ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Resident Evil 4 Remake
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".Amirone" data-source="post: 5244605" data-attributes="member: 40193"><p>دلیل دارم که در کنار ایول 6 می ذارمش، بازی یک میکس از مانستر هانتر، ولفنشتاین، کال آو، ترمیناتور، آنابل، P.T از نوع ملو و به مقدار زیاد اکشن پر زرقوبرقه، حالا اگه خوب بگردید نشونه هایی از ایول هم شاید بتونید پیدا کنید!</p><p>انمی ها مخصوصا lycanـها در همون سطح ایول 6 قرار می گیرن و نباید در مورد منطق حضورشون صحبت کنم چون فقط هستن که سرگرمتون کنن! و شلنگ رو به همه جا گرفتن بدون اینکه منطق درستی با توجه به آزمایشات پشتش باشه مثل ایول 6، اگر با منطق شما بخوام قضاوت کنم پس نباید به ایول 6 بگید زباله! اون هم مثل ایول 8 از هر مورد جکوجونور که فکر کنید چپونده بود داخل بازی تا مثلا تنوع داشته باشه! انمی ها روی بالاترین درجه سختی بازی، بالانسی برای مبارزه باهاشون وجود نداره بخاطر کند بودن حرکات شما و سرعتی بودنشون، چالش وقتی معنی می ده که تمام عناصر گیم پلی در جای درست خودشون قرار گرفته باشن ولی وقتی ایول رو می ریزی توی کال آو ها این موارد خودشو نشون می ده. وقتی از ایول 4 مثال میارید با وجود دوربین روی شانه و اکشن شدن، این تغییرات با تمام مکانیزم های گیم پلی همخونی داشت و با برخی نواقص کوچکش برای هر اتفاقی دلیلی وجود داشت، اینکه بگیم نسخه 8 مثل ایول 4 اکشن بود یا رفرنس هایی داشت پس اوکیه، منطقی نیست چون ORC فرعی و ایول 6 هم به همین شکل می شه مثال آورد براش. باس های بازی برخلاف طراحی خیلی خوبشون، موقع مبارزات بشدت ناامیدکنندن و در حد همون مگس و دایناسور ایول 6هستن، از ربات (هایزنبرگ) هم میشه مثال آورد که خود MW3ــه! داستان بازی به عنوان ادامه ایول 7 شایسته نبودو خیلی پرت شد از جریانات نسخه ای که خودش دنباله مستقیم محسوب می شه؛ نمی دونم داستان رو به BSAA می برن با توجه به اندینگ یا خیر، ولی یه چیزی رو خوب می دونم، با توجه به استقبال عموم مردم بخاطر دوز اکشن بالا! حتی اون هایی که ایول باز نبودن! یا اهل شوترن علاقه بهش نشون دادن، حدسم اینه که دوز اکشن در نسخه بعدی بالاتر می ره و سربازان BSAA بهتر از lycanــها جفتک می زنن!</p><p></p><p>من با نسخه 7 حال کردم با اینکه مسیر متفاوتی رو پیش گرفت، در سایر بخش ها عملکرد موفقی داشت</p><p>[MEDIA=aparat]Ftkwz[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".Amirone, post: 5244605, member: 40193"] دلیل دارم که در کنار ایول 6 می ذارمش، بازی یک میکس از مانستر هانتر، ولفنشتاین، کال آو، ترمیناتور، آنابل، P.T از نوع ملو و به مقدار زیاد اکشن پر زرقوبرقه، حالا اگه خوب بگردید نشونه هایی از ایول هم شاید بتونید پیدا کنید! انمی ها مخصوصا lycanـها در همون سطح ایول 6 قرار می گیرن و نباید در مورد منطق حضورشون صحبت کنم چون فقط هستن که سرگرمتون کنن! و شلنگ رو به همه جا گرفتن بدون اینکه منطق درستی با توجه به آزمایشات پشتش باشه مثل ایول 6، اگر با منطق شما بخوام قضاوت کنم پس نباید به ایول 6 بگید زباله! اون هم مثل ایول 8 از هر مورد جکوجونور که فکر کنید چپونده بود داخل بازی تا مثلا تنوع داشته باشه! انمی ها روی بالاترین درجه سختی بازی، بالانسی برای مبارزه باهاشون وجود نداره بخاطر کند بودن حرکات شما و سرعتی بودنشون، چالش وقتی معنی می ده که تمام عناصر گیم پلی در جای درست خودشون قرار گرفته باشن ولی وقتی ایول رو می ریزی توی کال آو ها این موارد خودشو نشون می ده. وقتی از ایول 4 مثال میارید با وجود دوربین روی شانه و اکشن شدن، این تغییرات با تمام مکانیزم های گیم پلی همخونی داشت و با برخی نواقص کوچکش برای هر اتفاقی دلیلی وجود داشت، اینکه بگیم نسخه 8 مثل ایول 4 اکشن بود یا رفرنس هایی داشت پس اوکیه، منطقی نیست چون ORC فرعی و ایول 6 هم به همین شکل می شه مثال آورد براش. باس های بازی برخلاف طراحی خیلی خوبشون، موقع مبارزات بشدت ناامیدکنندن و در حد همون مگس و دایناسور ایول 6هستن، از ربات (هایزنبرگ) هم میشه مثال آورد که خود MW3ــه! داستان بازی به عنوان ادامه ایول 7 شایسته نبودو خیلی پرت شد از جریانات نسخه ای که خودش دنباله مستقیم محسوب می شه؛ نمی دونم داستان رو به BSAA می برن با توجه به اندینگ یا خیر، ولی یه چیزی رو خوب می دونم، با توجه به استقبال عموم مردم بخاطر دوز اکشن بالا! حتی اون هایی که ایول باز نبودن! یا اهل شوترن علاقه بهش نشون دادن، حدسم اینه که دوز اکشن در نسخه بعدی بالاتر می ره و سربازان BSAA بهتر از lycanــها جفتک می زنن! من با نسخه 7 حال کردم با اینکه مسیر متفاوتی رو پیش گرفت، در سایر بخش ها عملکرد موفقی داشت [MEDIA=aparat]Ftkwz[/MEDIA] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Resident Evil 4 Remake
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft