ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتيازات Metal Gear:Survive
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Sepi_60" data-source="post: 4372966" data-attributes="member: 41884"><p>کسی نگفت که MGS4 عنوان ضعیف و غیر موندگاریه. به شخصه گفتم نسبت به 3 شماره قبلی در جایگاه پایینتری قرار داره و داستان پتانسیل خیلی بالاتر داشت. مگرنه که از بسیاری از بازیهای هم دوره خودش در جایگاه بالاتریه. وقتی در مورد مجموعه عظیمی به اسم متالگیر صحبت میکنی نمیتونی بدون توجه به شماره های قبلی در موردش فکر کنی و اینجا نقطه ای بود که MGS4 برای من کم آورد. به عنوان مثال ابهام همیشه جز مهمی از عناصر اصلی داستانی سری متالگیر بوده. شماره 1 تا 3 پر از این ابهامها هستن که باعث میشد بازی جنسی ماورایی پیدا کنه. توانایی های سایکومانتیس در شماره اول و یا قدرتهای عجیب اعضای کبرا در شماره سوم از جمله این موارد بودن. تلاش بیش از حد شماره 4م برای پاسخ به همه این مسائل از جمله مواردی بود که به داستان ضربه زد. رفع ابهام کردن همه وقایع بازی با نانوماشین و زور چپون کردن کلی داستان که در بدنه اصلی بازی امکان قرار دادنشون وجود نداشت و بجاش به ته بازی اضافه شد که مثلا مخاطب سورپرایز بشه، تبدیل میشه به ویژگی های خوب داستانگویی که کارگردان آکاهانه انتخاب کرده! ( مگه بقیه کارگردانها چجوری انتخاب میکنن؟) اینجور موارد با هیچ اصول و معیاری نمیتونه خوب حساب بشه. و البته من بعید میدونم نظر خود شما هم چنین باشه چون تا جایی که به یاد دارم خودتون در تاپیکهای مرتبط به این بازی به یک سری از همین مسائل ایراد کرده بودید. حالا الان نظرتون عوض شده یا نه رو دیگه نمیدونم.</p><p>بله همه شماره های این سری فن سرویس داشتن به نوعی. ولی فرق هست بین اینکه فن سرویس جز کوچکی از سیستم روایی بازی باشه یا اینکه کل بازی رو در بر بگیره. بگذریم که خیلی از این عناصر داستانی که با گیم پلی این بازی پیوند خورده بودن( مبارزه با سایکومانتیس، رد دادن کمپل بعد از آپلود شدن ویروس Emma در انتهای MGS2، دیدار پایانی با Boss) تقریبا در MGS4 وجود نداشتن. متاسفانه MGS PW که بعد از 4 هم اومد بنظرم تکلیفش با خودش مشخص تر بود و رویه خاص خودش رو داشت و نسبت به 4 خیلی یونیک تر عمل کرد.</p><p>اگر واقعا میتونید بحث کنید و حرف برای گفتن دارید بشینیم منطقی بحث کنیم. در غیر این صورت تلاش برای کول کردن پست با متلک پروندن بجای بحث کردن بیشتر شبیه همون classic bazicenterیی هست که فرمودید. حداقل در این زمینه با توجه به پستهایی که تا بحال از شما دیدم انتظار بیشتری ازتون دارم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sepi_60, post: 4372966, member: 41884"] کسی نگفت که MGS4 عنوان ضعیف و غیر موندگاریه. به شخصه گفتم نسبت به 3 شماره قبلی در جایگاه پایینتری قرار داره و داستان پتانسیل خیلی بالاتر داشت. مگرنه که از بسیاری از بازیهای هم دوره خودش در جایگاه بالاتریه. وقتی در مورد مجموعه عظیمی به اسم متالگیر صحبت میکنی نمیتونی بدون توجه به شماره های قبلی در موردش فکر کنی و اینجا نقطه ای بود که MGS4 برای من کم آورد. به عنوان مثال ابهام همیشه جز مهمی از عناصر اصلی داستانی سری متالگیر بوده. شماره 1 تا 3 پر از این ابهامها هستن که باعث میشد بازی جنسی ماورایی پیدا کنه. توانایی های سایکومانتیس در شماره اول و یا قدرتهای عجیب اعضای کبرا در شماره سوم از جمله این موارد بودن. تلاش بیش از حد شماره 4م برای پاسخ به همه این مسائل از جمله مواردی بود که به داستان ضربه زد. رفع ابهام کردن همه وقایع بازی با نانوماشین و زور چپون کردن کلی داستان که در بدنه اصلی بازی امکان قرار دادنشون وجود نداشت و بجاش به ته بازی اضافه شد که مثلا مخاطب سورپرایز بشه، تبدیل میشه به ویژگی های خوب داستانگویی که کارگردان آکاهانه انتخاب کرده! ( مگه بقیه کارگردانها چجوری انتخاب میکنن؟) اینجور موارد با هیچ اصول و معیاری نمیتونه خوب حساب بشه. و البته من بعید میدونم نظر خود شما هم چنین باشه چون تا جایی که به یاد دارم خودتون در تاپیکهای مرتبط به این بازی به یک سری از همین مسائل ایراد کرده بودید. حالا الان نظرتون عوض شده یا نه رو دیگه نمیدونم. بله همه شماره های این سری فن سرویس داشتن به نوعی. ولی فرق هست بین اینکه فن سرویس جز کوچکی از سیستم روایی بازی باشه یا اینکه کل بازی رو در بر بگیره. بگذریم که خیلی از این عناصر داستانی که با گیم پلی این بازی پیوند خورده بودن( مبارزه با سایکومانتیس، رد دادن کمپل بعد از آپلود شدن ویروس Emma در انتهای MGS2، دیدار پایانی با Boss) تقریبا در MGS4 وجود نداشتن. متاسفانه MGS PW که بعد از 4 هم اومد بنظرم تکلیفش با خودش مشخص تر بود و رویه خاص خودش رو داشت و نسبت به 4 خیلی یونیک تر عمل کرد. اگر واقعا میتونید بحث کنید و حرف برای گفتن دارید بشینیم منطقی بحث کنیم. در غیر این صورت تلاش برای کول کردن پست با متلک پروندن بجای بحث کردن بیشتر شبیه همون classic bazicenterیی هست که فرمودید. حداقل در این زمینه با توجه به پستهایی که تا بحال از شما دیدم انتظار بیشتری ازتون دارم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
امتیازهای سایتها و مجلهها به بازیها
امتيازات Metal Gear:Survive
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft