گزارش اپیک گیمز ۱۶ درصد از کارمندانش را اخراج می‌کند

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
358
نام
محمد جواد جعفری
جیسون شرایر از خبرگذاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که Epic Games، سازنده موتورهای بازیسازی آنریل انجین و همینطور بازی آنلاین Fortnite، درحال اخراج ۹۰۰ نفر است که درواقع ۱۶ درصد از کارمندان این کمپانی را تشکیل می‌دهند.

epic-games--300x169.webp


اطلاعیه‌ی این اخراج‌ها از طریق یک یادداشت، از طرف تیم سویینی که مدیرعامل اپیک گیمز است، به کارمندان رسیده است.

سویینی در این یادداشت نوشت: مدتی است که ما بیشتر از درآمدمان خرج می‌کنیم و در تکامل بعدی اپیک سرمایه گذاری می‌کنیم که چیزی نیست جز، تبدیل Fortnite به یک اکوسیستم الهام گرفته از متاورس؛ مدت‌ها خوش‌بین بودیم که می‌توانیم بدون اخراج نیروی کار به این هدف برسیم، اما با نگاه به گذشته می‌بینم که این غیرممکن بود. افراد ما در اپیک تلاش‌های مستمری برای کاهش هزینه‌ها داشتند، مثل رساندن تعداد استخدامی‌های جدید به صفر و کاهش هزینه‌های عملیاتی در مواردی مانند بازاریابی و رویدادها، اما ما همچنان فاصله زیادی با پایداری مالی داشتیم. ما به این نتیجه رسیدیم که اخراج‌ها تنها راه است و انجام آن در حال حاضر و در این مقیاس، باعث تثبیت مالی ما خواهد شد.

اخراج کارمندان شرکت‌های تکنولوژی و بازیسازی با توجه به شرایط اقتصادی دنیا، نمونه‌های دیگری هم در سال گذشته داشته است، مثل اخراج ۱۰ هزار کارمند مایکروسافت، تعدیل نیروی ۱۰ درصدی CD Project Red، و اتفاقات مشابه در شرکت‌ها و استودیوهای Unity، Blizzard، Crystal Dynamics و …
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر