ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Hitman 2
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4507684" data-attributes="member: 97585"><p>مسله اینکه فقط یک فرانچایز نیست، استدیوهای زیادی هستند برای ایجاد <strong>حس </strong>بیشتر دست به تغییرات درست زدند. میتونم از استدیو پلی دد مثال بزنم که از دوربین کاملا دو بعدی لیمبو به سمت 2.5 بعدی اینساید حرکت میکنه (بازی بعدیشون هم اصلا سه بعدیه) تا ناتی داگ با انچارتد 4 که برای حس بیشتر تغییرات زیادی در طراحی مراحل ایجاد میکنه، مثل صحنه ماشین سواری نیتن با النا تو جنگل در یک مسیر نسبتا طولانی و مستقیم که تلش تو کل فرانچایز پیدا نمیشد.</p><p></p><p>حتی عنوانی مثل سوپرهات توسط گزینه های منو میاد برای شما داستان روایت و یک موقعیت حساس خلق میکنه. منظور از داستان صرفا پیچیدگی های کوجیما نیست سایفر امد بیگ باس رو دور زد، بیگ باس امد باز یکی دیگه رو دور زد و الی اخر</p><p></p><p>Rise of the tomb raider هم از لحاظ گرافیک و مکانیزم های گیمپلی و انیمیشن و ... همه چی جز به جز عالی بود ولی نتیجه نهایی در کنار هم چیزی بود که کلیت گیمرها ازش به بدی یاد میکنند. (برای مثال حوصله کردی یک سر به تاپیک FH4 بزن اخرین پست اونجا تقریبا با اسکرین شات و باز کردن نسبی مسله گفتم چرا از نسخه قبلی بازی ضعیف تری هست)</p><p></p><p>اینکه یک دنیای خیلی سندباکس با کلی ازادی عمل به وجود بیاری هنر نیست، هنر ایجاد حس هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4507684, member: 97585"] مسله اینکه فقط یک فرانچایز نیست، استدیوهای زیادی هستند برای ایجاد [B]حس [/B]بیشتر دست به تغییرات درست زدند. میتونم از استدیو پلی دد مثال بزنم که از دوربین کاملا دو بعدی لیمبو به سمت 2.5 بعدی اینساید حرکت میکنه (بازی بعدیشون هم اصلا سه بعدیه) تا ناتی داگ با انچارتد 4 که برای حس بیشتر تغییرات زیادی در طراحی مراحل ایجاد میکنه، مثل صحنه ماشین سواری نیتن با النا تو جنگل در یک مسیر نسبتا طولانی و مستقیم که تلش تو کل فرانچایز پیدا نمیشد. حتی عنوانی مثل سوپرهات توسط گزینه های منو میاد برای شما داستان روایت و یک موقعیت حساس خلق میکنه. منظور از داستان صرفا پیچیدگی های کوجیما نیست سایفر امد بیگ باس رو دور زد، بیگ باس امد باز یکی دیگه رو دور زد و الی اخر Rise of the tomb raider هم از لحاظ گرافیک و مکانیزم های گیمپلی و انیمیشن و ... همه چی جز به جز عالی بود ولی نتیجه نهایی در کنار هم چیزی بود که کلیت گیمرها ازش به بدی یاد میکنند. (برای مثال حوصله کردی یک سر به تاپیک FH4 بزن اخرین پست اونجا تقریبا با اسکرین شات و باز کردن نسبی مسله گفتم چرا از نسخه قبلی بازی ضعیف تری هست) اینکه یک دنیای خیلی سندباکس با کلی ازادی عمل به وجود بیاری هنر نیست، هنر ایجاد حس هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتیازات Hitman 2
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft