ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Mehdi Cage" data-source="post: 5398174" data-attributes="member: 72487"><p>این مشکل کنترل تو SotC هم بود. کنترل اسب تو اون بازی هنوزم میمه. اما به نظرم کنترل سخت تریکو یک تصمیم هنری بود؛ نه مشکل فنی. گاردین تنها بازیای هست که سعی میکنه با هوش مصنوعی رفتاری که یک حیوون داره رو به طبیعیترین شکل ممکن شبیه سازی کنه. شما تو کل بازی برای فرار کردن فقط یک شانس داری و اون هم ارتباط برقرار کردن با یک موجودی هست که زبانش رو نمیشناسی. به نظر من اون جا که مخاطب داره تو سر خودش میکوبه از شدت کلافگی که به تریکو بفهمونه باید چی کار کنه، اونجایی هست که بازی موفق شده داستان و گیمپلی رو به ظریفترین و درگیرکنندهترین شکل ممکن با هم ادغام کنه. این منطقیه که تریکو به عنوان یک حیوون تو فهمیدن درخواست یک انسان و پیروی کردن ازش سخت عمل کنه. منطقیه که ارتباط برقرار کردن باهاش راحت نباشه. اما تو اون شرایط این شیمیِ چسکی بین شما و تریکو، تنها روزنه امید برای فراره و شما راهی ندارید جز اینکه بهش قناعت کنید. و اگر به رفتار تریکو تو طول بازی توجه کنید، متوجه میشید که چطور تو طول بازی با شما و درخواستهاتون بیشتر و بیشتر آشنا میشه و در نتیجه کمی راحتتر و سریعتر بهشون پاسخ میده. </p><p></p><p>جدای از مشکلات دوربین (که البته بازم چیز جدیدی تو بازیهای اوئدا نیست) به نظرم گاردین شاهکاری بود که تحویل گرفته نشد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mehdi Cage, post: 5398174, member: 72487"] این مشکل کنترل تو SotC هم بود. کنترل اسب تو اون بازی هنوزم میمه. اما به نظرم کنترل سخت تریکو یک تصمیم هنری بود؛ نه مشکل فنی. گاردین تنها بازیای هست که سعی میکنه با هوش مصنوعی رفتاری که یک حیوون داره رو به طبیعیترین شکل ممکن شبیه سازی کنه. شما تو کل بازی برای فرار کردن فقط یک شانس داری و اون هم ارتباط برقرار کردن با یک موجودی هست که زبانش رو نمیشناسی. به نظر من اون جا که مخاطب داره تو سر خودش میکوبه از شدت کلافگی که به تریکو بفهمونه باید چی کار کنه، اونجایی هست که بازی موفق شده داستان و گیمپلی رو به ظریفترین و درگیرکنندهترین شکل ممکن با هم ادغام کنه. این منطقیه که تریکو به عنوان یک حیوون تو فهمیدن درخواست یک انسان و پیروی کردن ازش سخت عمل کنه. منطقیه که ارتباط برقرار کردن باهاش راحت نباشه. اما تو اون شرایط این شیمیِ چسکی بین شما و تریکو، تنها روزنه امید برای فراره و شما راهی ندارید جز اینکه بهش قناعت کنید. و اگر به رفتار تریکو تو طول بازی توجه کنید، متوجه میشید که چطور تو طول بازی با شما و درخواستهاتون بیشتر و بیشتر آشنا میشه و در نتیجه کمی راحتتر و سریعتر بهشون پاسخ میده. جدای از مشکلات دوربین (که البته بازم چیز جدیدی تو بازیهای اوئدا نیست) به نظرم گاردین شاهکاری بود که تحویل گرفته نشد. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft