ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="mobin.hb96" data-source="post: 4718515" data-attributes="member: 143374"><p>الکساندر باتاگلیا، تحلیل گر دیجیتال فاندری یه حرفایی زده راجب انتظارات غیر واقعی که از SSD دارن:</p><p></p><p>I typed this elsewhere, but people saying things about the SSD enabling entirely different looking open-world games does not make much sense based upon what we know about open-world development really. All data pulled from SSD would be static data, completely unmutable. That would mean perfectly predesigned level data and arrangements, which is the exact opposite methodology of how modern open-world games increase their detail and variety — which is in fact through procedural method not living on the disk... Procedural methods exist to increase the efficiency of artists and diversity of the game world and even increase detail beyond static draws</p><p></p><p>ویندوز سنترال اینارو تو خبر یه بازی نسل بعد اکس باکس گزاشته. </p><p>حرفای دیگه ای هم زده به طور کلی راجب سخت افزار کنسو های نسل بعد.</p><p>لینکشو میزارم اگه خواستید کامل ترش رو بخونید.</p><p>[SPOILER]</p><p><a href="https://www.windowscentral.com/dynamic-voltage-games-reveal-4k-120-fps-xbox-series-x-exclusive-soon?amp">Dynamic Voltage Games to reveal 4K 120 FPS Xbox Series X exclusive soon</a></p><p>[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mobin.hb96, post: 4718515, member: 143374"] الکساندر باتاگلیا، تحلیل گر دیجیتال فاندری یه حرفایی زده راجب انتظارات غیر واقعی که از SSD دارن: I typed this elsewhere, but people saying things about the SSD enabling entirely different looking open-world games does not make much sense based upon what we know about open-world development really. All data pulled from SSD would be static data, completely unmutable. That would mean perfectly predesigned level data and arrangements, which is the exact opposite methodology of how modern open-world games increase their detail and variety — which is in fact through procedural method not living on the disk... Procedural methods exist to increase the efficiency of artists and diversity of the game world and even increase detail beyond static draws ویندوز سنترال اینارو تو خبر یه بازی نسل بعد اکس باکس گزاشته. حرفای دیگه ای هم زده به طور کلی راجب سخت افزار کنسو های نسل بعد. لینکشو میزارم اگه خواستید کامل ترش رو بخونید. [SPOILER] [URL="https://www.windowscentral.com/dynamic-voltage-games-reveal-4k-120-fps-xbox-series-x-exclusive-soon?amp"]Dynamic Voltage Games to reveal 4K 120 FPS Xbox Series X exclusive soon[/URL] [/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
PlayStation 5
اطلاعات رسمی و شایعات PlayStation 5 (قوانین بالای پست اول مطالعه شود)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft