ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو Remedy به فکر ساخت عناوین مولتی پلتفرم، به مدتزمان طولانی است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Fallen God" data-source="post: 4272234" data-attributes="member: 61868"><p>اگر اجازه بدی با نظرت مخالفت کنم.</p><p>اینکه مقیاس زمانی موثره به وضوح قابل حس هستش. تنها هم بحث گرافیک نیست. JRPG گفتی منم همونو میگم، مثلا Auto Save که الان یک استاندارد برای همه بازیا محسوب میشه توی اکثر JRPG ها و بازیای قدیمی نمیبینی، یا بعد از شکست خوردن توی یک مبارزه گزینه Retry نداشتن؛ یادمه سر Grandia II گاهی از یک باس شکست میخوردم کلی منو مینداخت عقب، دیالوگ اسکیپم نداشت مجبور بودم یه کات سینو صد بار از اول تحمل کنم تا دوباره بتونم با باسش بجنگم. (گراندیا قطعا بازی خیلی خوبیه، اما منی که زمان خودش نرفتم مثل بقیه شاهکار نمیدونمش)</p><p>جدا از این بیت ریت پایین صدا و موسیقی بازیای قدیمی در نوع خودش نسبت به چیزی که امروز هست تو ذوق میزنه.</p><p></p><p>خلاصه کسی که به استاندارد های امروزی عادت کرده عملا بسیار مشکله که بتونه همون مطلوبیتیو کسب کنه که یک نفر اون بازیو با استانداردای زمان خودش تجربه کرده باشه، مگر اینکه فرد مورد نظر ما اون بازیو قبلا زمان خودش تجربه کرده باشه بعد حالا از حس نوستالژیش تغذیه کنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fallen God, post: 4272234, member: 61868"] اگر اجازه بدی با نظرت مخالفت کنم. اینکه مقیاس زمانی موثره به وضوح قابل حس هستش. تنها هم بحث گرافیک نیست. JRPG گفتی منم همونو میگم، مثلا Auto Save که الان یک استاندارد برای همه بازیا محسوب میشه توی اکثر JRPG ها و بازیای قدیمی نمیبینی، یا بعد از شکست خوردن توی یک مبارزه گزینه Retry نداشتن؛ یادمه سر Grandia II گاهی از یک باس شکست میخوردم کلی منو مینداخت عقب، دیالوگ اسکیپم نداشت مجبور بودم یه کات سینو صد بار از اول تحمل کنم تا دوباره بتونم با باسش بجنگم. (گراندیا قطعا بازی خیلی خوبیه، اما منی که زمان خودش نرفتم مثل بقیه شاهکار نمیدونمش) جدا از این بیت ریت پایین صدا و موسیقی بازیای قدیمی در نوع خودش نسبت به چیزی که امروز هست تو ذوق میزنه. خلاصه کسی که به استاندارد های امروزی عادت کرده عملا بسیار مشکله که بتونه همون مطلوبیتیو کسب کنه که یک نفر اون بازیو با استانداردای زمان خودش تجربه کرده باشه، مگر اینکه فرد مورد نظر ما اون بازیو قبلا زمان خودش تجربه کرده باشه بعد حالا از حس نوستالژیش تغذیه کنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو Remedy به فکر ساخت عناوین مولتی پلتفرم، به مدتزمان طولانی است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft