ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتيازات Metal Gear:Survive
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sina_unl" data-source="post: 4373147" data-attributes="member: 271"><p>مشکلتون دقیقاً با پارامدیک چیه؟ چرا همین مشکل رو با زیرو یا سیگینت ندارین؟ نظر کوجیما این بوده که 6 بازماندۀ مأموریت Snake Eater پایهگزاران Patriots باشن. الان این چه ایرادیه واقعاً؟ غیر از اینه که شما دوست داشتی Patriots براساس تئوریهای مدنظرتون باشن ولی کوجیما نظرش چیز دیگهای بود؟</p><p></p><p>به همون دلیلی که فیلمهای برادران کوئن رو براساس ساختار 3اکتی نباید بررسی کرد، MGS2 رو هم نباید به اجبار وارد اون ساختار کرد.</p><p></p><p>این دیگه واقعاً سلیقهایه. exposition طولانی برای من فرقی نمیکنه که تو یه سکانس روایت بشه یا با تدوین پر از پرش به این صحنه و اون صحنه. برای کمتر کسی فرق میکنه، مگر اینکه صرفاً بخوای ایراد بگیری.</p><p></p><p>آیا عین همین برای اعضای کبرا توی MGS3 اتفاق نمیفتاد؟ بدون بیسیم زدن به سیگینت ما چیزی در مورد اعضای کبرا میفهمیدیم؟ چرا به MGS3 به همین دلیل گیر داده نمیشه؟</p><p></p><p>هیچ ایرادی نداره که با قسمتهای قبلی مقایسه بشه و گفته بشه مثلاً داستانش ضعیفتر یا قویتر بود اما چیزی که مطرح میکنید اینه که "پتانسیل داستان بیشتر از چیزیه که ارائه شده" و در جواب اینکه این پتانسیل چی میتونسته باشه تئوریهای شخصیتون رو میگید (پارامدیک نباید جز میهنپرستان میبود و ...) و یادتون میره که این داستان کوجیما و تیمشه و نباید براساس درونیات شما ساخته بشه. هیچ ایرادی نداره که کوجیما براساس خواست شما داستانش رو نبسته باشه، شما میتونی بری فنفیکشن مورد نظرت رو بنویسی. منتها نمیشه ایراد گرفت به داستان بازی به خاطر اینکه اون چیزی که شما تو ذهنت نوشته بودی نیست.</p><p>من دوست داشتم قسمت آخر هری پاتر جور دیگهای باشه و به همین دلیل دوستش نداشتم اما نمیتونم بیام بگم رولینگ پتانسیل داستانش رو هدر داده که.</p><p>==</p><p>در ضمن من انگی نزدم که از محتوای پست شما برداشت نشه، شما محق بودن خودتون در بحث رو با این جمله اعلام کردین :</p><p></p><p>این اگه یه جور خود برتربینی رو تداعی نمیکنه پس چیه؟</p><p>این بحثها، همه بحثهای کیفی و سلیقهای هستن و به هیچ وجه حق با هیچ کسی نیست تو این بحثها. شما نظرت رو میگی و دیگری هم نظرش رو میگه. اینکه "دیگران نمیتونن تشخیص بدن" رو چاشنی نظرات شخصیت بکنی باید منتظر جواب متناسب باهاش (classic bazicenter) هم باشی.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sina_unl, post: 4373147, member: 271"] مشکلتون دقیقاً با پارامدیک چیه؟ چرا همین مشکل رو با زیرو یا سیگینت ندارین؟ نظر کوجیما این بوده که 6 بازماندۀ مأموریت Snake Eater پایهگزاران Patriots باشن. الان این چه ایرادیه واقعاً؟ غیر از اینه که شما دوست داشتی Patriots براساس تئوریهای مدنظرتون باشن ولی کوجیما نظرش چیز دیگهای بود؟ به همون دلیلی که فیلمهای برادران کوئن رو براساس ساختار 3اکتی نباید بررسی کرد، MGS2 رو هم نباید به اجبار وارد اون ساختار کرد. این دیگه واقعاً سلیقهایه. exposition طولانی برای من فرقی نمیکنه که تو یه سکانس روایت بشه یا با تدوین پر از پرش به این صحنه و اون صحنه. برای کمتر کسی فرق میکنه، مگر اینکه صرفاً بخوای ایراد بگیری. آیا عین همین برای اعضای کبرا توی MGS3 اتفاق نمیفتاد؟ بدون بیسیم زدن به سیگینت ما چیزی در مورد اعضای کبرا میفهمیدیم؟ چرا به MGS3 به همین دلیل گیر داده نمیشه؟ هیچ ایرادی نداره که با قسمتهای قبلی مقایسه بشه و گفته بشه مثلاً داستانش ضعیفتر یا قویتر بود اما چیزی که مطرح میکنید اینه که "پتانسیل داستان بیشتر از چیزیه که ارائه شده" و در جواب اینکه این پتانسیل چی میتونسته باشه تئوریهای شخصیتون رو میگید (پارامدیک نباید جز میهنپرستان میبود و ...) و یادتون میره که این داستان کوجیما و تیمشه و نباید براساس درونیات شما ساخته بشه. هیچ ایرادی نداره که کوجیما براساس خواست شما داستانش رو نبسته باشه، شما میتونی بری فنفیکشن مورد نظرت رو بنویسی. منتها نمیشه ایراد گرفت به داستان بازی به خاطر اینکه اون چیزی که شما تو ذهنت نوشته بودی نیست. من دوست داشتم قسمت آخر هری پاتر جور دیگهای باشه و به همین دلیل دوستش نداشتم اما نمیتونم بیام بگم رولینگ پتانسیل داستانش رو هدر داده که. == در ضمن من انگی نزدم که از محتوای پست شما برداشت نشه، شما محق بودن خودتون در بحث رو با این جمله اعلام کردین : این اگه یه جور خود برتربینی رو تداعی نمیکنه پس چیه؟ این بحثها، همه بحثهای کیفی و سلیقهای هستن و به هیچ وجه حق با هیچ کسی نیست تو این بحثها. شما نظرت رو میگی و دیگری هم نظرش رو میگه. اینکه "دیگران نمیتونن تشخیص بدن" رو چاشنی نظرات شخصیت بکنی باید منتظر جواب متناسب باهاش (classic bazicenter) هم باشی. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتيازات Metal Gear:Survive
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft