گزارش بازی جدیدی از فرانچایز The Elder Scrolls بدون اطلاع قبلی منتشر شده است

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
359
نام
محمد جواد جعفری
بتسدا بصورت غافیلگیر کننده‌ای و در سکوت، بازی جدیدی از سری الدر اسکرولز با نام The Elder Scrolls: Castles را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده است.

the-elder-scrolls-castles--300x169.webp


این بازی که ظاهرا در سبک عنوان Fallout Shelter توسعه داده شده، هم اکنون بصورت Early Access در استور Google Play قرار گرفته شده است.

در توضیحات این بازی در گوگل پلی می‌خوانیم :«این عنوان توسط سازنده‌گان عناوین تحسین شده Skyrim و Fallout Shelter توسعه داده شده است، در این بازی کنترل قلعه و خاندان مختص به خودتان را خواهید داشت باید در طی سال‌ها و با رشد خانواده‌ها، آن‌ها را اداره کنید و به مردم عادی نظارت کنید».

نکته عجیبی که راجع به The Elder Scrolls: Castles وجود دارد، علاوه بر اینکه بتسدا هیچ اطلاع رسانی راجع به آن نداشته، این است که نام این بازی حتی با جست و جو در گوگل پلی هم پیدا نمی‌شود و تنها راه شما برای دسترسی و دریافت آن، رفتن به صفحه خود بتسدا در این فروشگاه و پیدا کردن بازی جدید الدر اسکرولز است.

با توجه به نکات گفته شده این احتمال می‌رود که بازی The Elder Scrolls: Castles بصورت اشتباهی و زودتر از برنامه‌ریزی‌های این کمپانی، منتشر شده است و ممکن است به زودی از دسترس خارج شود.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,583
نام
Mehrdad
به به به..

با اینکه مدت هاست منتظر فال‌اوت شلتر 2 هستیم، ولی اینم خبر خیلی خوب و و خفنیه، چه حالی بده مدیریت منابع و یه همچین سبکی تو ستینگ الدر اسکرولز و قلعه و دنیای فانتزی 8->

فقط خدا کنه هرچه زودتر برای کنسول ها هم بیاد، عجیبه هم زمان نیومده، (همین الان دارم برای بار سوم شلتر رو 100 درصد میکنم O:-) 2 بار قبلا رو PS و الان رو اکس باکس...)

چقدر من عاشق این سبک بازی های شبیه سازی و توسعه و مدیریت منابع هستم ، یک سری از بهترین المان های بازی های ار تی اس قدیمی رو وارد دنیاهای جدید میکنند، الان چند تا از عکس های Castle رو دیدم و حقیقتا باید ثانیه شماری کنم که زودتر رو کنسول هم بیاد چون حوصله جدی و طولانی بازی کردن رو تبلت اینارو ندارم...

انصافا خبر بمبی محسوب میشه... این بازی ها نشون میده BGS چه استعدادی در ساخت چنین سبک هایی داره.. طوری که بازتابش رو در بازی های اصلی (بخش های ساخت و ساز و مدیریت منابع) هم میبینیم... یک بخش بسیار خفن و مهم برای یک نقش افرینی...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر