ابعاد حرکاتی بازیکن ها رو بسیار کند و بی روح می کنه . نیازی به دفاع دیده نمی شه ! بازیکن ها از یک چرخش سریع و سانتر سریع عاجز هستند ! تقریبا حرکت با سرعت زیاد و برگشت سریع بازیکن به عقب به خاطر رفلکس پایین اون ها به یک امر غیر ممکن تبدیل می شه . در مورد وزن و ... هم که باز کاملا با شما مخالفم . خوشحال میشم با حضور شما ! 100 بار کنترل روبینیوی پا به توپ را در اختیار شما بگذارم و با فردیناند بیام سراغش ! عین 100 بار به دلیل پاور و قدرت بدنی بیشتر فردیناند در هنگام برخورد فیزیکی توپ رو فردیناند می گیره . در مورد انیمشن ها هم که به نحوه طراحی و مدلینگ و .. کاری ندارم . از لحاظ روان بودن انیمیشن ها در نوع حرکات و .. .برتری غیر قابل انکار pes واقعا محسوس هست . با این حال هر کسی نظری داره و نظر دیگران رو نمی شه تغییر داد . ولی من کلا نظرات مخالفم در مورد این مطلب شما رو بیان کردم . ممنون شهریار جان .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Barry Burton, post: 615346, member: 31956"] سلام شهریار جان در مورد به وجود نیومدن تغییر من هم با شما موافقم و خودمم در اول صحبتم به این موضوع اشاره کردم و جواب سوالی که الان از من پرسیدید رو هم دادم . وقتی شرکتی به یک قاعده کلی و جذاب می رسه . تا جایی که تنها رقیب خودش رو مجبور به اطاعت و پیروی از اون المان ها و سبک می کنه . چرا باید در اون مکانیزم تغییر ایجاد کنه ؟ چرا وقتی گیم پلی یک بازی کاملا می تونه المان های جذاب و سرعتی یک مسابقه فوتبال رو به نمایش بذاره در اون تغییر ایجاد کنه و با این کارش ثابت کنه که دارای ضعف نیست !؟ تغییر رو در هنگامی جرا می کنن که با ضعف یا مشکلی مواجه باشند . وقتی با ساختاری روبرو هستیم که شرکت رقیب به تقلید از اون بر امده چه دلیلی بر ایجاد تغییر هست !؟ بر عکس سری بازی فیفا که هر نوع پیشرفتی داشته به دلیل تقلید از این سری بازی و نزدیک شدن به اون بوده . من فکر می کنم دلیل تغییر نکردن مکانیزم سری بازی pes برای خیلی ها هنوز به طور کامل جا نیفتاده باشه . البته خدایی نکرده سو ء تفاهم نشه . و البته لازم به ذکر هست که بگیم : [B]تغییراتی که بر گرفته از همین گیم پلی بدون تغییر pes بوده.[/B] به نظر من تمامی pes باز ها که سالیان سال هست می دونن از گیم پلی این بازی چی می خوان منکر خواهند شد . ساختار دفاعی تیم بسته بر چینش بازیکن در مهره ها مشکل دار می شه ! شما کجای بازی pes دیدی وقتی یک نفر توپ رو می بره لب خط 4 تا بازیکن دور اون حلقه می زنن !!؟ این موضوع کاملا بستگی به دستورات شما به بازیکن داره . اون فیفایی که شما از انسجام دفاعیش تعریف می کنی . تقریبا احتیاجی به انسجام دفاعی نداره ! چون وقتی در یک بازی با رفلکس بسیار پایین و کند از بازیکن ها روبرو هستیم . تا جایی که سرعت پاس کاری ها و ابعاد حرکاتی بازیکن ها رو بسیار کند و بی روح می کنه . نیازی به دفاع دیده نمی شه ! بازیکن ها از یک چرخش سریع و سانتر سریع عاجز هستند ! تقریبا حرکت با سرعت زیاد و برگشت سریع بازیکن به عقب به خاطر رفلکس پایین اون ها به یک امر غیر ممکن تبدیل می شه . در مورد وزن و ... هم که باز کاملا با شما مخالفم . خوشحال میشم با حضور شما ! 100 بار کنترل روبینیوی پا به توپ را در اختیار شما بگذارم و با فردیناند بیام سراغش ! عین 100 بار به دلیل پاور و قدرت بدنی بیشتر فردیناند در هنگام برخورد فیزیکی توپ رو فردیناند می گیره . در مورد انیمشن ها هم که به نحوه طراحی و مدلینگ و .. کاری ندارم . از لحاظ روان بودن انیمیشن ها در نوع حرکات و .. .برتری غیر قابل انکار pes واقعا محسوس هست . با این حال هر کسی نظری داره و نظر دیگران رو نمی شه تغییر داد . ولی من کلا نظرات مخالفم در مورد این مطلب شما رو بیان کردم . ممنون شهریار جان . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
مطبوعات و دنیای بازیها
بحث پیرامون مجله بازیرایانه
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft