ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
اینترنت
بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="stanley" data-source="post: 4321832" data-attributes="member: 103247"><p>سلام</p><p>من دیشب اینترنت شبانه نامحدود همراه اول گرفتم ١ تا ١١ صبح اما ساعت ٣ شب برام پیامک اومد که بخاطر حجم استفاده غیرطبیعی اینترنت شما قطع شده! قبض رو که نگاه کردم دیدم که بعله با اینکه بسته فعال بوده اینترنت تعرفه عادی رفته و قبض اومده ۵٠٠ هزار تومن! بهمین خاطر هم تاریخ خرید بسته و هم ریز استفاده ای که از اینترنت انجام دادم رو از طریق همراه من چک کردم. همه چیز درست بود هم بسته ثبت شده بود و هم اینترنت رو از ساعت ١ شروع به استفاده کرده بودم. پشتیبانی که زنگ زدم پشت خط چند لحظه که معطلم کرد تا چک کنه بعدش که برگشت هیچی نگفت فقط اینکه شکایت نامه ای پر کرد و گفت جوابش ٣ تا یک هفته میاد و باید خط بررسی بشه. من بهش گفتم همه چیز ثبت شده و مشخصه چی رو باید بررسی کنید که یک هفته زمان لازمه؟ گفت این روندشه و در صورت ضرر هزینه پرداخت میشه! و هیچ حرفی از اینکه اشتباه رخ داده نزد! حالا نمیدونم تا حالا کسی شده همچون مشکلی براش پیش بیاد و هزینه هاش رو براش برگردونن؟ کار دیگه ای هم میشه انجام داد یا روندش همینه؟</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stanley, post: 4321832, member: 103247"] سلام من دیشب اینترنت شبانه نامحدود همراه اول گرفتم ١ تا ١١ صبح اما ساعت ٣ شب برام پیامک اومد که بخاطر حجم استفاده غیرطبیعی اینترنت شما قطع شده! قبض رو که نگاه کردم دیدم که بعله با اینکه بسته فعال بوده اینترنت تعرفه عادی رفته و قبض اومده ۵٠٠ هزار تومن! بهمین خاطر هم تاریخ خرید بسته و هم ریز استفاده ای که از اینترنت انجام دادم رو از طریق همراه من چک کردم. همه چیز درست بود هم بسته ثبت شده بود و هم اینترنت رو از ساعت ١ شروع به استفاده کرده بودم. پشتیبانی که زنگ زدم پشت خط چند لحظه که معطلم کرد تا چک کنه بعدش که برگشت هیچی نگفت فقط اینکه شکایت نامه ای پر کرد و گفت جوابش ٣ تا یک هفته میاد و باید خط بررسی بشه. من بهش گفتم همه چیز ثبت شده و مشخصه چی رو باید بررسی کنید که یک هفته زمان لازمه؟ گفت این روندشه و در صورت ضرر هزینه پرداخت میشه! و هیچ حرفی از اینکه اشتباه رخ داده نزد! حالا نمیدونم تا حالا کسی شده همچون مشکلی براش پیش بیاد و هزینه هاش رو براش برگردونن؟ کار دیگه ای هم میشه انجام داد یا روندش همینه؟ [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
اینترنت
بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft