ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Rage 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Safety &amp; Peace" data-source="post: 4584359" data-attributes="member: 67643"><p>خب ببین این موضوع برای یه سری از افراد و خصوصا در مورد بازی های OW صدق میکنه. یکی از دلایلی که من یه خرده با ویچر 3 مشکل دارم همینه. یکی از المان هایی که من به شخصه توی اینجور بازی ها برام مهم هست، چرخیدن توی محیط و لذت بردن از اون بدون انجام کار دیگه ای هست. توی ویچر 3 با اینکه محیط زیبایی خلق کردن، اما اینقدر جک و جونور توی محیط ریخته که برای اینکه لحظه آروم پیدا کنی، مجبوری مدام درگیر باشی و اینقدر این کارو تکرار میکنی که بیخیال اون قضیه میشی. مورد بعد هم پویایی و زنده بودن محیط هست که من توی اسکایریم خیلی خوب این موضوع رو حس میکردم به طوری که بعضی مواقع بیخیال پیشروی توی بازی میشدم برای مدت ها بی حرکت وایمیستادم و به یه منظره خیره میشدم و واقعا توش غرق میشدم و به موسیقی که پخش میشد گوش میدادم یا حتی بی هدف فقط راه میرفتم توی محیط ولی توی ویچر 3 به نظرم صرفا با یه محیط خیلی خوشگل روبرو هستیم و اون زنده بودن رو به هیچ وجه احساس نمیکنم و بعد از یکی دو دقیقه که یه منظره و گرافیک بازی رو تحسین میکنی، دیگه چیزی برات نداره و راهت رو میکشی و میری. بعد که همه اینا رو روی هم میذاری، میبینی که اون رفیقمون همچین بیراه هم نمیگه و تنها کاری که این مدت کردی این بوده که رفتی اینور اونور 4تا دشمن کشتی و یه داستان خیلی خوب رو شنیدی و کار دیگه ای نکردی. انگار فقط یه بازی خطی خیلی بزرگ رو تموم کردی و دنیای بزرگ بازی صرفا بزرگ هست و اونقدری نیست که تو رو برای کارهای لذت بردن ازش، ترغیب کنه. اینطور بگم که ویچر 2 مسیر به مراتب بهتری رو توی خلق اون محیطش طی کرده بود و محیط نسبتا کوچک با میزان کارهایی که باید توی بازی میکردی همخونی داشت و با یه دنیای الکی بزرگ روبرو نبودی.</p><p>در مورد سیستم مبارزات هم که نگم چون خودت بهتر از من میدونی اینا هنوز خیلی کار دارن.</p><p>چیزی که میخوام بگم اینه که صرفا یه محیط بزرگ و خوشگل ساختن کاری نداره. اگر بتونی محیطی بسازی که مخاطب رو چنان جذب کنه که حتی بیخیال خط داستانی و پیشبرد بازی بشه، اونوقت میشه گفت موفق بودی. کاری که به نظرم امثال RDR و اسکایریم خوب از عهده-ش بر اومدن (در مورد GTA نمیتونم نظر بدم چون زیاد باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم).</p><p>===</p><p>به جای اینکه اون دوستمون رو مسخره کنید، اگر فکر میکنین خیلی دانش و اطلاعات دارید، با دلیل بهش توضیح بدین چرا اشتباه میکنه و بحث کنید که در نهایت باز هم به نظر شخصی میرسیم و نظر هر کس بسته به انتظاراتی که داره، محترمه. یه تفاوت خیلی کوچکی هست بین اونی که با یه سری چیزا توی یه بازی مشکل داره ولی هنوزم اون بازی رو انجام میده (چون از یه سری چیزای دیگه-ش لذت میبره) و اونی که هدفش صرفا تخریب کردن و لودگیه.</p><p>===</p><p>به نظرم تاپیک داره خیلی بیراهه میره. اگر میخواییم در این مورد بحث کنیم، بریم توی پروفایل.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Safety & Peace, post: 4584359, member: 67643"] خب ببین این موضوع برای یه سری از افراد و خصوصا در مورد بازی های OW صدق میکنه. یکی از دلایلی که من یه خرده با ویچر 3 مشکل دارم همینه. یکی از المان هایی که من به شخصه توی اینجور بازی ها برام مهم هست، چرخیدن توی محیط و لذت بردن از اون بدون انجام کار دیگه ای هست. توی ویچر 3 با اینکه محیط زیبایی خلق کردن، اما اینقدر جک و جونور توی محیط ریخته که برای اینکه لحظه آروم پیدا کنی، مجبوری مدام درگیر باشی و اینقدر این کارو تکرار میکنی که بیخیال اون قضیه میشی. مورد بعد هم پویایی و زنده بودن محیط هست که من توی اسکایریم خیلی خوب این موضوع رو حس میکردم به طوری که بعضی مواقع بیخیال پیشروی توی بازی میشدم برای مدت ها بی حرکت وایمیستادم و به یه منظره خیره میشدم و واقعا توش غرق میشدم و به موسیقی که پخش میشد گوش میدادم یا حتی بی هدف فقط راه میرفتم توی محیط ولی توی ویچر 3 به نظرم صرفا با یه محیط خیلی خوشگل روبرو هستیم و اون زنده بودن رو به هیچ وجه احساس نمیکنم و بعد از یکی دو دقیقه که یه منظره و گرافیک بازی رو تحسین میکنی، دیگه چیزی برات نداره و راهت رو میکشی و میری. بعد که همه اینا رو روی هم میذاری، میبینی که اون رفیقمون همچین بیراه هم نمیگه و تنها کاری که این مدت کردی این بوده که رفتی اینور اونور 4تا دشمن کشتی و یه داستان خیلی خوب رو شنیدی و کار دیگه ای نکردی. انگار فقط یه بازی خطی خیلی بزرگ رو تموم کردی و دنیای بزرگ بازی صرفا بزرگ هست و اونقدری نیست که تو رو برای کارهای لذت بردن ازش، ترغیب کنه. اینطور بگم که ویچر 2 مسیر به مراتب بهتری رو توی خلق اون محیطش طی کرده بود و محیط نسبتا کوچک با میزان کارهایی که باید توی بازی میکردی همخونی داشت و با یه دنیای الکی بزرگ روبرو نبودی. در مورد سیستم مبارزات هم که نگم چون خودت بهتر از من میدونی اینا هنوز خیلی کار دارن. چیزی که میخوام بگم اینه که صرفا یه محیط بزرگ و خوشگل ساختن کاری نداره. اگر بتونی محیطی بسازی که مخاطب رو چنان جذب کنه که حتی بیخیال خط داستانی و پیشبرد بازی بشه، اونوقت میشه گفت موفق بودی. کاری که به نظرم امثال RDR و اسکایریم خوب از عهده-ش بر اومدن (در مورد GTA نمیتونم نظر بدم چون زیاد باهاشون ارتباط برقرار نمیکنم). === به جای اینکه اون دوستمون رو مسخره کنید، اگر فکر میکنین خیلی دانش و اطلاعات دارید، با دلیل بهش توضیح بدین چرا اشتباه میکنه و بحث کنید که در نهایت باز هم به نظر شخصی میرسیم و نظر هر کس بسته به انتظاراتی که داره، محترمه. یه تفاوت خیلی کوچکی هست بین اونی که با یه سری چیزا توی یه بازی مشکل داره ولی هنوزم اون بازی رو انجام میده (چون از یه سری چیزای دیگه-ش لذت میبره) و اونی که هدفش صرفا تخریب کردن و لودگیه. === به نظرم تاپیک داره خیلی بیراهه میره. اگر میخواییم در این مورد بحث کنیم، بریم توی پروفایل. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Rage 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft